Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
jaakkoputkonen
profiilit
jaakkoputkonen
jaakkoputkonen
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
1
Kommenttia
3
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Missähän sijaitsee raitisilmasuodatin kyseessä on sitikka c4 diesel v07 vaihtaisin sen itse jospa saisin joltain
vähän ohjeita.
T jaskared
28.02.2010 17:35
Kyllä on ahneet kepukat ja ruiskukka puolue saaneet suomen kuseen.
Käki puolue joka munii toisten pesiin ja on aina mukana (RKP) olisi syytä lempata ensimmäisenä hallituksesta.
Uudet vaali ja rajoitus edustajakausien määrään: Katkeaisi siivet paremmin hyvä veli-ja sisko järjestelmältä.
Myös vasurit vasaranalle ja miettimään omaa ideologiaansa.
T jaskared
23.09.2009 10:13
Olen jaska ja alkoholisti. Muistan oman tuskani ja itsesyytökset aina kun olin juonut. Päätin aina alkuviikosta , että tulevana viikonloppuna ei tippaakaan! Mites kävi? Otampa tuossa yhden oluen ja menen sitten kotia. Arvaat varmaan miten kävi. Tuskan ja yksinäisyyden tultus tarpeeksi suureksi hain apua entisiltä ryyppykavereila jotka olivat jotenkin raitistuneet. Koskaan he eivät olleet tyrkyttäneet mitään parannuskeinoa kertoivat oman tarinansa. Oli vuosi 2001 avatessani AA-n oven ja tuntiessani itseni maailman surkeimmaksi ihmiseksi. Pitempään raittiina olleet kertoivat oman juomisen tarinansa. Tuli kummallinen helpotuksen tunne, en ole ongelman kanssa yksin ja minulla oli vielä työpaikka ja perhe.
Aloin käymään AA- kokouksissa ja pääsin pikkuhiljaa kiini elämään. Opin, että voin tehdä samat tyhmyydet myös sevinpäin jos välttämättä haluan. Raitiudeen myötä fyysinen ja henkinen kuntoni paranivat ja elämä maistui. Käyn eelleen AA-n kokouksissa eli painan persettä penkkiin kuten eräs vanha kamu opetti.
Toisinaan vieläkin tekee joskus mieli viinaa mutta ajattelen paljon viina lupasi mutta enemmän se vei. En kehtaa pettää ja valehdella niin hyvälle ihmisele kuin itselleni.
Tiedot AA-paikoista löytyyn vaikkapa internentistä.
Terveisin jaskared
18.03.2009 12:25
1 / 1