Vapaa kuvaus

Tämmönen tavallinen tapaus :) Laittakaahan viestiä tuleen ;) Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

4

Kommenttia

7

  1. Joo siis oon nostanu sen n. 4viikon välein puolikkaalla, en siis kerralla nostanut noin suurta määrää. Ei kyl minkäänlaisia oireita liikatoiminnasta kun ei oo paljon olo kohentunut vajiksen oireistakaan. Muutamia oireita poistunu/helpottanut. Niin ajattelinki, et on refluksitautia, mut kyselinki et liittyykö se vajikseen vai onko ihan oma juttunsa. No tänään meen lääkäriin ja katotaan mitä saan siel selville vai saanko mitää.
  2. Kiitos kaikista vinkeistä. Nyt kuulin noista "laihdutuslääkkeistä" ja aion pyytää niitä ens viikolla kun meen lääkärille. Aion mennä sinne 1,5 v takaisen kuvan kanssa ja näyttää millanen olin silloin 172cm ja 58kg, nyt 104kg :( ja liikun kumminki paljon ja syön terveellisesti. Ja siis elän terveellisemmin kuin silloin hoikkana. Olen ennenkin painanut tän verran,(otan myös niiltä ajoilta kuvan mukaan) mutta laihdutin yli 40kg eli sisua piisaa ja sillon se kävi helposti, oikestaa vaan ruokavalioa keventämällä, mutta nyt ei millään vaik teen sen eteen paljon enemmän. Paino alko nousta nii räjähdysmäisesti vaik mikään ei muuttunu ja liikuntaa oon vaa lisänny.
    Tänään kävin taas verikokeis(ei kilppari) ja kuukausi sitte oli T4V 14, T3V 2,4 ja TSH 0,83. Tänään oli myös luuntiheysmittaus joka oli ok ja vatsan ultra. Pyysin samalla vilkaseen kilpirauhasia, niin oli kuulemma kyhmy. Eli mitä sen ny sit meinaa? Se ei vaan voinu tehdä tosta "löydöksestä" lausuntoo kun ei ollu lähetteessä, mutta sanoin et sen takia halusin tietää, et nyt voin viikon päästä sanoo siit ite lääkärille ja vaatia uuresta kilpparin ultraa niin saa seki sit nähä noi sanat paperilla.
    Nämä lääkärijutut siis on keskussairaalassa otettuja, mutta huhtikuulla on sitte yksityisellä mistä olen lääkityksenki saanu. Mutta yritän saara tutkimukset julkisella puolella. Yksityisellä ei viimekuulla vielä nostettu annosta kun piti eka ottaa uudet verikokeet. Saas nähärä. Mä yritän jaksaa uskoa siihen, että joku päivä voin olla vielä terve, mut ny ei siltä tunnu. Tai ainaki sellanen lääkitys, et tuntee ittensä terveeksi. Mut lisäuskoo toi tuo kyhmyjuttu, et on ees jotain näkyvää, ettei vaa tuijoteta niit arvoja. Paino muuten noussu tosta ekasta viestistä melki 10kg eli 2kk.