Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
richartti
profiilit
richartti
richartti
Vapaa kuvaus
Aloituksia
177
Kommenttia
13196
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Alin 75 kiloa, ylin 85 kiloa. Pääasia, että rasvaprosentti pysyy siedettävällä tasolla.
Pituus 183 cm, ikää..taitaa olla 37.
26.09.2013 19:09
Paha virhe, aina pitää muistaa kompata oikeeseen paikkaan.
26.09.2013 19:03
en oo koskaan kuullut tai nähnyt jollaa joka upposi jo ennen vesille laskua, mutta...kyllä se voi hyvinkin olla mahdollista. Seuraava puhelimeni voi olla Jolla, jos sellaisia puhelimia 2 vuoden päästä kaupasta saa.
24.09.2013 21:36
Björk
24.09.2013 14:46
Ei mitään....rap-genren mustalammas?
22.09.2013 10:48
Aika perverssiltä tuntuu ajatus, että joku mies ottaisi naimisiin mennessä sukunimekseen tuoreen vaimonsa ex-miehen sukunimen. Mahtaakohan sellaisella olla kaikki kotona....vai haluaako vain niin epätoivoisesti eroon omasta nimestään (syystä tai toisesta)
Mutta siis itse aiheeseen. Minulle olisi ihan sama minkä nimen nainen ottaa tai jättää ottamatta, jos nainen on jo niin valioyksilöksi todettu että vihille ollaan menossa.
22.09.2013 03:35
No tottahan se kovalta menetykseltä tuntuu, jos pitää sitä "menetettyä" naista itseään parempana... Tai jos ajattelee elämäntehtäväkseen sen naisen pitämisen siellä nyrkin ja hellan välissä hautaan asti.
Otsikossa puhutaan kumppanin menetyksestä.....kuolik se kumppani?
Jos se lähti kävelee, niin eihän sillon enää mikään kumppani ollu.
22.09.2013 03:23
Sähän oot oikein tosi fani,. vieläkin mun kuva tyynyn alla. Kaikkien näiden vuosien jälkeen. Haluutko paremman version? Toi on vähän pieni ja suttunen.
Alkuperäisestäkään ei kyllä saa oikein hyvä laatuista, kun kuva on otettu hyppyrimäen alta halvalla pokkarilla mutta jospa täänyt vähän paremmin betonimunan tyydyttäisi:
http://aijaa.com/Fbzn1F
Btw. Onko sulla sitä kylppärilaatta kuvaa minusta? Mä oon hukannut sen jonnekin.
22.09.2013 03:09
Jos ne puoliuniset silmät kiinnostaa miehiä baarissa pilkun aikaan, niin ymmärrän hyvin miksi ne niitä miehiä kiinnostaa. Henkilökohtaisesti en ole huomannut olevani kiinnostunut väsyneen (tai vahvasti humaltuneen) näköisistä naisista. Enemmän mua kiinnostaa sellaiset iloisen ja pirteän näköiset/oloiset naisihmiset.
Toki joskus paremman tekemisen puutteessa saatan antaa huomiotani, jollekin väsyneen/masentuneen/surullisen näköisellekin siinä toivossa, että sen elämä/päivä siitä vähän paranisi.
22.09.2013 02:48
Onpas....mulaatit, zambot ja muut sekarotuiset on "aina" viehättäviä. Varsinkin tuollaiset puuma-ikäiset :) Nehän on täydellisyyden ruumiilistumia. Vain rotujen parhaat ominaisuudet ovat päässeet toteutusasteelle ja tuohon ikään mennessä kehittyneet äärimmilleen :)
22.09.2013 02:43
Oot sä sen TERÄSBETONIN serkku?
http://www.youtube.com/watch?v=thcVdvDl3GI
22.09.2013 02:32
Pari olutta on tullut otettua ja just korkkasi kirkkaan pullon, vaikka silmät ei meinaa enää pysyä aukia...
22.09.2013 02:25
Sähän taidat olla mun kauan kadoksissa ollut kaksoisveli....
22.09.2013 02:19
Ei tarvi. Haisee tänne asti haistamattakin.
22.09.2013 01:21
Niii... en mä vielä oo ihan sisäistänyt tuota ajatusta, että varakas nainen ois parempi.
22.09.2013 00:36
Jaa-a. Kyllä tässä firmassa missä minä olen työnsuorittajana voi kuka tahansa neuvotella itse omasta palkastaan, vaikka toimarin tai hallituksen puheenjohtajan kanssa. Arvelisin, että noin 10%...15% työntekijöistä saa huomattavasti (15..25%) enemmän kuin ns. taulukkopalkan.
Jos työsuorittajatkin luopuisivat irtisanomissuojastaan, niin todennäköisesti palkoista olisi helpompi neuvotella. Huonon ja/tai liian kallin toimarin voi potkia pihalla milloin vaan olipa sen työkokemus tai koulutus minkälainen tahansa.
22.09.2013 00:24
Jos olisin vaimon halunnut, niin olisin varmaan mennyt joskus naimisiin. Nyt vuosien saatossa, kun olen huomannut että niin ruoka kuin seksikin hoituu näppärästi ihan omin pikku kätösin...niin ei tule heti mieleen mitä haluaisin naiselta.
Hmmm...rahaa ei tieten ole koskaan liikaa. Joskus häämästelin ja kummastelin poikamiehiä, jotka sanoi suoraan että eivät köyhään / pieni tuloista naista huoli. Ehkä minäkin liityn tuohon joukkoon jossakin vaiheessa.
22.09.2013 00:01
voisit sä laittaa tähän nyt listan niistä sairauksista, jotka...hmm...saa ihmisen lihomaan vaikka hän tankkaa energiaa sisäänsä vähemmän kuin kuluttaa.
21.09.2013 23:33
Ehkä mies tietää mitä sä haluat siellä lomalla tehdä ja mies tietää senkin mitä hän ei halua lomalla tehdä. Kun mies jää kotiin, niin vaimo voi tehdä siellä lomalla sitä mitä haluaa, eikä miehen ole pakko osallistua siihen. Sehän on vähän niinku win-win-tilanne.
21.09.2013 23:25
Punasessa tuvassa Pohojos-Pohojanmaalla.
21.07.2013 16:09
10 / 660