Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
richartti
profiilit
richartti
richartti
Vapaa kuvaus
Aloituksia
178
Kommenttia
13220
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Juu, ei...ei osaa tehdä mitään tuollasessa tilanteessa. Ihan sama vaikka toiselta ois joku lähiomainen kuollu...kyllä se siitä tokenee ku antaa sen olla aikansa rauhassa.
Eikö kaikilla naisilla oo siskot, kaverit tai vähintään äiti sitä varten, että saa traumojaan purkaan?
03.10.2012 23:26
Osaaks palstalaisista kukaan muu purjehtia ku Timanttia? Ei taida...jotta vaihtoehdot ois sitten siinä valitettavasti..
02.10.2012 22:01
Eikös se oo ihan oikea malli, että bändin keikkailuista tai keikkailematta jättämisista päättää bändin pomo...eikä joku työpaikkahaastattelujen kautta valittu solisti. Kyllä minunkin työpaikalta saa lähtee kattelemaan uutta duunia, jos kovin äänekkäästi alkaa medioissa ruotimaan omistajien/perustajien päätöksiä ja toimia..
http://www.iltalehti.fi/viihde/2012093016139745_vi.shtml
Henk.kohtaisesti en missään vaiheessa ole pitänyt tuota solistin valintaa oikein onnistuneena. Sen äänessä tai laulutekniikassa ei ole mitään ihmeellistä tai erityistä.
02.10.2012 21:38
Aivan...
JOS tuo blogin kirjoittaja on sukua eräälle samalta suunnalta lähtöisin olevalle Ruok..henkilölle niin voin kuvitella että suusta on voinut päästä monenlaisia "sammakoita" jotka eivät ole tilanne ainakaan parantanut.
02.10.2012 20:08
Oon ollut monta kertaa.
Joskus on oikein kehuttu ja kiitelty, ku suostuin vääntäytymään työmaalle lauantaiaamuna laskuhumalasta huolimatta tunnin varoitusajalla.
02.10.2012 19:59
Huom. äidin mielestä vain ruokahalu on syynä tuohon koko juttuun ja se on äidin julkinen mielipide.
02.10.2012 19:48
Kannattaa ehkä hieman miettiä mitä puhuu...
"äiti on aiemmissa yhteyksissä puhunut siitä, kuinka Jeesus/Jumala voi noutaa heidät luokseen"
...tuollaiset hihhuli puheet saisivat kyllä minutkin huolestumaan.
02.10.2012 19:47
Onks se huono vai hyvä asia, että pääsi juttelemaan psykiatriselle hoitajalla?
Mun käsityksen mukaan se voi olla ihan hyvä asia, että palveluita ois tarjolla niitä tarvitseville.
Itse olen aina ollut tyytyväinen kun lekurit ja hoitsut on OYS:issa tarjonneet lapsillemme kaikenlaisia palveluita. MIelellään on niitä käytetty ja pyydetty erilaisilta asiatuntijoilta mielipiteitä siihen mikä on normaali, mikä ei, mikä vaatisi jotain toimienpiteitä, jne...
02.10.2012 19:40
Samaa mieltä, jälkimmäinen on paljon isompi ongelma.
02.10.2012 19:34
Olen joskus lukenut ko.blogin suurinpiirtein alusta loppuun. Äidin mielipide ja näkemys siitä mistä on kyse. Kuinka totuuden mukainen se sitten on, en tiedä. Erikoiselta vaikuttaa ko. tapaus kaikin puolin äidin kirjoittamana.
Jokainen voi ja saa pitää sellaisia puolustuspuheenvuoroja kuin haluaa eikä tarvitse edes totuudesta välittää, jos itse on syytettynä. Silloin on ihan laillista valehdella vaikka korkeimmassa oikeudessa. Aika hyvä motiivi on ainakin ko. blogin kirjoittajalla käyttää kaikki käytettävissä olevat keinot.
Sitten vielä sellainen pointti, että aika harvat ongelmaiset näkevät tai ymmärtävät omia ongelmiaan.
Tämä ei ollut mikään puolustuspuhe sosiaalitoimen suuntaan, koska tiedän itsekin muutamia aika erikoisia tapauksia omalta paikkakunnaltakin. Mutta nämä ovat aina yksipuolisia näkemyksiä koska sosiaalitoimen näkemykset, mielipiteet ja tiedot ovat salassapidettävää tietoa.
02.10.2012 19:32
Vaikka aika usein myöhästynkin aamulla muutaman minuutin, niin vielä useammin unohdan lähteä kotiin normaaliin aikaan....
02.10.2012 17:49
Vaikka kuinka monesti, aamuheräämiset eivät ole mun vahvin laji. Pomo ehkä kerran vuoteen mainitsee, että eikö sitä vois lähtee 5 minuuttia aikaisemmin töihin.
Itseäni se ei pahemmin haittaa, koska mun työpaikan tekemiseni eivät ole mihinkään minuuttiaikatauluun sidottuja, eikä vaikuta suoranaisesti muiden tekemisiin ja lisäksi minulla on plakkarissa edellisen työnantajan kirjoittama työsopimus jossa sanotaan, että liukuva työaika :)
Että ei pomollakaan ole vara kovin isoäänisesti moittia.
02.10.2012 17:47
Kyllä se on hyvä, että ihmiset vähän katsoo muidenkin kuin pelkästään omien tenavien perään. Kyllä niitä on sellaisia lapsia, jotka eivät saa ruokaa kotona tarpeeksi...syystä tai toisesta. Silloin on ihan aiheellista jonkun käydä katsomassa minkälaisissa olosuhteissa siellä oikein asutaan.
02.10.2012 17:42
Kyllä minutkin on muutaman kerran lähes tuntemattomat naisihmiset haukkunut baarissa "pystyyn" kun ovat kuulleet, että olen ukkomies ja lapsiakin vielä kotona. Ei ilmeisesti sais lähtee baariin lainkaan jos on varattu ja vielä perheellinen...
...en tiiä mikä logiikka. Ehkä ne jotkut ovat sieltä hakemassa vain jotain panoseuraa tai parisuhdetta ja olettavat kaikkien muidenkin olevan samoilla asioilla liikkeellä.
30.09.2012 15:11
En ole koskaan erityisemmin dikannut ko. bändistä, mutta joskus on kiva fiilistellä ja muistella pääsiäistä 1993.
http://www.youtube.com/watch?v=kNGIxES0RnE&feature=related
29.09.2012 19:47
Jos ollaan ihan tarkkoja, niin Richartilla ei edes ole vaimoa.
29.09.2012 19:36
No sinähän ronkeli oot ku et kettään muuta kelpuuta...
27.09.2012 23:15
No eipä oo kyllä minkäänlaista käsitystä murrin tyylistä.
27.09.2012 19:24
No tuota...ensin vois vetää baarissa siivosti perseet ja lähtee sitten jatkoille kuminuken kanssa.
27.09.2012 19:23
Ai lasketaanko työmatkatkin??
27.09.2012 17:46
18 / 661