Mitä mieltä miehestä

Anonyymi-ap

Joka suhteen alussa puhuu eksistään, että he olivat kaikki ihan sekopäitä/ hulluja? Red flag? Varoitus itselle tulevasta roolista? Nyt olen vielä se järkevä, joka ymmärtää. Vielä.

118

1545

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

En koskisi tuollaiseen mieheen pitkällä tikullakaan.

• Anonyymi00002

Samma här!

• Anonyymi00076

Hmm.Harrastatko useinkin,kutomista?

• Anonyymi00089

Se hän on sinun valintasi ehkä olis syytä selvittää mihin tyyliin puhuu eksistään

• Anonyymi00107
        Anonyymi00076 kirjoitti:

Hmm.Harrastatko useinkin,kutomista?

Kutominen tapahtuu neuloilla, ei tikuilla.

• Anonyymi00119
        Anonyymi00107 kirjoitti:

Kutominen tapahtuu neuloilla, ei tikuilla.

termi neulominen. Esim mattoja tehdään kutomalla. Ei neulomalla tai virkkaamalla. pipoja voidaan tehdä neulomalla.Yleensä...

• Anonyymi00003

Olis varmaan pitänyt olla viisaampi. Nyt olen "se hullu ex"

• Anonyymi00008

We all are more or less darling but bitches be crazy all right

• Anonyymi00009

Sinua on nyt helppo syytellä
        Älä lähde mukaan siihen. Esto päälle

• Anonyymi00011
        Anonyymi00008 kirjoitti:

We all are more or less darling but bitches be crazy all right

Kunhan nämä ns ehdot edes täyttyy, sillä tarinallisuudet siitä kun mitään oo koskaan ollutkaan on taas ihan oma lukunsa

• Anonyymi00027

Let’s go aina tiietty mitä seuraavaksi sanoa. No jos näi koetaan muhaha

• Anonyymi00090

Voi kuule kysyy mun tyttären äidiltä ni mä olen se naisia hakkaavat exä siihen en syyllistyn vaikka kerran hänet olisin tappanut ennen tyttäreni olemassa oloa edes toka kerta olis ollu vahinko mu oppi mua pelkäämään ihan veesti sen myötä kun olin selvinpäin

• Anonyymi00108

Sama täällä

• Anonyymi00004

Tarvitseeko tuota edes kysyä.

• Anonyymi00005

Jos "kaikki eksät ovat hulluja", niin yhdistävä tekijä tuossa on mies itse, koska on tilastollisesti aikalailla mahdotonta, että hän olisi kohdannut elämässään vain "hulluja" naisia.

Todennäköisesti on kyse kaasuvalottajasta ja manipuloijasta, josta kaikki nuo naiset ovat vuorollaan kärsineet samalla kun mies itse surffailee eteenpäin ja väittää kaikkien muiden olevan hulluja, mutta itse on tietysti viaton. Pysy kaukana tuollaisista.

• Anonyymi00010

Jos mies on vanha. On syystäkin jo monta huonoa eksää perässä

• Anonyymi00012

No mutta jos hällä on ollu kato joka kerta vaa niin huono tuuri, apäijän performaatio

• Anonyymi00014
        Anonyymi00012 kirjoitti:

No mutta jos hällä on ollu kato joka kerta vaa niin huono tuuri, apäijän performaatio

Silooin saatetaan sääliä ja sympatiseerata siinä missä naista osoitellaan sormella ja kysellään oisko kannattanu välitä päremmin. Yleinen huomio tämä koskien niin näitä ns hyviä veljiä kuin pick me- piip kantotelineitä. Sori tästä mut

• Anonyymi00016
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Silooin saatetaan sääliä ja sympatiseerata siinä missä naista osoitellaan sormella ja kysellään oisko kannattanu välitä päremmin. Yleinen huomio tämä koskien niin näitä ns hyviä veljiä kuin pick me- piip kantotelineitä. Sori tästä mut

Ja kyllä- on totta että luonnehdin tällä tavalla toksisia naisia kovemmin sanoin kuin miehiä vastaavasti, koska se etoo vielä enemmän ja hyvästä syystä mielestäni

• Anonyymi00018
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Mies se tuossa on se jonka pitäis "valita paremmin" jos kerran kaikki on ollut huonoja!

• Anonyymi00028
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Mies se tuossa on se jonka pitäis "valita paremmin" jos kerran kaikki on ollut huonoja!

No esimerkiksi näin, mutta kommentin tarkoitus oli mm kyseenalaistaa tämän huonotuurisen miehen näkemysten uskottavuus. Sisälukutaito kaipaa ehkä kertausta. Ja edelleen miesten puolelle menevät hännän heiluttaja pick me:t on joka muodossaan alinta kastia, sitä ei voi korostaa koskaan liikaa

• Anonyymi00044

Toisilla se saattaa olla se mies se hullu joka ei jätä exäänsä rauhaan

• Anonyymi00045
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Jos mies on vanha. On syystäkin jo monta huonoa eksää perässä

Juu usein miehen omasta syystä sai eksänsä sekoamaan tai toinen ääripää si taas oli jotain ikimuistoista jota ei voi koskaan unohtaa

• Anonyymi00047
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Joillain miehillä on huonoa tuuria naisten kanssa ja joillain naisilla huonoa tuuria miesten kanssa on vaikea tietää monesti onko kumpikin osapuoli rehellinen toinen toiselleen tutustuessa miehiltä varsinkin monesti onnistuu vilpittömästi esittää muuta kuin mitä ovat siihen asti että ovat pillua pimpsaa tuheroa saaneet sen jälkeen voikin si jo olla oma itsensä kun ei tarvi yrittää enää sitä ensimmäistä kertaa saada ja jaksavat yllättävänkin kauan esittää jos toisen neitsyyttä jahtaavat

• Anonyymi00075
        Anonyymi00012 kirjoitti:

😅

• Anonyymi00077
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Hmm.Ei kaupan valinan vapauskaan aina takaa tuotteen laatua.-Aina on tuotteen poikeamiakin.-Tiedät varmaan tämän,jos kokkaat itse ruokasi?

• Anonyymi00081
        Anonyymi00077 kirjoitti:

Hmm.Ei kaupan valinan vapauskaan aina takaa tuotteen laatua.-Aina on tuotteen poikeamiakin.-Tiedät varmaan tämän,jos kokkaat itse ruokasi?

Yhdistävätekijä on silti aina se joka valitsee väärin.

• Anonyymi00085
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Nimenomaa, hyväuskonen höppänä joka nielee kaikki akkoje metkut.

• Anonyymi00093

Tai nainen riippuu kumpi se haukkuja ny sattuukaan olemaan mies vai nainen tarvii tietää millainen olen kotona ni sitä pitää kysyä poitsultani tai hänen äidiltään kumpaako pidätte todennäköisempänä että kertoo totuuden

• Anonyymi00129

fiftysixty.
        Nykyää puolet akoista on jollain tavalla mielenvikasia, siis ihan täysin idiootteja ja jos on ollu 2 akkaa aikasemmi ja kumpiki idiootteja, ni vika ei oo miehissä.
        Naiset eroo miehistä ja joutsenista sillee et miehet pariutuu loppuiäks, toisinkui akat joilla voi olla yli tuhatki kumppania.=lily phillips
        vitunko sille mahtaa.
        nykyää on pakko testaa monilla tavoin..
        olkaa tarkkana noitte kullankaivajien kanssa.
        Muute käy äkkii nii et on pallo jalassa ja vasemmisto horo mäkättää keittiössä.

• Anonyymi00006

Todellakin 🚩🚩🚩. En tiedä yhtään tapausta jossa se mies olisikin loppujenlopuksi osoittautunut hyväksi tyypiksi.

• Anonyymi00049

Enkä mä yhtään naista joka olisi eksäänsä samalla tavalla moittinut/haukkunu

• Anonyymi00060
        Anonyymi00049 kirjoitti:

Tuossahan puhuttiin monikossa. Joh ihmisen jokainen ex on hullu.

• Anonyymi00066
        Anonyymi00049 kirjoitti:

Nyt on jo hyvin henkilöivää eläytymistä palstaäijän performaatioon, jotakin sinä täällä prosessoit näillä hullunkurisilla puheenparsilla

• Anonyymi00084
        Anonyymi00049 kirjoitti:

noin päin toi kyl on varotusmerkki

• Anonyymi00095
        Anonyymi00066 kirjoitti:

Nyt on jo hyvin henkilöivää eläytymistä palstaäijän performaatioon, jotakin sinä täällä prosessoit näillä hullunkurisilla puheenparsilla

Mä prosessoi mitään mun tarvi mitään prosessoida mä en ole ollu se idiootti kun kerran joka erehty valitseen äidin tyttärelleen huonosti kun ei mennytkään omien suunnitelmien mukaan muuten ois menny mu valtio unohti et henkilöstöä pitäs kouluttaa samaan tahtiin kun sääntöjä ja lakeja korvataan nykyään on siitä hieno juttu että nainen joutuu ottaan lapsen isän tämän elämään tai tunnustaa olevansa jakorasia joka ei tiedä kuka on lapsen isä edes jotain hienoa nyky systeemeissä

• Anonyymi00096
        Anonyymi00084 kirjoitti:

noin päin toi kyl on varotusmerkki

Varoitusmerkki mistä

• Anonyymi00007

No niin ny on jännä aloitus palstasetä. Vielä äitisuhde tuohon samaan komboob, niin on koko värisuora kasassa ku seki on ihan kitso tietenkin

• Anonyymi00013

Oliko sulla huono suhde isään 🥹

• Anonyymi00029
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Ei ollenkaan setä, kiitos kysymystä monta ns korttitemppua opetti perussutkina lappalaisena ja toisten makuun liian kovaa valmennusta piti mm pisti juoksemaan renkaan kanssa ylämäkeä, ettei ranka kato iha heti katkea maailman tuulissa

• Anonyymi00031
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Ei ollenkaan setä, kiitos kysymystä monta ns korttitemppua opetti perussutkina lappalaisena ja toisten makuun liian kovaa valmennusta piti mm pisti juoksemaan renkaan kanssa ylämäkeä, ettei ranka kato iha heti katkea maailman tuulissa

Nytkin huutais yläkerrasta jos meinais tässä muka väsähtää että ylös kja pitkäpiippu valmiiks muista silmien väliin jos

• Anonyymi00079
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Miten niin?-Siellähän minä elelin siskojen ja veljieni kanssa sulassa sovussa isän lemmenpusissa ennen äidin tuloa.

• Anonyymi00015

Minun eksät ovat tietysti olleet kaikki yhtä hulluja, eri lailla vaan. Hain aina erilaista, mutta ne haistaa tämän ihmistyypin jolta saa ehdotonta rakkautta. Pelasta mut oi miesi.
      Olen toki itsekin hullu, mut en henkenvaarallinen hullu.

• Anonyymi00053

Onko exnaisesi sitten olleet ? 😂

• Anonyymi00054

Ai mulla oli ainakin viimeisin tapailemani en usko että mun olis tarvinnut muuta kun itse antaa hänelle leipäveitsi käteen ni olis varmaan uskaltanu lyödä sen rintaani ja voinu ehkä jopa ihan pokkana sanoa poliisille että itse se sitä pyysi (yleensä toinen toistaan vaarallisempia) jos eivät muutoin ni opetan itse miksi kun en tykkää kouluttaa se on mielestäni pakottamista olemaan jotain muuta johon luonne ei anna edes myöten välttämättä si taas jo entuudestaan tappajan koulutuksen saaneita niistä mä tykkään kouluttaa jopa vaarallisempia miksi koulutettu tappaja on yleensä vähintäänkin kouluttajansa hallittavissa ni en koe sillai ettäkö puutun toisen itsemääräämis oikeuteen mitenkään koska kouluttajana mä si taas tykkään olla se joka rajoittaa se aina onnistu jos kouluttaa tai yrittää kouluttaa jotain mikä ei ole koulutettavissa

• Anonyymi00097

Mä en sekaannu hulluihin vain hengenvaarallisiin

• Anonyymi00017

Vastaavasti jos naisella ollut monta miestä ja yksikään ei pysynyt, onko vika silloin vaan ylsinomaan miehissä. Näinhän itselleen ja ystäväpiiri mukaan lukien haluaa usein uskotella. Toimaahan se silloin jos haluaa niiden ystävien kanssa viettää lopun elämäänsä 👌

• Anonyymi00019

Nykyään on varaa vaatia jotain muutakin kuin mihin oli metsämökin mummon tyytyminen 1800-luvun lopussa kirveen ja hellan välissä, kun on omaa fyrkkaakin.

• Anonyymi00034
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Nykyään on varaa vaatia jotain muutakin kuin mihin oli metsämökin mummon tyytyminen 1800-luvun lopussa kirveen ja hellan välissä, kun on omaa fyrkkaakin.

Saahan sitä aina vaatia. Eri asia sitten saako sitä mitä vaatii.

• Anonyymi00036

Täh? Ikinä ei kuule naisten väittävän mitään tollaista.

• Anonyymi00037
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Saahan sitä aina vaatia. Eri asia sitten saako sitä mitä vaatii.

Ei kannata tyytyä vähään. Ennemmin ilman.

• Anonyymi00056

Riippuu mitä mies on kyseisestä naisesta halunnu mutta luultavasti ongelma on tuolloin naisen maine patjana

• Anonyymi00098

Nainen osaa valita ne voittajat joista ei mihinkään ole

• Anonyymi00020

Kuulostaa epävakaalta mieheltä.

• Anonyymi00030

No älä ihmees palstaäijän performaatioihin eläytyvä manipuloiva hyysäri

• Anonyymi00021

Itsellä oli nuorena miehenä kaksikin tapausta kun tyttö... siis nainen heti siinä suhteen sohvalla istumis-vaiheessa hakee albumin ja esittelee exiään. Se loppui heti siihen sai joku muu olla seuraavana siellä albumissa.

• Anonyymi00099

Nää on aina hyvä karsia jo lähtöviivalla eivät ole eksistään päässeet yli

• Anonyymi00023

Ex-puolisoista puhuminen kumppanille on ikävää ja mieltä alentavaa. Itse olen aina ollut suhteessa sm- ja mm- saavutusia saaneiden naisten kanssa. Kehuvat saavutuksistaan mutta ymmärrettävää, kun suuri osa elämästä on urheiluun käytetty.

• Anonyymi00040

Koetko tarvetta kertoa kumppaneille, että olet "aina ollut suhteessa sm- ja mm- saavutusia saaneiden naisten kanssa"?

• Anonyymi00100

Kyllä mä ainakin puhun jos toinen on niin hölmö että itse niistä kysyy

• Anonyymi00032

Vanhoja kaunoja ja tunteita vielä käsittelemättä. En alkaisi millekään tuollaisen tyypin kanssa. Se on ihan normaalia, että eksiä voi olla antipatioita. eihän ne muuten eksiä olisi, jos kaikki olisi aina ollut täydellistä. Ne tunteet on kuitenkin syytä käsitellä pois, eikä tuoda mukanaan uuteen suhteeseen.

• Anonyymi00035

Lähde karkuun kun vielä voit. Narsistilta vaikuttaa. Fiksut ei hauku exiään vaikka mieli tekisi, varsinkaan jos on yhteisiä lapsia. On se jännä kun itsessä ei ole koskaan yhtään mitään vikaa ja kaikki on aina vain exien syytä.

• Anonyymi00039

Sekin on mahdollista.

• Anonyymi00042

No semmoisella on varmaan joku äitiongelma, kuten naisella joka ottaa pelkkiä juoppoja ainoastaan, koska oma isä oli alkoholisti.
      Tai, joku vähän pinnallinen ihminen kyseessä.?

• Anonyymi00043

Ei ole ainakaan eksistään yli päässy riippuu toki paljon mihin sävyyn puhuu katkerasti vai haikaillen/kaivaten niiden puoliväli on neutraalisti varoittavana esimerkkinä nykyiselle käyttäen ettei ainakaan samoja virheitä toista mä puhun lapsistani melko pitkälti neutraalisti ovat kaiketi kaikki kai melko pitkälti saman kaltaisia toiset vähän herkempiä kuin toiset poitsu ainakin

• Anonyymi00046

Minun mielestä pitää molempien voida myös puhua existään. He ovat olleet monelle iso osa elämää, ja eiväthän he kokonaan lakkaa olemasta, edes tunnetasolla. Toki tilanteita on monia, ja tunteiden tasoja on monia.

• Anonyymi00048

Lue aloitus loppuun. Nimenomaan kyse siitä, että "kaikki eksät on hulluja". Tuo ei ole normaalia eksistä puhumista vaan viestii ongelmista.

• Anonyymi00050
        Anonyymi00048 kirjoitti:

Lue aloitus loppuun. Nimenomaan kyse siitä, että "kaikki eksät on hulluja". Tuo ei ole normaalia eksistä puhumista vaan viestii ongelmista.

No, ainakin minun ystävälläni on kyllä useampi hullu ex. Hän oli liian kiltti, mutta nyt varovainen…

• Anonyymi00051
        Anonyymi00048 kirjoitti:

Jos ne on ollu oikeasti hulluja, niin silloinhan se on ihan ookoo niin sanoa. Tietää varoa.

• Anonyymi00052
        Anonyymi00051 kirjoitti:

Jos ne on ollu oikeasti hulluja, niin silloinhan se on ihan ookoo niin sanoa. Tietää varoa.

Sulta meni aloitus ihan ohi...

• Anonyymi00055
        Anonyymi00052 kirjoitti:

Sulta meni aloitus ihan ohi...

Ei mielestäni mennyt. Mistä sinä tiedät varmaksi, että aloittajan uuden kumppanit exät eivät oikeasti olleet hulluja, tai miksi heistä ei voisi jotain puhua? Voi olla red flag mutta ei välttämättä …

• Anonyymi00059
        Anonyymi00055 kirjoitti:

Ei mielestäni mennyt. Mistä sinä tiedät varmaksi, että aloittajan uuden kumppanit exät eivät oikeasti olleet hulluja, tai miksi heistä ei voisi jotain puhua? Voi olla red flag mutta ei välttämättä …

Koska existä puhuminen on "en saa enää kullia siltä niin harmittaa mutta tyydyn nyt sinuun kun kuuntelet" huoran merkki

• Anonyymi00067
        Anonyymi00059 kirjoitti:

Koska existä puhuminen on "en saa enää kullia siltä niin harmittaa mutta tyydyn nyt sinuun kun kuuntelet" huoran merkki

Ehkä tähän järjenvastaiseen ja mielen köyhään kummalliseen skeemaan voi tiivistää aloittajaäijä tämänkin performaatiosi

• Anonyymi00057

Kyllä on aikamoinen varoitus!

• Anonyymi00058

Moni NAINEN puhuu existään.

Ei kannattaisi

Hyvässä tai Pahassa HELVETIN ISO RED FLAG.

Pitäisi olla jo käsitelty entiset ihmiset pois. Samat muijat ja naiset yleisesti puhuvat että eihän sillä parisuhdehistorialla/panoilla ole merkitystä (esim. lukumäärällä)

No, jos sillä ei ole merkitystä miksi puhutte niistä ääneen?

Jos puhut existäsi ET OLE PÄÄSSYT YLI ja kuuluvat edelleen elämääsi. PISTE

• Anonyymi00061

Aamen:))))

• Anonyymi00062

Minä en taas oikein luottaisi mieheen, joka ei yhtään osaisi kertoa miksi aiemmat suhteet eivät ole toimineet. Ja kyllä moni mies onkin mielestäni ihan sopivasti keskustellut menneestään, jotta on tullut ymmärrystä.

• Anonyymi00063
        Anonyymi00062 kirjoitti:

Minä en taas oikein luottaisi mieheen, joka ei yhtään osaisi kertoa miksi aiemmat suhteet eivät ole toimineet. Ja kyllä moni mies onkin mielestäni ihan sopivasti keskustellut menneestään, jotta on tullut ymmärrystä.

Lähes kaikki tapaamani miehet ovat kertoneet ihan oma-alotteisesti ja fiksusti menneistä suhteistaan. Hyvää ja niitä kompastuskiviä. 👍

• Anonyymi00078

Naisella ei taida saada olla mitään elettyä elämää ennen the MIEHEN tapaamista tai siitä on vaiettava sujuvasti molemmilla kotimaisilla kielillä. Muutenkin on varmaan parempi ettei ämmät paljon puhele.
        Nyksän elintä saa kehua ja sen suorituksen kestoa muistaa ylistää joka kerran, eihän se muuten tajua huomata, että saiko se akka edes.

• Anonyymi00101
        Anonyymi00078 kirjoitti:

Naisella ei taida saada olla mitään elettyä elämää ennen the MIEHEN tapaamista tai siitä on vaiettava sujuvasti molemmilla kotimaisilla kielillä. Muutenkin on varmaan parempi ettei ämmät paljon puhele.
        Nyksän elintä saa kehua ja sen suorituksen kestoa muistaa ylistää joka kerran, eihän se muuten tajua huomata, että saiko se akka edes.

Jos ei saanu ni odottaa oletettavasti isänsä kaltaista poikaa (ei omena kauas puusta putoa) ei monesti paljoa vaikuta kuinka kasvattaa tyttäret harvemmin haluaa olla äitinsä kaltaisia

• Anonyymi00102
        Anonyymi00101 kirjoitti:

Jos ei saanu ni odottaa oletettavasti isänsä kaltaista poikaa (ei omena kauas puusta putoa) ei monesti paljoa vaikuta kuinka kasvattaa tyttäret harvemmin haluaa olla äitinsä kaltaisia

Ja päihtynyt nainen harvoin orkkua saa kun ovat puudutettuka

• Anonyymi00110

Kyllä, existäni en ole koskaan mitään kertonut. Osa nyksistä on yrittänyt painostaa puhumaan heistä. En ole suostunut. Se että mies pakotetaan kertomaan ja sitten jeesustellaan tällä foorumilla, se on raskasta femakkojen ylivaltapyrkimystä.

• Anonyymi00064

Kyllä on red flag. Hivuttaudu irti, vielä kun on mahdollista. Olen tehnyt kriisityötä.

• Anonyymi00065

Sekä se, jos jatkuvasti jauhaa eksistä, että se jos ei eksistä kestä lainkaan puhua, ovat punaisia lippuja. Molemmat kertovat siitä, että jotain vielä käsittelemättä ja aihe on jollain tavalla vaikea. Kun eksä on aidosti eksä, niin hän on yksi ihminen ja yksi aihe muiden joukossa, josta voi puhua, mutta johon ei ole jatkuvaa tarvitta palata, mutta ei myöskään piilotella.

• Anonyymi00069

Ottavat esille exät vertailukohtaan uudelle ja antavatkin olettaa olleen parempi.

• Anonyymi00072

Tämä totta! siksi on niin vaikea suhtautua siihen, että eksä on edelleenkin "veryKeenof* tiukasti kiinni, vapaasti suomennettuna=) vaikka aikaa on kulunut jo "tuhatvuotta" :D

• Anonyymi00103
        Anonyymi00069 kirjoitti:

Ottavat esille exät vertailukohtaan uudelle ja antavatkin olettaa olleen parempi.

Tarkoitus yrittää viedä itsetunto jotta toinen olisi helpommin kontrolloitavissa

• Anonyymi00111

Voihan niistä puhua mutta mihinkään femakkoporsaiden sortoyritykseen ei tule suostua. Se, mitä eksän kanssa tapahtui, ei kuulu pätkääkään jollekin feminismin ihmisyydestä eksyttäneelle, kuten aloittajalle.

• Anonyymi00068

Narsisti kilpailuttaa ihmiset ja haukkuu exät
      Juokse pois ,sillä susta tehdään seuraava haukun kohde !

• Anonyymi00104

Näinhän se on

• Anonyymi00071

Joo - mun tapauksessa, HÄN ei ollutse joka puhui eksästään, vaan minä. Mutt HÄN suostui puhumaan eksästään,
      kun kyselin ja hämmästelin ja kummastelin. =)

Edelleenkin ihmettelen sitä kuvioo, niin bizarre, strange, quirky, odd, terrifying, horrible. and so on =)

• Anonyymi00074

Jos noin, niin kannattaisiko varmistaa suoraan siltä ex:ltä totuus? Vaikka kuinka sanoisi että kaikki on vain totta niin...

• Anonyymi00112

On sinulla kyllä vaikeaa! Ensin painostat nyksää kertomaan jotta hän kertoisi eksästä huonoja asioita. Sitten tuot asian tälle foorumille. Ja olet sitä mieltä että nyksä ei olisi saanut kertoa. Vaihdat puolta, et ole rehellinen, nykyään sanotaan: Olet provo. Nykyisin mielenterveyspalvelut ovat saavutettavissa. Hoidon taso ei ole kehuttava mutta sinuna minä yrittäisin.

• Anonyymi00125

HÄN suostui puhumaan eksästään,
        kun kyselin ja hämmästelin ja kummastelin. =)
        Joku nuorista siis tiesitkin sen hyvin.

• Anonyymi00073

Exiä pitää vain kehua kauniiksi, mukaviksi, taitaviksi, älykkäiksi ym. laatusanoilla.
      Siitä nämä nyksä naiset tykkää😂

• Anonyymi00080

Yleensä on aina joka paikassa hälytysmerkki, jos joku puhuu rumasti tai ilkeästi muista ihmisistä. Tasapainoinen ja muita arvostava - myös siis tulevaa kumppaniaan arvostava - ei puhu kenestäkään pahaa tai kerro yksityisiä asioita toisista ihmisistä halveentaakseen jollakin tavalla heitä. Tällainen ihminen tekee aina itse virheen, jos näin käyttäytyy. Kaikkea hyvää!

• Anonyymi00082

Sitä mieltä et siinä on hieno mies joka on ottanu opikseen aikasemmista suhteistaan eikä halua tehdä samoja virheitä uudestaan.
      Tekee kaikkensa ettei löydä enää itseään tilanteesta jossa rakastunut valheelliseen ulkokuoreen, keskenkasvuseen mielisairaalaan kuuluvaan otukseen, kulisseihin josta pakeneminen ei ole enää nii helppoa ja toipuminen kestää10v.
      Puhumalla avoimesti asioista mitä on tapahtunut, osoittaa kypsyytensä,
      toisinku sinä joka kyselet täältä neuvoja.

• Anonyymi00113

Ai puhumalla avoimesti, sinunko kanssa? Että mua sylettää

• Anonyymi00086

Eräs henkilö on puhunut vaimostaan ja lastensa äidistä vuosikaudet pahaa koko työyhteisöllemme. Kyllähän tällaiset puheet kertoo enemmän puhujasta kuin juttujen kohteesta. Sittemmin erosi vaimostaan, jolle ero oli täydellinen yllätys. Miehellä oli uusi kiikarissa. Toivottavasti emme pian kuule taas samaa ämmämäistä valitusta tästä nykyisestä.

• Anonyymi00106

Kertoo ihmisestä itsestään. Tasapainoinen ja hyvä ihminen ei puhu pahaa muista ja kerro yksityisasioita halventaakseen toisia. Tämä on ihan selvä sääntö. Jos näin tapahtuu, tietää heti, kenessä se todellinen vika on. Aika lahjomaton varoitusmerkki. Voimia!

• Anonyymi00087

Puhe lienee kulissi ettei paljastuisi että exät edelleen kiinnostavat ja voivat jopa olla "käytössä"...

• Anonyymi00092

Voi tämäkin vielä ☹️

• Anonyymi00105

Miks ei exä olis mahdollisesti halutessa käytössä jos on ollut edes hyvä tätä kohtaan si jos on ollu unohtumaton ni exä saattaa jopa itse olla mielummin sinkkuna että silloin tällöin edes saa hyvällä omallatunnolla ja mä olen taas aina sanonu ettei kannata asettaa pettämisen rajaa kohtaan jossa siitä ei pysty edes itse pitämään kiinni mulla löytyy aina joku joka on valmis kostamaan mun puolesta ja suhteessa jossa toinen haluaa vapauden käydä vieraissa onnea ei kiinnosta mua mä saan järkättyä itselleni elatusmaksuja maksettavaksi helpomminkin

• Anonyymi00109

Aloittaja on fiksu. Todellakin kirkkaan punainen varoitus. Exäni mielestä hänen aikaisempi vaimonsa oli ollut skitso mikä lie. Ei ollut virallista diagnoosia mutta naapurin exällä oli kuulemma samanlainen käytös ja exän exällä oli olleet samat oireet. Just joo. En osannut varoa. Nyt osaan, kun exä ei koskaan nähnyt itsessään mitään vikaa. Kaksi deittikumppania olen torpannut juuri entisen puolison hulluksi luulemisesta. Diagnoosi oli tehty ihan heidän omassa päässään.

• Anonyymi00114

Ai sinähän olet se aloittaja!
        Eksistä sinulla on kokemusta runsaasti. Minulla luultavasti vähemmän. Olen kokenut saavani arvostusta siitä että en kerro aiemmista suhteistani. Jopa pysyvä nyksäni arvostaa sitä, tosin hänkin yritti femansipaation perinteistä kikkaa, heitteli täkyjä jotta panettelisin eksää.
        Menisit pois.

• Anonyymi00126

👍👍👍

• Anonyymi00115

Itsehän sinä kyselit existä, jopa painostit kertomaan!
      Sinun nyksälläsi ei saisi olla menneisyyttä, jos on, sinun pitää se saada tuhottua. Pakotat kertomaan ja mitä saatkaan kuulla!
      Eihän se nyksä sinua onnetonta elävänleskeä halua loukata, siksi hän kertoo mukakauheuksia.
      Nyksän kannattaa varoa!
      Sinä et ole se järkevä. Sinä olet sieltä p...stä.

• Anonyymi00116

Sananvapaus meillä Suomessakin pyritään rajoittamaan, Ylen toimittaja suoltaa mitä vaan, lehdykät kirjoittelevat mitä vaan, sanomalehti Kaleva kirjoittelee kopioita jutuista jossa oikeuslaitos, syyttäjä ja poliisi ihan oikeudenkäynnissä, (tapaus tuomittu aiemmin, ei voi samasta asiasta tuomita uudelleen/Suomen laki), noitavainon tapaan käy perheen kimppuun, Auer, etc.
        Siinä mielessä sivustonne tekee hyvää työtä.
        Ohjeistaisin kuitenkin keskustelun aloittajan tietojen laittamista näkyviin.
        Nykyinen toimintanne altistaa meidät kaikki sonnalle.
        Esim autoihin ja niiden kunnossapitoon liittyvät aiheet ovat sivustollanne säännöllisesti aiheettomia, vähä-älyisten Skoda (etc.), kommentteja täynnä.

Parhain terveisin.

• Anonyymi00127

👍👍👍

• Anonyymi00117

Varmaankin eräs iiro.

• Anonyymi00118

Tämä sama ilmiö esiintyy myös niin, että kun porukassa on puhe jostakin henkilöstä, joka ei ole paikalla, niin tämä henkilö poikkeuksetta keksii ko. henkilöstä jotain negatiivista sanottavaa. En voi pitää tuollaista henkilöä oikeana ystävänä, kun tiedän, että sama kommentointi jatkuu, jos minä satun olemaan kohdehekilönä.

• Anonyymi00120

Mitäs kamalaa siinä on jos vähän arvostelee? Piip-kantotelineet pelkäävät arvosanoja?

• Anonyymi00122
        Anonyymi00120 kirjoitti:

Mitäs kamalaa siinä on jos vähän arvostelee? Piip-kantotelineet pelkäävät arvosanoja?

Ei mitään.

• Anonyymi00121

Yhdessä elokuvassa on kuvattu tämmönen tilanne,jossa toisiinsa ihastuneet kahvilassa kertovat toisilleen kuinka monta kumppania on ollut. Naisella oli jotain 36 ja kertoessaan arvioi jnkverran jokaisen.
      Miehellä oli yhdeksän mutta ei puhunut sen enempää niistä. Leffa on "neljät häät ja yhdet hautajaiset". Joo.
      On mun mielileffani. Exät pitää jollaintapaa mielestäni puhua läpi. Hienotunteisuus ei ole kiellettyä. Siis tapa ,millä puhuu heistä. Tosin jos elää riitaista avioeroa parhaillaan on vähän eri asia kun tunteet on niin pinnassa.

• Anonyymi00123

Kyllä ne on nämä salarakkaat pöhöttyneet omaisuuden kerääjä- naiset, hietä riittää. Usea jo heistä etsii ulkomailta kun suomessa ei enää ole seisovia kaluja heille tai riittävää omaisuutta.

Ps. oliko tuo Nanna K mukan huumediileissä kun sai hinostoalueelta asunnon ja jäikö uo-velkaa vielä. Onko tietoa?

Taisi olla rahoja sieltä onko tietoa?

• Anonyymi00124

En ole koskaan, enkä tulevaisuudessakaan aio, olla kiinnostunut miehestä joka eksiään mollaa. Lapsellista machoilua, ei aikuisen käytöstä!

• Anonyymi00128

Ei kyllä hullut kiinnosta, ei todellakaan kiinnosta.

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      290
      5489
    2. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      70
      5056
    3. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      48
      4166
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3850
    5. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      42
      3493
    6. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      89
      3133
    7. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      72
      3006
    8. Mitä tapahtuu

Sitten keväällä ja kesällä
      Ikävä
      42
      2197
    9. Voitko sanoa jotain

Hellää?
      Ikävä
      49
      2128
    10. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      27
      2088
    Aihe