Mitä mieltä miehestä

Anonyymi-ap

Joka suhteen alussa puhuu eksistään, että he olivat kaikki ihan sekopäitä/ hulluja? Red flag? Varoitus itselle tulevasta roolista? Nyt olen vielä se järkevä, joka ymmärtää. Vielä.

59

392

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

En koskisi tuollaiseen mieheen pitkällä tikullakaan.

• Anonyymi00002
        UUSI

Samma här!

• Anonyymi00003
      UUSI

Olis varmaan pitänyt olla viisaampi. Nyt olen "se hullu ex"

• Anonyymi00008
        UUSI

We all are more or less darling but bitches be crazy all right

• Anonyymi00009
        UUSI

Sinua on nyt helppo syytellä
        Älä lähde mukaan siihen. Esto päälle

• Anonyymi00011
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

We all are more or less darling but bitches be crazy all right

Kunhan nämä ns ehdot edes täyttyy, sillä tarinallisuudet siitä kun mitään oo koskaan ollutkaan on taas ihan oma lukunsa

• Anonyymi00027
        UUSI

Let’s go aina tiietty mitä seuraavaksi sanoa. No jos näi koetaan muhaha

• Anonyymi00004
      UUSI

Tarvitseeko tuota edes kysyä.

• Anonyymi00005
      UUSI

Jos "kaikki eksät ovat hulluja", niin yhdistävä tekijä tuossa on mies itse, koska on tilastollisesti aikalailla mahdotonta, että hän olisi kohdannut elämässään vain "hulluja" naisia.

Todennäköisesti on kyse kaasuvalottajasta ja manipuloijasta, josta kaikki nuo naiset ovat vuorollaan kärsineet samalla kun mies itse surffailee eteenpäin ja väittää kaikkien muiden olevan hulluja, mutta itse on tietysti viaton. Pysy kaukana tuollaisista.

• Anonyymi00010
        UUSI

Jos mies on vanha. On syystäkin jo monta huonoa eksää perässä

• Anonyymi00012
        UUSI

No mutta jos hällä on ollu kato joka kerta vaa niin huono tuuri, apäijän performaatio

• Anonyymi00014
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

No mutta jos hällä on ollu kato joka kerta vaa niin huono tuuri, apäijän performaatio

Silooin saatetaan sääliä ja sympatiseerata siinä missä naista osoitellaan sormella ja kysellään oisko kannattanu välitä päremmin. Yleinen huomio tämä koskien niin näitä ns hyviä veljiä kuin pick me- piip kantotelineitä. Sori tästä mut

• Anonyymi00016
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Silooin saatetaan sääliä ja sympatiseerata siinä missä naista osoitellaan sormella ja kysellään oisko kannattanu välitä päremmin. Yleinen huomio tämä koskien niin näitä ns hyviä veljiä kuin pick me- piip kantotelineitä. Sori tästä mut

Ja kyllä- on totta että luonnehdin tällä tavalla toksisia naisia kovemmin sanoin kuin miehiä vastaavasti, koska se etoo vielä enemmän ja hyvästä syystä mielestäni

• Anonyymi00018
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Mies se tuossa on se jonka pitäis "valita paremmin" jos kerran kaikki on ollut huonoja!

• Anonyymi00028
        UUSI
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Mies se tuossa on se jonka pitäis "valita paremmin" jos kerran kaikki on ollut huonoja!

No esimerkiksi näin, mutta kommentin tarkoitus oli mm kyseenalaistaa tämän huonotuurisen miehen näkemysten uskottavuus. Sisälukutaito kaipaa ehkä kertausta. Ja edelleen miesten puolelle menevät hännän heiluttaja pick me:t on joka muodossaan alinta kastia, sitä ei voi korostaa koskaan liikaa

• Anonyymi00044
        UUSI

Toisilla se saattaa olla se mies se hullu joka ei jätä exäänsä rauhaan

• Anonyymi00045
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Jos mies on vanha. On syystäkin jo monta huonoa eksää perässä

Juu usein miehen omasta syystä sai eksänsä sekoamaan tai toinen ääripää si taas oli jotain ikimuistoista jota ei voi koskaan unohtaa

• Anonyymi00047
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Joillain miehillä on huonoa tuuria naisten kanssa ja joillain naisilla huonoa tuuria miesten kanssa on vaikea tietää monesti onko kumpikin osapuoli rehellinen toinen toiselleen tutustuessa miehiltä varsinkin monesti onnistuu vilpittömästi esittää muuta kuin mitä ovat siihen asti että ovat pillua pimpsaa tuheroa saaneet sen jälkeen voikin si jo olla oma itsensä kun ei tarvi yrittää enää sitä ensimmäistä kertaa saada ja jaksavat yllättävänkin kauan esittää jos toisen neitsyyttä jahtaavat

• Anonyymi00006
      UUSI

Todellakin 🚩🚩🚩. En tiedä yhtään tapausta jossa se mies olisikin loppujenlopuksi osoittautunut hyväksi tyypiksi.

• Anonyymi00049
        UUSI

Enkä mä yhtään naista joka olisi eksäänsä samalla tavalla moittinut/haukkunu

• Anonyymi00060
        UUSI
        Anonyymi00049 kirjoitti:

Enkä mä yhtään naista joka olisi eksäänsä samalla tavalla moittinut/haukkunu

Tuossahan puhuttiin monikossa. Joh ihmisen jokainen ex on hullu.

• Anonyymi00007
      UUSI

No niin ny on jännä aloitus palstasetä. Vielä äitisuhde tuohon samaan komboob, niin on koko värisuora kasassa ku seki on ihan kitso tietenkin

• Anonyymi00013
        UUSI

Oliko sulla huono suhde isään 🥹

• Anonyymi00029
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Oliko sulla huono suhde isään 🥹

Ei ollenkaan setä, kiitos kysymystä monta ns korttitemppua opetti perussutkina lappalaisena ja toisten makuun liian kovaa valmennusta piti mm pisti juoksemaan renkaan kanssa ylämäkeä, ettei ranka kato iha heti katkea maailman tuulissa

• Anonyymi00031
        UUSI
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Ei ollenkaan setä, kiitos kysymystä monta ns korttitemppua opetti perussutkina lappalaisena ja toisten makuun liian kovaa valmennusta piti mm pisti juoksemaan renkaan kanssa ylämäkeä, ettei ranka kato iha heti katkea maailman tuulissa

Nytkin huutais yläkerrasta jos meinais tässä muka väsähtää että ylös kja pitkäpiippu valmiiks muista silmien väliin jos

• Anonyymi00015
      UUSI

Minun eksät ovat tietysti olleet kaikki yhtä hulluja, eri lailla vaan. Hain aina erilaista, mutta ne haistaa tämän ihmistyypin jolta saa ehdotonta rakkautta. Pelasta mut oi miesi.
      Olen toki itsekin hullu, mut en henkenvaarallinen hullu.

• Anonyymi00053
        UUSI

Onko exnaisesi sitten olleet ? 😂

• Anonyymi00054
        UUSI

Ai mulla oli ainakin viimeisin tapailemani en usko että mun olis tarvinnut muuta kun itse antaa hänelle leipäveitsi käteen ni olis varmaan uskaltanu lyödä sen rintaani ja voinu ehkä jopa ihan pokkana sanoa poliisille että itse se sitä pyysi (yleensä toinen toistaan vaarallisempia) jos eivät muutoin ni opetan itse miksi kun en tykkää kouluttaa se on mielestäni pakottamista olemaan jotain muuta johon luonne ei anna edes myöten välttämättä si taas jo entuudestaan tappajan koulutuksen saaneita niistä mä tykkään kouluttaa jopa vaarallisempia miksi koulutettu tappaja on yleensä vähintäänkin kouluttajansa hallittavissa ni en koe sillai ettäkö puutun toisen itsemääräämis oikeuteen mitenkään koska kouluttajana mä si taas tykkään olla se joka rajoittaa se aina onnistu jos kouluttaa tai yrittää kouluttaa jotain mikä ei ole koulutettavissa

• Anonyymi00017
      UUSI

Vastaavasti jos naisella ollut monta miestä ja yksikään ei pysynyt, onko vika silloin vaan ylsinomaan miehissä. Näinhän itselleen ja ystäväpiiri mukaan lukien haluaa usein uskotella. Toimaahan se silloin jos haluaa niiden ystävien kanssa viettää lopun elämäänsä 👌

• Anonyymi00019
        UUSI

Nykyään on varaa vaatia jotain muutakin kuin mihin oli metsämökin mummon tyytyminen 1800-luvun lopussa kirveen ja hellan välissä, kun on omaa fyrkkaakin.

• Anonyymi00034
        UUSI
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Nykyään on varaa vaatia jotain muutakin kuin mihin oli metsämökin mummon tyytyminen 1800-luvun lopussa kirveen ja hellan välissä, kun on omaa fyrkkaakin.

Saahan sitä aina vaatia. Eri asia sitten saako sitä mitä vaatii.

• Anonyymi00036
        UUSI

Täh? Ikinä ei kuule naisten väittävän mitään tollaista.

• Anonyymi00037
        UUSI
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Saahan sitä aina vaatia. Eri asia sitten saako sitä mitä vaatii.

Ei kannata tyytyä vähään. Ennemmin ilman.

• Anonyymi00056
        UUSI

Riippuu mitä mies on kyseisestä naisesta halunnu mutta luultavasti ongelma on tuolloin naisen maine patjana

• Anonyymi00020
      UUSI

Kuulostaa epävakaalta mieheltä.

• Anonyymi00030
        UUSI

No älä ihmees palstaäijän performaatioihin eläytyvä manipuloiva hyysäri

• Anonyymi00021
      UUSI

Itsellä oli nuorena miehenä kaksikin tapausta kun tyttö... siis nainen heti siinä suhteen sohvalla istumis-vaiheessa hakee albumin ja esittelee exiään. Se loppui heti siihen sai joku muu olla seuraavana siellä albumissa.

• Anonyymi00023
      UUSI

Ex-puolisoista puhuminen kumppanille on ikävää ja mieltä alentavaa. Itse olen aina ollut suhteessa sm- ja mm- saavutusia saaneiden naisten kanssa. Kehuvat saavutuksistaan mutta ymmärrettävää, kun suuri osa elämästä on urheiluun käytetty.

• Anonyymi00040
        UUSI

Koetko tarvetta kertoa kumppaneille, että olet "aina ollut suhteessa sm- ja mm- saavutusia saaneiden naisten kanssa"?

• Anonyymi00032
      UUSI

Vanhoja kaunoja ja tunteita vielä käsittelemättä. En alkaisi millekään tuollaisen tyypin kanssa. Se on ihan normaalia, että eksiä voi olla antipatioita. eihän ne muuten eksiä olisi, jos kaikki olisi aina ollut täydellistä. Ne tunteet on kuitenkin syytä käsitellä pois, eikä tuoda mukanaan uuteen suhteeseen.

• Anonyymi00035
      UUSI

Lähde karkuun kun vielä voit. Narsistilta vaikuttaa. Fiksut ei hauku exiään vaikka mieli tekisi, varsinkaan jos on yhteisiä lapsia. On se jännä kun itsessä ei ole koskaan yhtään mitään vikaa ja kaikki on aina vain exien syytä.

• Anonyymi00039
      UUSI

Sekin on mahdollista.

• Anonyymi00042
      UUSI

No semmoisella on varmaan joku äitiongelma, kuten naisella joka ottaa pelkkiä juoppoja ainoastaan, koska oma isä oli alkoholisti.
      Tai, joku vähän pinnallinen ihminen kyseessä.?

• Anonyymi00043
      UUSI

Ei ole ainakaan eksistään yli päässy riippuu toki paljon mihin sävyyn puhuu katkerasti vai haikaillen/kaivaten niiden puoliväli on neutraalisti varoittavana esimerkkinä nykyiselle käyttäen ettei ainakaan samoja virheitä toista mä puhun lapsistani melko pitkälti neutraalisti ovat kaiketi kaikki kai melko pitkälti saman kaltaisia toiset vähän herkempiä kuin toiset poitsu ainakin

• Anonyymi00046
      UUSI

Minun mielestä pitää molempien voida myös puhua existään. He ovat olleet monelle iso osa elämää, ja eiväthän he kokonaan lakkaa olemasta, edes tunnetasolla. Toki tilanteita on monia, ja tunteiden tasoja on monia.

• Anonyymi00048
        UUSI

Lue aloitus loppuun. Nimenomaan kyse siitä, että "kaikki eksät on hulluja". Tuo ei ole normaalia eksistä puhumista vaan viestii ongelmista.

• Anonyymi00050
        UUSI
        Anonyymi00048 kirjoitti:

Lue aloitus loppuun. Nimenomaan kyse siitä, että "kaikki eksät on hulluja". Tuo ei ole normaalia eksistä puhumista vaan viestii ongelmista.

No, ainakin minun ystävälläni on kyllä useampi hullu ex. Hän oli liian kiltti, mutta nyt varovainen…

• Anonyymi00051
        UUSI
        Anonyymi00048 kirjoitti:

Jos ne on ollu oikeasti hulluja, niin silloinhan se on ihan ookoo niin sanoa. Tietää varoa.

• Anonyymi00052
        UUSI
        Anonyymi00051 kirjoitti:

Jos ne on ollu oikeasti hulluja, niin silloinhan se on ihan ookoo niin sanoa. Tietää varoa.

Sulta meni aloitus ihan ohi...

• Anonyymi00055
        UUSI
        Anonyymi00052 kirjoitti:

Sulta meni aloitus ihan ohi...

Ei mielestäni mennyt. Mistä sinä tiedät varmaksi, että aloittajan uuden kumppanit exät eivät oikeasti olleet hulluja, tai miksi heistä ei voisi jotain puhua? Voi olla red flag mutta ei välttämättä …

• Anonyymi00059
        UUSI
        Anonyymi00055 kirjoitti:

Ei mielestäni mennyt. Mistä sinä tiedät varmaksi, että aloittajan uuden kumppanit exät eivät oikeasti olleet hulluja, tai miksi heistä ei voisi jotain puhua? Voi olla red flag mutta ei välttämättä …

Koska existä puhuminen on "en saa enää kullia siltä niin harmittaa mutta tyydyn nyt sinuun kun kuuntelet" huoran merkki

• Anonyymi00057
      UUSI

Kyllä on aikamoinen varoitus!

• Anonyymi00058
      UUSI

Moni NAINEN puhuu existään.

Ei kannattaisi

Hyvässä tai Pahassa HELVETIN ISO RED FLAG.

Pitäisi olla jo käsitelty entiset ihmiset pois. Samat muijat ja naiset yleisesti puhuvat että eihän sillä parisuhdehistorialla/panoilla ole merkitystä (esim. lukumäärällä)

No, jos sillä ei ole merkitystä miksi puhutte niistä ääneen?

Jos puhut existäsi ET OLE PÄÄSSYT YLI ja kuuluvat edelleen elämääsi. PISTE

• Anonyymi00061
        UUSI

Aamen:))))

• Anonyymi00062
        UUSI

Minä en taas oikein luottaisi mieheen, joka ei yhtään osaisi kertoa miksi aiemmat suhteet eivät ole toimineet. Ja kyllä moni mies onkin mielestäni ihan sopivasti keskustellut menneestään, jotta on tullut ymmärrystä.

• Anonyymi00063
        UUSI
        Anonyymi00062 kirjoitti:

Minä en taas oikein luottaisi mieheen, joka ei yhtään osaisi kertoa miksi aiemmat suhteet eivät ole toimineet. Ja kyllä moni mies onkin mielestäni ihan sopivasti keskustellut menneestään, jotta on tullut ymmärrystä.

Lähes kaikki tapaamani miehet ovat kertoneet ihan oma-alotteisesti ja fiksusti menneistä suhteistaan. Hyvää ja niitä kompastuskiviä. 👍

• Anonyymi00064
      UUSI

Kyllä on red flag. Hivuttaudu irti, vielä kun on mahdollista. Olen tehnyt kriisityötä.

• Anonyymi00065
      UUSI

Sekä se, jos jatkuvasti jauhaa eksistä, että se jos ei eksistä kestä lainkaan puhua, ovat punaisia lippuja. Molemmat kertovat siitä, että jotain vielä käsittelemättä ja aihe on jollain tavalla vaikea. Kun eksä on aidosti eksä, niin hän on yksi ihminen ja yksi aihe muiden joukossa, josta voi puhua, mutta johon ei ole jatkuvaa tarvitta palata, mutta ei myöskään piilotella.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas nuoren kuolema

Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭
      Lapua
      90
      3988
    2. PropsApp Koodi

Haluatko ansaita ja kilpailla fiksusti samalla kun seuraat urheilua? Props tekee sen mahdolliseksi. Sovelluksessa pääset
      2
      3873
    3. Persut yrittävät epätoivon vimmalla

kiertää häirintä asian https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/5389f072-60d9-4ef8-aa7b-c11f0eda66cf jonka muut puolueet a
      Maailman menoa
      105
      3508
    4. Elikkäs persuissa ovat pahimmat häiriköijät

Koska sieltä tuli kaikkein kovin ulahdus. Persujen peesissä seuraa kokoomus js hajuraon päässä röhkii kepulaiset. Olipa
      Maailman menoa
      58
      3221
    5. "Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"

Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin
      Maailman menoa
      102
      3124
    6. IL: "Kyykyttämistä, alistamista, painostamista, huutamista ja tiuskimista SDP:n

eduskuntaryhmässä." Häirintäkohu puolueen ympärillä paisuu. Iltalehden haastattelemien SDP-lähteiden mukaan eduskunta-
      Maailman menoa
      70
      2788
    7. Riikka runnoo: konkursseja eniten 30 vuoteen

Vuonna 2025 Suomessa haettiin konkurssiin yhteensä 3 906 yritystä. Konkurssiluku oli suurin sitten vuoden 1996.
      Maailman menoa
      106
      2596
    8. Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä

Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma
      Maailman menoa
      38
      2562
    9. Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa

Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.
      Maailman menoa
      28
      2272
    10. Jari Sillanpää isossa leikkauksessa - Paljastaa, mitä uralle tapahtuu!

Palaako Siltsu keikoille? Artisti, ex-tangokuningas Jari Sillanpää on ollut lonkkaleikkauksessa ja kotiinpaluu on edessä
      Suomalaiset julkkikset
      27
      1807
    Aihe