Ylipainoiset naiset ovat kokeneet kiusallisen ilmiön deittaillessa

Moni pluskoon nainen kertoo kohtaavansa deittailussa yllättävän ja kiusallisen ilmiön: alussa on luvassa romanssi, mutta hetken päästä kumppani paljastaakin todellisen motiivinsa.
Usein lausahdus on jotakin tyyliin “yleensä tapailen vain laihoja, mutta halusin kokeilla miltä tuntuu ylipainoisen kanssa” — ja silloin kiinnostus katoaa yhtä nopeasti kuin se ilmestyikin.

Kyse ei ole enää vain mieltymyksistä tai fyysisistä valinnoista, vaan siitä, miten toista käsitellään kuin objektia kokeilun kohteena. Monet tunnistavat ilmiön vasta jälkikäteen, kun suhde ei koskaan siirry arkeen tai jatkuvuuteen.

Onko tämä nykypäivän deittailukulttuurin oire vai vain yksittäisten ihmisten ajattelutapa?

https://www.city.fi/ihmissuhteet/halusin-vain-kokeilla-ylipainoiset-naiset-ovat-kohdanneet-ikavan-ilmion-deittaillessa/

72

1527

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ja muilla ei ole mitään ongelmia asioissa joille ei itse voi mitään.

• Anonyymi00002

Jos nainen on rumapainoinen, en edes ota yhteyttä, sellaisten seksuaalinen markkina-arvo parinvalintamarkkinoilla on nolla.

• Anonyymi00009

Mikähän sinun markkina-arvo on? Edelleen sinkku? Luonne, asenne, arvot, ne näkyy ihmisestä kauas.

• Anonyymi00037
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Mikähän sinun markkina-arvo on? Edelleen sinkku? Luonne, asenne, arvot, ne näkyy ihmisestä kauas.

En ole 00002, mutta kysymys on matemaattisesti karkeasti näin. Otetaan joukko ihmisiä H, ja määritellään relaatio joukosta H joukkoon P siten että p joukossa P on H:n alkioiden preferenssijärjestetty vektori {h0, .. ,hn}. Markkina-arvo kytkeytyy karkeasti henkilön h sijoituksien summaan muiden henkilöiden preferenssivektoreissa.

Tämä on tietysti kuvilteltu vektori, mutta en silti miss Suomea yrittäisi deittailla, tiedän suunnilleen oman paikkani.

Matala markkina-arvo ei tarkoita, etteikö voisi olla jonkun unelma. Eikä oma korkea tarkoita, että syntyy kestävä parisuhde, ehkä jopa hieman päinvastoin. "kaupungin tavoitelluin poikamies" ei ollut hyvä mies, vaan naistenmies.

Asiaa on ihan tutkittukin, monet eivät silti pidä ajatuksesta, että tavoiteltavuus on numeerista.

Naisten ja miesten tavoiteltavuus jakautuu hieman eri tavoin. Miehissä on enemmän hajontaa (Eli iso lössi kalapuikkoja jää hännille, mutta aivokirurgejakin löytyy.) Naisissa hajonta on pienempi. Isommalla osalla naisista on vaikeuksia löytää vapaa mies, jolla on vähintään suunnilleen yhtä iso tavoiteltavuus.

Koska sitähän me yleensä ainakin etsimme, kokemusta siitä että puoliso ei ole kuraa omassa rankingissämme.

Nämä tinderit on sit vähän oma maailmansa, siellä kun preferoidaan ennen tutustumista ja monet ei hae pysyvää suhdetta.

• Anonyymi00053
        Anonyymi00037 kirjoitti:

En ole 00002, mutta kysymys on matemaattisesti karkeasti näin. Otetaan joukko ihmisiä H, ja määritellään relaatio joukosta H joukkoon P siten että p joukossa P on H:n alkioiden preferenssijärjestetty vektori {h0, .. ,hn}. Markkina-arvo kytkeytyy karkeasti henkilön h sijoituksien summaan muiden henkilöiden preferenssivektoreissa.

Tämä on tietysti kuvilteltu vektori, mutta en silti miss Suomea yrittäisi deittailla, tiedän suunnilleen oman paikkani.

Matala markkina-arvo ei tarkoita, etteikö voisi olla jonkun unelma. Eikä oma korkea tarkoita, että syntyy kestävä parisuhde, ehkä jopa hieman päinvastoin. "kaupungin tavoitelluin poikamies" ei ollut hyvä mies, vaan naistenmies.

Asiaa on ihan tutkittukin, monet eivät silti pidä ajatuksesta, että tavoiteltavuus on numeerista.

Naisten ja miesten tavoiteltavuus jakautuu hieman eri tavoin. Miehissä on enemmän hajontaa (Eli iso lössi kalapuikkoja jää hännille, mutta aivokirurgejakin löytyy.) Naisissa hajonta on pienempi. Isommalla osalla naisista on vaikeuksia löytää vapaa mies, jolla on vähintään suunnilleen yhtä iso tavoiteltavuus.

Koska sitähän me yleensä ainakin etsimme, kokemusta siitä että puoliso ei ole kuraa omassa rankingissämme.

Nämä tinderit on sit vähän oma maailmansa, siellä kun preferoidaan ennen tutustumista ja monet ei hae pysyvää suhdetta.

Tuo on mielenkiintoinen kommentti, ja pitää täysin paikkansa.

Millä sen voi todistaa? Sillä että kun otetaan ihan mikä tahansa parisuhteaiheinen keskustelupalsta ja sieltä otetaan joltain aikaväliltä aloitukset ja kommentit, paljastuu että suurimmassa osassa sellaisia ketjuja joissa valitetaan puolison pihtaamisesta, on yleensä yhtä suuri joukko miehiä ja naisia.

Mutta!! Ja tämä on tärkeä pointti, siinä joukossa jossa puolisoa ei ole jätetty, vaan on jatkettu kärsimystä, on miehiä paljon enemmän kuin naisia.

Sitten kun otetaan se lisäksi se joukkio joka on jättänyt pihtaajan ja ei ole saanut uutta parisuhdetta, ovat taas miehet selvästi vielä suuremmassa osassa!

Sen sijaan jos otetaan se ryhmä joka on jättänyt pihtaajan ja sen jälkeen löytänyt uuden onnellisen parisuhteen, sitä joukkiota edustaa selvä naisenemmistö!!!

Tasoteoria pitää paikkansa käytännössä vaikka naiset eivät sitä tule tunnustamaan.

• Anonyymi00003

Monesti eivät kehtaa julkisesti näyttäytyä yhdessä jos ei puoliso ole tikissä sitä varten on vaimo esittelyä varten ja joku toinen kenenkä kanssa seksiä harrastavat

• Anonyymi00019

Vai että semmonen trilleri tällä kertaa

• Anonyymi00030
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Vai että semmonen trilleri tällä kertaa

vampsee bembsee

• Anonyymi00005

Hmm.Nälkä kasvaa syödessä ja köyhyys puurtaessa.Täten painokin on vain varautumista köyhyydeen puristukseen....

• "Kukkiihan ne perunanvarretkin =) *hymy*

• Anonyymi00020

Kukkii kukkii kauniisti kukkiikin

• Anonyymi00066
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Kukkii kukkii kauniisti kukkiikin

JOKU perunamaallakin kykkii....

• Anonyymi00007

Ja painoahan ei haluta ilmoituksissa ilmoittaa. Pari kertaa ollut aikamoinen yllätys tuo "urheilullinen" nainen.

• Anonyymi00012

Miks se pitäisi ilmoittaa? Naiset hakevat kumppania, omaa ihmistään, he eivät ole esineitä. Hae seurasi livenä jos paino on noin tärkeää. Naiset on herkkiä, vahvoja, kauniita. Naisen vartalo muuttuva, niin kuin miehenkin. Naiseus ei ole arvosteltava huono asia, se on elämänvoima. Positiivisuus suhteissa luo suhteita. Haukkumalla ei saavuta mitään.

• Anonyymi00038
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Miks se pitäisi ilmoittaa? Naiset hakevat kumppania, omaa ihmistään, he eivät ole esineitä. Hae seurasi livenä jos paino on noin tärkeää. Naiset on herkkiä, vahvoja, kauniita. Naisen vartalo muuttuva, niin kuin miehenkin. Naiseus ei ole arvosteltava huono asia, se on elämänvoima. Positiivisuus suhteissa luo suhteita. Haukkumalla ei saavuta mitään.

Kandee ilmoittaa paino, jos ei kuvasta näy. Muuten deitti päättelee, että et ole rehellinen, mutta mitä pahempaa, kääntyy kannoillaan koska etsii normaalipainoista. Kai sallit sen?

• Anonyymi00056
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Kandee ilmoittaa paino, jos ei kuvasta näy. Muuten deitti päättelee, että et ole rehellinen, mutta mitä pahempaa, kääntyy kannoillaan koska etsii normaalipainoista. Kai sallit sen?

No ei ole minulla ole kokemusta tuollaisesta. Naiset yleensä näkee asiat eritavalla. Isompikin nainen voi nimittäin liikkua, että tiedäppä tuota. Karjamarkkinoilla ilmoitetaan paino, ei ihminen välttämättä halua noin toimia.

• Anonyymi00068
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Tarvii pitkän..

• Anonyymi00008

Erikoista.. Minun lähipiirissä on aina ollut monta kaunista pyöreämpää naista joilla hyvännäköiset miehet. Kaipa tuo on sitten luonnekysymys, että onko se paino miten tärkeä asia deitissä.

• Anonyymi00022

Anonyymi00008/2026-01-20 14:05:26 / " Erikoista.. Minun lähipiirissä on aina ollut monta kaunista pyöreämpää naista joilla hyvännäköiset miehet. Kaipa tuo on sitten luonnekysymys, että onko se paino miten tärkeä asia deitissä. "

Naiset, jotka mies hyväksyy parisuhteeseen/avioliittoon kanssansa, eivät tuolloin ole rumapainoisia, vaan söpöpainoisia, kaunispainoisia tai ainakin siedettäväpainoisia.

Sitten, suhteeseen päästyään, jotkin naiset märehtivät itsensä rumapainoiseksi, järkyttäväpainoiseksi tai kammottavapainoiseksi. Mies saattaa sietää rumapainoista naista jonkin aikaa tilannetta, etenkin jos on taakka tai useampi pyöräytetty.

https://keskustelu.suomi24.fi/t/17641507/kauneusindeksi#comment-120376818

• Anonyymi00024
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Anonyymi00008/2026-01-20 14:05:26 / " Erikoista.. Minun lähipiirissä on aina ollut monta kaunista pyöreämpää naista joilla hyvännäköiset miehet. Kaipa tuo on sitten luonnekysymys, että onko se paino miten tärkeä asia deitissä. "

Naiset, jotka mies hyväksyy parisuhteeseen/avioliittoon kanssansa, eivät tuolloin ole rumapainoisia, vaan söpöpainoisia, kaunispainoisia tai ainakin siedettäväpainoisia.

Sitten, suhteeseen päästyään, jotkin naiset märehtivät itsensä rumapainoiseksi, järkyttäväpainoiseksi tai kammottavapainoiseksi. Mies saattaa sietää rumapainoista naista jonkin aikaa tilannetta, etenkin jos on taakka tai useampi pyöräytetty.

https://keskustelu.suomi24.fi/t/17641507/kauneusindeksi#comment-120376818

Lihava ei tarkoita automaattisesti rumaa.
        Jännä kun miehet tietää miten naisten keho toimii synnytyksen jälkeen. Oletko useasti synnyttänyt? Valvotut yöt? Imettänyt? Kortisoli kroppa?
        Kuules, sanan märehtiminen käyttäminen ihmisestä joka tekee elämää kehollaan kertoo sinusta itsestäsi jotain. Se ei ole mikään helppo keikka keholle eikä nainen ole mikään esine.
        Rakastaisitko puolisoasi jos hän sairastuu ja saa kortisonia niin että turpoaa kunnolla?
        Entäs jos häneltä menee raaja?
        Se on parisuhde missä ei tarvitse edes kysyä.

• Anonyymi00039

Se on jokaisen oma asia, mitä pitää tavoiteltavana!

• Anonyymi00040
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Lihava ei tarkoita automaattisesti rumaa.
        Jännä kun miehet tietää miten naisten keho toimii synnytyksen jälkeen. Oletko useasti synnyttänyt? Valvotut yöt? Imettänyt? Kortisoli kroppa?
        Kuules, sanan märehtiminen käyttäminen ihmisestä joka tekee elämää kehollaan kertoo sinusta itsestäsi jotain. Se ei ole mikään helppo keikka keholle eikä nainen ole mikään esine.
        Rakastaisitko puolisoasi jos hän sairastuu ja saa kortisonia niin että turpoaa kunnolla?
        Entäs jos häneltä menee raaja?
        Se on parisuhde missä ei tarvitse edes kysyä.

Jännä kun tähän on näkökulmia. Joo, voi tykätä, ei ole pakko tykätä yllärilihavista deiteistä.

• Anonyymi00049
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Se on jokaisen oma asia, mitä pitää tavoiteltavana!

itse ovat lihottaneet herkuillaan

• Anonyymi00054

Niillä miehillä on ollut joko läskifetissi tai naiset on olleet hammaslääkäreitä tai apteekkareita.

• Anonyymi00058
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Jännä kun tähän on näkökulmia. Joo, voi tykätä, ei ole pakko tykätä yllärilihavista deiteistä.

Mä en ymmärrä tätä ylläriä. Kyllähän sen huomaa onko jollain painoa vai ei. Toki paino voi vaihdella reilusti niin kuin itselläni.

• Anonyymi00010

Olipa nainen ja tai mies tai mikä tahansa, niin kyllä hyvin usein hiellä hiasee alapää ja muutkin paikat järkyttäviä.

Vatsa läskit roikkuua ja mite komeakin mies hankkii hirveän virtahevon.

Jos on ylipainoinen olisi vastuu laihduttaa jo itsensä kannalta muilla keinoilla kuin leikkauksilla.

Liikunta, ruokavalio ja itsestä huolta pitäminen sekä katsominen peiliin olis aiheellista.

Jokaisella meillä on vastuu omasta kehosta ja tulee pitää siitä huoli. Tietysti jos on jokin sairaus ymmärrän sen rajoitukset.

Puhtaus, hygienia ja itsestä huolta pitäminen on myös asiallista toista kohtaan.

• Anonyymi00011

Hirveitä nuo luikut jotka jättää aina hiukset pesemättä. Vihreäsilmäiset kakkaa ilman paperia, tutkittu juttu. Huonopolviset ei pese haarojaan, kannattaa välttää kaikintavoin.
        Rumamieliset miehet, ne maksaa yhteiskunnalle eniten. Hirveä silsa levinnyt korvien väliin, erityisen vaarallinen tauti parinmuodostuksen kannalta.

• Anonyymi00013

Naiset itse yrittävät operoida komeita adoniksia parisuhteeseen, mutta koska adoniksien puolelta kyse on vain seksitykkäyksestä, niin naiset ei saa halumiaan miehiä parisuhteeseen. Se harmittaa naisia..

Kun naiset on itse suostunut seksiin, niin ei naiset voi syyttää miehiä.

• Anonyymi00018

No ei voi jos on itse lähtenyt kelkkaan, mut mikään rakkaus kusetus ei oo okei minun mielestä. Kyllä ne Adoniksetkin rakastuu ja kuka on sitten Adonis kenenkin mielestä. Makuja on monia.

• Anonyymi00041

Musta olis ällöä 'suostua seksiin' ja tulla sit vähän saman tein lempatuksi. Syyttäisin ehkä sitä ja tätä, eli hyvin voi syyttää. Ja ehkä jopa pitää.

• Anonyymi00014

Ylipainoisten naisten on saatava komea ja sporttinen mies. Miksi?

• Anonyymi00016

Tuskin saatava. 🙄 Joskus laivat kohtaa yössä ja loppu on historiaa.

• Anonyymi00042

Kaikkihan me vähän kuuseen kurkitaan?

• Anonyymi00015

Minkä takia ylipainoiset naiset ei tapaile ylipainoisia miehiä? Ai niin, koska haluavat olla karkkikaupassa..

• Anonyymi00017

Minä voisin hyvin tapailla jos olisin vapaa. Miks ei tapaile? Kyllä tapailee, mukava mies löytää kyllä seuraa. Monet naiset tykkää isoista miehistä.

• Anonyymi00023

On olemassa sellainen kirja kuin ISO. Lukekaa. Ja lukekaa myös paljon muuta, jottei tyhmyys kolise niin kovaa kuin tässä(kin) rumaketjussa.

• Anonyymi00045

Aivan liikaa vaadittu yleisöltä täällä.

Mut sellaisen suoran neuvon antaisin, että jos ei tykkää jonkun luontaisista ominaisuuksista, niin ei kannata ilmoittaa olevansa uuno alkamalla paasaamaan niistä. Se on vaan jonkun toisen sauma, anna olla.

• Anonyymi00025

Minkä takia ylipainoiset naiset esitetään uhreina?

Miehethän ne niitä uhreja on kun komeiden adonisten tulisi mukisematta pariutua ylipainoisten naisten kanssa.

• Anonyymi00028

Se, että on komea adonis, ei auta yhtään, kun korvain välinen tila on tyhjä.

• Anonyymi00043

Se mistä kukin pitää on yksilöllistä. Se että sinä et arvosta, ei ole hyvä markkina-arvon mittari. Useille myös riittää yksi matchi....

• Anonyymi00026

Älkää kiusatko lihavia nekin on ihan mukavia!

• Anonyymi00044

Tai monet on. Mä painan 100 kiloa, ei mulla olisi sielua vaatia että naisella pitää olla pienempi BMI, mutta onhan se hyvä olla terve!

• Anonyymi00050

kaduilla nään nuoria isopeppuisia naisia, ei kaunista eikä tervettä.

• Anonyymi00063
        Anonyymi00050 kirjoitti:

kaduilla nään nuoria isopeppuisia naisia, ei kaunista eikä tervettä.

Kaikki peput hyviä, ei kuulu sinulle muiden peput. Pidä huoli omasta pepusta, äläkä ole pepusta muita kohtaan.

• Anonyymi00027

Lihava mies tai nainen ei ole hyvä partneri pitkä-aikaiseen liittoon. Vaikka poikkeuksia tietenkin on niin tilastollisesti kolmekymppinen lihava ihminen sairastuu diabetekseen, 4-kymppisellä on tuki-ja nivelvaurioita jotka rajoittavat liikkumista, 5-kymppisellä on jo isoja verenkierto-ongelmia, lihavia 6-kymppisiä on jo aika vähän jäljellä ja nekin liikkuu rollaatorilla ja lihavia 7-kymppisiä ei ole. Itse olen valinnut puolisoni niin että en todennäkoisesti joudu omaishoitajaksi heti ja minulla on puoliso suurella mahdollisuudella aina 8-kymppiseksi. Ja seksi on tosin aika hauskaa ja nautinollista lihavan naisen kanssa - kokemusta on. Mutta olen aina ollut rehellinen siitä että en hae pitkä-aikaista suhdetta ylläolevasta syystä ja haluan vain seksiä ison naisen kanssa. Siinä ei ole minusta mitään väärää kun molemmat osapuolet tietävät miten maa makaa.

• Anonyymi00029

Minusta pluskoon naiset on nättejä,kurvikkaita ja haluttavia. Olen etsinyt, mutta ei kukaan ole vastannut netin kautta? Ehkä ne kauniit kurvittaret on kaikki varattuja tai ei huoli raitista miestä, joka viihtyy kotonakin, eikä ole koko ajan shoppailemassa, risteilyllä, etelään menossa.

• Anonyymi00031

Parisuhdemarkkinoilla naisilla on valta suuren kysynnän vuoksi. Kyse on siitä miten naiset käyttävät valtaansa.

Eilen päivälehdessä oli juttu naisesta joka kertoi, että Suomesta ei löydy miestä kun nainen haluaa monimiljonäärin joka elättää.

Vihdoinkin aletaan havahtua siihen, että naiset ovat sinkkuja ihan omasta tahdostaan. Mies halutaan pienestä miesjoukosta, eikä niitä miehiä naisten enemmistölle riitä.

• Anonyymi00046

Kyllä, oma tahto se on osin vikana. Omia odotuksia voi säätää, eikä omaa erinomaisuuttaan liikaa yliarvioida.

• Anonyymi00032

Ihan hyvät kyydit saanut ylipainoisilta.

• Anonyymi00047

Oliko erikoisvahvisteinen taksi?

• Anonyymi00033

Linnan vastaanotolla ei ollut Kekkosen kaudella ylipainoisia naisia, nyt miltei jokaisella normaalipainoisella miesvieraalla on runsaasti ylipainoinen naisseuralainen.

• Anonyymi00060

Arvaappa oliko syömishäiriöisiä. Niin sehän ei ketään kiinnosta kunhan on laiha.

• Anonyymi00034

Eli pullukoiden tulee saada komea adonis parisuhteeseen, koska pullukka on saanut deittisovelluksessa mätsin komean adoniksen kanssa ja kaiken kukkuraksi vielä treffit aikaan.

• Anonyymi00036

Sääli jos siinä niin lukee.

• Anonyymi00035

Tuohan on ihan yleistä oli sitten lihava tai laiha.

• Anonyymi00048

:"halusin kokeilla miltä tuntuu"

Tohon nyt sopii perään mikä vaan, tai tyhjä. Mut pulleat ja kauniit naiset törmää ehkä useammin just tohon "miltä tuntuu läski nainen seksissä".

Pervot siellä tarttuu tilaisuuteen ja pitkä suhde onkin ykskaks pinnallinen seksisuhde. Se on fetissi.

• Anonyymi00051
        Anonyymi00048 kirjoitti:

:"halusin kokeilla miltä tuntuu"

Tohon nyt sopii perään mikä vaan, tai tyhjä. Mut pulleat ja kauniit naiset törmää ehkä useammin just tohon "miltä tuntuu läski nainen seksissä".

Pervot siellä tarttuu tilaisuuteen ja pitkä suhde onkin ykskaks pinnallinen seksisuhde. Se on fetissi.

Itse sanon aina pluskoon muijalle jos lähentelee että "Sorry, en halua kuolla rasvan alle".

• Anonyymi00061
        Anonyymi00051 kirjoitti:

Itse sanon aina pluskoon muijalle jos lähentelee että "Sorry, en halua kuolla rasvan alle".

Miten mä luulen ettei sua ahdistele kukaan.

• Anonyymi00052

Minua on aina mietityttänyt yksi asia näistä turpeista naisista ja voisi olla hyvä tilaisuus esittää se täällä, kun asiantuntijoitakin vaikuttaisi olevan paikalla.
      Siis pitääkö se paikkansa, että lihavilta naisilta pinppi löytyy siten, että kääntelee mahan läskiplareja niin kauan, kunnes haisee paska ja silloin kääntää yhden plarin takaisin, niin siellä on?
      Tosin se on taas eri asia saako oman vehkeensä ulottumaan ihan sinne saakka.

• Anonyymi00057

Millehän sä itse näytät kun kirjoittelet tuollaista..yök

• Anonyymi00055

jeesus.....kohta tulee oksennus, apuva.

• Anonyymi00059

Ei ole mikään uutinen, että miehet pitävät naisia, painoon katsomatta, objekteina eivätkä kokonaisina ihmisinä omine sisäisine maailmoineen. Tosin olisi jo aika saada piste sille, että naiset joutuvat kantamaan miesten puutteiden taakan.

• Anonyymi00062

Loistava kirjoitus.

• Anonyymi00064

on anoreksiset luukasat haukkuvat normaalikokosia kanssasisariaan seläntakana.
      Kuinka häiriintyn, huono itsetunto pitää olla et toimii noin.
      Ei tarvii olla ku yksinhuolta ja tollasta tapahtuu.
      Kilpailu on raakaa yyhoo piireissä, kaikki on sallittua, kuten kansanedustajilla/eliitillä.

• Anonyymi00065

Pikkukikkeli voi jöädä toiseksi.. pitäis ol la jotai millä tekisi vaikutuksen ,ennen kaikkea itseensä.varallisuus ei riitä🤷‍♀️..

• Anonyymi00067

💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎
      " “yleensä tapailen vain laihoja, mutta halusin kokeilla miltä tuntuu ylipainoisen kanssa” "

Tuo ei voi olla mitään muuta kuin isovalhe.

• Anonyymi00069

Ylipainoiset, kiltit ja kunnolliset eivät saa kokea tätäkään vertaa. Kehopositiivisuus koskee vain naisia. Jotta mies kelpaa edes treffeille, hänen tulee olla menestyvä komistus. Pituus, treenattu ulkoasu, jykevä leuka ja tappajan katse ovat välttämättömiä.

• Anonyymi00070

Eikö alkoholi aina helpota olon?

• Anonyymi00071
    • Anonyymi00072

Olen 50+ mies. Minulle huomattava ylipaino on tosi negatiivinen asia naisessa. En edes lähde treffeille.
      Pelkästään seksin harrastaminen on "raskaampaa" lihavan kanssa verrattuna hoikkaan. Itse tykkään nuolla pimppiä ja sekin on hankalampaa.

• Anonyymi00073

Afrikasta tullut kollega ihmetteli miksi katsoa naamaa jos haluaa pillua.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      73
      843
    2. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      698
    3. 35
      567
    4. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      40
      565
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      46
      560
    6. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      29
      552
    7. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      31
      540
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      520
    9. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      517
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      35
      454
    Aihe