Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
richartti
profiilit
richartti
richartti
Vapaa kuvaus
Aloituksia
178
Kommenttia
13220
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Noo...4-8 vuoden välein. Sopiva vaihtoväli on sellainen, että ajaa sillä autolla niin kauan ku se kohtuudella eteenpäin kulkee ja katsastukset läpäisee. Sitten sen voikin viedä purkaamolle tai myydä peltoautoksi. Tällä hetkelläkin yks auto pihassa odottaa "loppusijoitusta".
05.09.2012 19:58
En ole.
05.09.2012 19:37
En tällä palstalla.
05.09.2012 19:35
On tai ei...niin aika paljon niitä saa tehdä ennen kuin pelto alkaa näyttämään pihalta.
Ai moneen hommaan tuntuu apu naisväelle kelpaavan...
05.09.2012 19:34
Neljä vuotta sitten mulla oli toimistolla 9 kollegaa.
Nyt saa olla ihan itsekseen ja tehdä puolella teholla....
05.09.2012 19:30
Mulla on aika tarkka käsitys siitä mitä haluisin sitten tehdä ja minkälaisiin töihin/yrityksiin hakisin töihin. On tuota "joutunut" miettimään viimeisen 4 vuoden aikana moneen otteeseen. Eli rauhassa haluisin kattella ja kysellä...
05.09.2012 19:28
Kokkeile vaan rohkiasti, ei kerta homoksi tee...
03.09.2012 23:45
...ettei siitä vain olis jo liian pitkä aika. =)
03.09.2012 23:25
Kieltämättä vittuilun määrä ja laatu on kaikin puolin romahtanut nyt kun eewari joutui laitoshoitoon eikä ole enää piristämässä päiväämme... Dazulla joskus on vähän yritystä täyttää eewarin saappaat, mutta voi voi....ei siitä pojasta ole niin isoihin saappaisiin.
03.09.2012 23:06
Mulle tuli kyllä tuosta sun aloituksesta ensimmäisenä mieleen, että nyt on joku akka päässyt iivaria vedettäämään... Varo vaan vauvakuumeisia puumia, ne voi olla taitavia manipuloinnissa ja aivopesussa. Kyllä sitä ihminen voi jättää muutaki jäläkeensä ku pahankurisia kakaroita...tai olla vaikka jättämättä mitään jos siltä tuntuu
03.09.2012 23:00
Entäs me kunnolliset ukkomiehet jotka haluttais kanssa elää ihan rauhassa ahdistelevilta ja käpälöiviltä puumilta. Oisko tuo ihan kohtuuton toivomus?
03.09.2012 22:18
Juoruillaanko sinusta töissä?
- En tiedä, toivottavasti ei.
Juoruiletko sinä?
- Ei oo oikein vara...
Kärsitkö vai nautitko juoruilusta?
- Jaa...riippuu vähän siitä kuka juoruaa ja mitä juoruaa ja kenestä juoruaa.
Mikä saisi juoruilun loppumaan?
- Pieni henkilökohtainen puhuttelu, jossa käydään vähän läpi niitä juorulujen mahdollisia seurauksia juorulun eri osapuolten näkökulmista. Toi on mun mielestä aika tehokas tapa, jos pääsee torppaamaan het kättelyssä. Se juoruilu voi olla joidenkin mielestä ihan kivaa, kunnes joku vetää ittensä niiden seurauksena jojoon tai muuta vastaavaa.
03.09.2012 22:16
Mua puolestaan vituttaa puumat jotka näyttävät aloittavan saalistuksensa jo hyvissä ajoin ennen eroa... On se kyllä kamalaa, ku joutuu rengastetuilta keski-ikäisiltä naisilta kuulemaan kaiken maailman riettaita ehdotteluja.
03.09.2012 00:24
Tuolla summalla sais maksettua velkoja sen verran, että takaajat ois kuivilla. Palkan alennuksen vois sitten kompensoiden pienentämällä lainojen kuukausieriä.
03.09.2012 00:21
Jos oisit mieluummin pitänyt työpaikan, niin sitten se on liian vähän. Itte kyllä voisin vakavasti harkita itseni irtisanomista, jos luvattais tuon verran puhtaana käteen. Seuraavassa duunissa nettopalkka olisi todennäköisesti pari sataa pienempi kuukaudessa, mutta silti se vois olla ihan hyvä vaihtoehto.
03.09.2012 00:14
Tämä: persoonallinen
Ihmiset jotka itsekin pitävät itseään persoonallisina ovat usein todellisuudessa jossain määrin friikkejä useimpien muiden mielestä. Arvomaailmaltaan, olemukseltaan ja/tai käytökseltään kummallisia...
Oliks hyvin yleistetty :)
03.09.2012 00:11
Ei mitään merkitystä... Mua ei kyllä kiinnosta pätkääkään onko hiukset omat vai pidennykset. Enpä kyllä tiedä miten ne erottaa toisistaan.
02.09.2012 15:01
Välttämättä tuo raha-asia ei kuitenkaan ole se "oikea" syy. Mies saattoi ajatella, että tuo olisi sellainen vähiten loukkaava syy miksi ei halua saman katon alle.
02.09.2012 14:58
Kyllä, juuri niin. Se mitä mies ajattelee tai pelkää riippuu sit miehestä.
Itse pelkäisin sitä hetkeä, kun naisen suusta tulee se "Minä maksoin silloin..." tai "Tähän mennessä oon maksamanut xxx,xx euroa.."
02.09.2012 14:54
Noo...kyllä monenkin asian suhteen pitäis ehkä ryhdistäytyä. Meinaa mennä nää illat ja viikonloput vähän sohvalla makoillessa.
02.09.2012 13:09
23 / 661