Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
richartti
profiilit
richartti
richartti
Vapaa kuvaus
Aloituksia
178
Kommenttia
13220
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
"Sivusta seurattuna flirttailu on huvittavan näköistä touhua ja aiheuttaa myötähäpeää."
- Minkälainen flirtti erityisesti on sinusta huvittavan näköistä ja aiheuttaa sinulle myötähäpeän tunteen?
Mielestä hyvää ja taitavaa flirttiä on todella vaikea ulkopuolisen huomata.
05.02.2007 13:54
"yleensä normaali perheellinen ihminen puhuu aika ajoin vaimosta ja lapsistaan tai ainakin niistä lapsista."
- Enpä ole tuollaista huomannut, ainakin työpaikalla ja harrastusten parissa miehet keskustelevat aivan muista aiheista.
05.02.2007 13:11
"Miksi ei kertonut siitä jo heti aluksi vaan antoi ymmärtää, että on sinkku?"
- Siis millä tavalla antoi ymmärtää?
05.02.2007 12:55
Lasten kanssa puuhastelua, leffan katselua, ruoan laittoa, lumitöitä ja saunomista.
03.02.2007 17:33
..puolestasi.
03.02.2007 12:35
Sinähän melkoinen pakkaus olet ;)
03.02.2007 12:31
Mulla oli varmaan liian suuret odotukset, kun menin noita tuonne katsomaan. Muutama ihan ok perä, loput aika heikkoja esityksiä. Ei ainuttakaan mikä olisi saanut minut äänestämään.
03.02.2007 12:30
Kokeilemallahan se selviää. Ei voi tietää etukäteen.
02.02.2007 23:22
Todella harvoin tuntuu. Ei ainakaan mainitsemassasi tilanteessa.
Onnesta itkeminen on kyllä minulle täysin tuntematon käsite. Vetää miehen ihan sekaisin, kun nainen alkaa itkua tuhertaamaan silloin, kun miehen logiikan mukaan pitäisi naaman olla kuin hangon keksi.
Läheisen hautajaiset on sellaiset missä se tuherrus tuppaa tarttumaan.
02.02.2007 23:19
Kuvaelma tummahko pilkettä-silmäkulmassa kuvaa minua aika hyvin, mutta en ole oikeastaan koskaan ollut kiinnostunut kenestäkään blondista. En vain ole tavannut koskaan mielenkiintoista blondia.
02.02.2007 23:13
Radiosta kuuntelen Novaa tai YleX:ä, muut kanavat kuuluu niin huonosti että niitä ei pysty kuunteleen. Nyt on viime viikkoina CD:ltä soinut ainakin Danzig, Trio Niskalaukaus, Suomi top-200 kokoelma, Zen Cafe, The 69 Eyes, Teräsbetoni ja tietenkin Sonata Arctica.
Siis jos radio on päällä se soi hiljaa taustalla (kun se vitun Samuli Edelman avaa turpansa). CD:t soi sitten vähintään riittävällä voimakkuudella.
02.02.2007 23:08
...jokaisella lapsella tulee olla mahdollisuus onnelliseen elämään. Olethan sinäkin jonkun lapsi, aivan kuten me kaikki muutkin :)
02.02.2007 16:09
"Lähinnä ärsyttää se, että puhut asiasta, josta sinulla ei ole minkäänlaista henkilökohtaista kokemusta."
- Voiko nykyään elää elämänsä niin, että välttyy kokemasta tai näkemästä millaista lapsiperheen arki on?
- Itse ainakin olin hyvin tietoinen mitä lapsiperheen elämä ja arki on, jo paljon ennen lasten hankintaa. Enkä yhtään ihmettele sitä, että jotkut valitsevat lapsettoman vaihtoehdon. Se vaan sopii paremmin joillekin paremmin.
- Veikkaan, että nämä katkerimmat lapsettomien panettelijat tuntevat menettävänsä jotain lasten takia, eivät ymmärrä sitä mitä ovat lasten myötä saaneet.
02.02.2007 15:34
"...ettei onnistuis suomalaiselta naiselta istua viimeisen päälle laitettuna kuin koristeena siinä vaan ilman paljon mitään elonmerkkiä."
- Tuli kummallisia mielleyhtymiä, yleistyksiä ja stereotypioita tuosta lauseesta, mutta jätän omaksi ilokseni, jottei täällä väki aivan pillastuisi. =D
02.02.2007 15:13
Mielestäni siinä, että mies huolehti lapsesta ei ole mitään ihmeellistä. Meilläkin tilanteesta/tapauksesta riippuen minä, vaimo tai kumpikin hoitaa lapset.
Esim. jos järjestän vaikka vaimon syntypäiväksi ravintolaillallisen niin totta kai minä pidän huolen myös siitä, että vaimon ei tarvitse silloin hoitaa lasta vaikka ne mukana olisivatkin.
Lapsen poikkeavan käyttäytymisen syytä taas ulkopuolisen on mahdoton tietää, joten sitä on turha lähteä spekuloimaan.
Naisen itämaisuudella tuskin mitään tekemistä tässä asiassa.
02.02.2007 15:08
Minulla on eräs perheellinen ukkomieskaveri, jolla kans tuppaa ymmärrys ja huumori loppua välittämästi, kun kuulee, että joku nainen ei halua lapsia. Hän ei kerta kaikkiaa pysty olemaan missään tekemisissä sellaisten ihmisten kanssa.
Todellista syytä tähän en tiedä, ehkä sitä vieläkin vituttaa vahinkolapsen mukana "menetetty nuoruus".
02.02.2007 14:01
Vaimo käy yksin uimassa, koska minua ei kiinnosta sulloutua sille yhdelle radalla 27 muun kuntouimarin kanssa.
Uin sitten taas kesällä yksin järvessä. Ai miksi yksin. Järvivesi on vaimolle liian kylmää.
02.02.2007 13:50
..en löytänyt kysymystä ;)
Jatkan edelleen näitä mauttomia ja mitään sanomattomia postauksiani. Näin tänään, ajantappomeininki päällä. :)
02.02.2007 13:28
"Miten tää voi olla näin vaikeaa?"
- Jatka samaan malliin vaan siitä se lähtee vähitellen sujumaan.
"Huomasitko, kun pyysin aloituksessa että ei keskusteltaisi enää perseistä?"
- Ehkä niin, mutta en viitsinyt lukea aloitustasi, kun siinä tuskin olisi ollut mitään mielenkiintoista.
02.02.2007 12:12
"Kolmanneksi, epäilen myös ihmisten kykyä vastata täällä rehellisesti."
- Paljon sinä sait perseestäsi? Miksi asia sinua kiinnostaa? Tarkistaaksesi saitko kohtuullisen korvauksen?
02.02.2007 09:51
612 / 661