Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
richartti
profiilit
richartti
richartti
Vapaa kuvaus
Aloituksia
177
Kommenttia
13210
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Enää en erehdy odottamaan.
Nuorena miehenä seitsemän kuukauden odotus päättyi siihen, että tyttö kävi korkkauttamassa itsensä vieraissa ja vielä olisi pitänyt huolia hänet takaisin...Piileeköhän tuossa jokin naisen logiikka taustalla??
20.12.2006 09:25
Ei se kauneus ole kirous, vaan se että joillakin se nousee liikaa hattuu.
18.12.2006 22:29
Kerropas yksikään syy miksi kolmikymppisen miehen kannattaisi näyttää 22 vuotiaalta. Minä en pysty keksimään ainuttakaan.
Tuollaisesta 22:n ulkonäöstä ei ole kuin haittaa miehelle. Aikuiset naiset kiertävät kaukaa ja töissäkin pidetään ihan kloppina.
18.12.2006 22:21
Miksi tulevan lapsen isän pitäisi fantasioida raskaana olevista naisista? Miksi miehen käsitys naisen seksikkyydestä muutuisi naisen raskauden aikana?
Sotket nyt jotenkin tunteet tähän vaikka kysymys oli pelkästään siitä pitääkö miehet ihan yleisesti raskaana olevia naisia jotenkin erityisen seksikkäänä vai ei.
Mielestäni raskaana oleva nainen ei ole mitenkään erityisen seksikäs, ei fyysisesti, ei henkisesti.
18.12.2006 22:10
Parisuhteissa tutkitusti on hieman yleisempää se, että nainen ei halua harrastaa seksiä miehensä kanssa (ainakaan kovin usein). Joten jos nainen haluaa kuitenkin seksiä (yhtä usein), niin hän haluaa harrastaa sitä seksiä jonkun toisen kanssa.
Tästä voidaan vetää johtopäätös, että naisille on yleisempää fantasioida seksistä jonkun kolmannen osapuolen kanssa.
Oisko noin? Suattaapi ollakii :)
18.12.2006 16:14
Aika harvat miehet taitavat fantasioida raskaana olevista naisista. Raskaus tuskin lisää kenenkään seksikkyyttä.
18.12.2006 16:01
"Sinäkö väität ja vielä vesiselvänä suomalaista naista: Helläksi, tunteelliseksi, uskolliseksi,
naiselliseksi, kauniiksi?"
- En väitä vesiselvänä. Kaksi saunaolutta olen ottanut. Voisin vannoa kyllä selvinpäinkin, että mainitsemasi kaltaisia helliä, tunteellisia, uskollisia, naisellisia ja kauniita naisia suomesta löytyy. Eivätkä he ole edes harvinaisuuksia.
Se miksi sinä, et heitä ole tavannut tai se, että he eivät ole olleet sinua kohtaan helliä, tunteellisia, uskollisia tai naisellisia ei ole minun vikani eikä todennäköisesti heidänkään vikansa.
16.12.2006 23:02
..sillä varmaan sitä, että nainen on selkeästi nainen ulkonäöltään ja ruumiinrakenteestaan sekä feministinen ajattelumalli loistaa poissaolollaan.
16.12.2006 22:01
Tuollaisista kolmiodraamoista ei tule pidemmän päälle kuin ongelmia kaikille.
Nim. Kokemusta on.
16.12.2006 21:56
Olen toistaiseksi vielä kirkon jäsen, eroaminen kirkosta on asialistalla. Kirkkohäät on vietetty perinteiden kunnioittamiseksi, uskonnollista merkitystä sillä tradiolla ei minulle ole.
Kirkosta eroamiseni jälkeen on ihan turha kuvitella, että liittyisin kirkkoon enää mistään muista syystä kuin mielenterveydellisistä syistä.
16.12.2006 21:52
"onko olemassakaan miestä, joka ei vaatisi naiselta yhtään mitään?"
- En usko, että on. Eipä taida olla kyllä sellaista naistakaan, joka ei parisuhteen jossakin vaiheessa jotain mieheltä vaatisi.
- Sinä et siis haluaisi tehdä mitään vain miestä miellyttääksesi. Oletko ihan varma, että haluaisit sellaisen miehen, joka ei tekisi koskaan mitään sinun mieliksi?
16.12.2006 21:26
"Lähteet:
Keskusteluni eri miesten kanssa,
aiheena: "Millainen on suomalainen nainen""
Lähdeluettelon perusteella voisi luulla, että sinulla itselläsi ei ole minkäänlaisia kokemuksia naisista.
Mikäli nuo olisivat sinun omia kokemuksia, kehoittaisin katsomaan peiliin. Varsinkin jos kokemukset olisivat olleet samanlaisia useammassa kuin yhdessä parisuhteessa.
16.12.2006 21:20
Terveisiä täältä per.. eikun pohjoisesta. Tulin just saunasta ja korkkasin Karjalan. Sauna oli liian kuuma, mutta löylyt kuitenkin mukavan kosteat.
Iltapalaksi ajattelin vetää Taffelin sileitä sipsejä. Pearl Harborin katsottuani kolmannen kerran ajattelin vetää...eikun yrittää lämmittää vaimoa, josko se vaikka syttyis.
Ketä kiinnostaa?? Ei ketään. Minä viestittelen kuulumisistani ystävilleni ja myös kavereilleni privaatisti, enkä julkisten keskustelupalstojen kautta.
16.12.2006 21:07
Toivottavasti en ole lähestynyt ketään naista kännissä kadulla, puhumattakaan numeroiden vaihtamisesta.
Mikäli tällaista on joskus tapahtunut, niin on hyvä että en sitä muista. Ei ole korrektia käytösä lähestyä naisia kännissä (ainakaan julkisella paikalla).
16.12.2006 20:58
Voisin kuvitella, että minuun tuollainen elämänmuutos vaikuttaisi juuri toisinpäin.
15.12.2006 20:18
Minulta myöskään ei onnistuisi tuollainen 24/7-yhdessä olo. Itse tarvitsen parisuhteen ja perhe-elämän lisäksi omaakin aikaa pysyäkseni "järjissäni".
15.12.2006 15:48
"Voisitko kuvitella seurustelevasi vammaisen naisen kanssa?"
- En, mikäli vamma on sitä luokkaa, joka selkeästi rajoittaa ns. normaalielämää.
"Entä jos naisesi sairastuisi tulevaisuudessa? Miten suhtautuisit?"
- En tiedä, riippuu varmaan sairauden laadusta ja vakavuusasteesta.
15.12.2006 08:31
"miten suhteesi on muuttunut vuosien myötä naisesi kanssa"
- Tylsistynyt.
"Kaipaatko alkuaikojen hekumaa"
- Kyllä
14.12.2006 18:31
On vain mielipide-eroja siitä mikä on hyväsyttyä kenestäkin. Kaikki mitä ei ole laissa kielletty, on sallittua. Eiks yeah?
Minun puolesta jokainen saa paneskella niin ristiin rastiin kuin haluaa, niin minäkin teen.
Tulikohan minun mielipiteeni selväksi, vai vielä tuonkin voi väärin ymmärtää, jos oikein pinnistää. :)
12.12.2006 15:14
Mitä enemmän, sitä parempi. Minun pöhöttynyt egoni ei ole riippuvainen naiseni lompakosta.
Mikäli lompakon paksuus on tärkein parinvalintakriteeri, niin jotain on vialla.
12.12.2006 12:02
620 / 661