Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
richartti
profiilit
richartti
richartti
Vapaa kuvaus
Aloituksia
178
Kommenttia
13220
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
"Sama juttu miesten kohdalla, olen aika hyvä veikkaamaan, onko mies hetero vai jotain muuta."
- Mistä sä tarkistat veikkaustuloksesi?
21.12.2006 09:01
Kyllä sinäkin löydät vielä itsellesi jonkun Håkanin, vaikka "homoutensa kieltäjät" eivät sinulle antaisikaan.
Ethän tule enää tyrkyttämään tuota näkemystä minulle baarissa. Se on tullut jo liian tutuksi.
21.12.2006 08:53
Saattaa jopa pitää paikkansa joissakin tapauksissa.
20.12.2006 20:18
Mun puhelin on aina edustuskelpoinen :)
Oikeastaan taitaa vaimo käyttää mun puhelin enemmän kuin minä itse.
Me ollaan varmaan jotenkin omituisia, kun meillä talon kaikki kolme kännykkää on kummankin vapaassa käytössä.
20.12.2006 20:08
Kantapään kautta, jää oppi parhaiten mieleen.
20.12.2006 15:04
Minkäs maalaiset naiset ne sinun mieleen ovat?
Olet varmaan aika harvinainen mies, jos naisesi saa pitää salaa yhteyttä ex-miehiinsä ja lähetellä jotain "rakkausviestejä" näille ihan vapaasti.
Mielestäni parisuhde ei ole oikein terveellä pohjalla, jos toinen osapuoli tuntee tarvetta tunnustaa rakkauttaa, jollekin ex-puoliso(i)lle.
20.12.2006 14:47
Sarkasmi...
20.12.2006 10:32
"Minun mies ostaa niitä kuvastoja ja katselee naisten sukuelimiä"
- Naisten sukuelin kuvasto. Meille ei ole kuin Anttilan ja Elloksen kuvastot. :)
20.12.2006 10:07
olet ottanut ko. kommentit hieman itseesi. =D
20.12.2006 09:56
...teistä se, joka pääsee hänen patjakseen ensimäisenä? Veikkaisin tätä kännitekstailunaista, sinulle on tarjolla lohdutuspalkinto varapatjana.
Kilpailun häviäjä on miehen vaimo/tyttöystävä, joka ei ehkä tiedä edes osallistuneensa mihinkään kilpailuun.
20.12.2006 09:42
Enää en erehdy odottamaan.
Nuorena miehenä seitsemän kuukauden odotus päättyi siihen, että tyttö kävi korkkauttamassa itsensä vieraissa ja vielä olisi pitänyt huolia hänet takaisin...Piileeköhän tuossa jokin naisen logiikka taustalla??
20.12.2006 09:25
Ei se kauneus ole kirous, vaan se että joillakin se nousee liikaa hattuu.
18.12.2006 22:29
Kerropas yksikään syy miksi kolmikymppisen miehen kannattaisi näyttää 22 vuotiaalta. Minä en pysty keksimään ainuttakaan.
Tuollaisesta 22:n ulkonäöstä ei ole kuin haittaa miehelle. Aikuiset naiset kiertävät kaukaa ja töissäkin pidetään ihan kloppina.
18.12.2006 22:21
Miksi tulevan lapsen isän pitäisi fantasioida raskaana olevista naisista? Miksi miehen käsitys naisen seksikkyydestä muutuisi naisen raskauden aikana?
Sotket nyt jotenkin tunteet tähän vaikka kysymys oli pelkästään siitä pitääkö miehet ihan yleisesti raskaana olevia naisia jotenkin erityisen seksikkäänä vai ei.
Mielestäni raskaana oleva nainen ei ole mitenkään erityisen seksikäs, ei fyysisesti, ei henkisesti.
18.12.2006 22:10
Parisuhteissa tutkitusti on hieman yleisempää se, että nainen ei halua harrastaa seksiä miehensä kanssa (ainakaan kovin usein). Joten jos nainen haluaa kuitenkin seksiä (yhtä usein), niin hän haluaa harrastaa sitä seksiä jonkun toisen kanssa.
Tästä voidaan vetää johtopäätös, että naisille on yleisempää fantasioida seksistä jonkun kolmannen osapuolen kanssa.
Oisko noin? Suattaapi ollakii :)
18.12.2006 16:14
Aika harvat miehet taitavat fantasioida raskaana olevista naisista. Raskaus tuskin lisää kenenkään seksikkyyttä.
18.12.2006 16:01
"Sinäkö väität ja vielä vesiselvänä suomalaista naista: Helläksi, tunteelliseksi, uskolliseksi,
naiselliseksi, kauniiksi?"
- En väitä vesiselvänä. Kaksi saunaolutta olen ottanut. Voisin vannoa kyllä selvinpäinkin, että mainitsemasi kaltaisia helliä, tunteellisia, uskollisia, naisellisia ja kauniita naisia suomesta löytyy. Eivätkä he ole edes harvinaisuuksia.
Se miksi sinä, et heitä ole tavannut tai se, että he eivät ole olleet sinua kohtaan helliä, tunteellisia, uskollisia tai naisellisia ei ole minun vikani eikä todennäköisesti heidänkään vikansa.
16.12.2006 23:02
..sillä varmaan sitä, että nainen on selkeästi nainen ulkonäöltään ja ruumiinrakenteestaan sekä feministinen ajattelumalli loistaa poissaolollaan.
16.12.2006 22:01
Tuollaisista kolmiodraamoista ei tule pidemmän päälle kuin ongelmia kaikille.
Nim. Kokemusta on.
16.12.2006 21:56
Olen toistaiseksi vielä kirkon jäsen, eroaminen kirkosta on asialistalla. Kirkkohäät on vietetty perinteiden kunnioittamiseksi, uskonnollista merkitystä sillä tradiolla ei minulle ole.
Kirkosta eroamiseni jälkeen on ihan turha kuvitella, että liittyisin kirkkoon enää mistään muista syystä kuin mielenterveydellisistä syistä.
16.12.2006 21:52
620 / 661