Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
richartti
profiilit
richartti
richartti
Vapaa kuvaus
Aloituksia
177
Kommenttia
13196
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Noo...mulla on noin 50x enemmän velekaa ku varallisuutta eli kuulun varmaan persaukisten luusereiden joukkoon.
10.10.2014 23:40
Mutta tiesikkö että Rusalka ei käytä etes alushousuja :0
10.10.2014 23:37
Kaikella on aikansa ja paikkansa, sun aika meni jo.
Se on jo kyllästynyt sinuun....
28.09.2014 00:13
Ei oo kyllä Fabion voittanutta....hahhahhhaa
http://images.sodahead.com/polls/002663525/1020498148_fabio_answer_1_xlarge.jpeg
27.09.2014 23:59
Noo...jos joku on siitä oikeasti kiinnostunut niin kokeilemalla se selviää....
27.09.2014 23:55
Uhkailu ja kiristys lienee yksi yleinen menetelmä, jolla miehen mieli saadaan muuttumaan. Toimii tosin vain siinä tapauksessa, että mies oikeasti haluaa "pitää" sinut. Jos toi edellinen ehto pelottaa, niin sitten kannattaa vain jättää se ehkäisy puoli hoitamatta ja hankkia se lapsi sen kummemmin miehen mielipidettä kyselemättä ja arvostamatta. Tässä(kin) on sitten se yksihuoltajuusriski olemassa....kuten kaikissa muissakin vaihtoehdoissa.
27.09.2014 23:54
Jaa..rakasteleminen...se o varmaan jotain hempeetä ja herkkää toimintaa joten varmaankin silloin on silmät kiinni ja valotkin sammutettu.
28.06.2014 23:58
Hmm...näin nörttinä tulee heti mieleen, että kyllä tuon fleshlightin vibran pitäisi vaikka bluetoothin kautta toimia jotenkin synkroonissa tabletin tapahtumien kanssa.
28.06.2014 23:46
Jaa-a...tää on niitä harvoja asioita joista mulla ei oo mitään käsitystä eikä kokemusta tai sitten mä oon vaan hyvin tehokkaasti onnistunut unohtamaan.
21.03.2014 22:44
hmmm...Mikä niistä? Autossa, olkkarissa, keittiössä, autossa, autotallissa ja kuulosuomissa on radio ja kaikkia tulee käytettyä joka viikko.
Kesällä eniten tällaisia: http://www.clasohlson.com/medias/sys_master/8873717366814.jpg
Talvella eniten:http://www.gigantti.fi/product/tv-ja-aani/radiot-ja-kelloradiot/S1RADWN11E/sandstrom-radio-s1radwn11e
08.02.2014 23:42
Suomipopin aamulypsyllä lähtee päivä mukavasti käyntiin. Muuten tulee kuunneltua nettiradiosta NRJ:n R'n'B tai Lounge.
08.02.2014 23:15
Rakkaus...se mystinen voima joka voittaa joskus kaiken ja joskus se häviää.
https://www.youtube.com/watch?v=tO4UAHXxL8w
08.02.2014 23:09
Jos ihan tarkkoja ollaan, niin oletko ihan varma, että miehen kysymys sisälsi sanan "pieniä"?
03.11.2013 22:44
Viimeisen vuoden ajan on tullut lueskeltua noita vähän enemmän kuin aikaisemmin, kun on ollut tavoitteena vähän lisätä proteiinien ja vähentää hiilareiden osuutta ruokavaliossa. Einespöperöistä tulee luettua lihapitoisuuksia...
Muita meidän taloudessa ei kiinnosta.
14.10.2013 21:23
Hybridi
14.10.2013 16:50
ja puukottaja ei voinut missään tapauksessa olla mielisairas sekopää narkomaani?
13.10.2013 00:27
Viimeks valkkasin sillä perusteella, että kassaneiti oli mun exä....ja kannatti. Sain hyvät alennukset tuotteista joissa ei ollut hintalappua.
12.10.2013 23:30
Kaks lyhintä jonoo ja valitsen niistä sen jonka kassa miellyttää mua enemmän. Jotkut kassaneidit on nopeampi kuin toiset, jotkut on kauniimpia kuin toiset, jotkun mukavampia kuin toiset.... jne.
12.10.2013 23:29
Jaa-a. Mä säästän energiaa vain jos se on taloudellisesti kannattavaa eikä vähennä elämämisen "mukavuutta". Suurin taloudelliseen kannattavuuteen tähtäävä energian säästö valinta lienee tähän mennessä ollut maalämmön valinta talon lämmitysmuodoksi. Sitten vähän kyseenalaisempi valinta on energiasäästölamput.
Autojen kohdalla en ole vielä energiaa alkanut säästämään, koska se ei ole taloudellisesti järkevää ja toisaalta äärimmilleen vietynä vähentää "mukavuutta".
12.10.2013 23:07
1. Menikö molemmilla tahoillanne huonosti liitoissanne kun tapasitte uuden miehen/naisen?
- miten miloinkin, lähinnä vissiin naisella meni huonosti.
2. Jäittekö kiinni salailusta ja miten se tapahtui?
- yleensä en, kerran joo. Tämä toinen nainen luuli saavansa minut sillä, että käräyttää minut,
3. Kasvoiko stressi/paha omatunto vai lievenikö salatapaamisten aikana?
- Kaikkeen tottuu, eka kerran jälkeen lähinnä lieventää...
4. Oliko suhteenne henkinen vai fyysinen tai molempia?
- Molempia.
5. Mihin rakastuitte uudessa miehessä/naisessa ja miksi?
- En rakastunut, korkeintaan ihastuin. Joskus en sitäkään.
6. Kuinka kauan tapailitte ja miksi se loppui? Kuinka usein tapasitte esim. kerran vkossa?
- Mistä sen tietää milloin se loppuu? Välillä on vain pidempiä taukoja. Mutta jos sellaista ns. aktiivista kautta pitäis kuvailla niin pisin kesti puoli vuotta ja lähes viikottain tavattiin.
7. Rakastuitteko toisiinne koko ajan enemmän vai loppuiko rakkaus tapaamisten myötä?
- Rakkaus? Hmm..jossakin laulussa sanotaan, että se keksittiin Hollywoodissa.
8. Kerroitteko erotilanteessa löytäneenne uuden vai erositteko vain?
- En ole eronnut.
9. Miten avo/aviokumppaninne suhtautui kun kerroitte?
- En ole kertonut.
10. Erositteko vanhoista molemmat tai jompi kumpi ja menitte yhteen asumaan? Palasitteko monta kertaa exien luo eron jälkeen vai onnistuiko ero kerralla?
- Ei oo erottu.
11. Kuinka kauan uutta onnea kesti vai jatkuuko se vielä?
- Kyllä mä oon ihan hyvissä väleissä jokaisen kanssa vielä nykyäänkiin.
12. Kadutteko tekoanne vai kannattiko se loppujen lopuksi siis lopputuloksen takia vuosien myötä?
- En oo osannut katua, ku ei oo kertynyt huonoja kokemuksia.
13. Miten sukulaiset ja muut suhtautuivat tilanteeseen?
- Jaa, mihin? Kuka niille on mitään kertonut?
14. Miten ystävät suhtautuivat, kerroitteko heille vai käräyttivätkö he teidät?
- Ystävien suhtauminen asiaa... noo...ne jotka on asiasta jotain tienny, ei ole kommentoinut mitenkään.
Siinäpä sulle miettimistä....
12.10.2013 23:01
9 / 660