minsku-70

minsku-70 profiilikuva
Joulu 2024
Vapaa kuvaus

Jos mietit että millainen nainen täällä on niin ihan tavallinen, Huumorintajuinen Nainen, maaseudulla asustaa. Jos minut Chatistä löydät niin olen ihan siellä vaan juttusilla ja silloin minulla on jouto aikaa tai nukkumatti on minut unohtanut

Liittynyt 21v sitten
0 aloitusta · 4 kommenttia
Olin ensin ostamassa microa ja myyjä kantoi micron autooni, kävin vielä viereisessä liikkeessä, jolloin myyjä oli huomannut antanneensa väärän tuotteen. Hän ootti että palaamme autolle ja että micro vaihdettaisiin, micro jonka hän antoi oli kallis ja suurempi micro. No se vaihdettiin.

Menin kyseiseen liikkeeseen ostamaan kahvin keitintä, ja kysyttiin myyjältä että onko tuo varmasti oikea keitin kun micron kanssa kävi niin. Myyjä vakuutti että kyllä tämä on oikea.

Tulin kotiin ja avasin laatikon ja kauhistelin että täällähän on isompi moccamaster mitä olin ostanut. Soitin välittömästi liikkeeseen ja myyjä sanoi että keitä sillä kahvia, myyjä joka möi minulle sen keittimen tulee kolmen päivän päästä töihin että neuvottelee sitten mitä sille keittimelle pitäisi tehdä, Hän oli kans antanut luvan että saan keittää ja hän sitten sanoi että pidä se kahvinkeitin että hän laittaa uuden takuu todistuksen kun matka kustannukset olisivat olleet suuremmat kun on matkaa 53km Ja niin sieltä sitten tuli uusi takuutodistus postissa.

Jos sinulla se tuote hajoaa ja sulla on toisen tuotteen takuutodistus, silloinhan he ei pysty sitä sulle korvaamaan jos siihen tulee joku vika.

Itse otin keittimestä yhteyttä, koska aijon asioida kyseisessä liikkeessä ja en halunnut olla epärehellinen. Ostin/maksoin 99€ keittimen ja sain 145€ samaan hintaan :)