Olin suomi24 Chatissa ja sitten tuli joku java ikkuna siihen, klikkasin jotain siinä javassa, ajattelin päivittää sivua ja en ollutkaan enään kirjautuneena, ja yritin kirjautua takas, ja laitoin oikeat käyttäjätunnuksen ja salasanan, tuli vaan maininta että Käyttäjätunnus ja salasana ois väärä, vaikka kuinka laitoin oikein, En ole kolmeen päivään ainakaan päässyt sähköpostiin, Chattiin ja treffeille kirjautumaan käyttäjätunnuksellani :( Mikä tässä on vikana? Salasanaa ja käyttäjätunnusta en ole vaihtanut.
Saanko koskaan takas omaa sähköpostia ja nimimerkkiäni?
YLLÄPITO! ONGELMA KIRJAUTUMISESSA!
8
427
Vastaukset
- minsku-70:llä
Mitä security alert tarkoittaa?
Olemme ottaneet käyttöön chatin sisäänkirjautumisessa suojatun yhteyden. Suojattu yhteys tekee sisäänkirjautumisesta entistä turvallisemman. Security Alert -ruutu näytetään sen jälkeen, kun olet täyttänyt käyttäjätunnuksesi ja salasanan ja napsauttanut Kirjaudu sisään -painiketta. Napsauta sitten Yes-painiketta, niin olet kirjautunut sisään.
Tuollasta minulle ei tullut ollenkaan :(
Olisiko se ollut javasta kiinni, mutta nyt on javakin päivitetty, koska Chatti sivusta oli jotain mainintaa java ikkunassa, kun olin chatissa. F-securen vaihdoin toiseen.
Kalliiksi käy tämä koneen pitäminen kun ei itse osaa tälle mitään tehdä, aina joutuu turvautumaan johonkin ammatti ihmiseen :( - minsku-70:lla
En ole kirjoittanut Capsit päällä vaikka sitä yleensä heti kysytään ;) En ole vaihtanut myöskään salasanaani. Ja Sähköpostiin on turha vastata kun sinne en pääse viestejä lukemaan kun ei KIRJAUTUMINEN ONNISTU mihinkään täällä sivustolla :(
voit tehdä, mutta omalla vastuullasi. Tää kyllä kuuluis tonne tietoturva osioon, mutta kerron nyt tähän.
Klikkaa tota vasemmalla alhaalla olevaa käynnistä lätkää ja sieltä sit ohjelmat/apuohjelmat/järjestelmätyökalut/järjestelmänpalauttaminen.
Kun pääset tohon järjestelmän palauttamiseen niin palauta se siihen edelliseen päivään millon sulla alkoi noi ongelmat. Ja se on siinä....- minsku-70:lla
Nittaminax kirjoitti:
voit tehdä, mutta omalla vastuullasi. Tää kyllä kuuluis tonne tietoturva osioon, mutta kerron nyt tähän.
Klikkaa tota vasemmalla alhaalla olevaa käynnistä lätkää ja sieltä sit ohjelmat/apuohjelmat/järjestelmätyökalut/järjestelmänpalauttaminen.
Kun pääset tohon järjestelmän palauttamiseen niin palauta se siihen edelliseen päivään millon sulla alkoi noi ongelmat. Ja se on siinä....Niin koitin katsoa mihin tämä kuuluisi :( Katsoin noita muitakin viestejä ja ajattelin että voin itsekin sitten laittaa tähän.
Tein järjestelmäpalautuksen, ei auttanut. Olin Chatissa ja siihen tuli javaikkuna jossa oli se chatti sivun osoite siinä javaikkunassa, Sitten klikkasin jotain, ja en enään päässyt tänne kirjautumaan. En kyllä muista mitä klikkasin.
Ainakin täällä suomi24 sivustolla on pelejä jotka vaativat sen javan.
Tänään laitatin koneelleni Avast! f-securen tilalle, ja päivitin Windows Internet Explorerin, ja javakin päivitetty uudestaan, ei vaan auta :(
Toivottavasti en joudu tekee uusia tunnuksia :(
Viestit varmasti jäänyt sinne edelliseen :(
kyse nyt sun palomuuristas. En kyllä ole kuullut että pelkan javan asentaminen vaikeuttais sisään kirjautumista.
- minsku-70:lla
Palomuuri on nyt tällä hetkellä windowsin oma, ennen oli f-securen. Käytin liikkeessä etten itse alkanut koheltaa koneen kanssa, kun en osaa oikein mitään tällä koneella :(
- minsku-70:llä
minsku-70:lla kirjoitti:
Palomuuri on nyt tällä hetkellä windowsin oma, ennen oli f-securen. Käytin liikkeessä etten itse alkanut koheltaa koneen kanssa, kun en osaa oikein mitään tällä koneella :(
Nyt olen mielestäni nämä laittanut oikeelle sivulle :(
Tietoturva ja virukset.
Tietoturva!
Pääsin kirjautumaan takas näille sivustoille. Sattui siskon mies tulla kylään ja kysyin häneltä, hän neuvoi että kokeile salasana hukassa kohtaa, ja niin minä kokeilin. Ja onnistuin. Syylliset löytyi joku kait vaihtoi salasanaani, kun olin toisella koneella tänne joskus kirjautunut. Kun itse en ole sitä silloin vaihtanut.
Yrittivät minut vaan täältä pois ottaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-20140000578939124h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?132405Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1881535Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja221277- 71960
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.41897Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72814Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57812En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.41762Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä75662