ramipussinen

![]()
Aloituksia
1519
Kommenttia
2000
TÄMÄ KUULOLAITE
On niin mahtava että tällä kuulee ruohon kasvunkin. Minkä hintainen se oli? Tokmannilta.2258MIKÄ ON MAAILMAN SUURIN LUKU?
Sentiljoona. Miten niin? No kun sentiljoonassa on vain 1 ykkönen ja 600 nollaa. Ei pidä paikkaansa. Maailman suurin luku1258JUMISSA JOENSUUSSA
MINÄ EN VIIHDY TÄÄLLÄ POHJOIS-KARJALASSA, HALUAN POIS TÄÄLTÄ! SILLÄ EN KUULU TÄNNE VAAN TAMPEREELLE!35258MIUTAKIN DEITTEJÄ KANNATTAA KOKEILLA
Jos suomi24:stä ei löydä mieleistään niin kannattaa kokeilla myös näitä: twoo, badoo.com ja zoosk. Kaikki toimivat Faceb0257- 2257
OPETTAJA MÄKÄTTÄÄ
Kaikki jotka tuntevat itsensä typeriksi, heti seisomaan. Oli pitkään hiljaista ja sitten Ville nuosi. Ja mikä sinut tunt0256VIROLAISUPSEERI
Nikkä Pärmin suomenkieli ei aina tahdo sujua. Kerrankin hän uhkasi alaistaan: Minä panen teitä 2 viikkoa päävartiossa. U0256HÅKAN
Muutti Ruotsista Suomeen. Erään päivänä hän päätti kilpailla suomalaisten kanssa siitä, kuka kertoo parhaan vitsin. Olip0256HIKKAPOTILAS
Meni ostamaan lääkettä apteekista. Mitäs tää muute on? Arsenikkii. ARSENIKKII, OOTSÄ HULLU? En, iekä se oo arsenikkii, m0256- 1256
- 0255
JUNA LÄHTEE PIEKSÄMÄELTÄ TAMPERELLE
Miksi tulkki nousee junaan Jyväskylässä? Blondeja varten tietenkin.0254- 0254
- 5254
JOTAIN VIKAA VIRTSAPUTKESSA
Vai niin? No mitäs vikaa siinä sitten on? No kun virtsa ei tule sitten millään.0254NÄIN SAAT SAVOALAISEN VIELÄ KIEROMMAKSI
Viet hänet pyöreään huoneeseen, sanot että nurkassa on Janssaonin-kiusausta. Sitten pistät oven lukkoon ja heität avaime0254ETKÖ ENÄÄ KEITÄ PONTIKKAA?
Poliisit veivät keittimen. No, kai sinä nyt sentään viinaa juot? En juo, lääkäri suositteli minulle vain vettä.1253- 0253
- 5253
KUN LUULOTAUTINEN KUOLEE
Niin mitä hänen hautakiveensä kirjoitetaan? Hahaa, mitäs minä sanoin.0253