ramipussinen

![]()
Aloituksia
1519
Kommenttia
2000
VIIMEKSI KUN SUOMALAINEN RUOTSALAINEN
Ja norjalainen ottivat keskenään kisan, hehän kilpailivat kylmiössä olemisesta. Ny he kilpailivat samasta asiasta pakast0227HIKKAPOTILAS
Meni ostamaan lääkettä apteekista. Mitäs tää muute on? Arsenikkii. ARSENIKKII, OOTSÄ HULLU? En, iekä se oo arsenikkii, m0226RILLIT UUISIKS MAKSUSITOMUKSELLA
En vaan ymmärrä miksi Sosiaalitoimen päätöksenteko kestään näin HITON kauan. Sais tulla jo!0225- 0225
KUN LUULOTAUTINEN KUOLEE
Niin mitä hänen hautakiveensä kirjoitetaan? Hahaa, mitäs minä sanoin.0225BASISTI SOITTI PÄIN PERSETTÄ
Ja tutki rillejään tauolla. Sehän on spermaa. Ei mikään ihme. Totesi toinen basisti. Sinähän olet soittanut koko illan p0224DEITTAAMINEN CHATTAAMINEN T.M.S.
Seuranetsintä Internetin avulla. Tämä on erinomainen apuväline siihen. Mutta aikaa menee, ennen kuin sieltä jonkun löyt0224- 0224
KOITTIPA AIKANAAN SEKIN PÄIVÄ
Kun Kalle täytti 18v. ja joutui Armeijaan. Lääkärintarkastuksessa lääkäri melkein pyörtyi, kun nuorukaisen lajat olivat0224MIKÄHÄN MUA VAIVAA?
Kun välillä "jurppii" niin, ettei mikään tunnu huvittavan. Onko se vaan sitä, että keho on jotain myös sisältä vai olenk1224KUN
Hirvi ja kärpänen tekee sitä, tulee hirvikärpänen. Kun ranta ja leijona tekee sitä, tulee rantaleijona. Kun muurahainen0224TURKULAISKOULU LUOKKARETKELLÄ
Nähtiin tuomio kirkko ja kaikki tuijottivat mykkinä mahtavaan Herran huonetta. Lopulta 1 oppilaista sai hengähdettyä: Mu0224- 0224
- 0223
ASUMISPALVELUT (ASPA)
Kyllä Tampere teki ruman tempun, kun lopetti aspan. Olen nyt hyvin vihainen Tampereen-kaupungille. HYI TEITÄ! Olen nimi0223- 0222
- 0221
MIkä on terminaali?
Kettueläin, jossa on termiä ja naalia. Eli suomeksi sanottuna termin ja NAALIN risteytys.0220- 0219
- 0219