ramipussinen
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1519
Kommenttia
2000
MITÄ YHTEISTÄ ON BEDOFILILLA
Ja amerikkalaisella hissin kuljettajalla? Kumpikin painaa nappulaa.146- 11728
- 085
JOS TAIVAASSA ON NIIN IHANAA
Niin miksi pidentää tätä maanpäällistähelvettiä kaiken maailman terveysintoilulla?3134OLIPA KERRAN TAMPERELAIS-TYTTÖ
Nimeltänsä Noora, joka sanoi aina: soromnoo. Niinpä häntä ajan myötä ruvettiinkin sanomaan Sorom-Nooraksi.086- 079
TÄMMÖISTÄ KUULTI VANHAINKODISSA
Mä herään kuuelta ja menee puol tuntia pöntöllä. Mä herään kailsta ja menee tunti pöntöllä. Multa tulee kusi ja paska jo178JOTAIN VIKAA VIRTSAPUTKESSA
Vai niin? No mitäs vikaa siinä sitten on? No kun virtsa ei tule sitten millään.073SUVI PARTTIMAA NIVALA
Voisit edes arvostaa kokemustasi. Ja jos vielä kerran kirjoitat Leijaan tai Verneriin niin en vastaa seurauksista.093- 541
JOKU LÄNSI-SUOMESTA
Kuka tahansa se onkin, ruma temppu joka tapauksessa. Minun nimissäni oli tehty pizza-tilaus. Tällainen toiminta on laito043MIKÄ ON NOPEUDEN HUIPPU?
Pudota tavallinen tennispallo 10. kerroksesta, Juokse sitten vitokerrokseen ja anna sille vauhtia. Sen jälkeen juokse al091MIK' ON VAATIVIN URHEILULAJI?
Temppuilu. Siinä pitää tarkalleen tietää mitä temppua on tekemässä.1166- 1348
ALKAKAAHAN LAITTAA SITÄ VIESTIÄ MULLE
Jos aijotte saada minut seuraksi/antaa mahdollisuuden. Vai ittekö täsä pitää kaikki hoitaa?1127JUMISSA JOENSUUSSA
MINÄ EN VIIHDY TÄÄLLÄ POHJOIS-KARJALASSA, HALUAN POIS TÄÄLTÄ! SILLÄ EN KUULU TÄNNE VAAN TAMPEREELLE!3539AINUT TAPA VARMISTUA SIITÄ
Että pystyy sanomaan naiselle viimeisen sanan on opetella sanomaan: "kyllä rakkaani".092TURHIMMAT MATKAT IKINÄ
Elämäni turhimmat matkat ikinä ovat olleet ne kerrat, kun olen matkustanut Mänttä-Vilppulaan, Iisalmeen ja Lappeenrantaa053ERINOMAINEN NEUVO KAIKILLE NIILLE JOTKA PITÄVÄT NETTIPÄIVKIRJAA
Kirjoittakaa mielluummin blogia. Silloin teidän ei välttämättä tarvitse jakaa sitä muille.063MIKÄ ON HIV:N PAHIN VIHOLLINEN?
Sitä ei kukaan tiedä tarkkaan, mutta aiankin sanotaan, että se olis Pensilliini.048