ramipussinen

![]()
Aloituksia
1519
Kommenttia
2000
MUMMO VIETTI VIIMEISIÄ VUOSIAAN
Kissoineen vanhainkodissa. Eräänä iltana hyvä haltijatar ilmestyi hänelle. Lupaan sinulle 3 toivomusta. Ensimmäisenä ha0212JOS SUOMALAINEN SANHOMISTAJA
Olisi ollut Neron aikaan rooman keisari, olisi kyllä ennen kaupungin palamista tarkistanut, että vakuutukset ovat kunnos0212MISTÄ TIETÄÄ ETTÄ BLONDILLE ON TULLUT TEKSTIVIESTI?
Hän lukee sen Messengerissä ja lähettää WahtsAppissa.0212MITÄ TEKISIT JO OLISIT YKSIN MAAILMASSA?
No saisin ainakin sydänkohtauksen, jos ovikello tai puhelin soisi.6212- 0212
MIESTÄ SYYTETTIIN MURHASTA
Ei se kyllä ihan noinkaan ole, minä vain kerroin uhrille vitsin ja hän sattui kuolemaan nauruun. Kertokaa se vitsi, määr3212AMERIKKALAINEN MENI VENÄJÄLLE
Hoiperreltiin siinä puolen yön aikaan Punaisella torilla ja jenkki sanoi: minä voin milloin tahansa mennä Valkoisentalo0211EN VOI OLLA AJATTELEMATTA SINUA
Tunnen vetoa, eivätkä tunteeni saa lepoa. Olet vaan niin. Eveliina Eveliina Eveliina. Huokaus.0211MONTAKO SALKKARI-TYYPPIÄ TARVITAAN VAIHTAMAAN LAMPPU?
Ei yhtään. Heillä ei ole siihen aikaa.0211MIKSVARTE MANSELAISISTA TULEE TÄMMÖSII?
No tiäteksi siksvarte, et sillon ko manselainen syntyy ni se nostaa heti ikkunalle sit sanotaa: siä on Turku.0211- 0210
VOIKO SÄRKYNYT SYDÄN EHEYTYÄ?
Tuntuu minittäin, että olen jo päässyt yli pahimmasta, vaikka kudunkin mokaani. Mutta jokatapauksessa en ole enää särkyn1210HULLUT LAINAAVAT VENEEN
Toinen pudottaa kelonsa veteen veistää linkkarillaan veneenlaitaan loven. Sä oot oikeesti hullu! Toinen hekottaa. Tehä n0210TÄÄLLÄHÄN KESKUSTELLAAN NÄÖSTÄ
Jos olet likinäköinen, tarvitset pinentävät lasit. (koverat linssit) Jos taas pitkänäköinen, suurentavat. (kuperat linss0209- 0209
- 0209
- 0209
- 0209
- 1209
MISTÄ VOIN TIETÄÄ ONKO HÄN VARATTU
Hän on minun mittaiseni, melko pyöreä ja siksi juuri niin seksikäs. Mistä voin tietää, kun löydä häntä Facebooksita, In0208