ramipussinen

![]()
Aloituksia
1519
Kommenttia
2000
MIKSI LEPPÄKERTULLA ON PILKUT?
Miltähän sekin näyttäisi, jos se olisi esim. kysymysmerkkejä täynnä.0180- 5179
- 0179
PENTENE ETTÄ OLI HYVÄ SAARNA
Älä kiroile Jumalan kuullen. Se oli kuule niin penteneen hyvä saarna, että laitoin kolehtiin 200:sen. Älä pentenessä.0179- 0179
MITÄ EROA OB UNIKEOLLA
Ja koulutuksella? Unikekoa on vaikea saada ylös ja kouluruokaa vaikea saada alas.0178KISSA SUSI JA KETTU
Kinastelivat siitä, mikä on paras pakenemiskeino. Sudella oli ainakin 100 keinoa. Minulla on tuhat, kettu kerskui. Sitte0178- 0178
- 0177
KUNNON KOULULAISVITSI
Ääretön ja loputon eivät suihkaan ole ne lopullisimmat käsitteet. Niiden jälkeen nimittäin tulevat vielä sellaiset kuin0177ÄITI TÄYTYYKÖ MINUN
Mennä kouluun tänään? Tietenkin poikani, olethan sen koulun rehtori.01773 RUOTSALAISTA TULI YHDELLE
Ruotsin virtaisimmista joista. Ensimmäinen heistä sanoi: hyvä Jumala, anna minulle voimaa ylittää tuo joki. PUFF! Ruotsa2177MIKSVARET TRUKULAISIL O HÖRÖKORVAT?
Siksvarte tiäteski ko, silloin ko turkuiliane syntyy ni se nostetaan heti lähimmäl ikkunalaural ja si sille sanotaa: tua0176SVEN VASTASI VAHINGOSSA SILITYSRAUTAAN
Vaikka hänen piti vastata puhelimeen, mutta miksi hän sitten poltti toisenkin korvansa. Täytyihän se ambulanssikin joll0176SUOMALAINEN SAKSALAINEN JA JAPANILAINEN
Istuivat samassa ravintolassa. Kohta soi puhelin ja saksalainen vastasi kellopuhelimeensa. Hän kehui sitä muille. Hetken0176JOS SUOMALAINEN SANHOMISTAJA
Olisi ollut Neron aikaan rooman keisari, olisi kyllä ennen kaupungin palamista tarkistanut, että vakuutukset ovat kunnos0176MONTAKO SALKKARI-TYYPPIÄ TARVITAAN VAIHTAMAAN LAMPPU?
Ei yhtään. Heillä ei ole siihen aikaa.0176ADHD/ASPERGER
Onko kukaan muu saanut tällaista diagnoosia? ADHD:hen on lääkitys, mutta ASPERGER:iin ei.1176KOULUSSA KERROTTUA
Uskokaa tai älkää, mutta joka silmäräpäyksellä kuolee 1 kiinalainen. Joonatan, miksi räpyttelet silmiäsi? Tapan kiinalai0175PÄIVÄÄ
Oletteko Iiro Itämies? En, vaan Tommi Läntinen. Anteeksi, katsoin väärästä suunnasta.0175