ramipussinen

![]()
Aloituksia
1519
Kommenttia
2000
KALLEN ÄITI ODOTTI JÄLLEEN KERRAN LASTA
Ja kiltti täti tuli kyselemään Kallelta: eikö olekin ihanaa et sun äitis saa vauvan? Kumpaa sä toivot siskoo vai veljee?0130OLI KULTAHÄÄPRIN MERKKIPÄIVÄ
Vaimo: Kuule isö tehtäskö sitä näin hääpäivän kunniaksi? No jo sä kerran tahdot. Kerkeenkö mä riisua? Kyllä kultaseni. M0130MIKSI NUOHOOJISTA EI OLE JUOKSUKISOIHIN?
Koska he juoksevat niin helposti itsensä piippuun.1130- 0129
- 0129
- 0129
- 0129
DEN CLIDER IN
Me teimme sen(x2) nieli svenskit kiekon karvaisen. Me teimme sen. Vår gul den ska vi ta.2129KALLEN MUMMO EVELIINA
Kävi lääkärissä. Jalkanne ovat hyvässä kunnossa, vaikka kävelettekin paljon. Lääkäsi totesi. Siihen Eveliina: Jos ois hu0129KETKÄ OVAT IHAILTAVIMPIA TYÖSSÄÄN?
En tiedä. No tietysti lasinpuhaltajat. Miten niin? No, kun he eivät ole lakon aikana vielä kertaakaan tarttuneet LASIIN.0129PIENEN PIENI BASILLI AAMULLA KERRAN
Meni toista basillia nussimaan. Sitten se tärisi natisi ja tutisi. Sen siitä saa kun innostuu.0129EHKÄ TÄMÄN PITÄISI KUITENKIN OLLA ELÄINVITSI
Miksi jäniksiä on enemmän, kuin oravia? Yritäpä itse nussia puussa.0129AAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
MAHDOTONTA. Vastahan minä vuosi sitten poistin sen, enkä ole ennen kuullut että kenellekään olisi tullut uutta umpilisäk0128JA SITTEN URHEILUSÄÄ
Pakkanen on kiristymään päin. Luntakin on luvassa, joten kohata pääsee ladulle.0128MISSÄ OVAT MAAILMAN VAIKEIMMAT HUVIPUISTOT?
Ruotsissa tietenkin. Miten niin? No kun tavallisimmin ruotsalaisen huvipuiston tunnistaa siitä, että siellä on niin vai0128- 2128
- 0128
- 0128
- 0128
- 0127