ramipussinen

![]()
Aloituksia
1519
Kommenttia
2000
KANSAINVÄLISYYDEN KEHITTYMISEN ANSIOSTA
On ihan hyvä, että on olemassa virolais-brittiläisiä, virolais-saksalaisia. virolais-suomalaisia, virolais-liettulaisia089MISTÄ TIETÄÄ ETTÄ N-KIRJAIN ON KOVA RYYPPÄÄMÄÄN?MÄÄN
Se on aina kännissä ja vielä kaksinkertaisesti.089- 089
MITÄ RUOTSALAINEN TEKEE
Jos hän on äkäinen käyttäessän tietikonetta? Laittaa hiirimatolle rotanmyrkkyä.089- 088
YLEISTÄ SEURUSTELUSTA
Olen aloittanut seurustelun vanhan tuttuni (nainen) kanssa. Milloin tästä kannattaisi kertoa porukoille?088- 088
MIKSI JUOPPO TOTTELI POLIISIA VAIN PUOLIKSI?
Koska hän tyhjensi tankkinsa kadulle ja poliisin tullessa pani kyllä "sen" pois, mutta ei lopettanut.088- 088
RUOTSALAINEN OLI SUOMEN MATKALLA
Ja tuumaili: ei suomalaisista turhaan sanota, että he ovat iloista kansaa. Minunkin tarvitsee vain sanoa, että olen ruo088MINIHAMEEN TULEE OLLA KUIN PAPIN SAARNA
Tarpeeksi pitkä peittääkseen olennaisen ja tarpeeksi lyhyt herättääkseen mielenkiinnon.088VIROLAISUPSEERI NEKKI PÄRMIN
Suomenkieli ei aina tahdo sujua. Kerrankin hän uhkasi alaistaan: Minä panen teitä kaksi viikkoa päävartiossa! Siihen uha087- 087
- 387
- 087
- 087
- 085
SEURANHAKEMINEN
Olen normaalivartaloinen 184 senttinen Pohjois-Karjalassa ausuteleva sinkku. Mulla on profiili tuolla treffipalstalla. S085- 085
- 085