ramipussinen

![]()
Aloituksia
1519
Kommenttia
2000
- 085
MIKSI URHELIJAT OVA NIIN HUONOJA MUUSIKOITA?
He juoksevat karkuun heti, kun poliisi tulee.084VIRTUAALISILLA TREFFEILLÄ
Edunvalvojani väittää niin, mutta kyllä minä uskon IHAN OIKEASTI, että sen profiilin takana on ihminen, joka ylipäänsä o084MISSÄ PÄIN SUOMEA ON ENITEN SAUNOJA?
No tietysti Lahdessa. Miten niin? Sehän non nykyään Saunalahti.084- 084
- 084
MIES HEITTI KEPIN VETEEN
Mutta sitä hakemaan mennyt miehen käveli kaikkein hämmätyksesi vettä pitkin. Kaikki alkoivat kysellä mieheltä, mistä hän083- 083
MIKSI ARMEIJA ON NIIN TÄRKEÄ?
Mitä hittoa me maanpuolustuksellakaan tekisimme, jos emme saisi harjoitella sitä missän083- 083
KOIRAT TODELLAKIN MUISTUTTAVAT ISÄNTIÄÄN
Vertaile kerran basistin koiraa, insinöörin koiraa, lääkärin koiraa ja poliisin koiraa. Basistin koira osoittautui tyhmi082MIKSI BLONDI EI HANKI ÄLYPUHELINTA?
Siinä on enemmän älyä, kuin blondin aivokoppaan mahtuisi.082- 082
- 081
MINKÄ KLOVNI
Juicen ja Mikon laulun mukaan heittää? Veivin. Ai mitenniinkö? Eikös sen kuule jo sanoista: Elämäni ikkunta kai koottiin081KYLLÄ MÄ TEIDÄN ET SÄ INHOOT MUA
Mutta voisit silti edes yrittää antaa anteeksi. Mä olen niin pahoillani. Etkö sä tajua sitä? en mä itsekään tällähetkell081MOAMMO KUTSUU KARJAISTYTTÖ ÄITIÄÄN
Naapurin Maso tahtoo miult pilluu, annanko? Mitä heä taritsoo? A vaskikattila da ruplan rahoa. Ka anna sie hälle. Ruplal080- 080
- 080
TÄRKEÄ TIEDOTUS
Tänä Juhannuksena kaikille kevyenliikenteenväylille asetetaan painorajoitus, max. 120kg. Voim. 23.6.-16.7.2017 Kiitos.080