ramipussinen

![]()
Aloituksia
1519
Kommenttia
2000
KUN EN TIEDÄ MITÄ TEEN
Avaan tv:n ja rakastun, rakastun mainokseen. Tule mielisairaalaan tee kesälomamatka. Sullon varaa valintaan valita vaikk0106- 0106
- 0106
- 0105
VIROLAISUPSEERI NEKKI PÄRMIN
Suomenkieli ei aina tahdo sujua. Kerrankin hän uhkasi alaistaan: Minä panen teitä kaksi viikkoa päävartiossa! Siihen uha0105- 0104
- 3103
- 0103
MOAMMO KUTSUU KARJAISTYTTÖ ÄITIÄÄN
Naapurin Maso tahtoo miult pilluu, annanko? Mitä heä taritsoo? A vaskikattila da ruplan rahoa. Ka anna sie hälle. Ruplal0102MIKSI ARMEIJA ON NIIN TÄRKEÄ?
Mitä hittoa me maanpuolustuksellakaan tekisimme, jos emme saisi harjoitella sitä missän0102MIKSI BLONDI EI HANKI ÄLYPUHELINTA?
Siinä on enemmän älyä, kuin blondin aivokoppaan mahtuisi.0102MINKÄ KLOVNI
Juicen ja Mikon laulun mukaan heittää? Veivin. Ai mitenniinkö? Eikös sen kuule jo sanoista: Elämäni ikkunta kai koottiin0101- 0101
ETTÄ TÄLLAISIA KESKUSTELUJA
HUOM! Internet ei koskaan ole henkilökohtainen vaan aina julkinen.099KYLLÄ MÄ TEIDÄN ET SÄ INHOOT MUA
Mutta voisit silti edes yrittää antaa anteeksi. Mä olen niin pahoillani. Etkö sä tajua sitä? en mä itsekään tällähetkell098VIRTUAALISILLA TREFFEILLÄ
Edunvalvojani väittää niin, mutta kyllä minä uskon IHAN OIKEASTI, että sen profiilin takana on ihminen, joka ylipäänsä o098- 397
OTSIKKO ANTAA VÄÄRÄN MIELIKUVAN
Se päitäisi olla, että löysimme toisemme suomi24:stä.095SEURANHAKEMINEN
Olen normaalivartaloinen 184 senttinen Pohjois-Karjalassa ausuteleva sinkku. Mulla on profiili tuolla treffipalstalla. S094YLEISTÄ SEURUSTELUSTA
Olen aloittanut seurustelun vanhan tuttuni (nainen) kanssa. Milloin tästä kannattaisi kertoa porukoille?093