ramipussinen

![]()
Aloituksia
1519
Kommenttia
2000
MIKSI URHELIJAT OVA NIIN HUONOJA MUUSIKOITA?
He juoksevat karkuun heti, kun poliisi tulee.093MIKSI JUOPPO TOTTELI POLIISIA VAIN PUOLIKSI?
Koska hän tyhjensi tankkinsa kadulle ja poliisin tullessa pani kyllä "sen" pois, mutta ei lopettanut.093MIKSI ARMEIJA ON NIIN TÄRKEÄ?
Mitä hittoa me maanpuolustuksellakaan tekisimme, jos emme saisi harjoitella sitä missän093- 093
MISTÄ TIETÄÄ ETTÄ N-KIRJAIN ON KOVA RYYPPÄÄMÄÄN?MÄÄN
Se on aina kännissä ja vielä kaksinkertaisesti.092- 092
MIKSI BLONDI EI HANKI ÄLYPUHELINTA?
Siinä on enemmän älyä, kuin blondin aivokoppaan mahtuisi.091- 091
KOIRAT TODELLAKIN MUISTUTTAVAT ISÄNTIÄÄN
Vertaile kerran basistin koiraa, insinöörin koiraa, lääkärin koiraa ja poliisin koiraa. Basistin koira osoittautui tyhmi090YLEISTÄ SEURUSTELUSTA
Olen aloittanut seurustelun vanhan tuttuni (nainen) kanssa. Milloin tästä kannattaisi kertoa porukoille?090- 389
MINKÄ KLOVNI
Juicen ja Mikon laulun mukaan heittää? Veivin. Ai mitenniinkö? Eikös sen kuule jo sanoista: Elämäni ikkunta kai koottiin089KUSIHUOSO AIKAMIES
Eräs kaveri kyllästyi lopulta jatkuvaan kusenhajuun. Ei kastelemista tarvitse hävetä, mutta etkö voisi mennä psykiatrin089- 089
SEURANHAKEMINEN
Olen normaalivartaloinen 184 senttinen Pohjois-Karjalassa ausuteleva sinkku. Mulla on profiili tuolla treffipalstalla. S088VIRTUAALISILLA TREFFEILLÄ
Edunvalvojani väittää niin, mutta kyllä minä uskon IHAN OIKEASTI, että sen profiilin takana on ihminen, joka ylipäänsä o087MISSÄ PÄIN SUOMEA ON ENITEN SAUNOJA?
No tietysti Lahdessa. Miten niin? Sehän non nykyään Saunalahti.087- 086
- 085
KYLLÄ MÄ TEIDÄN ET SÄ INHOOT MUA
Mutta voisit silti edes yrittää antaa anteeksi. Mä olen niin pahoillani. Etkö sä tajua sitä? en mä itsekään tällähetkell084