Vapaa kuvaus

Aloituksia

4

Kommenttia

5

  1. Pieni vauva, joka on toiminut vain omien vaistojensa ehdoilla, itkenyt kun on tuntunut pahalta ja kaivannut taatusti läheisyyttä ja rakkautta, huolenpitoa kun on kuumeinen olo, mutta mitä tämä "äiti" tekee, ravistelee ja kuristaa :( tämä oli jotenkin niin raaka uutinen kun itse neljän lapsen äitinä rakastan, rakastan, rakastan lapsiani niin paljon että vaikka silmäni antaisin päästäni niiden takia. Pari yötä olen nyt itkeskellyt pienen tytön kohtaloa, eipä tyttö pääse koskaan leikkimään kavereiden kanssa, kikatellen oppimaan uusia taitoja tai nauttimaan elämästään. Kyllä maailma vain on pahuutta täynnä, enkä edes osaa kuvitella minkälaisen rangaistuksen tämän tytön vanhemmille haluaisin, en keksi mitään tarpeeksi pahaa rangaistusta! :'(