Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
nillanea
profiilit
nillanea
nillanea
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
6
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ja saatana tulkaa ovelle toi vainoilu suututtaa....
ja jos te olette ite noin perkeleen tärkeitä mulle ette ole...........
turha odottaa että te saatte just irti tästä muuta kun vainoharhaisen ja painostavan olon ............. painukaa ja kärvntykää itse helvetissä............
08.06.2013 18:27
Tuntuu,että oloni olisi kuin käyttämättömällä
kivalla fillarilla (ring ring) tahdon antaa Jollekkin kivalle
kyydin missä, olet sinä kiva mies....?
joka tahtoo omistaa tallaisen pehmeän fillarin....... xd
aaah on kokematta ne elämän kyydit.............!
05.06.2013 18:10
Uni hiljalleen saattelee minua,
pehmeästi,ja tietäen,
kuin kaivaten tarvitsevaa
sielunoitoa kuinka Hiljaisuus hellästi pitää, kuin
yö helmoissaan valoja sieluni yksi niistä,
joukkoon sopeutuva ja toivottaen he tuikkivat Tervetuloa....
Aamun kastepisaraiset
puutarhaan kauneimmat
kimmeltäen loistaa,
jotka vain unelmillani
kastelen.
Missä sieluni vaeltaa
etsien hiljaisuuden
teitä, ajatuksissaan
sydämmen karttaa lukien
en toivoani eksyksissäkään
heitä ajatellen, että vielä oppaani
kohdatessani pääsen vielä onnellisesti
omaan leiriini......
Päästä mut kyytiin
Tänne seisahtuu
olenhan elämän liftari,
odotan sinua pysäkilläni
ja mielelläni olen mukana
elämäsi tiellä ei tarvitse
yksin seisoa, kuin
liikennemerkki
kaatuneena
taipuneena
pahan kolarin
jälkeen siellä
oi kuskini
odotan sinua vielä.....
05.06.2013 16:47
enpä pääse kulkemaan, sitä ensimmäistäkään vielä..
31.05.2013 09:25
Me emme koe oikeaa rakkauttakaan,tässä "suhteessa"....., Joka, vain on hänelle pelkkää pahaa oloa kanssani, Kuin fyysisen kelpaa sen hetken. mitä kivaa kestää ja Onneksi kuvittelen kutsuvani, Vain pienessä päässäni odottanut, niin kauan enemmän ja väsyneenä,kuin ilmeisesti, koskaan saan ja tulenkin vain kokemaan menetyksen jälleen häpeän tunteiden kera...... kuullen vahingoniloisilta silloin tällöin asiasta kuinka hän ja hän on vain onnen tarpeessa ja he ketkä eivät ole kinnostuneita minun tunteistani saatika niitä ymmärrettäisiin aidoiksi.... En jaksa, että olen aina roikkujan asemassa.
jollain ilveellä väännetty.......
Siksi olen kyllä toki omissa oloissani niinkuin tälläkin hetkellä, kun lähdin tätä ajan kanssa kirjoittamaan....Toki itse pitää yrittää, mutta monesti minusta ei ole kiinnostuttu kuin ainoastaan hyväksikäyttö mielessä tai silloin, kun asioitani udellaan kaikenlaista no sama asia sinänsä tämäkin.
Olen niin yksin kunnon ihmissuhteiden ulkopuolella.....
ja Minä itse tahtoisin en kykene moninaisista syistä, joko se . olen vain hiljaa rapistumalla arvottomaan ja väsyneesen kuntoon toivonut pääseväni jo omaan rauhaan, enkä tälle mitään voi muuta, kuin sen, että jonain päivänä jos ja jos........., Mutta silti hän hakee jotain luotani mitä, minulta en voi tarjota
31.05.2013 09:20
Me emme koe oikeaa rakkauttakaan,tässä "suhteessa"....., Joka, vain on hänelle pelkkää pahaa oloa kanssani, Kuin fyysisen kelpaa sen hetken. mitä kivaa kestää ja Onneksi kuvittelen kutsuvani, Vain pienessä päässäni odottanut, niin kauan enemmän ja väsyneenä,kuin ilmeisesti, koskaan saan ja tulenkin vain kokemaan menetyksen jälleen häpeän tunteiden kera...... kuullen vahingoniloisilta silloin tällöin asiasta kuinka hän ja hän on vain onnen tarpeessa ja he ketkä eivät ole kinnostuneita minun tunteistani saatika niitä ymmärrettäisiin aidoiksi.... En jaksa, että olen aina roikkujan asemassa.
jollain ilveellä väännetty.......
Siksi olen kyllä toki omissa oloissani niinkuin tälläkin hetkellä, kun lähdin tätä ajan kanssa kirjoittamaan....Toki itse pitää yrittää, mutta monesti minusta ei ole kiinnostuttu kuin ainoastaan hyväksikäyttö mielessä tai silloin, kun asioitani udellaan kaikenlaista no sama asia sinänsä tämäkin.
Olen niin yksin kunnon ihmissuhteiden ulkopuolella.....
ja Minä itse tahtoisin en kykene moninaisista syistä, joko se . olen vain hiljaa rapistumalla arvottomaan ja väsyneesen kuntoon toivonut pääseväni jo omaan rauhaan, enkä tälle mitään voi muuta, kuin sen, että jonain päivänä jos ja jos........., Mutta silti hän hakee jotain luotani mitä, minulta en voi tarjota
31.05.2013 09:15
1 / 1