"Jos se on tapahtuakseen, niin se tapahtuu

järjestämättäkin"

ja minun pitäisi vain odottaa täällä kuin tatti, että jospa se epätodennäköinen tapahtuisi. Kaipuu luoksesi on ollut niin suuri, että kirjoitin sinusta ja tunteistani niin että luultavasti tunnistit itsesi. Mikään ei ole kuitenkaan muuttunut, siispä luovutan ja lakkaan kirjoittamasta sinulle.
Voit olla kuitenkin varma että rakkauteni säilyy kuten se on aina säilynyt. En saa nyt vastausta siihen rakastatko sinäkin. Mutta minulle jää toivo, sekä onnellinen tieto siitä että sinä olet olemassa. Naiselta miehelle.

17

729

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • m naikkonen

Jos olet mies ja nimesi alkaa M:llä.Joo.Älä lopeta mutta tee jotain ole kiltti tee.Minulla on sinua valtava ikävä.Haluaisin sinun lähellesi.Haluaisin rakastella sinun kanssasi.Suudella sinua.

• Kutsuuko

joku nainen itseään oikeasti naikkoseksi? Tai akaksi, eukoksi, ämmäksi, heitukaksi jne.? Mä ainakin aina välittömästi ajattelen, että joku yrittää kirjottaa toisena sillon kun tollasia halventavia nimityksiä itsestään käyttää.

• ,,,,,,,,,,,,o,,,,,,,
        Kutsuuko kirjoitti:

joku nainen itseään oikeasti naikkoseksi? Tai akaksi, eukoksi, ämmäksi, heitukaksi jne.? Mä ainakin aina välittömästi ajattelen, että joku yrittää kirjottaa toisena sillon kun tollasia halventavia nimityksiä itsestään käyttää.

ei tällä sivulla ole naisia, nuo mainitsemasi kyllä ovat sankoin joukoin..

• Hmmm...
        ,,,,,,,,,,,,o,,,,,,, kirjoitti:

ei tällä sivulla ole naisia, nuo mainitsemasi kyllä ovat sankoin joukoin..

No mikäs noista nimityksistä suhun sopii? Vai joku muu kenties vielä paremmin?

• surkeeta sakkia
        Kutsuuko kirjoitti:

Ei kutsu.

• ,,,,,,,,o,,,,,
        Hmmm... kirjoitti:

No mikäs noista nimityksistä suhun sopii? Vai joku muu kenties vielä paremmin?

Mä olen mies.

• No ei kai se
        ,,,,,,,,o,,,,, kirjoitti:

Mä olen mies.

mitään muuta? Joku noista nimityksistä suhun taitaa sopia kun kerran tähän viestiin vastasit. Vai sopisko esim. eunukki paremmin? Miehiähän näillä palstoilla ei ole.

• HALOOOOOO!!

Alotuksessa sanottiin selkokielellä että NAISELTA MIEHELLE !!

• mielenkiintoista..

ok ensin nainti sitten suutelu?Sehän toimii kuin elokuvissa

• varmempaa ei ole

"luultavasti tunnistit itsesi" ???????
      Tätä varmempaa paikkaa tunteidensa tunnustamiseen ei voi olla olemassakaan.
      Jokainen voi olla 125 prosenttisen varma, että juuri hän ja vain hän, jonka perään haikaillaan lukee viestin.
      Jokainen voi olla 225 prosenttisen varma, että juuri hän ja vain hän vastaa juuri sinun viestiisi.
      Ja kun odotetun kaltaista vastausta tai viestiä ei tule voi olla 1025 prosenttisen varma, ettei toinen ole enää kiinnostunut.

• olen aloittaja

En tarkoittanutkaan että ikävä-palstalla hän olisi tunnistanut itsensä, eräässä muussa paikassa... en nyt hölmö ole. Tuskinpa ko. mies edes ikävä palstalla käy.

• varmempaa ei ole
        olen aloittaja kirjoitti:

En tarkoittanutkaan että ikävä-palstalla hän olisi tunnistanut itsensä, eräässä muussa paikassa... en nyt hölmö ole. Tuskinpa ko. mies edes ikävä palstalla käy.

Anteeksi, aloituksen logiikka ei nyt tuon selityksen jälkeen aukea. Aloitukseen kirjoitit: "minun pitäisi vain odottaa TÄÄLLÄ kuin tatti, että jospa se epätodennäköinen tapahtuisi".
        Jos miehesi ei käy edes arvelujesi mukaan ikävä -palstalla, niin miksi sitten kirjoitat hänelle aloituksessasi: "siispä luovutan ja lakkaan kirjoittamasta sinulle". Jos viestin on tarkoitus tavoittaa miehesi, niin miksi käytät siihen tätä palstaa??? varsinkin jos pidät todennäköisenä, ettei hän edes seuraa tätä.

Taitaa olla taas niitä, jotka kuvittelevat että joku kaivattu on jossain saanut telepaattisen viesti suoraan aloittajan korvien välistä.

• aloittaja olen
        varmempaa ei ole kirjoitti:

Anteeksi, aloituksen logiikka ei nyt tuon selityksen jälkeen aukea. Aloitukseen kirjoitit: "minun pitäisi vain odottaa TÄÄLLÄ kuin tatti, että jospa se epätodennäköinen tapahtuisi".
        Jos miehesi ei käy edes arvelujesi mukaan ikävä -palstalla, niin miksi sitten kirjoitat hänelle aloituksessasi: "siispä luovutan ja lakkaan kirjoittamasta sinulle". Jos viestin on tarkoitus tavoittaa miehesi, niin miksi käytät siihen tätä palstaa??? varsinkin jos pidät todennäköisenä, ettei hän edes seuraa tätä.

Taitaa olla taas niitä, jotka kuvittelevat että joku kaivattu on jossain saanut telepaattisen viesti suoraan aloittajan korvien välistä.

TÄÄLLÄ=KOTONANI, asumme eri paikkakunnilla. En käytä telepatiaa ;) kurssit kesken...

• oisko vikaa
        aloittaja olen kirjoitti:

TÄÄLLÄ=KOTONANI, asumme eri paikkakunnilla. En käytä telepatiaa ;) kurssit kesken...

statuksessas...

• täällä paljon

puhetta sielunkumppanuudesta. jos tunnistat sen, niin silloinhan tiedät.

• ei ole aina

tarkoitettu sileunkumppaneitakaan yhteen.

• Uni hiljalleen saattelee minua,
      pehmeästi,ja tietäen,
      kuin kaivaten tarvitsevaa
      sielunoitoa kuinka Hiljaisuus hellästi pitää, kuin
      yö helmoissaan valoja sieluni yksi niistä,
      joukkoon sopeutuva ja toivottaen he tuikkivat Tervetuloa....

Aamun kastepisaraiset
      puutarhaan kauneimmat
      kimmeltäen loistaa,
      jotka vain unelmillani
      kastelen.

Missä sieluni vaeltaa
      etsien hiljaisuuden
      teitä, ajatuksissaan
      sydämmen karttaa lukien
      en toivoani eksyksissäkään
      heitä ajatellen, että vielä oppaani
      kohdatessani pääsen vielä onnellisesti
      omaan leiriini......

Päästä mut kyytiin
      Tänne seisahtuu
      olenhan elämän liftari,
      odotan sinua pysäkilläni
      ja mielelläni olen mukana
      elämäsi tiellä ei tarvitse
      yksin seisoa, kuin
      liikennemerkki
      kaatuneena
      taipuneena
      pahan kolarin
      jälkeen siellä
      oi kuskini
      odotan sinua vielä.....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      122
      7092
    2. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      27
      3874
    3. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      189
      2687
    4. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      292
      2562
    5. Kaipaisin nyt kosketusta

jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.
      Ikävä
      11
      2307
    6. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      203
      2191
    7. Martinan bisnekset rajusti tappiolla

Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      302
      1877
    8. Mitkä yleiset huonot tavat ihmisillä ärsyttävät sinua ?

Aloitukseen saa vapaasti purkaa tuntojaan. Itseäni hiukan kiusaa, kun saman talon asukkaat eivät vastaa tervehdykseen.
      80 plus
      137
      1470
    9. Tiedätkö mitä kaivattusi harrastaa?

Minä en tiedä.
      Ikävä
      72
      1386
    10. Metsa Man Extra kanava toimii hyvin

ja sieltä voipi kahta vanhoja vitejoita pahimpaan puutteeseen. Peukalot ylös.
      Tuusniemi
      27
      1345
    Aihe