ja minun pitäisi vain odottaa täällä kuin tatti, että jospa se epätodennäköinen tapahtuisi. Kaipuu luoksesi on ollut niin suuri, että kirjoitin sinusta ja tunteistani niin että luultavasti tunnistit itsesi. Mikään ei ole kuitenkaan muuttunut, siispä luovutan ja lakkaan kirjoittamasta sinulle.
Voit olla kuitenkin varma että rakkauteni säilyy kuten se on aina säilynyt. En saa nyt vastausta siihen rakastatko sinäkin. Mutta minulle jää toivo, sekä onnellinen tieto siitä että sinä olet olemassa. Naiselta miehelle.
"Jos se on tapahtuakseen, niin se tapahtuu
17
729
Vastaukset
- m naikkonen
Jos olet mies ja nimesi alkaa M:llä.Joo.Älä lopeta mutta tee jotain ole kiltti tee.Minulla on sinua valtava ikävä.Haluaisin sinun lähellesi.Haluaisin rakastella sinun kanssasi.Suudella sinua.
- Kutsuuko
joku nainen itseään oikeasti naikkoseksi? Tai akaksi, eukoksi, ämmäksi, heitukaksi jne.? Mä ainakin aina välittömästi ajattelen, että joku yrittää kirjottaa toisena sillon kun tollasia halventavia nimityksiä itsestään käyttää.
- ,,,,,,,,,,,,o,,,,,,,
Kutsuuko kirjoitti:
joku nainen itseään oikeasti naikkoseksi? Tai akaksi, eukoksi, ämmäksi, heitukaksi jne.? Mä ainakin aina välittömästi ajattelen, että joku yrittää kirjottaa toisena sillon kun tollasia halventavia nimityksiä itsestään käyttää.
ei tällä sivulla ole naisia, nuo mainitsemasi kyllä ovat sankoin joukoin..
- Hmmm...
,,,,,,,,,,,,o,,,,,,, kirjoitti:
ei tällä sivulla ole naisia, nuo mainitsemasi kyllä ovat sankoin joukoin..
No mikäs noista nimityksistä suhun sopii? Vai joku muu kenties vielä paremmin?
- surkeeta sakkia
Kutsuuko kirjoitti:
Ei kutsu.
- ,,,,,,,,o,,,,,
Hmmm... kirjoitti:
No mikäs noista nimityksistä suhun sopii? Vai joku muu kenties vielä paremmin?
Mä olen mies.
- No ei kai se
,,,,,,,,o,,,,, kirjoitti:
Mä olen mies.
mitään muuta? Joku noista nimityksistä suhun taitaa sopia kun kerran tähän viestiin vastasit. Vai sopisko esim. eunukki paremmin? Miehiähän näillä palstoilla ei ole.
- HALOOOOOO!!
Alotuksessa sanottiin selkokielellä että NAISELTA MIEHELLE !!
- mielenkiintoista..
ok ensin nainti sitten suutelu?Sehän toimii kuin elokuvissa
- varmempaa ei ole
"luultavasti tunnistit itsesi" ???????
Tätä varmempaa paikkaa tunteidensa tunnustamiseen ei voi olla olemassakaan.
Jokainen voi olla 125 prosenttisen varma, että juuri hän ja vain hän, jonka perään haikaillaan lukee viestin.
Jokainen voi olla 225 prosenttisen varma, että juuri hän ja vain hän vastaa juuri sinun viestiisi.
Ja kun odotetun kaltaista vastausta tai viestiä ei tule voi olla 1025 prosenttisen varma, ettei toinen ole enää kiinnostunut.- olen aloittaja
En tarkoittanutkaan että ikävä-palstalla hän olisi tunnistanut itsensä, eräässä muussa paikassa... en nyt hölmö ole. Tuskinpa ko. mies edes ikävä palstalla käy.
- varmempaa ei ole
olen aloittaja kirjoitti:
En tarkoittanutkaan että ikävä-palstalla hän olisi tunnistanut itsensä, eräässä muussa paikassa... en nyt hölmö ole. Tuskinpa ko. mies edes ikävä palstalla käy.
Anteeksi, aloituksen logiikka ei nyt tuon selityksen jälkeen aukea. Aloitukseen kirjoitit: "minun pitäisi vain odottaa TÄÄLLÄ kuin tatti, että jospa se epätodennäköinen tapahtuisi".
Jos miehesi ei käy edes arvelujesi mukaan ikävä -palstalla, niin miksi sitten kirjoitat hänelle aloituksessasi: "siispä luovutan ja lakkaan kirjoittamasta sinulle". Jos viestin on tarkoitus tavoittaa miehesi, niin miksi käytät siihen tätä palstaa??? varsinkin jos pidät todennäköisenä, ettei hän edes seuraa tätä.
Taitaa olla taas niitä, jotka kuvittelevat että joku kaivattu on jossain saanut telepaattisen viesti suoraan aloittajan korvien välistä. - aloittaja olen
varmempaa ei ole kirjoitti:
Anteeksi, aloituksen logiikka ei nyt tuon selityksen jälkeen aukea. Aloitukseen kirjoitit: "minun pitäisi vain odottaa TÄÄLLÄ kuin tatti, että jospa se epätodennäköinen tapahtuisi".
Jos miehesi ei käy edes arvelujesi mukaan ikävä -palstalla, niin miksi sitten kirjoitat hänelle aloituksessasi: "siispä luovutan ja lakkaan kirjoittamasta sinulle". Jos viestin on tarkoitus tavoittaa miehesi, niin miksi käytät siihen tätä palstaa??? varsinkin jos pidät todennäköisenä, ettei hän edes seuraa tätä.
Taitaa olla taas niitä, jotka kuvittelevat että joku kaivattu on jossain saanut telepaattisen viesti suoraan aloittajan korvien välistä.TÄÄLLÄ=KOTONANI, asumme eri paikkakunnilla. En käytä telepatiaa ;) kurssit kesken...
- oisko vikaa
aloittaja olen kirjoitti:
TÄÄLLÄ=KOTONANI, asumme eri paikkakunnilla. En käytä telepatiaa ;) kurssit kesken...
statuksessas...
- täällä paljon
puhetta sielunkumppanuudesta. jos tunnistat sen, niin silloinhan tiedät.
- ei ole aina
tarkoitettu sileunkumppaneitakaan yhteen.
Uni hiljalleen saattelee minua,
pehmeästi,ja tietäen,
kuin kaivaten tarvitsevaa
sielunoitoa kuinka Hiljaisuus hellästi pitää, kuin
yö helmoissaan valoja sieluni yksi niistä,
joukkoon sopeutuva ja toivottaen he tuikkivat Tervetuloa....
Aamun kastepisaraiset
puutarhaan kauneimmat
kimmeltäen loistaa,
jotka vain unelmillani
kastelen.
Missä sieluni vaeltaa
etsien hiljaisuuden
teitä, ajatuksissaan
sydämmen karttaa lukien
en toivoani eksyksissäkään
heitä ajatellen, että vielä oppaani
kohdatessani pääsen vielä onnellisesti
omaan leiriini......
Päästä mut kyytiin
Tänne seisahtuu
olenhan elämän liftari,
odotan sinua pysäkilläni
ja mielelläni olen mukana
elämäsi tiellä ei tarvitse
yksin seisoa, kuin
liikennemerkki
kaatuneena
taipuneena
pahan kolarin
jälkeen siellä
oi kuskini
odotan sinua vielä.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss1227092Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa273874- 1892687
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2922562Kaipaisin nyt kosketusta
jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.112307Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?2032191Martinan bisnekset rajusti tappiolla
Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.3021877Mitkä yleiset huonot tavat ihmisillä ärsyttävät sinua ?
Aloitukseen saa vapaasti purkaa tuntojaan. Itseäni hiukan kiusaa, kun saman talon asukkaat eivät vastaa tervehdykseen.1371470- 721386
Metsa Man Extra kanava toimii hyvin
ja sieltä voipi kahta vanhoja vitejoita pahimpaan puutteeseen. Peukalot ylös.271345