Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
arja.haaga
profiilit
arja.haaga
arja.haaga
Vapaa kuvaus
Aloituksia
3
Kommenttia
2
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
HEI!
Tässä vastaus tai siis oikeastaan kommenttini nimimerkille "Viisitoista kesää" sekä nimimerkille "Ootko ite pyhimys????"= niin, mietipä sitä!
Olen kotoisin Suonenjoelta eli siis Savosta, ja K. Tapio on asunut lapsuutensa ja nuoruutensa aika lähellä., n. 2 km:n päässä. Olin itse sillon niin "nuori", vanhemmat siskoni kyllä tunsivat hänet (sama Suonenjoen kansakoulu).
Hän oli erittäin hyvä TULEVA MÄKIHYPPÄÄJÄ, mutta sitten tuli keuhkoihin jotakin.
IHANNOIN HÄNTÄ SUURESTI!
HYVÄÄ UUTTA VUOTTA!
30.12.2010 15:49
HEI!
Olet kyllä ERITTÄIN OIKEASSA SEN IHME VOUTILAISEN kanssa. Hän on: MINÄ, MINÄ ja vielä kerran MINÄ!!! MUTTA, JUHA VEIJONEN on ihan kiva näyttelijä, hän itse ei halunnutkaan koko kisaan alunperin, niin olen ymmärtänyt.
Satu Silvosta en ole KOSKAAN tykännyt, hänellä TÄYTYY, kuulemma, AINA OLLA JOKU MIES!? Eiks nytkin ole joku IHME näyttelijä!? HEIKKI KINNUNEN (miksiköhän hän meni joskus TUON kanssa naimisiin???) on ihan JEES, niin kuin SANTERI KINNUNEN (äiti on edesmennyt ROSE-MARIE BRECHT) (ja lisäksi tykkään SAMULI EDELMANNISTA, luulen, että nämä nuotet ovat ystäviä).
Lopputuloksesta "Tanssii tähtien kanssa" on vaikea sanoa, kuka sitten loppujen lopuksi on voittaja. Antti Tuisku on yksi kiva NUORI esiintyjä. (Muuten, tuli vaan mieleen, Kevin Kostnerillahan on elokuva "Tanssii susien kanssa" vai miten se nyt olikaan?)
Että semmosta!
HEIPPA!
12.10.2010 16:04
1 / 1