Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
donluis
profiilit
donluis
donluis
Vapaa kuvaus
Aloituksia
28
Kommenttia
1045
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
No broblem
15.09.2014 17:12
Maalta kaupunkiin ja kaupungista maalle?Jos käyn kaupuknkilomalla saatan vaihtaa maata Espanjasta johonkin toiseen.Sademäärätilastot eivät toimi sateenvarjona eivätkä lämmitä.Jostain syystä ,kun kerran vertailla näitä kahta pitäisi niin kyllä kylmyyden vastakohta on lämmin eikä haalean pilvinen,ja jos kaupunkiin haluaa,niin pieninä annoksina valitussa säässä se onnistu Inglesistä hienosti.Tuulisena päivänä hotellin allas tarjoaa löhövaihtoehdon jos vaeltelu ei kiinnosta,näitä Inglesissä riittää,kuten myös sijainniltaan vaihtelevia hotelleja ja muita yönviettopaikkoja.Jos yksi paikka on jollekin hyvä ja toiselle toinen,se siitä,Ingles riittää minulle monine vaihtoehtoineen tai jopa sinällään.Aivothan voi heittä narikkaan ihan missä kohteessa vain,lieneekö mukavinta Inglesissä?
15.09.2014 17:11
Laadukkaampaa???
15.09.2014 16:46
Mistä kohdasta näet laadukkaampaa maisemaa Las Palmasissa?
15.09.2014 16:39
Inglesin tapaisessa rysässä on ihme kyllä prikulleen samat muotiliikkeet kuin Las Palmasissa,jos valikoima on huonompi se varmaan johtuu suuremmasta menekistä,väkeä kun riittää.Las Palmas ei ole maisemiltaan kaupunkimaisemaa kummempi,sitä saa Stadissa elänyt katsella kotomaassakin,ranta onkin sitten jo eri tasoa.Sateesta,Ingesin lukuisilla matkoilla ei ole satanut yhteensä sen enempää kuin muutamalla Las Palmasin reissulla,Kerro nyt vielä mtä siellä pääkaupungissa on enemmän sellaista mikä on sitä hyvää.Olen kyllä palellut ,niin Las Palmasissa kuin Inglesissäkin,jälkimmäisessä vähemmän,vaikka vierailuja moninkertainen määrä.No, Las Palmasiin ehkä alunperin pukeudutaan lämpimämmin.Tässä iässä on itse kukin enemmän tai vähemmän kulahtanut jos mennään henkilökohtaisuuksiin,juttujen kulneisuuden määrittää varmaan lukija.
15.09.2014 16:37
On kuitenkin erittäin hyvä,että näitä hotelliksekittymiä on,koska suurin osa matkustavaisista sinne haluaa.Paikallisväestön keskuuteen onkin jo hiukan vaikeampi mennä lomailemaan,tarjonta kun ei useinkaan kohtaa kysyntää.Omatoimimatkailuna se kyllä käy,mutta matkatoimiston (vähäinen)turva puuttuu silloin,sekä myös kielitaitoongelmat nousevat suurempaan merkitykseen.
15.09.2014 12:39
Halpuus ei aina ole hyvän elämän takuu.Itse en arvaa kommentoida hintoja parin vuoden takaisin tiedoin,vallankin kun päivässä ei ehdi juurikaan asioihin perehtyä.Turistirysän merkitys joko huonona tai hyvänä asiana on vielä selvittämättä.Suurin osa kanariankävijöistä ei juokse hienojen(kalliiden) kauppojen perässä,varsinkin kun inglesin alueen ososkeskukset ,kuten Bellavista ja Tablero tarjoavat ostosnäkäisille riittävän kohteen.Ei Ingles ole mikään kirosana vaan suosituin Gran Canarian lomakohde.
15.09.2014 12:05
Mistä muuten tiedät hintaeron ,jos et koskaan käy Inglesissä?HIPERDINO löytyy myös Inglesin alueelta kuten myös Desnudos ,lisäksi on monia muita.Espanjaa voi hyvin puhua myös Inglesissä,olen kokeillut.Kohta olen Inglesissä itsekin,nauttimasa auringosta ja edullisesta hyvästä ruoasta,miksei juomistakin.Saatan käväistä myös Las Palmasissa,ellei siellä sada.
15.09.2014 11:05
Olen käynyt Gran Canarialla erittäin usein,niin Las Palmasissa ,kuin Playa del Inglesissäkin.Molemmissa on turisteja runsaasti.Voiko joku selittää minulle miksi sana turistirysä on jotenkin negatiivinen,itse kun koen sen pelkästään positiivisena.Mikäpä turistille olisi parempaa kuin monipuolinen ja runsas tarjonta kaikesta tarpeellisesta, edulliseen hintaan.Jos jokin "juttu"ei kiinnosta niin useammin käyneet osaavat helposti välttää niitä huonoja puolia,mitä ne sitten ovatkin.Tietysti jotkut voivat ajatella,että en ole turisti, enkä mene turistirysään.Minä olen turisti ja menen ,nauttimaan käsitteen hyvistä puolista !! Kertokaa niistä huonoista puolista meille turisteille.
15.09.2014 10:56
Kyllä Inglesissä saa hyvää ruokaa,sekä turistipöperöä (monipuolisuutta)kunhan katsoo missä syö.Monet eivät konserteista innostu ja esiintyjätkin lyhyehkön loman aikana ovat sitä mitä ovat. Bussilla pääsee kyllä, jos oikein innostuu,myös konsertteihin.
15.09.2014 10:14
Jos olet turisti,niin mikäpä sinulle voisi paremmin sopia kuin turistirysä,jossa kaikki palvelut ja tarjonta ovat juuri sinua varten,vieläpä kovan kilpailun vuoksi edullisena versiona.Rantalomailuun sopii ingles paremmin kuin kaupunkikohde,vaikka Canteras-ranta onkin ihan hyvä.Säätila on saaren eteläosassa järjestään parempi, joten senkin puolesta ingles voittaa.Majoitusmuodot ovat monipuolisempia inglesissä ja tarjonta todella runsas.Ja mikä parasta Las Palmasiin pääsee bussilla helposti joten sekään ei jää kokematta jos vain mennä haluttaa.Hintataso ,kunhan hyvin valitsee,ei isommin vaihtele näiden kohteiden välillä,joten se ei varmaan ratkaise. Menen aina Inglesiin.
15.09.2014 09:00
Suurena Mallorcan ystävänä olen myös Alcudian kannattaja,ainoina miinuksina suuret ihmismäärät paikoin kapealle rannalle sekä keskimääräistä kovemmat hinnat,mallorcalaisittain.
10.09.2014 08:20
Kysymys onkin nykyisin,että se vähä palvelu joka on pakko antaa (hotellibussin numero ja paluumatkatiedot),tuntuvat olevan huonosti tai ei ollenkaan saatavilla.Tästähän jokainen on maksanut joten ei halpuus päde tässä.Lisä palvelut ovat muuttuneet maksullisiksi ja vaativat puhelimen(soitot maksavat).Tätä matkatoimistot kuitenkin kehuvat vaikka entiseen verrattuna palvelut ovat vain ripe entisestä.Ystävällisen hymyn saisi varmaan jos sen antajan joskus näkisi. Ne hotellit joissa opas käy ovat järjestään sen verran hinnakkaita,että kyllä se maksu asiakkaalta otetaan,keneltäpä muulta.Vikahan loppupelissä ei ole oppaan, vaan järjestelmän. No huonot ilmatkin ovat kuulemma oppaan syy.
08.09.2014 19:10
Inglesiin tietysti.
31.08.2014 17:49
Viitisenkymmentä.....
31.08.2014 17:19
Älä masennu ,kerran vielä joku kirjoittaa tekstin jonka ymmärrät.(jummarrat)
22.08.2014 16:27
Manner-Espanjassa Alhambran 6,0% vihreässä pullossa on eräs suosikkini.
17.08.2014 19:46
Kevyt maantiedon kertaus,vaikka netissä, antaa tulokseksi osan andaluciaa,Malagan itäpuolella.Alue on melko turistivapaa ja rauhallinen,sekä myös selkeästi edullisempi kuin tunnetut turistikohteet,sama aurinko silti paistaa,alueella paikkakunta joka väittää ,että siellä on Euroopan paras sää,tiedä häntä??
22.06.2014 12:30
Sattui tuo löysempi pipo niin....
22.06.2014 11:24
Opahan vaan turhan mahtava otsikko,kun koko aurinkorannikko häipyy koulujuttuihin ja muuhuhn kapean kaistaleen asioiden esiintuomiseen ja ihmisten "solvaukseen".
16.06.2014 15:14
45 / 53