moose
Vapaa kuvaus
Aloituksia
42
Kommenttia
90
- 1034
- 226
iltaan verähtänyt tämäkin päivä
Hyvää iltaa sinulle Hanna! <3 Unille kohtapuoliin menen, hyvää yötä Hanna Rakkaani! https://www.youtube.com/watch?v=124Ikävä on tämänkin
Hyvää iltaa ja yötä naiselle Hanna! Sinä vai leiki minun tunteillan ja sait minut hullaantumaan itseesi. Näyttelit että654Sunnuntai päivää
Hyvää päivää Hanna sinulle! :) Tuolla toisessa aiheessa olisi kysymys sinulle Hanna toivon että vataat siihen rehellises118Sunnuntai aamua
Hyvää huomenta Hanna! :) Olet saanut minulta tuon käyttäjänimen tietoosi?041Annathan Anteeksi
Kyllä sinä kauniisti kirjoitit Hanna! :) Mutta syytä siihen en tänne laita miksi käytäydyn niinkun...idiootti. Mutta si324- 1137
- 936
- 733
- 427
Iltaan on vierähtänyt
Tämäkin päivä. Hyvää iltaa naiselle! :) En kyllä tosiaankaan tiedä edes kuka sinä edes olet? Väitit olevasi Hanna? Mutta632- 337
- 122
Sunnuntai aamuun
Hyvää huomenta Rakas Hanna💞😘 Nukuitko kuinka? Itselläni levoton yö🤪 Ajatukset ovat💋💑💋meissä👫 ja sinua Rakas Han1128Lauantai päivään
On surullista että meidän kirjoittelu ärsyttää jotain ihmistä. Mutta sen ei pitäisi kuulua kenellekkään mulle koska me o741Perjantai aamuun
Hyvää huomenta Rakas Hanna💞😘 Kiitos ellisitä viesteistäsi, sillä ne piristävät päivääni😊 Hali🤗pusu poskellesi💋829- 638
Keskiviikko aamuun
Hyvää huomenta Rakas Hanna💞😘 Hanna jos vielä laitot jotain eillen minun jälkeeni, viesti on poistettu, jos sinulta😥e433Tiistai aamuun
Hyvää huomenta Rakas Hanna😘 Kiitos hyvän yön toivotuksesta🤗 Saman vieststit eillen laitettiin😊 T. Tuomo531