Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
lähiidästäkotoisin91
profiilit
lähiidästäkotoisin91
lähiidästäkotoisin91
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
7
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Edelleen kyrpä pystyssä odottamass sua
13.11.2015 16:16
Mulla tota suurtakin ehdottamasti suurempi ;)
11.11.2015 20:04
Sinä siellä, ota yhteyttä
11.11.2015 20:01
Ette voi olla tosissanne? Ketään kiinnosta saada munaa?
10.11.2015 17:06
Cmoon eikö oo ketään?
08.11.2015 15:12
Könni vois harrastella sekstaalua itsensä kanssa missä ikinä lieneekin.. mutta edelleen hakusessa seksiseuraa etelä Pohjanmaalta ;)
06.11.2015 12:08
Älä tee niin, se tuo vaan tuskaa perheelles vaikka luulet ettei ne välitä susta ihan varmasti ne välittää mutta ei vaan näytä sulle ,ne haluaa sun aikuistuvan,sun ottavan elämäs ohjaus omiin käsiin.. Kuten muut jo neuvoikin niin olet vielä tosi nuori ja tuon ikäisenä ei malttaa odottaa ja pienetkin asiat näyttää maailmanlopulta.. Nouse paikaltas, käy salilla, hanki uusia kavereita, niitä saat ku uskallat mennä puhumaan ihmisille.. Sen takia ehdotin salia koska siitä saat lisää uskoa itseesi ja omatuntosi kohoaa jonka jälkeen kaikki on helppoa.. Käy salilla vuos kaks ja diskoihi perjantaisi välillä ja ku oot saanu tyttökaverin niin varmasti mietit että ei hitto miks mä joskus tälläsiäkin asioita mietiskelin.. Eli ei muuta ku elämä kuntoon mies .. Usko itseesi ja paranna elämäsi.. Eihän sulla ole varsinainen elämä edes alkanu.. Koko elämä on edessäpäin.
Jos ei ole kaveria, mä voin olla ensimmäinen kaverisi, laita viestiä niin voidaan puhua ja voin auttaa sut takaisin elämän pariin entisenä punaisen ristin vapaaehtois työntekijänä se on mulle iloa kun toinen voi hyvin :).
Jos ei kuntosali heti ala kiinnostaa niin ala lukee manga nimeltään one piece, 15 vuotta koukussa ja aina vaan odottamassa seuraavan viikon julkaisua ja yks pelko elämästä on se ettei näkis sen loppua enne kuolemaa. Tosi hyvä :)
06.11.2015 08:49
1 / 1