Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Avotampio_
profiilit
Avotampio_
Avotampio_
Vapaa kuvaus
Aloituksia
149
Kommenttia
3194
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ou jes! Just tätä määlytason retoriikkaa kaipasinkin! Sitä ei pysty itte mitenkään tuottamaan!!
"kärsikää ruikuttajat!"
"vittu mä vedän teitä turpaan"
"ootteko hei kateellisia"
"hyvä tili, mä vedän turpaan"
...
Hyvä MÄÄLYT!
t.Avotampio
24.03.2016 16:19
Tota noin ... etkös nyt sekoita asioita keskenään? En näe yhteyttä vuokra-asuntomarkkinoilla tapahtuvan hinnankiskonnan ja onecoin pyramidihuijauksen välillä.
Puhutaankohan me nyt eri asioista ;-)
t.Avotampio
24.03.2016 14:52
Morjensta!
Vai ei ole tolkun häivää? Häh? No, hyvä kun on kumminkin tolkun ihmisiä kommentoimassa kirjoitelmia ;-) Hähää ... tyhmyys kumminkin tiivistyy ;-)
Nyt on meinaan semmonen homma päällänsä, että onecoin kusetuksen johtajat ovat jo suunnanneet katseensa seuraavaan hankkeeseen. Ja täältä Suomesta ne eivät enää saa houkuteltua lisää jäseniä, joten tilanne on nyt se ettei enää kukaan suomalainen saa panoksiaan ulos pyramidista. Ne on mennyttä kauraa!
Kattokaa muuten pieni historiikki tämän "hyväntekijän" Ruja Ignatovan menneisyydestä:
http://www.engineereddigital.com/onecoinscam.com/who-is-dr-ruja-ignatova/index.html
Aika fiksu ja filmaattinen tyyppi eikös vaan?
Poijjaat!! Taasen!
t.Avotampio
24.03.2016 14:45
No tuota noin ... minulla on kyllä internet ja haluaisin ostaa ONECOINEJA. Mutta niitä ei voi ostaa mistään. Miten minun sinun mielestäsi tulisi toimia jotta saisin ostettua onecoineja? Ja puhun nyt onecoineista, en koulutuspaketeista, sillä niistä en ole kiinnostunut. Mistä voin ostaa onecoineja?
Aivan, en mistään. Missään ei ole kauppapaikkaa tälle kuvitteelliselle kryptovaluutalle!
t.Avotampio
24.03.2016 13:22
Tiedättekö kaverit mitä! Nyt vasta ittekin tajusin kun luin ketjun aloittajan jutun uudelleen. Näin hidas on meikäläisellä järki ;-)
Ketjun aloittaja on selvästi trolli. Retoriikka paljastaa sen. Tän kaverin kielenkäyttö on aivan liian sofistikoitunutta. Jos hän olisi oikea määly, niin puheessa toistuisivat sanaparret "oo hiljaa tai mä lyön sua" tai "onecoin rulettaa, jeejee" tai "mä oon kohta rikas, ookko kateellinen" tai "mä lyön sua taas" jne.
Mutta tämä kirjoittaja on aivan toisella tasolla.
Annan sulle kaveri vinkin: pistä aivosoluistasi 99% pois päältä, tinttaa pari pulloa koskenkorvaa, seiso päälläsi kaksi tuntia, niin silloin ehkä pääset aika lähelle näiden normaalimäälyjen ja -tunkkien aivotyöskentelyn tasoa.
t.Avotampio
24.03.2016 12:33
Hah, aika hyvä!
Yks toinen nimimerkki oli laittanut edwardin esiintymisenkin:
https://m.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=Xu7Wjp_u92o
Näkee mistä Kari "kekkuli" Wahlroos on ammentanut tyylinsä ;-)
Paska vetää puoleensa kärpäsiä samoin kuin onecoin kaiken maailman kekkuliheppuja.
Poijjaat!
t.Avotampio
24.03.2016 12:26
Ai jumankauta! Tää on hyvä!
Onkohan Onecoin-ponzissa mukana yhtä ainoata ihmistä, jolla ei olisi hämärä ja päivänvaloa kestämätön menneisyys? Mikä hel**tti saa ihmiset yhä edelleen lähtemään tähän mukaan. Mun pieni järkeni ei riitä tätä asiaa käsittämään?!?!? Ei vaikka täällä on jo murjottu koko konsepti aidanrakoon ja syvemmälle?!?!
No, onhan tää toisaalta ollu aivan hausaa viihdettä ;-)
Sitä nää ponzorit jaksaa meille väsymättä tarjota ;-))
T.Avotampio
24.03.2016 09:12
Sä oot vissiin mun kauan kadoksissa ollut kaksoisveljeni ;-)
Mutta kun nyt pääsit ääneen, niin sanopas miten kukaan onecoinin ulkopuolinen voisi koskaan hyväksyä tätä maksuvälineeksi, kun järjestelmältä puuttuu täydellisesti infrastuktuuri jonka kautta maksut voitaisiin tehdä?
Vertaa nyt vaikka bitcoiniin ja miten sillä maksut tehdään. Missä on OneCoinin vastaaavat softat? Aivan, niitä ei ole eikä tule. Onecoinin ainoana tavoitteena on vain kerätä rahaa systeemiin sisään, ei mikään muu.
Kerro oma visiosi kauppapaikoista! Mitä ne voisivat olla ja miten pelittävät? Aivan, kenelläkään ei sellaista visiota ole, koska ainoana tavoitteena on ... jne.jne.
t.Avotampio (the original ;-)
PS. Nyt muuten vasta sain aikaiseksi nimimerkin rekisteröinnin. Se on nyt "Avotampio_". Olis pitäny tää tehdä heti alkujaankin
24.03.2016 08:59
Uskovaisilta löytyy selitykset KAIKKIIN ongelmiin. Vai että 6000 / viikko. Onneksi olkoon, taidat olla aika varakas tyyppi ;-)
MUAAHAHAAAMUAHHHAAA
Ja että maailman suurin verkostoyritys. Ei onecoin ole mikään yritys eikä sillä ole mitään tekemistä liiketoiminnan kanssa. Mastercard pisti pelin poikki koska eivät halua olla missään tekemisissä rikollisten kanssa.
MMUUAAHHAUAMAUAAABUAAHAA
Verkostomarkkinointi ylipäätään on helppoheikkien toimintaa, jossa harvat ja valitut pääsevät omilleen tai jopa nettoavatkin jotain, mutta jossa 95% tai enemmän pettyy raskaasti. Koko verkostomarkkinointikonsepti on lähemminkin joukko uskonnollisia hurmoskultteja jossa vakuutellaan toisilleen että joojoo, rahaa tulee. Ja näihin hurahtavat ovat valitettavasti sellaisia kansalaisia jotka oikeesti tarvitsisivat edunvalvojan.
Näin on poijjaat! Taasen!
t.Avotampio
24.03.2016 08:04
Juuri näin, kaverit!
Mutta nyt lähren saunahan, poijjaat ;-)
Pitäkäähän hauskaa!
T.Avotampio
23.03.2016 19:44
Hahaa ;-)
Ei siihen enää liity kuin marginaaliväkeä. Suurin osa ihmisistä Suomessa jo tajuaa, että kyseessä on pyramidi.
t.Avotampio (se oikea ;-)
23.03.2016 19:19
Ja taas kommentti herra Määlyltä.
Ja retoriikka taas samaa tasoa "homma rulettaa jee jee" ja "rahaa tulee jee jee".
Jos oot heppu saanu edes omasi pois, kuulut siihen onnekkaaseen ~5% joukkoon joka pyramidissa pääsee edes omilleen. Onneksi olkoon siinä tapauksesssa. Mutta jos heität fuulaa - mikä on todennäköistä - niin tuottosi ovat vain unelmia.
Koita kaveri kotiuttaa äkkiä kaikki mitä siellä on ennen kuin pyramidi kaatuu lopullisesti.
t.Avotampio
23.03.2016 18:19
On se uskomatonta miten kova usko näillä veitikoilla on hankkeeseensa. No, onhan tää sama asia sanottu täällä jo vaikka kuinka monta kertaa. Mutta ei silti jaksa lakata ihmettelemästä ja hämmästelemästä ;-)
Joku toinen nimimerkki - ennytmuistakuka - sanoi joku aika sitten, että näitä samantyyppisiä kirjoituksia tulee tippumaan pitkän aikaa senkin jälkeen kun onecoin on laittanut serverit kiinni. Allekirjoitan ton kirjoituksen täysin ;-)
Tossa oli ArtoNybergissä haastateltavana tämmöinen taikuriheppu (tai "mentalisteiksiko" ne itteään kutsuu) joka teoretisoi, että ihmisellä on vaan kova tarve uskoa siihen, että se mitä toinen kaveri kertoo on TOTTA. Ja sitten kun helppoheikki lisää päälle unelmahöttöä äkkirikastumisesta, niin kyllähän silloin takahikiän yläkamaripoika herää välittömästi tokkurastaan ;-)
t.Avotampio
23.03.2016 18:03
Tyypillistä tunkkimäälyn kirjoittamaa tekstiä. "Vittu jos et oo hiljaa niin mä lyön sua". Näiden määlyjen ainoa keino ristiriitatilanteessa on primitiivireaktio. Näiden aivot eivät kykene tuottamaan ajatuksia, jolloin pienessäkin ristiriidassa ajaudutaan turhautumiseen ja neuvottelun tulos on ilmat ulos.
Ootteko hei kaikki panneet merkille, että kaikkien täällä esiintyneiden coinistien retoriikka on jollain tavalla analogistä tämän veijarin kanssa ;-)
Mistähän se johtuu ;-)
Jotta näin, poijjaat!! Taasen!
t.Avotampio
23.03.2016 17:52
160 / 160