Vapaa kuvaus

Aloituksia

9

Kommenttia

8612

1. Kun+halaa+ja+rakkautta+antaaSe+kantaa,+se+saa+hymyä+aikaan.Joskus+kyyneleetkin+hymy+kuivattaa.Ja+syli+surut+ja+murheet+parantaa.Sanat+voi+satuttaa,+ei+aina+voi+vaankaikkea+toisen+elämässä+ymmärtää.Ei+voi+siis+näkemättä+tuomita.Ihmiset+niin+vain+usein+tekee,senkin+täällä+näkee+ja+valitettavasti+myös+tuntee.Mutta+uskon+että+rakkaus+Ja+ne++siivet+riittää....Hymyillen+myös+läpi+kyynelten...Huomiseen....uskoen...💕
  2. Sinä+tuot+luokseni+kevään.Minä+kanssasi+joka+päiväikäänkuin+henkiin+herään.Auringon+saat+siis+säteilemään.Sinun+kanssasi+pystynkinkaikkea+ääneen+ihmettelemään.Kuin+kaiken+näkisin+jotenkin+taas+uudestaan.Näen+kanssasi+elämän+kauneuden.Sinä+näet+kaiken+sen+hyvyyden.Jokaiselle+annat+uuden+mahdollisuuden.Uskomme+molemmat+ihmisiin,+uskomme+aidosti+mahdollisuuksiinMyös+ihmeiden+tapahtumiseen.Uskomme+jopa++haaveiden+toteutumiseen.Tämäkin+me+yhdessä+toisiltamme+opittiin.Joka+päivä+tuo+todeksi+koetaan+ja+lisää+vaan+koko+ajan+opitaan.Näen+myös+miten+hymyllä+vastaat+kaikkeen.Et+lannistu+mistään,+ikävästäkään.Sinä+pyrit+aina+hyväksymään,+ja+ihmisiä+ymmärtämään.Kaikkeen+pyrit+myös+vastaamaan.aina+vastauksen+antamaan.Sitä+minäkin+arvostan,+vaikka+näenkinsen+vaikeuden,+enkä+usko+että+siihen+aina+itse+pystynkään.Sitä+sinussa+myös+niin+rakastan+jauskon+että+sinäkin+jotain+minussa+näet.-rakkauteni+aitouden+ja+jonkinlaisensamankaltaisuuden+ja+kumppanuuden.Sen+haluan+sinun+myös+tuntevan.Ja+siihen+toivon+sinun+uskovan.Siitä+haluan+sinulle+myös+kertoa.Aivan+kuin+puille+juuret,+ovat+kovin+tärkeät.+Niin+ovat+arvotkin+meille+yhteiset.Ilman+juuriaan+puut+kaatuisivat+tuulellane+eivät+jaksaisi+kauaa.Eivätkä+puiden+kukat+kukkisi,+silläomenankukkakin+saa+vahvuutensajuurten+kautta,+niinkuin+jokainen+puu.Niiden+näkymätön+juuristo,+antaapuulle+voimaa+jaksaa+jokaisena+vuoden+päivänä.Juuristaan+puu+saa+aiheen+kasvuun,+se+saa+ravinnonja+kukkiinsa+voiman.+Ne+pitää+puun+pystyssätuulessa+ja+myrskyssä,lumen+keskelläkin.Ja+kevään+tullen+puu+voi+kukkia+kauniisti.+Se+avaa+nuppunsakun+saa+vahvuutensa.Se+hymyilee+yhdessä+auringon+kanssa.+Minä+tunnen+saavani+sinultavoimaa+ja+rakkautta,Lämpöä+ja+hellyyttä.+Kaikkea+sellaista,+josta+tiedän,+ettäminä+taas+jaksan+hymyjä+jakaa+ja+toisillekin+apua+antaa.Hyvää+oloa+voi+siis+jakaa,+kun+rakkautta+toiselle+antaa+ja+rakkaus+myös+kantaa.Sinua+ja+kevättä+odotan.+Rakkaus+tuntuu,+se+juurtuu.💕Hymyä+yöhösi....suudelmIn...💕💋
  3. Niin+sen+vaan+minäkin+ajattelen.Ja+sinäkin+tunnet+sen.Kanssasi+olen+onnellinen.Sylissäsi+asuu+lämpö.Halauksissasi+välittäminen.Käsissäsi+hellyys.Suudelmissasi+läheisyysHymyillen+nukahdan.Rakkautesi+tunnen.💕+Hyvää+yötä....kainaloosi+tulen,+aina+kun+silmäni+suljen...💕