Vapaa kuvaus

Aloituksia

9

Kommenttia

8612

  1. Vaikka+minä+olisin+missä,Minun+ajatukseni+Karkaavat+luoksesi.Ne+tulevat+syliisi,Koskettavat+hellästi.Katsovat+perääsi,Suojellen+päivääsi.Yöllä+matkaavat+ne+viereesi.Sulkeutuvat+syliisi.Minä+tulen+perässä,heti+kun+pääsen.Mitä+ajatukset+edellä,Sitä+ihminen+perässä.💕Sinä+minussa+ja+minä+sinussa.+Iho+tuntee.+Hymy+yhdistää.Rakkaus+rakentaa+sillan.Suudelma+yhteen+kaksiSielua+liittää.💕
  2. Voihan+rakas...+tulin+takaisin,Hermot+meni+kun+kone+hukkasi+pitkän+tekstini.Vastasin+tähän,+toivon+että++jaksan+vielä+saman+kirjoittaa,+nyt+kyllä+ärsyttää....Ajattelen+hyvin+samoin.+Moni+rakastuu+mielikuvaan,+moni+ajattelee+juuri+noin.+Nuo+sopivat+yhteen,+koska+ovat+niin+samanlaisia,+kiinnostuneita+samoista+asioista+jne.+Mutta+mitä+sitten+kun+tulee+ongelmia,+mikä+ratkaisee.+Mitä+on+rakkaus,+mitä+se+merkitsee?+Mitä+siltä+odottaa?+Mistä+tietää+mikä+kestää?+Tietääkö+sen?Minä+uskon+avoimuuteen,+tunteiden+avaamiseen,+siihen+että+ne+myös+kertoo+ja+toiselle+avaa,+ne+pitää+osata+sanoittaa.+Ei+toinen+voi+kaikkea+vaistota,+pitää+sanoa.+Toiseen+kaikessa+luottaa.+Pitää+kysyä,+pitää+kuunnella.+Toista+ei+voi+muuttaa,+pitää+hyväksyä+sekin.+Pitää+osata+puhua.+Silti+pitää+paljon+myös+halata,+tunteistaan+kertoa,+toisesta+aistia.+Samanlaiset+arvot,+elämänasenne,+se+helpottaa.+Usko+ihmisiin,+usko+hyvään,+usko+ylempään+voimaan.+Nuo+auttaa,+jos+toinenkin+ne+jakaa.+Samanlaiset+arvot.+Toisen+ymmärtäminen+on+myötäelämistä+ja+läsnäolemista.+Se+on+saamista+mutta+myös+antamista,+herkkyyden+arvostamista.+Toisen+surun+ja+murheen+hetkellä+paikalla+olemista+sen+osoittamista..+Se+on+vaikeuksien+yhdessä+voittamista.+Toista+ei+pidä+tai+saa+pelätä.+Herkkää+ei+saa+lytätä.+Toisen+tulee+arvostaa,+erimielisyydet+pitää+voida+ratkaista,+mutta+väkivaltaa+ei+saa+hyväksyä,+siihen+loppuu+rakkaus.Näistä+aineksista+syntyy+siis+rakkaus,+joka+kasvaa+ja+lisääntyy.+Joka+auttaa+jaksamaan.+Tuossa+varmaan+minusta+se+tärkein.+Mitä+ajattelet?+Jaatko+vai+vaistositko+minut+väärin?💕
  3. Tänään+miettien,Miten+on+tärkeää,Että+on+ystäviä.Heitä+tarvitsee,Jotka+vierelle+jää,Kun+on+vaikeaa,Kun+sairastaa,Kun+ei+itse+jaksa.Toinen+auttaa+jaItsestään+antaa.Pienetkin+asiatVoi+olla+vaikeita.Kun+ei+ole+voimia.Tänään+sain+taas+pienissä+asioissa+auttaa,Ja+hymy+ystäväni+kasvoilla+näkyi,Se+oli+mukavaa.Hän+tarvitsi+hymyjä+ja+tukea.Enemmänkin+haluaisi+itsestään+antaa.Tänään+ruokaa+laitoin,+siivouksessa+autoin,Yhdessä+pieni+lenkki+auringossa+tehtiin.Ei+mitään+kummaa,+silti+niin+tärkeää.Pienet+asiat+on+tärkeitä.💕