Vapaa kuvaus

Aloituksia

9

Kommenttia

8612

  1. Kiitos.+Voi+miten+hauskaa.En+tiennytkään,+että+kirjoittaen+voi+myös+nauraa.Hassua,+mutta+mukavaa,Kanssasi+on+tosiaan+ihanaa.Ihankuin+olisit+tässä-sylissä+ja+vieressäIhan+oikeesti.Minä+tiedän,+että+on+jo+myöhäJa+minä+se+vaan+jatkan...Kirjoitan+ja+hymyilen.Katson,+sinä+vastaat.Sillä+rakkaus,+sekin+onvälillä++sellainen++hassu.Sinä+taas+Rakas.Usko+pois.+💕
  2. Tuossa+ei+ole+mitään+vaikeaa.Rakkaus+on+tuollaista+jaElämä+ei+ole+vain+helppojaValintoja.+Tiedän+sen.Ymmärrät+ja+tunnet.Niin+minäkin.💕Ratkaisut+on+vaikeita.Kun+ei+halua+olla+vain+itsekäs.Onko+se+oikein,+en+tiedä,Onko+oikein,+että+sydän+kärsii?Kyllä+sekin+näkyy+ulospäin.Niin...rakkautta+ei+mikään+Ota+pois,+se+jää+ja+elää,Aina.Vaikka+ihminen+kuolisi.Tunne+jää.Muistot+seuraa+ja+aikaamyöten+ymmärtää+jahyväksyy+omat+ratkaisut.+Ratkaisut+on+tehtävä+yleensä+hetkessä.Ne+tekee+kulloisenkin+tiedonperusteella,+yleensä+myösjärjen+ääntä+kuunnellen.Jokin+peruste+ratkaisuille+on.On+se+sitten+hyvä+tai+ei.Jälkikäteen+on+monesti+viisaampi.Silti++joskus+tunne+voittaa,nousee+pintaan+jaHuutaa,+itkee,+potkii+jaHyppää+syliin+tai+juokseeRakkauden+perään.+Haluaa+Haluaa+ja+tuntee+niin+ettäMenee+miltei+rikki.+Mikä+on+oikein,+miten+pitää+toimia.Kukaan+ei+vastaa+puolestasi.Ratkaisu+on+sinun,+siis+minunJa+sinun.+Vaikeaa....Silti+ja+kaikesta+huolimatta,Kiitos+kun+olet+siltikin+siinä.Minä+tarvitsen+sinua.+Minä+Rakastan+sinua+ja+minäUskon+edelleen++myös+unelmiin.Rakkaudella💕❤️