Vapaa kuvaus

Aloituksia

9

Kommenttia

8612

  1. Sinä+olet+minun+polkuniSinä+olet+minun+taivaani.Sinä+olet+minun+mereni.Minä+olen+kivi+polullasi,Aurinko+taivaallasi,Minä+olen+kala+meressäsi.Sillä+ilman+sinua+ei+ole+minua.Sinun+hymysi+tuo+loistetta+jokaiseen+päivääniSe+saa+yhteisen+sävelemme+soimaan.Rakkautemme+ei+arvostele,Ei+nöyryytä+ei+tuomitse+toista,Rakkautemme+ei+vähättele,+eikähäpäise+toista.+Se+ei+ahnehdi.Se+tukee,+se+ymmärtää,+se+on+toisen+rinnalla.Se+ottaa+kädestä,+se+antaa+toiselle+jasamalla+se+saa+itselleen+lämpimän+tunteen.Se+tuottaa+hehkua,+se+kulkee+läpi+ruumiinja+poikki+sielun+ja+sydämenAiheuttaen+valtavan+hyvän+olon+tulvan.💕Kiitos+että+olet+ja+tunnet
  2. Ihana+tarina.+Jatkan+siitä....Lumi+sulaaJa+aurinko+paistaaRakkaus+loistaa.Se+lumenkin+poistaa.Näkyy+jo+terho,Kuin+ihana+perho.Siitä+ei+aurinkoSaa+irti+silmiään.Se+näkee+terhonLäpi+lumen,+pimeyden,läpi+sumuverhon.Sillä+terhossa+on+kaiken+alku.Sen+aurinko+huomaaSe+saa+lämpöä+ja+Pääsee+mullan+suojaan.Se+kasvaa+hiljaa.Se+saa+juuret,+siitätulee++taimi,Sitten+se+saa+lehdet.Siitä+kasvaaPuu,+vahva+puuIhana+puu.+Auringon+puu.Tammi.Aurinko+loistaaSe+puuta+koskettaa.Se+tuntee+vain+sen.-Puun+rakkauden.Aurinko+runosta+kiittääJa+hymyjä+tekstiin+liittää💕