Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Osallistu keskusteluihin kirjautumalla palveluun.
Kirjaudu sisään
Eikö sinulla ole vielä tunnuksia?
Rekisteröidy
Keskustelu24
profiilit
Harmaaritari
Harmaaritari
Harmaaritari
Liittynyt 9v sitten
1574
aloitusta ·
20803
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Adriano+siinä+sanoo:+"Tykkään+suomalaisista+naisista+koska+he+hymyilevät+paljon+ja+kauniisti.+Se+kertoo+heidän+kauniista+sielusta"+Joop,+mutta+suomalaissyntyisille+tavismiehille+nuo+samaiset+lutkat+eivät+taatusti+hymyile+koskaan.+Se+on+ihan+sama+millainen+apina+tulee+tarjolle+kunhan+se+vain+tarpeeksi+tumma+niin+horoilla+on+hymyt+korvasta+korvaan+kun+ollaan+niin+kaunissiseluisia+saatana.+Sitten+ne+vielä+valittaa+kun+suomalainen+mies+ei+puhu,+no+v...ko+sitä+puhumaan+huorille+jotka+antaa+sitä+kaunista+sielua+vain+muukalaisille+ja+omalle+kansalle+vain+murjotetaan.
04.03.2017 21:48
Yleensähän+vasta+hummailuvuosien+jälkeen+aletaan+etsimään+hyvää,+turvallista+ja+ihanaa+miestä+jonka+kanssa+voisi+aloittaa+suhteen+joka+päätyy+sitten+avioliittoon,+sellaisen+toivoo+Johannakin+tuossa+videon+lopussa+löytävänsä:
https://www.youtube.com/watch?v=wOPh1iq9J5w
Johannalla(kin)+olisi+ollut+helppoa+löytää+tuollainen+toivomansa+mies+nuoruusvuosinaan,+ehkäpä+elämä+olisi+sitten+kuljettanut+eri+tavalla+mutta+jännemmät+miehet+kiinnosti+vielä+siinä+vaiheessa.
04.03.2017 18:48
No+moron.+Toivottavasti+eei+nyt+mummelilla+vaan+ole+muuta+vaivaa+kuin+että+teillä+tosiaan+laitetaan+liian+hyvää+ruokaa,+onhan+tosin+ehkä+vähän+vaikeaa+sekin+jos+joutuu+annoksia+pienentämään+mutta+hoidettavissa+kuitenkin+:)+Hienoa+työtä+teette+siellä,+jotenkin+muutenkin+kyllä+ollut+aavistettavissa+että+teillä+aika+hyvin+toimii+tuo+ruokapuoli+ja+kertomasi+vain+vahvistaa+sitä+että+teillä+varmaankin+on+suhteellisen+hyvä+olla+verrattuna+moneen+muuhun+paikkaan.+Varsinkin+vanhuksena+varmaan+ruokailukin+on+niitä+juttuja+jotka+tuo+sisältöä+päivään+niin+mukavaa+kun+laitette+kunnollista+evästä+ihmisille.+
Ihan+aiheesta+meni+sulla+herne+nessuun,+aika+erikoinen+valituksen+aihe+tosiaan+tuollainen+että+liikaa+terveellistä+lautasella+varsinkin+jos+ne+vielä+maistuu+syöjälle.+Juu,+jätä+vaan+kommentit+omaan+arvoonsa+ja+edelleenkin+vihreät+lautaselle,+kyllä+paappa+varmaan+itse+osaa+sitten+sanoa+jos+haluaa+ilman+niitä.+Ehkä+se+oli+jopa+vahingossa+kehunut+teidän+ruokia+sukulaisten+tarjoamiin+verrattuna+niin+siitä+tullut+sitten+syy+tulla+kitisemään+turhasta.+Oikeastaanhan+tuon+voi+ottaa+kehuna,+jos+ei+tosiaan+muusta+ole+aihetta+sanoa+niin+olette+varmaan+onnistuneet+mainiosti+kaikin+puolin.
Joo,+kuskin+hommissa+helposti+joutuu+tuollaiseen+mutta+eihän+siinä+jos/kun+kerran+kuitenkin+homma+meni+rauhallisesti.+Körilästä+saattaa+aamumorkkiksissa+vähän+harmittaa+ylimeno+juomisissa+kun+ei+kai+se+että+joudutaan+kannattelemaan+mitenkään+mieltä+ylennä+mutta+hyvällä+tuurillahan+se+ei+itse+edes+muista+koko+jutusta+mitään.++
Moro,+palaillaan.
04.03.2017 17:29
Minähän+haluan+olla+ihan+itseni+kaltainen+ja+noista+naisten+mieltymyksistä+vaan+satun+jotain+tietämään+ihan+kertomansa+perusteella.+Uskon+ettei+ne+kaikki+ainakaan+valehtele+kun+kertovat+etteivät+pidä+ihannemiehenään+roinabodareita.
04.03.2017 16:58
Ja+siihen+tulikin+palstanaisten+näpäkät+vastaukset:
"+Ihan+tavalliset+miehet+juuri+kuuluvat+meidän+listalle,+mutta+he+eivät+notkukaan+tällä+palstalla.+Täällä+pesii+vain+se+pohjasakka."
"+Juuri+niin.+Täysin+samaa+mieltä!!+Tavallinen+suomalainen+mies+on+tosi+ok!+Täällä+niitä+ei+ole."
"Noita+ihan+oikeasti+normaaleja+ja+tervepäisiä+suomimiehiä+kyllä+riittää.+Ei+ole+tarvetta+asennemuutokselle.+Oudot+ja+neuroottiset+peräkammarinpojat+ei+kelpaa.+"
Heh,++minulle+tulee+noista+mieleeen+opetetut+papukaijat+jotka+kyllä+osaa+toistaa+oppimiaan+mantroja,+ihan+niin+kuin+niissä+ihannemies+listauksissakin,+mutta+mitään+omaperäistä+on+turha+odottaa.
04.03.2017 16:54
On+sillä+lihaksia,+ei+välttämättä+tarvitse+olla+pallomaista+päätä+paksun+ja+olemattoman+lyhyen+niskan+varassa+heilumassa+voidakseen+sanoa+itseään+lihaksikkaaksi.+Kyse+taitaa+olla+nyt+lähinnä+siitä+että+omat+kuvitelmasi+ja+aloitettu+saliharrastus+ovat+ajamassa+sinua+joksikin+paksuniskaiseksi+jyystärikarjuksi+naisenkaipuussasi+mutta+se+ei+välttämättä+tuo+niitä+naisia+yhtään+lähemmäksi.
04.03.2017 15:21
Näyttää+tuolla+sen+verran+hartioita+olevan+että+se+useimmille+naisille+riittää.+Monesti+miehillä+tuntuu+olevan+vähän+väärä+käsitys+että+pitäisi+olla+jonkun+roinabodarin+näköinen+kelvatakseen.
04.03.2017 14:46
No+joo,+voi+sillä+vielä+vähän+olla+jotain+mutta+ei+siperianhusky+lähde+pupujen+tai+lintujen+perässä+juoksentelemaan+minnekään,+juoksemisen+riemusta+voi+kyllä+lähteäkin.+tiedän+kun+yksillä+tutuilla+oli+pari+siperianhuskyä.
04.03.2017 14:39
Ei+pahasti+krapulaa+mullakaan,+syötiin+ihan+hyvin+ja+menihän+siinä+oluttakin+mutta+ei+mahdottomia+määriä+niin+ihan+kohtuullisen+hyvä+olo+on,+vähän+enemmän+olisi+unta+saanut+ehkä+tulla+mutta+päätä+ei+juurikaan+särje.
No+höh,+ihan+huonoja+miehiä+ollut+siellä+jos+ei+tanssihaluisia+naisia+ole+halunneet+tanssittaa+:-I+Teidän+ois+pitänyt+pitää+niille+puhuttelu+että+lähdette+tyttöporukalla+etsimään+kaupungilta+semmoisia+miehiä+jotka+tanssittaa+jos+ei+ala+pikkuhiljaa+tanssiminen+kiinnostamaan+niin+ehkä+ne+olis+siitä+vironneet.+Mulla+meni+vielä+pidemmäksi,+neljän+maissa+vasta+pääsin+nukkumaan.+Hukkaan+heitetty,+harmi+jos+sulla+tuollain+:(++Meillä+oli+ihan+mukavaa+mukavaa+oli+porukalla+rupatella+kaikenlaista.+Yksi+hemmo+taisi+ottaa+vähän+liikaa,+ilmeisesti+pohjia+oli+ottanut,+mutta+muilla+ei+lähtenyt+homma+lapasesta,+varmaan+auttoi+kun+syötiin+ensin+hyvin+niin+sitten+kimmonnut+pahasti+otsikkoon+kellään+muilla+kuin+sillä+yhdellä.
04.03.2017 12:41
Nilkan+tietää+murtuneen+kun+se+mustuu+ja+turpoaa+paksuksi,+ei+siihen+tarvita+lääkäriä+kertomaan+että+se+on+nyt+murtunut+ja+kylkiluun+tietää+katkenneen+kun+pari+viikkoa+pistää+hengitellessä.+Ei+sinun+silti+pakko+ole+uskoa,+sama+se+mulle+on.
04.03.2017 12:21
Olen+minä+työterveysterkkarilta+tainnut+pari+kertaa+pari+kolmen+päivän+flunssasaikkulapunhakea+tuon+viimeisen+kymmenen+vuoden+aikana.
Kyllä+niillä+toimistohommia+voi+tehdä+ihan+hyvin.++Nyt+kylllä+olen+väliaikaisesti+sellaisessa+hommassa+jota+ei+tehtäisi+mutta+noiden+tapahtuma-aikoina+tein+konttoriduunia.
Kyllä+ne+paikkansa+pitää,+ei+vaan+luonteelle+sovi+olla+ensimmäisenä+itkemässä+pikkujutuista.
03.03.2017 17:57
Joo,+samaa+mieltä+että+jos+nyt+ei+ihan+irtipoikki+ole+jutut+niin+miksi+sitä+sidettä+pitää+mennä+lääkäriltä+hakemaan+kun+se+voi+tehdä+itsekin+ja+ihan+niitä+samoja+kipulääkkeitä+ne+lekuritkin+määrää.+Niin+no+hammaslääkärit+on+kyllä+hyvä+juttu,+niitä+hampaita+kun+ei+itse+oikein+viitsi+mennä+porailemaan.
02.03.2017 22:43
Samaa+mieltä,+ei+ole+vaan+tullut+saatua+aikaiseksi+väsättyä+paperia+mutta+olisi+varmaan+hyvä+tosiaan+tehdä+kun+ei+huvittaisi+taakaksi+jäädä+kenellekään.
Joo+on,+en+ole+käynyt+enkä+käy+pikkujuttujen+vuoksi.+No+joo,+kun+nilkka+meni+oli+pari+viikkoa+hankalampi+kävellä+mutta+kyllä+siitä+ihan+hyvä+tuli+ilman+lekuriakin++ja+kun+meni+kylkiluu+kieltämättä+alkuun+meinasi+keuhkoon+vähän+pistää+mutta+kyllä+kai+sen+olisi+huomannut+jos+ihan+reiän+olisi+tehnyt,+sitten+kai+olisi+ollut+pakko+mennä+lekuriin.+Aika+nopeasti+se+kyllä+minusta+parantui+ihan+itsestäänkin.
No+niinpä+mutta+varmaan+olisi+hyvä+kaikille,+sille+itselleenkin,+vähän+surku+kun+ei+kukaan+noita+päätöksiä+tajua+aikanaan+tehdä.
Nyt+pitää+mennä+nukkumaan,+tai+olisi+jo+pitänyt+mennä+mutta+kaveri+jaaritteli+puhelimessa+vähän+turhan+pitkään+tuossa.+Hyviä+öitä+sulle+jahka+nukkumaan+meet.
02.03.2017 22:39
Luulin+vastanneeni+tähän+mutta+ei+kai+sitten+mennyt+s24:lle+perille?+No+vastaillaanpa+uudestaan+eli+saikkuile+nyt+vaan++niin+kauan+kun+oikeat+arvot+löytyy,+minun+äidillä+on+verenpainelääkkeiden+kanssa+ollut+sellaista+hakemista+kun+mikään+ei+oikein+käy+että+kannattaa+toisaan+ottaa+varmaan+rauhallisesti+kunnes+stabiili+tila+löytyy.
Käytän+laseja+autoillessa+ja+telkkaria+katsellessa,+normaalitilanteissa+ja+lukiessa+ei+tarvitse+kun+ovat+kaukolasit.+Mun+unettomuus+on+vähän+sukuvika,+mutsi+myös+aina+olllut+huonouninen+ja+periytynyt+kai+sitten+minuun+kun+itsekin+aina+mennyt+vähillä+yöunilla,+en+vaan+nukahda+heti+kun+paina+pään+tyynyyn,+siksi+mm.+lukeminen+ihan+hyvä+ennen+kuin+edes+yrittää+nukahtaa.+Viime+yönä+kyllä+nukuin+jopa+harvinaisen+hyvin.
02.03.2017 19:49
Ei+mulla+oikeasti+olekaan+herne+missään+nenässä+varsinaisesti+mutta+ihmettelen+vaan+sitä+että+kun+hyvinkin+moni+ulkomaille+muuttanut+aina+mainostaa+sitä+uutta+kotimaataan+niin+mainiona+verrattuna+tylsään+ja+harmaaseen+Suomeen+niin+se+logiikka+vaan+sitten+siinä+kun+tarvitaan+terveyspalveluja+sun+muuta+niin+sitten+vasta+Suomi+onkin+se+"oikea"+kotimaa.+
Ehkä+peilaan+näitä+asioita+itseeni+myös+liikaa+koska+jos+minä+muuttaisiin+ulkomaille+niin+en+kehtaisi+sitten+olla+vinkumassa+enää+täältä+palveluja+vaan+eläisin+sen+maan+mukaan+missä+olen,+ostaisin+palvelut+ja+jos+ei+olisi+varaa+niin+sitten+voisin+kyllä+kuolla+poiskin,+ei+kai+se+sen+ihmeellisempää+ole.+En+muuten+itse+ole+täällä+Suomessa+asuessani+käynyt+lääkärissä+kymmeneen+vuoteen,+selän+niksahdukset,+nilkan+ja+kylkiluun++murtumat+olen+kotihoitanut+buranalla+ja+itse+viritetyillä+tukisiteillä,+suhteellisen+vähän+siis+olen+itse+niitä+palveluja+käyttänyt.+Minusta+tuo+järjestelmä+on+kuitenkin+hyvä+niin+tarvitsevat+sitten+saavat+sieltä+tarvitessaan+palveluja+mutta+joku+Elviiran+ukko+voisi+minusta+hoidattaa+itsensä+siellä+misä+muutenkin+tykännyt+ikänsä+pyöriä+ja+mitä+tulee+tuohon+eutanasiaan+se+voisi+olla+helpotus+sille+miehelle+kun+ei+se+enää+ikinä+tervehdy.
02.03.2017 19:01
Joo,+basenji+rotukuvauksen+perusteella+sopisi+muuten+mutta+eihän+mulla+ole+voimakasta+saalistusviettiä+kun+en+kerran+naisiakaan+jaksa+jahdata.+Ehkä+joku+siperian+husky+voisi+kuvata+paremmin+kun+ei+silläkään+sitä+taida+olla.
02.03.2017 17:58
Ei+mätä+mutta+ihmeetyttää+vähän+aina+ihmiset+joiden+mielestä+muut+paikat+maailmalla+on+aina+niin+paljon+parempia+kuin+suomi+mutta+sitten+kun+tulee+terveysongelmia+paskamaan+palvelut+kelpaavatkin+mainiosti.+Kun+Elviira+ja+siippansa+kerran+ovat+sveitsissäkin+asuneet+niin+eikö+se+helpointa+olisi+että+Elviira+veisi+ukon+sinne+lopetusklinikalle?+On+ne+sinne+sen+verran+veroja+maksaneet+että+piikin+luulisi+saavan+halvalla+eikä+Elviiran+enää+tarvitsisi+matkustella+tänne+kurjaan+Suomeen+ukkoaan+katsomaan.
02.03.2017 17:33
Ei+kun+sanon+vaan+yhden+nerokkaan+lapsen+kommentin+joka+jäänyt+mieleen+"Se+joka+toista+haukkuu+onkin+sitten+itse",+sopii+sinuun+hyvin+:)
01.03.2017 21:17
Juu,+huomasin+mutta+jätin+kommentoimatta+kun+kyllähän+kaikkien+jo+pitäisi+tietää+ja+oli+siellä+kai+jo+kerrottu+että+näinhän+se+on+:)+
Jep,+hyvät+yöt+myös+sulle+:)+ihan+justiin+meen+lueskelemaan+tästä+ja+jospa+se+unikin+pikkuhiljaa+tulisi+ja+saisi+tulla+kun+on+aika+aikainen+herätys+huomennakin.
01.03.2017 21:16
Minusta+vähän+ihmeellistä+etteivät+naisasiajärjestöt+ole+tuosta+juuri+mitään+sanoneet+vaikka+ehdonalainen+tuomio,+siis+ei+käytännössä+mitään+ja+olemattomat+korvaukset+suhteessa+siihen+että+naiset+saa+jatkossakin+pelätä+koska+videot+ovat+nähtävissä+jossain+palvelussa.+Akseli+varmaan+tekee+isomman+tilin+myymällä+videot+kuin+mitä+nyt+joutuu+maksamaan.+Pari+tonnia?+Mitä+se+muka+on+korvauksena,+ei+mitään.
01.03.2017 21:02
1008 / 1041