Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Osallistu keskusteluihin kirjautumalla palveluun.
Kirjaudu sisään
Eikö sinulla ole vielä tunnuksia?
Rekisteröidy
Keskustelu24
profiilit
Harmaaritari
Harmaaritari
Harmaaritari
Liittynyt 9v sitten
1574
aloitusta ·
20803
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kyllä+minusta+ainakin+on+hienoa+jos+nainen+pukeutuu+naisellisesti+myös+mummun+synttäripäivällisille.+Sinnehän+hyvällä+tuurilla+saattaa+eksyä+myös+joku+jämäkkäleukaisen+itsevarma+nuoren+ridge+forresterin+klooni+niin+harmihan+se+sitten+olisi+jos+ei+olisi+asianmukaisesti+pukeutunut.
15.02.2017 23:50
No+huh,+kun+klikkasin+kuvan+auki+ihan+oikeasti+katsoin+että+onko+siinä+joku+pitkätukkamiesrokkari?
15.02.2017 23:46
En+minä+sitä+vammaista+vihaa+mutta+minua+kieltämättä+ärsyttää+tuo+akka+joka+sen+on+häpäissyt+tuolla+vouhkaamisellaan+ja+oikeudenmukaisena+ihmisenä+vihaan+sitä+että+viatonta+kassamyyjää+nyt+koko+kansakunnan+toimesta+teilataan+täysin+syyttä.+Minähän+en+apua+tarvitse+tuollaisissa+tilanteissa+koska+osaan+toimia+oikein+ja+tutkimalla+ketjua+sinäkin+kyllä+ehkä+oivallat+mikä+se+oikea+menettelytapa+olisi+ollut+rullatuolimiehen+sekä+melun+nostaneen+kurpan+osalta.
15.02.2017 23:43
Ei+sitä+tarvitse+juoksuttaa,+jos+kerran+malmin+prismassa+on+huono+valikoima+ja+jos+se+olisi+yhtään+älykäs+se+etukäteen+olisi+tiennyt+minne+mennä.+Kannattaisi+sunkin+ihan+ajatuksella+miettiä+tuo+tapaus+niin+hkä+tajuaisit+kuka+siellä+on+ollut+häpäisijä+ja+kuka+on+toiminut+asiallisesti+ja+silti+saanut+kauhean+median+viahryöpyn+niskaansa.
15.02.2017 23:33
"Huvitti+vaan+että+vaatimattoman+5000+tuhannen+viestin+jälkeen+se+mies+tokas+mulle+että+"muuten+olen+rakastunut+omaan+naiseeni".
No+näinhän+näissä+asioissa+usein+käy.+Aina+ei+voi+voittaa."
Ehkä+voit+vielä+voittaa,+ovelana+kakkosreikänä+voisit+lähettää+sille+"omalle+naiselle"+kuumimmat+sulle+lähetetyt+viestit+niin+ehkä+se+lemppaa+petturin+sitten+pihalle+ja+sinä+saat+sen+kokonaan+itsellesi+ainakin+siihen+asti+kun+se+taas+löytää+uuden+lisäreiän+käyttöönsä.
15.02.2017 23:30
"Millä+muilla+tavoilla+alemman+tason+naisen+voi+tunnistaa?"
Sillä+on+jännämiehelle+tehty+räkää+ja+huutoa+erittävä+jälkeläinen+mukanaan.
15.02.2017 23:26
"+Ja+kyllä+mä+vaan+kelpuuttasin+kuuman+määrätietoisen+miehen,+joka+puristaa+pakarasta+hississä+tai+sitoo+kiinni+sänkyyn+ja+läimäsee+kättä+pakaralle+saaden+sen+punoittamaan.+En+tiiä+osaanko+pukea+sanoiksi+edes+tätä,+mutta+niin.+Ja+uskokaa+tai+älkää,+minäkin+saan+haaveilla+tällaisesta,+vaikka+en+ole+kenenkään+unelmanainen+edes+etäisesti.+Ennoo+ennenkään+lupia+kyselly+;)
Mutta+niin,+aina+voi+haaveilla.+Todellisuus+voi+olla+toista.+Todellisuudessa+se+itselle+kuumin+mies+on+ihan+jotain+muuta,+mutta+kyllä+luonnetta+pitäis+olla…+ja+halukas+läimäytyskäsi+<3"
Joop+eli+todellisuus+voisi+olla+toista+mutta+silti+pitäisi+läimäytellä.+Nykymaailman+naiset+taitaa+olla+ihan+sekaisin,+mikään+muu+kuin+sopivasti+väkivaltaa+uhkuva+jännä+ei+riitä.+No+minäpä+kerron+teille+totuuden,+hyvin+harva+mies+luonnostaan+on+tuollainen+läimäyttelijä+ja+ne+jotka+on+ne+läimii+sitten+muulloikin+kuin+silloin+kuin+sitä+toivoisitte.
Esimerkiksi+itse+en+kykenisi+luontevasti+olemaan+tuollainen+toiveidenne+mukainen+mies,+olisi+aika+vaivaanuttavaa+olla+läpsivinään+jotain+naista+vain+sen+mieliksi+kun+ei+ole+geeneissä/luonteessa+sellaista+osaa+joka+nauttisi+tuskan+tuottamisesta+toiselle.+Kykenen+kyllä+itsepuolustusväkivaltaan+silloin+jos+minun+kimppuun+käydään+mutta+koska+se+vaatii+adrenaliiniryöpyn+en+kykenisi+sillä+tavalla+pyydettäessä+kuin+tuollaisissa+seksikohtauksissa+naisen+kanssa.
15.02.2017 23:22
Tuskinpa+se+maksuosoitus+oli+pelkästään+malmin+prismaan,+olisi+voinut+sitten+varmaan+vaikka+jostain+muualatkin+hakea+ne+kenkänsä.
15.02.2017 23:12
Juurikin+noin+kuin+ätmel+kirjoitti,+me+kiltit+&+kunnolliset+miehet+joudutaan+jättämään+itkemiset+lapsuuteen,+ei+sille+ole+sijaa+meidän+elämässä+koska+ei+meitä+kuitenkaan+kukaan+koskaan+auta+tai+sääli.+Me+joudutaan+jo+hyvin+nuorina+opettelemaan+miten+toimitaan+oikein+ja+sääntöjen+mukaan+niin+kuin+oltaisiin+tuotakin+tilannetta+vastaavassa+toimittu.
15.02.2017 23:02
Nyt+takerrut+jo+lillukanvarsiin+kun+tiedät+minun+olevan+oikeassa+tässä(kin)+asiassa.
Kuten+olen+edellä+kirjoittanut+valehdellut+on+varmaan+tuo+rullatuolimies+ettei+muka+löydy+muita+sopivia+ja+sitten+metakan+nostanut+kurppa+noista+tapahtumista+ja+ainoa+joka+tuolle+rullatuolimiehelle+nöyryytyksen+järjesti+on+se+kurppa+nostamalla+hirveän+metelin+asiasta.+Kassa+ja+sen+esimies+varmasti+olisi+asian+hoitaneet+ihan+asiallisesti+ilman+julkisuudenkipeää+väliintulija-akkaa.+Minusta+muuten+ihan+hyvä+hinta+kengistä+tuo+70e,+itse+aina+löytänyt+alesta+paljon+halvemmallakin+hyvälaatuisia+merkkikenkiä.
Toistan,+edelleenkin+sinä+haluat+haluat+nähdä+viattomat+jotka+toimi+juuri+niin+kuin+kuuluukin+pahana+ja+ne+jotka+omalla+toiminnallaan+on+aiheuttaneet+koko+metakan+jä+"häpäisemisen"+pelkkänä+hyvänä+vaikka+ne+tuossa+oikeasti+on+töpänneet+eikä+kassa.+
Vähän+tuossa+on+samaa+ilmiötä+varmaan+kuin+siinä+että+mamu+voi+valehdella+ihan+mitä+vaan+ja+aina+menee+suvakeille+jutut+läpi+vaikka+mitä+valehtelisi,+kohun+voi+nostaa+mistä+vaan+ja+kertoa+sen+oman+yksipuolisen+totuutensa+joka+aika+usein+ei+pidä+ollenkaan+paikkaansa+kun+aletaan+tarkemmin+tutkimaan.
15.02.2017 22:58
Nimenmaan+korkokenkiä+käyttävä+nainen+on+seksikäs,+ei+sille+vaan+mitään+voi+mutta+tietysti+sen+pitää+olla+hoikka/normaali+myös+kropaltaan.
15.02.2017 22:48
Joo+ihan+varmasti+oli+ainoat+sopivat+kengät.+kyllä+prismasta+alle+70+eurollakin+sen+verran+montaa+mallia+löytyy+että+etttä+ihmettelen+että+jos+on+vaaan+se+yksi+uniikki+malli+jonka+saa+jalkaan+ja+onhan+niitä+muitakin+kauppoja.+Kannattaisi+myötäelävien+nyyyhkyttäjien+semmoinenkin+seikka+muistaa+että+vaikka+ei+jalat+kantaisi+ei+se+silti+poista+ihmisestä+valehtelun+taitoa.
15.02.2017 22:35
Minäkin+ennen+kuin+rekkaudin+luulin+että+on+enemmänkin+tietojen+kyselyä.+En+muista+vaatiko+se+nimen+sitten+jonnekin+tietosivulle+keksimään+(eli+siis+ei+ole+pakko+laittaa+oikeita+tietoja+jos+ei+halua)+mutta+tuossa+taitaa+olla+ne+pakolliset:
https://oma.suomi24.fi/rekisteroidy
tuohon+"Vaihtoehtoinen+sähköpostiosoite"+ei+ole+pakko+laittaa+mitään,+keksit+siis+vaan+käyttäjätunnuksen+(vaikka+toi+19.11)+ja+jonkin+salasanan+niin+alkaa+skulaamaan.+On+tämä+rekkautuminen+ihan+kätevä+kun+ei+tarvi+sitten+joka+viestissä+erikseen+niitä+robotintunnistuksia+klikkailla.
15.02.2017 22:32
Ainakin+varmaan+se+väliin+tullut+kurppa+on+huutanut+ja+hakenut+huomiota+niin+että+seinät+raikuu.
15.02.2017 22:24
Järjestihän+alkamalla+vollottamaan+ja+somekohun+nostattanut+muija+varman+rääkynyt+kuin+sumusireenin+siinä+tilanteessa+kun+kaikki+olisi+ollut+vältettävissä+toimimalla+niin+kuin+normaalit+ihmiset
a)+pyörätuolimies+valitsee+hintahaarukkaan+sopivat+kengät+jo+alunperin
b)+kun+asiasta+kassalla+sanotaan+pyörtuolimies+tuumaa+"ok.+käyn+vaihtamssa"
c)+julkisuudenkipeä+vouhka-akka+ei+olisi+sekaantunut+asiaan+joka+ei+hänelle+kuulu
Kaikki+virheet+mitä+siellä+on+tehty+on+rullatuolimiehen+ja+vouhka-akan,+ei+kassahenkilön.
te+ihmiset+näette+nyt+tässä+pahan+järjestelmän+(sossu)+ja+pahan+kauppaketjun+(prisma)+ettekä+olenkaan+sitä+miten+pienellä+palkalla+kassalla+raatavasta+henkilöstä+ollaan+nyt+tehty+suunnilleen+saatanasta+seuraava+vaikka+hän+toimi+koko+ajan+oikein+niin+kuin+pitääkin+ja+siitä+minä+närkästyin.+On+ihan+sama+mulle+oliko+siellä+kasssalla+miss+suomen+perintöprinsessa,+yh,+kurppa,+mies,+mamu+tms.+häntä+tässä+nyt+on+eniten+väärin+kohdeltu.
15.02.2017 22:21
"Sami.+Toni.+Jani.+Pasi.+Janne.+Teemu.+Tomi.+Jani...+En+edes+jaksa+muistaa+kaikkien+nimiä...+"
ja+sitten+lutkat+ihmettelee+kun+tuollaisen+jonon+viimeiseksi+pääseminen+ei+ole+kenelläkään+miehellä+ykköstoiveena.
15.02.2017 22:13
Itseasiassa+muuten+rekisteröitäessä+ei+ole+ihan+pakko+laittaa+oikeita+tietojaan+sinne,+ei+siellä+muistaakseni+kovin+kummoisia+kyselläkään.
15.02.2017 22:06
"Ei+olisi+tarvinnut+nöyryyttää+julkisesti+jo+muutenkin+heikossa+asemassa+olevaa+ihmistä,+kuten+tässä+tapauksessa+kaupan+henkilökunta+teki...+"
Kassa+ei+millään+tavalla+näyryyttänyt+vaan+ihan+asiallisesti+ilmoitti+ettei+voi+myydä+sillä+lapulla+niitä+kalliimpia,+ukko+teki+itse+asiasta+julkise+alkamalla+uhritumaan,+huutamaan+ja+parkumaan.
15.02.2017 22:03
Ei+vaan+vihaan+sitä+että+aletaan+jukisesti+teilaamaan+ihminen+joka+toimi+oikein+ja+se+joka+toimi+väärin+uhriutetaan.+Vammaisethan+aina+haluaa+että+heitä+kohdellaan+niin+kuin+muitakin+ihmisiä,+toimisivat+sitten+itsekin+niin+kuin+muut+ihmiset+eivätkä+järjestäisi+kohtausta+joka+jeesuksen+kerta+kun+siitä+on+heille+etua.
811:n+kommenttiin+että+muistaakseni+taisin+täällä+palstalla+joskus+tuomita+myös+jonkun+nuoren+naisen+joka+vastaavanaisen+somevouhkauksen+aloitti+siitä+kun+joku+puliukko+oli+pudotellut+ruuat+pitkin+lattioita+mäkkärissä+ja+voi+kauheaa+kun+ei+ollut+heti+tullut+henkilökunta+mopin+kanssa+lattiaa+putsaamaan+niin+puliukkoa+oli+selvästi+hävettänyt+ja+silloin+teilattiin+mäkkärin+työntekijöitä,+joiden+puolella+vastaavasti+allekirjoittanut+siloinkin+oli.
15.02.2017 22:00
Jos+pitäis+vaan+yksi+valita+ac+dc:ltä+niin+kyllä+varmaan+toi+thunderstruckki+olis:
https://www.youtube.com/watch?v=v2AC41dglnM&list=PL2MJN9x8D1E74fQH39DPaKP2b6SBMpeBi&index=5
On+tuossa+listassa+muutkin+kyllä+hyviä,+eipä+sillä.
15.02.2017 20:17
1018 / 1041