Salkkareiden Miia on rusinoitunut 35v täti

Naisasialooser11

http://im.mtv.fi/image/5272082/landscape16_9/1024/576/7bf5b0f5d2b60022138c63bb8c29b046/HV/img-4805.jpg

Ompas kulahtanut pahasti salkkareiden alkuajoista, jolloin hän oli vielä huippuvuosiaan viettävä nätti nuori nainen, näyttäisi että hieman harmaatakin olisi hiuksissa tuossa kuvassa

Tässä vertailun vuoksi kuva huippuvuosilta, eroa on kuin yöllä ja päivällä, liha on pilalla kolmen kympin jälkeen, se on julma totuus naisille

http://salatutkuvat4.suntuubi.com/datafiles/gallery/1/s/VenlaWandaSaartamoBarquero.JPG

Miiahan antoi myös neitsyytensä sille jännämies Mikalle

28

774

Vastaukset 28

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No huh, kun klikkasin kuvan auki ihan oikeasti katsoin että onko siinä joku pitkätukkamiesrokkari?

• Naisasialooser11

Sekä mies, että nainen miehistyvät vanhetessaan.

• Naisasialooser11 kirjoitti:

Sekä mies, että nainen miehistyvät vanhetessaan.

Kyllä tuossa on tullut mieshormoonia jo roppakaupalla, maistuukohan viina kovastikin kun paljon alkoholia käyttävät naisethan miehistyvät.

http://yle.fi/aihe/artikkeli/2010/06/21/nainen-ei-kesta-viinaa-kuin-mies

Tuon kuvan perusteella en tosiaan pystyisi panemaan, tuntuisi ihan homostelulta.

• Nnnnainen
        Harmaaritari kirjoitti:

Kyllä tuossa on tullut mieshormoonia jo roppakaupalla, maistuukohan viina kovastikin kun paljon alkoholia käyttävät naisethan miehistyvät.

http://yle.fi/aihe/artikkeli/2010/06/21/nainen-ei-kesta-viinaa-kuin-mies

Tuon kuvan perusteella en tosiaan pystyisi panemaan, tuntuisi ihan homostelulta.

Joo ei se ihan normaalilta näytä!

• Naisasialooser11

Ihan normaalilta ikäiseltään naiselta näyttää kuten sinäkin.

• Tuohan voisi olla mun äiti!

• Naisasialooser11

Niin voisi, todella pahasti muumioitunut on kyllä. Ei varmasti miehet halua panna ja joutuu vonkaamaan seksiä rumilta miehiltäkin.

• Naisasialooser11

Niin ja nnnnaaiiselle tiedoksi, että sinä olet ihan samanlainen rusina kuin mitä tuo Miiakin tuossa kuvassa, ehkä olit joskus muinoin muutaman vuoden kaunis, mutta ne päivät ovat historiaa

• Nnnnainen

Muuten ehkä mutta multa puuttuu noi Järkyttävät silmärypyt ja kaularypyt. Jotain rankkaa sille on tapahtunu. Myös ruskettumista kannattaa välttää koska se vanhentaa ihoa.

• Kaunison

Minusta on kaunis luonnollinen meikitön nainen. Ihanat hiukset. Jos olisi meikattu niin huh mikä kaunotar kun jo ilman meikkiäkin.

• Naisasialooser11

Ei ole kaunis ja meikit ovat ihan puhdasta huijausta eli ei olisi yhtään kauniimpi meikattunakaan. Nainen on sen näköinen mitä hän on alasti ja ilman meikkiä eli ruma.

• Nnnnainen

Mutta kato kasvojen ja kaulan ihoa! Kuinka vanha se on?
        Meikeillä nyt tekee ihmeitäsuohirviöllekin mutta ryppyjä meikki ei poista. (Itse odotan vielä ryppyjä, varmasti jossain iässä tulee)

• Jod muistat salkkareiden Miian, et ole ihan nuori itsekään. Vai kuvittelitko, että aika ei pure sinua?

• Palstan1Rumin1Mies

Mitä väliä sillä muistaako kenetkin ja mistäkin sarjasta? Itse muistan Mannerheiminkin vaikka en ole edes elänyt sitä aikaa joten ei asioiden muistaminen tai unohtaminen minusta sen nuorempaa tai vanhempaa tee.

• Naisasialooser11

Kyllä muistan kuten muistan myös Kleopatrankin ja kuten PRM sanoi se ei tee kenestäkään vanhempaa tai nuorempaa ja aika on purrut minua niin, että silloin kun Miia oli salkkareissa niin minä olin finninaamainen pojanrimpula ja nykyään olen komea aikamies.

• Palstan1Rumin1Mies kirjoitti:

Mitä väliä sillä muistaako kenetkin ja mistäkin sarjasta? Itse muistan Mannerheiminkin vaikka en ole edes elänyt sitä aikaa joten ei asioiden muistaminen tai unohtaminen minusta sen nuorempaa tai vanhempaa tee.

Tietyn aikakauden tv-sarjojen hahmojen muistaminen korreloi iän kanssa, Mannerheimin tietäminen ei.

• nihhhhhhhhhh

Huoh... Autistinen vajakki-outsider täällä taas väläyttelee älynlahjojaan? Ihanko tosissasi meinaat, että pitäisi olla vanha, jos muistaa Salkkareiden Miian?

Ensinnäkin, Miia oli sarjassa vuosina 1999-2002, joten aika monikin, joka on ollut 5-vuotias sinä aikana, jolloin Miia on ollut sarjassa muistaa kyllä Miian.

Toiseksi nuo vanhat jaksot on esitetty telkkarista uusintana, lisäksi Youtubessa on pilvin pimein videoita, joissa Miia esiintyy. Lisäksi Salattujen elämien ensimmäiset tuotantokaudet julkaistiin DVD:llä tässä ihan muutama vuosi sitten.

• nihhhhhhhhhh kirjoitti:

Huoh... Autistinen vajakki-outsider täällä taas väläyttelee älynlahjojaan? Ihanko tosissasi meinaat, että pitäisi olla vanha, jos muistaa Salkkareiden Miian?

Ensinnäkin, Miia oli sarjassa vuosina 1999-2002, joten aika monikin, joka on ollut 5-vuotias sinä aikana, jolloin Miia on ollut sarjassa muistaa kyllä Miian.

Toiseksi nuo vanhat jaksot on esitetty telkkarista uusintana, lisäksi Youtubessa on pilvin pimein videoita, joissa Miia esiintyy. Lisäksi Salattujen elämien ensimmäiset tuotantokaudet julkaistiin DVD:llä tässä ihan muutama vuosi sitten.

Jos katselee Salkkareilta DVD:llä, kannattaa varoa muiden älynlahjojen arvostelua. :-D

• nihhhhhhhhhhh

En ole itse katsonut Salkkareita DVD:ltä, totesin vain, että niitä on julkaistu myös siinä formaatissa. En myöskään ole seurannut kyseistä sarjaa muutenkaan vuosikausiin, viimeksi olen katsonut sarjan uusia jaksoja että kesäuusintoja joskus alle 13v skidinä n. 10 vuotta sitten. Ainoastaan jotain yksittäisiä pätkiä olen katsonut jostain vanhoista jaksoista Youtubesta nostalgiatarkoituksessa sen jälkeen.

Ai mistäkö tiedän tämän? No ihan kaupan elokuvahyllyllä olen nähnyt niitä myytävän ja netissä mainostettavan.

• 54545454

Tiedän että kyseessä on fiktiivinen tv-sarja, mutta millä logiikalla selität sen että Miia antoi neitsyytensä nimenomaan Mikalle? Mikahan oli Miiaa korkeintaan 1-2 vuotta vanhempi, eli nuori ja hintelä pojanrimpula. Koska Miia oli teinineitsyt, niin hänen markkina-arvonsahan oli huipussaan, suorastaan formulatähden luokkaa, eikö vain? Miksi sitten Miia hypergamisena naisena tyytyi ikäiseensä pojanrimpulaan, jolla oli rahatilannekin niin huono, että joutui jättämään koulut kesken päästäkseen töihin?

Miksi Miia ei antanut neitsyyttään jollekin vanhemmalle ja komeammalle miehelle eli tasokkaammalle, kuten Karille, Sepolle, Tonille, Tapanille, Akille tai vaikka Markukselle? Kaikki mainitut miehet voittivat Mikan sekä ulkonäössä, rahassa että statuksessa mennen tullen.

• Pillujen--asiantuntija

Nainen antoi pillunsa jännämiehen käyttöön. Sen takia nainen kurppaantuu niin äkkiä.

• Nnnnainen

No on todellakin! Miten se voi näyttää noin vanhalta? Kaulakin täynnä ryppyjä.

• hyväikäinen

Kyllä on ihan ikäisensä 35-vuotiaan näköinen. Ja niinhän täytyy ollakin 35-vuotiaan. Ei naisella ole tarvetta olla 20-vuotiaan näköinen, aina miehiä riittää;).
      Joku tuolla mainitsi en panisi, mutta sitä valitaan ei varmaan palstan ätmien tarvitse tehdä, kun ei pääsisi varmaankaan tuota panemaan, vaikka haluaisikin.

• Naisasialooser11

Ei riitä miehiä enää 35v haaskallen. Ne miehet menevät 20v kauniille naisille, ainakin ne mitä naiset oikeasti haluavat eli komeat miehet. Voihan 35v haaska sen rumimman puliukon saada lähibaarista. Ja kukaan ei halua panna 35v naista ja sellaista kyllä pääsisi panemaan AT-mieskin.

• olessiinä
        Naisasialooser11 kirjoitti:

Ei riitä miehiä enää 35v haaskallen. Ne miehet menevät 20v kauniille naisille, ainakin ne mitä naiset oikeasti haluavat eli komeat miehet. Voihan 35v haaska sen rumimman puliukon saada lähibaarista. Ja kukaan ei halua panna 35v naista ja sellaista kyllä pääsisi panemaan AT-mieskin.

Ei pääse panemaan ATM. Myöskään sinä et saa niin nuorta naista kuin 35vuotias, muuten kuin pakosta joku suostuu, kun maksat riittävästi. Olethan vanha setä jo.

• Kiltti-ja-kunnollinen

Melkoinen rusinapulla. Lyön vetoa että ilman meikkiä ei kehtaisi missään kulkea julkisesti koska olisi todella ruma sitten.

• Nnnnainen

Tossa kuvassa sillä EI OLE meikkiä.

• totuuskomissio

Pelästyin kun avasin linkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      140
      2031
    2. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      184
      914
    3. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      91
      907
    4. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      37
      838
    5. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      60
      830
    6. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      47
      762
    7. Lidilikö Suomussalmelle

Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat
      Suomussalmi
      50
      715
    8. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      73
      701
    9. Upeaa Google!

Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö
      Kajaani
      281
      700
    10. Ei makeat pimut sytytä

sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol
      Ikävä
      34
      642
    Aihe