Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Osallistu keskusteluihin kirjautumalla palveluun.
Kirjaudu sisään
Eikö sinulla ole vielä tunnuksia?
Rekisteröidy
Keskustelu24
profiilit
Harmaaritari
Harmaaritari
Harmaaritari
Liittynyt 9v sitten
1574
aloitusta ·
20803
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kuten+mainitsit+niin+mamutus+on+se+selkein+syy,+vallassa+olevat+femakkosetakurpat+on+niin+huolissaan+meidän+geeniperimästä+että+ovat+päättäneet+hävittää+suomalaisen+miehen+maailmankartalta,+se+on+liian+kitti+&+kunnollinen.+Arjalainen+miesmalli+vaihdetaan+murjaanilaiseen.+Tuolta+kohdasta+8.30+alkaen:
https://www.youtube.com/watch?v=_an9Y_xqCVU
Olen+kuullut+että+ainakin+Helsingin+seudulla+olisi+jo+koottu+suvakkikurppien+tuhontapartioita+jotka+liikkuvat+yössä+nappaamassa+yksin+kulkevia+suomalaismiehiä,+tuossa+pari+kadonnutta:
http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/kaksi-miesta-kadonnut-lyhyen-ajan-sisalla-ita-helsingissa-harryn-aiti-poikani-lahti-viemaan-roskia-ja-katosi/6308204
12.02.2017 13:41
Juu+ja+eihän+tuollaisista+tosiaan+tarvitsekaan+mitään+kehittyä,+monesti+varmaan+parempi+se+kiva+muisto+kuin+liikaa+tietoa.+Voihan+tuollaisistakin+sitten+joskus+hyvissä+olosuhteissa+kehittyä+vaikka+mitä+mutta+jos+ei+niin+eipä+niiden+perään+liikoja+kannata+jäädä+suremaan,+aina+voi+silti+mielessään+pitää+sen+mukavan+muiston.
Älä+mieti+liikaa+nyt+niitä+pöpöjä,+keskityt+vaan+siihen+paranemiseen+ja+varmaan+toi+kun+tunnet+ittse+taas+ihmiseksi+on+aika+hyvä+merkki+siitä+että+kroppa+ja+mieli+alkaa+normaalisti+tuosta+nyt+sitten+voimaantumaan+:)
Eihän+ne+sairaalaruuat+kuulemma+mitään+gurmeeta+oo+ja+kun+sinäkin+itse+aika+hyvä+kokki+käsittääkseni+niin+varmaan+vielä+sitten+pykälän+mauttomampaa+sun+suussa+mutta+etköhän+sä+sieltä+kohtapuoliin+kotiudukin+jo+omien+keittopatojen+ääreen+niin+laatu+&+maku+sitten+kyllä+varmaan+paranee.+Päivänjatkoja+:)
12.02.2017 13:12
Minä+vähän+veikkaan+että+osasyynsä+on+medialla+ja+hallinnolla+jotka+on+viime+vuosina+monikulttuurisuudesta+tehneet+sen+jutun+jota+on+pakko+runnoa+läpi+vaikka+valheiden+avulla.+Joka+tuutista+työnnetty+kivapuhe+väkisin+vaikuttaa+ihmisiin+niin+että+terve+epäluuloisuus+muita+kansallisuuksia+kohtaan+on+hävinnyt+ja+kaikista/kaikesta+halutaan+uskoa+vain+pelkkää+hyvää+vaikka+niiden+motiivit+oikeasti+olisivat+alhaiset+ja+pelkkään+hyväksikäyttöön+tähtääviä.
Vieläpä+kuten+kirjoitit+nuo+varmaan+on+suomalaisia+miehiä+vihaavia+suomalaiseukkoja+jotka+suomalaisen+miehen+kanssa+treffeillä+käytyään+olisivat+närkästyneitä+jos+se+ei+tarjonnutkaan+koska+"miehen+kuuluu+maksaa".
12.02.2017 13:02
Siitä+toisesta+jutusta+mihin+oli+linkki:
"Peten+ja+raskaana+olevan+kaunottaren+suhdetta+edelsi+melkoinen+suhdesotku.+Pete+nimittäin+petti+aiempaa+kumppaniaan."
Tyhmä+kakkosnainen,+Petelle+varmaan+pelkkä+"hoito",+hankkiutui+raskaaksi+kun+kuvitteli+sillä+saavansa+pitää+panomiehen+vaikka+ilmiselväähän+on+että+jos+ottaa+pettäjän+se+pettää+jatkossakin.
12.02.2017 12:37
Pitäisiköhän+kaikille+50++naisille+ihan+niiden+itsensä+suojelemiseksi+asettaa+joku+raja+rahansiirtojen+suuruuteen?+vaikka+niin+että+semmoinen+tuhat+euroa+olisi+maksimi+ja+sitten+jos+enemmän+pitää+siirtää+niin+vaadittaisiin+aviomiehen+tai+jonkun+luotetun+sukulaismiehen+kuittaus+myös?+
Analysoidaanpa+vähän+tuota+juttua:
"+Hän+ei+tiedä,+uskaltaako+koskaan+kertoa+aviomiehelleen+menettäneensä+200+000+euron+eläkesäästöt+vain+viidessä+kuukaudessa."
Siis+mitä+v..ua+avioparit+nykyään+puuhastelee+keskenään+tai+siis+puuhasteleeko+tai+keskusteleeko+ne+enää+ollenkaan?+Kannattanut+varmaan+tuonkin+parin+pitää+omat+tilit+ja+raha-asiat+kun+nyt+sitten+vaimo+on+oman+siivunsa+syytänyt+huijareille,+jos+olisi+ollut+yhteinen+tili+ei+tuota+olisi+tapahtunut.+Itse+toki+kannatan+sitä+että+on+omat+tilit+mutta+jos+vaimo+olisi+selvästikin+höynä+sitä+varmaan+pitäisi+harkita.
"Lääkärin+ammatti+herätti+luottamusta.+Jo+kauan+sitten+Marja+alkoi+kuitenkin+epäillä+Davidin+tarinaa,+koska+hän+teki+niin+paljon+kirjoitusvirheitä.
–+Toisaalta+voihan+lääkärillä+olla+lukihäiriö,+mutta+en+kyllä+enää+tämän+kaiken+jälkeen+sitä+usko.
Epäilyjä+herätti+myös+se,+että+rahat+piti+lähettää+indonesialaiseen+pankkiin."
Joo,+niinhän+sitä+voi+olla+lekurilla+lukihäiriö,+tilit+indonesialaisessa+pankissa+ja+äkkirakastuminen+johonkin+facebookista+bongattuun+huuhkajaan,+ihan+varmasti.
"Pankissa+yritettiin+varoittaa+Marjaa+huijareista+ja+käskettiin+olemaan+lähettämättä+rahaa.
–+Kyllä+sen+vähitellen+uskoin,+mutta+se+sanotaan+pankissa+niin+syyttäen+että+tunsin+itseni+ihan+hölmöksi."
Niin+että+voi+voi+kun+syyttäen+sanottiin,+kivapuheellako+olisi+sitten+mennyt+perille?+Olisi+pitänyt+sanoa+vielä+syyttävämmin+tyyliin+"Kuulepas+tollopillu...."
"–+Kyllä+minua+on+niin+kovissa+liemissä+uitettu,+että+enää+minua+ei+kyllä+naruteta.+Mutta+nyt+kun+olen+eläkkeelle+jäänyt+ja+tulot+ovat+pienentyneet,+niin+kyllä+se+harmittaa.+"
Näin+sitä+nainen+itselleen+selittää+"minua+ei+naruteta"+vaikka+ihan+taatusti+noin+tyhmää+narutettaisiin+jos+sillä+olisi+vielä+rahaa.
Tässä+linkki+vielä+siihen+toiseen+juttuun+josta+tein+avauksen:
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000005084007.html?ref=rss
12.02.2017 12:31
Se+autokuski+oli+sun+salaperäinen+muukalainen+joka+saapuu+syrjäiseen+tavernaan+ja+hurmaa+sieltä+neidon+:D+harmi+kun+ei+ole+näkynyt,+toisaalta+ihan+ymmärrettävää+kyllä+kun+työporukat+kuitenkin+yleensä+aina+ruokailee+jossain+työköhteen+lähistöllä+niin+on+sitten+jossain+muualla+nyt+hurmailemassa,+ehkä+joskus+kuitenkin+palailee+sinne+teidän+nurkille+ja+pistäytyy+sua+katsomassa+jos+ei+sitten+liikaa+pelästynyt+sitä+kun+kuuli+että+ootkin+pomonaisia+:)+Onhan+se+hassua+ja+väärin+mutta+miehelle+on+kuitenkin+helpompaa+lähestyä+jos+ei+ole+liikaa+paineita+naisen+sosioekonomisesta+asemasta.
Oikeastaanhan+tuommoiset+pienet+kohtaamiset+joista+ei+mitään+ehtinyt+kehittyä+tms.+on+aika+mukavia.+Niistä+jää+kuitenkin+muisto,+sellainen+että+voi+aina+jälkeenpäin+ohikiitävän+hetken+ei-kovin-tosissaan+ajatella+että+"entäs+jos.."+silloin+kun+se+ihminen+jostain+syystä+käväisee+mielessä,+siitä+tulee+sittten+hyvä+fiilis+kun+on+vaan+hyvä+asioita+muistissa+hänestä.
Kirjuutellaan+juu.+Huvittaa+pälistä,+sinä+kun+olet+palstalaisista+juurikin+niitä+joiden+kanssa+on+mukava+plätistä+:)
12.02.2017 11:36
Ei+kun+sinä+et+hyvä+erika-täti+ymmärrä.+Puhuin+tuossa+yleisellä+tasolla+ja+ne+ulkonäköjutut+oli+vaan+esimerkkinä+siitä+miten+voi+toista+loukata+asioilla+mihin+se+ei+kuitenkaan+voi+vaikuttaa.+Jos+toiselle+eron+syyksi+ilmoittaa+asian+jota+se+ei+voi+ykskaks+muuttaa+tai+toiseksi+todistaa+mitä+siitä+on+hyötyä+jos/kun+lopputulos+on+sitten+kuitenkin+ihan+sama+teki+se+toinen+mitä+tahansa.+Eikö+ole+silloin+parempi+vaan+antaa+olla+kuin+loukata+semmoisella+asialla+joka+aiheuttaa+vaan+voimattomuuden+tunnetta+ja+kenties+vielä+sitten+eripuraa+sen+jätetyn+jonkun+kolmannen+tahon+välille.+Esmes+tässä+"tähänsekaappi"+tapauksessa+syytetty+olisi+sitten+voinut+alkaa+lastaan+syyttämään+siitä+että+se+tuhosi+hyvin+sujuvan+suhteen,+saattaisi+seurata+vuosien+katkeruus+äidiltä+lasta+kohtaan+kun+"ajoi+se+hyvän+miehen+pois"+vaikka+oikeasti+sen+miehen+olisi+pois+ajaneet+sen+omat+mahdollismman+pahoiksi+olettamat+asiat.+Ihmiset+ei+oikein+aina+osaa+ajatella+tekojensa/puheidensa+seurauksia+ja+vaikka+rehellisyys+on+hyve+kyllä+joskus+kannattaa+punnita+sitä+sanooko+ihan+kaikkea+ääneen,+se+kun+ei+vielä+ole+valehtelua+kuitenkaan.
12.02.2017 11:18
Koeta+nyt+vaan+kestää,+tää+on+julkinen+foorumi.
11.02.2017 23:18
Sama+vika,+tai+en+homoksi+kyllä+haluaisi+mutta+siis+se+ettei+haluaisi+särkeä+sydämiä+eikä+mitään+niin+sitten+ei+ainakaan+särje+kun+ei+alakaan+millekään.+Jotkut+palstalla+kuten+atännä/liner+pitää+sitä+suhteiden+hakemattomuutta+pelkuruutena+kun+ne+ei+ymmärrä+tuota+toisen+vahingoittamisen+pointtia+ollenkaan.
11.02.2017 23:17
No+vähän+olin+joo+kieltämättä+kun+pitihän+faijas+suunnitelmaa+koettaa+tukea+:D+ja+silti+kun+tiesin+että+sinua+on+ihan+turha+yrittää+pakottaakaan+mihinkään+niin+en+kovin+tosissani+ajatellut+kuitenkaan+että+kukaan+sinua+minnekään+saisi+väkisin+johdateltua.
Joo,+kyllä+oot+oikeassa+siinä+että+kyllähän+se+jonkinlaista+"kipinää"+vaatii+ja+jos+ei+sitä+ole+niin+ei+sitä+väkisinkään+synny.+Itseasiassahan+sinä+ajattelet+tuossa+hirveän+järkevästi+kun+et+lähde+"väkisin"+yrittämään+vaan+odotat+sen+oman+kipinähemmon+löytymistä+ja+miksei,+jos+katurakennusosaston+kuorkkikuski+saa+enemmän+sinnepäin+tunnetta+aikaiseksi+ja+vielä+vapaana+niin+parempihan+se+on+sinne+suuntaan+sitten+katsastella+:)
11.02.2017 23:10
Niinpä,+miksi+pitäisi+jos+muutenkin+pärjää?+Niin+minä+olen+aina+ajatellut+ja+toisaalta+kun+en+halua+satuttaa+mitään+elollista,+olen+kai+aina+ollut+liiankin+hellämielinen,+niin+minusta+olla+yksin+on+ihan+hyvä+ratkaisu+kun+tosiaan+on+sen+verran+kavereita/tuttuja+että+sosiaalisen+kanssakäymisen+tarve+kuitenkin+toteutuu+ihan+hyvin.
11.02.2017 23:00
Aisuri+semmoinen+vakaassa+elämäntilanteessa+oleva+mies+joka+tarjoaa+sinulle+taloudellista+turvaa+ja+helppoa+elämää+siinä+vaiheessa+kun+päätät+että+juoksut+on+nyt+juostu+ja+todellakin+haluat+asettua+aloillesi.+Aisurin+tarve+iskee+sinuun+varmaan+siinä+neljänkympin+korvilla+ettei+ole+vielä+hirveää+kiirettä+sen+suhteen.
11.02.2017 22:52
No+niin,+tuon+tavallaan+ymmärränkin+että+aisuri+kun+olisi+helppo+->+ei+nappaa+ja+jännä+taas+tarjoaa+haasteita+mutta+ehdottoman+hyvä+päätös+on+minusta+myös+tuo+ettei+tavallaan+irtisanoutuu+ihmissuhteista,+niinhän+itsekin+olen+tehnyt+ja+oikeastan+olen+aika+tyytyväinen+kun+ei+tarvitse+vastata+tekemisistään+kuin+itselleen,+draamaa+on+toki+vähemmän+elämässä+ja+aika-ajoin+hieman+tylsää+mutta+on+myös+helppoa+olla.
11.02.2017 22:49
"On+vaan+psyykkisesti+sen+verran+kuormittavaa+eloa+että+harva+nainen+ikuisesti+jaksaa.+"
Tarkoittaako+tuo+että+olet+itsekin+tullut+siihen+johtopäätökseen+että+olisi+jo+kohta+aika+aloittaa+kiltin+&+kunnollisen,+hyvätapaisen+ja+varakkaan+turvallisen+aisurimiehen+saalistus?+Se+olisi+varmaan+viisasta+ja+onhan+sulla+nyt+kuitenkin+muistot+noista+jännistä+niin+voit+niitä+aina+sitten+lämmöllä+ajatella+silloin+kun+se+turvaa+tarjoava+mussukka+tuntuu+tylsältä.
11.02.2017 22:31
No+huh+huh,+mitähän+ihailtavaa+on+läskissä+heikompiaan+alistavassa+homossa?+Oliskohan+huumeiden+käyttö+laittanut+pollaa+sekaisin?+No+hyvä+kun+viimeinkin+olet+tajunnut+mutta+minä+en+varmaan+ikinä+lakkaa+ihmettelemästä+miksi+muuten+ihan+fiksun+oloiset+naiset,+sinuakin+pidän+aika+fiksuna,+toistuvasti+sortuu+noihin+jänniin+perseilijöihin+kun+ei+niiden+jutut+voi+olla+niin+kovin+paljon+parempia+kuin+meidän+ei-niin-jännien+enkä+jaksa+uskoa+että+seksissäkään+juuri+parempia+olisivat.
11.02.2017 22:10
Toistaiseksi+se+juttelu+ja+suutelu+riittää,+ne+ovat+vain+riittejä+matkalla+sänkyyn+jekutukseen+ja+ennen+kuin+huomaatkaan+olen+jäsenenä+panorinkelissä,+sitähän+ei+tietenkään+sinulle+kerrota+että+olet+vain+yksi+monista.
11.02.2017 21:48
Oliko+tuo+nyt+se+sama+äxä+joka+kyttäsi+sun+tabletteja+sun+muuta+ja+sitten+erositte+ja+sitten+taas+palasitte+yhteen?+Joo,+hienoja+valintoja+te+naiset+osaatte+kyllä+tehdä+mutta+pitäähän+sitä+jännää+olla+naisen+elämässä,+muuten+se+olisi+niin+tappavan+tylsää.
11.02.2017 21:46
Niin+ja+sitten+vielä,+tuon+kertomasi+perusteella+tämä+jännä+treffailukumppanisi+saattaa+muodostua+jossain+vaiheessa+ongelmaksi+jos+kerran+nyt+jo+on+utelias+menoistasi+ja+kyttää+sun+puhelinta:
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000005084044.html?ref=rss
Mutta+eipä+siinä,+tee+niin+kuin+hyvältä+tuntuu,+pitäähän+naisen+jännäannoksensa+saada.
11.02.2017 21:09
Tuo+nainen+on+jakanut+itseään+koko+aikuisikänsä+niin+sillä+ei+ole+jäänyt+sitten+aikaa+normaalien+naisystävyyssuhteiden+ylläpitämiseen.+Varmaan+sillä+edelleenkin+pyörii+panrinkeli+noiden+exiensä+kanssa.+Ei+kannata+ehkä+sekaantua+paitsi+tietysti+jos+haluaa+vaan+pelkkää+pildee+niin+sitä+ehkä+on+helpolla+saatavissa.
11.02.2017 20:50
Ei+kun+sua+juurikin+kiinnostaa+keskinkertainen+tai+ainakin+oletettavissa+oleva,+tuntuu+että+sinussa+tiivistyy+kaikki+mahdolliset+palstakliseet+niin+siksihän+nämä+sinun+ketjut+kai+onkin+niin+suosittuja.+Itse+edustat+juurikin+semmoista+sinkkunaistyyppiä+jollaiseksi+kaikki+suunnilleen+kolmekymppisen+menevän+ja+pätevän+sitysinkkunaisen+olettaa+niis+siitä+tulee+sitten+ne+trolliepäilyt,+sovit+liiankin+hyvin+kaavaan+ollaksesi+totta+:D
No+tekee+se+aika+helpon+jos+ihan+perinteisillä+pelimieskikoilla+olet+vietävissä.+Kuka+vaan+pystyisi+samaan+mitä+Pertti+halutessaan+kun+loisi+vaan+oikeanlaisen+"profiilin"+itsestään+tänne.
11.02.2017 20:16
1021 / 1041