Kuten+mainitsit+niin+mamutus+on+se+selkein+syy,+vallassa+olevat+femakkosetakurpat+on+niin+huolissaan+meidän+geeniperimästä+että+ovat+päättäneet+hävittää+suomalaisen+miehen+maailmankartalta,+se+on+liian+kitti+&+kunnollinen.+Arjalainen+miesmalli+vaihdetaan+murjaanilaiseen.+Tuolta+kohdasta+8.30+alkaen:https://www.youtube.com/watch?v=_an9Y_xqCVUOlen+kuullut+että+ainakin+Helsingin+seudulla+olisi+jo+koottu+suvakkikurppien+tuhontapartioita+jotka+liikkuvat+yössä+nappaamassa+yksin+kulkevia+suomalaismiehiä,+tuossa+pari+kadonnutta:http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/kaksi-miesta-kadonnut-lyhyen-ajan-sisalla-ita-helsingissa-harryn-aiti-poikani-lahti-viemaan-roskia-ja-katosi/6308204
Pitäisiköhän+kaikille+50++naisille+ihan+niiden+itsensä+suojelemiseksi+asettaa+joku+raja+rahansiirtojen+suuruuteen?+vaikka+niin+että+semmoinen+tuhat+euroa+olisi+maksimi+ja+sitten+jos+enemmän+pitää+siirtää+niin+vaadittaisiin+aviomiehen+tai+jonkun+luotetun+sukulaismiehen+kuittaus+myös?+Analysoidaanpa+vähän+tuota+juttua:"+Hän+ei+tiedä,+uskaltaako+koskaan+kertoa+aviomiehelleen+menettäneensä+200+000+euron+eläkesäästöt+vain+viidessä+kuukaudessa."Siis+mitä+v..ua+avioparit+nykyään+puuhastelee+keskenään+tai+siis+puuhasteleeko+tai+keskusteleeko+ne+enää+ollenkaan?+Kannattanut+varmaan+tuonkin+parin+pitää+omat+tilit+ja+raha-asiat+kun+nyt+sitten+vaimo+on+oman+siivunsa+syytänyt+huijareille,+jos+olisi+ollut+yhteinen+tili+ei+tuota+olisi+tapahtunut.+Itse+toki+kannatan+sitä+että+on+omat+tilit+mutta+jos+vaimo+olisi+selvästikin+höynä+sitä+varmaan+pitäisi+harkita."Lääkärin+ammatti+herätti+luottamusta.+Jo+kauan+sitten+Marja+alkoi+kuitenkin+epäillä+Davidin+tarinaa,+koska+hän+teki+niin+paljon+kirjoitusvirheitä.–+Toisaalta+voihan+lääkärillä+olla+lukihäiriö,+mutta+en+kyllä+enää+tämän+kaiken+jälkeen+sitä+usko.Epäilyjä+herätti+myös+se,+että+rahat+piti+lähettää+indonesialaiseen+pankkiin."Joo,+niinhän+sitä+voi+olla+lekurilla+lukihäiriö,+tilit+indonesialaisessa+pankissa+ja+äkkirakastuminen+johonkin+facebookista+bongattuun+huuhkajaan,+ihan+varmasti."Pankissa+yritettiin+varoittaa+Marjaa+huijareista+ja+käskettiin+olemaan+lähettämättä+rahaa.–+Kyllä+sen+vähitellen+uskoin,+mutta+se+sanotaan+pankissa+niin+syyttäen+että+tunsin+itseni+ihan+hölmöksi."Niin+että+voi+voi+kun+syyttäen+sanottiin,+kivapuheellako+olisi+sitten+mennyt+perille?+Olisi+pitänyt+sanoa+vielä+syyttävämmin+tyyliin+"Kuulepas+tollopillu....""–+Kyllä+minua+on+niin+kovissa+liemissä+uitettu,+että+enää+minua+ei+kyllä+naruteta.+Mutta+nyt+kun+olen+eläkkeelle+jäänyt+ja+tulot+ovat+pienentyneet,+niin+kyllä+se+harmittaa.+"Näin+sitä+nainen+itselleen+selittää+"minua+ei+naruteta"+vaikka+ihan+taatusti+noin+tyhmää+narutettaisiin+jos+sillä+olisi+vielä+rahaa.Tässä+linkki+vielä+siihen+toiseen+juttuun+josta+tein+avauksen:http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000005084007.html?ref=rss
Tuo+nainen+on+jakanut+itseään+koko+aikuisikänsä+niin+sillä+ei+ole+jäänyt+sitten+aikaa+normaalien+naisystävyyssuhteiden+ylläpitämiseen.+Varmaan+sillä+edelleenkin+pyörii+panrinkeli+noiden+exiensä+kanssa.+Ei+kannata+ehkä+sekaantua+paitsi+tietysti+jos+haluaa+vaan+pelkkää+pildee+niin+sitä+ehkä+on+helpolla+saatavissa.