lapsen synnyttyä. Ei varmaan kestänyt, että piti olla raskausajan lopussa ja synnytyksen jälkeen ilman seksiä.
https://www.seiska.fi/Uutiset/Pete-Parkkosella-uusi-rakas-jatti-perheensa/1078660
Pete jätti lapsensa äidin heti kohta
32
455
Vastaukset 32
- Kiltti-ja-kunnollinen
Tuollaiset jännämiehet jättää perheensä ja lapsensa aina.
- lihatipunen
Kyllähän tälläkin palstalla "kiltit ja kunnolliset" vinkuu pillua ja naisella ei kuulemma tee mitään, jos ei anna.
- Feklfwejkfjksdkjfjk
Kyllä miehen pitää olla vähän tyhmä jos jää sitä paskaa katselemaan mitä ns. "normaali perhearki" on. Ymmärrän täysin miksi jengi ottaa loparit siitä jo ennenkuin se edes varsinaisesti alkaa.
Olkoon tämä myös tunnustus siitä että olen vähän tyhmä.- säälittävä
Ilmankos olet kasvanut kieroon kun isäsi otti loparit ensi parkaisusi jälkeen.
- Fefwejefnjfjkdf
Vaadin parempaa panettelua, eihän tuollaisesta räpellyksestä saa mitään fiilareita irti. Koita vaikkapa oikeasti henkilökohtaistaa ja tarttua aiheeseen syvemmin?
Tarvitko ns. kädestäpitäen ohjeita kuinka vittuillaan ihmisille?
Juuri tuollaiset miehet löytävät aina uuden rakkaan, koska naiset tuntevat kemiaa ja voimakasta sielujen yhteyttä niiden kanssa.
- sellaista.tänään
Hyvä esimerkki miehestä joka kiinnostaa naisia mutta joka ei ole luotettava kumppani.
Nainen pistää aina ulkonäön viehättävyyden/eksotiikan kunnollisuuden ja luotettavuuden edelle.Kaikki naiset haluaisi oman peteparkkosensa joka lisäksi tykkäisi vaipparallista ja olisi luotettava yms.
- eivoihahmottaa
Siis onko tuo Pete susta hyvännäköinen?
- Miesss32v
Pete kuulostaa kaltaiseltani mulkulta. Oudointa näissä jutuissa tuntuu olevan se homma, että kaiken saa aina lähes totaalisesti anteeksi. Naiset on rakennettu jotenkin oudosti tämän homman suhteen
- Sdmdmdm
Kunnon jännämies, panee naisen paksuksi ja kun pitäisi alkaa kantaa vastuuta niin ottaa uuden naisen. Näillehän naiset tykkäävät jakaa pillua aj kunnon miehet maksavat näidenkin isättömien lasten kulut verotuksessa. Odottakaaoanvain niin kohta saadaan lukea uutisia kuinka tämä uusi nainen on myös paksuna.
- naistenmieleen
Niinpä. Tuollaiset jännäpetet eivät kortsujen kanssa pelleile
Siitä toisesta jutusta mihin oli linkki:
"Peten ja raskaana olevan kaunottaren suhdetta edelsi melkoinen suhdesotku. Pete nimittäin petti aiempaa kumppaniaan."
Tyhmä kakkosnainen, Petelle varmaan pelkkä "hoito", hankkiutui raskaaksi kun kuvitteli sillä saavansa pitää panomiehen vaikka ilmiselväähän on että jos ottaa pettäjän se pettää jatkossakin.- sivuhuomio
Nuoret ja naiset kai yleensäkin luulee että miehen saa sitoutettua lapsella. No ei saa. Suhdetta ei myöskään saa korjattua hankkiutumalla raskaaksi. Milloinkohan uskoisivat tuon.
- luuserit
sivuhuomio kirjoitti:
Nuoret ja naiset kai yleensäkin luulee että miehen saa sitoutettua lapsella. No ei saa. Suhdetta ei myöskään saa korjattua hankkiutumalla raskaaksi. Milloinkohan uskoisivat tuon.
Ei saa sitoutettua. Jos mies ei halua sitoutua mihinkään niin olisi parempi elää selibaatissa. Ei seksiä edes kondomin kanssa. Huolehtii OMALTA OSALTAAN ettei jälkikasvua tule.
- ytmonytm
Juuri tuollaisia miehet on silloin kun pillua on tyrkyllä jonoksi asti.
- 1714
Niimpä. Kaikki palstan ätmit olisivat juuri tuollaisia, jos heillä vain sellaiseen olisi mahdollisuus.
- samaapaskaaeripaketissa
1714 kirjoitti:
Niimpä. Kaikki palstan ätmit olisivat juuri tuollaisia, jos heillä vain sellaiseen olisi mahdollisuus.
Kaikki naisia saavat miehet ovat jänniä ja pahoja juuri sen takia kun ne saavat naisia. Ihan samalla tavalla käyttäytyisivät itse, jos naisia olisi tarjolla, mutta kun se on MAHDOTTOMUUS, niin jotenkinhan se asia on käännettävä: olen kiltti ja kunnollinen=en saa naisia.
- Naisasialooser110
1714 kirjoitti:
Eivät olisi, älä huijaa itsäsi ja yritä rationalisoida reikäsi jakamista peten kaltaisille komeille jännämiehille. Menen takuuseen ATM kavereistani, että eivät todellakaan olisi tuollaisia vaikka mahdollisuus tarjoutuisikin.
- 1714
Naisasialooser110 kirjoitti:
Eivät olisi, älä huijaa itsäsi ja yritä rationalisoida reikäsi jakamista peten kaltaisille komeille jännämiehille. Menen takuuseen ATM kavereistani, että eivät todellakaan olisi tuollaisia vaikka mahdollisuus tarjoutuisikin.
Sinun jutuistasi en usko yhtään mitään. Turha tyrkyttää minulle noita valeitasi.
- Tinderi-nainen
Tuo on ihan yleistä että mies jättä naisen kun tulee lapsia. Sen takia ei kiinnosta seurustelu.
- kiltti.on.parempi
Yleistä naisten valitsemille miehille.
Valitkaa paremmin.
- Timpan_traumat
Siinä taas yksi ruokakunta jollekin ktm-aisurille elätettäväksi.
- Rookiefukker
Asia on niin että miehiä inhottaa vaipparalli. Tietäkääkin akat Se!
- itsevalinneet
Miksi mies haluaa seksiä? Voi aina kieltäytyä niin ei ole vaipparalli edessä. Pöljät!
- veikkaanma
Jos ne ei tunteneet kovin hyvin? Ei nyt sillä, ettei ihmiset eroaisi vaikka 20 vuoden liitoistakin aina vähän väliä.
- Pillujen--asiantuntija
Pettäjä pete panee monia naisia. Ei sitä yhden kansa voi koko elämää olla. Tuollainen julkkis ja komea joten tottakai naiset jakaa sille pillua.
- fuktador
Pete komistuu - akat kurppaantuu!
- Naisasialooser110
Siinä olisi nyt aisurille jätösnainen äpärineen tarjolla. Valitettavasti meillä on näitä selkärangattomia pillun edessä mateleviä nilviäis"miehiä", jotka YT-miehen entiselle spermarännille aisuriksi alentuvat.
Tuokin nainen typeryyksissään kuviteli olevansa YT-miehelle ainut vaikka YTM panee aina myös muita naisia. - Dmdmdmd
Peten pitää maksaa kylläkin elatusmaksuja tuosta lapsesta, että ei pääse kuin koira veräjästä
- PaskaÄijä
Ei pääse ei. Joskushan se lapsi kasvaa aikuiseksi ja Pete saa sitten viimeistään kuulla kunniansa.
- lihatipunen
Tuosta ei nyt selvinnyt, että asuuko nainen vielä siellä Peten luona? Entä missä Pete itse asuu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1361957Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91897Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja178893- 60830
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.37818Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔47752- 73701
Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat49701Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö278690Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol34632