"Sun+logiikka+on+ehkä+erikoista.+Jos+joku+yksi+nainen+lämpeää+jonkun+miehen+jutuille,+niin+hän+on+aina+silloin+se+helppo?+Jos+naisia+olisi+useampia,+niin+he+eivät+oliso+helppoja?+"Ei+kun+sun+logiikka+on+erikoista.+Jos+palstan+naisista+suunnilleen+ainoana+lankeat+palstan+helpoimman+miehen+juttuihin+niin+et+sinä+sitten+kovin+vaikea+iskettävä+oikeasti+ole.+Niin+laittoikos+pertti+sitten+postia+vai+jänistikö?+Jos+jänisti+niin+miten+se+sitten+sopii+siihen+mielenkiintoisen+itsevarmuuteen?
Morop!+Ja+ilmeisesti+ihan+hyvillä+fiiliksillä+nyt+jo,+jotenkin+vaan+välittyy+tuosta+tekstistä+että+pahin+alkaa+olla+selätetty.+Ilmeisesti+pitää+paikkansa+sanonta+"tukka+hyvin+kaikki+hyvin"+:)+Aika+pienihän+toi+sun+synti+on+ja+jännäähän+tollainen+niin+että+kohinsalapakoilu+on,+kunhan+ei+vaan+sitten+lekuri+määrää+lisää+kinestä+jos+kärähdät+:DKyllä+nyt+on+varmaan+faija+pahoillaan,+sitä+varmaan+salaa+naurattaa+sun+ripitykset+ja+salaa+aattelee+myös+että+alat+olla+kohta+kunnossa+kun+kiukkuaa+kuin+terveinä+päivinään+:D+ja+on+tyytyväinen,+niin+ko+kaikki+sun+likeiset+kun+kuntoudut+ihan+silmissä+kun+kyllähän+nekin+varmaan+ehti+säikähtää+tuossa+kun+ei+ihan+pelkkä+flunssa+ollukkaan.eihän+toi+nyt+paha+toi+ikäero+oo,+nainen34v:hän+tuolla+yhdessä+ketjussa+tuntu+olevan+ihan+tohkeissaan+jostain+tuon+verran+nuoremmasta+miehestä,+sönköllä+taitaa+olla+jotakuinkin+tuon+verran+nuorempi+mies+ja+nnnainennn+harrastaa+huomattavasti+itseään+nuorempia+niin+tuostahan+vois+ajan+kanssa+kehittyy+sulle+ihan+hyvä+mies+ja+jos+on+vielä+liian+lapsekkaat+jutut+niin+aikahan+se+korjaa.+Jätä+vaikka+kaveri+jäähylle+tässä+vaiheessa+mutta+jos+se+muutaman+vuoden+päästä+vielä+on+vapaana+ja+sulla+vaara+kehittyä+vanhakspiiaks+poimi+sitten+pois+ajelemasta+:)Faijallas+ei+ehkä+oo+valtaa+mutta+saattaa+se+jotain+ainakin+omasta+mielestään+ovelia+muuveja+koettaa+kehitellä+sun+pään+menoks,+vähän+siihen+viittais+toi+kaverin+sairaalaan+lähetys+mutta+toihan+oli+ihan+hauska+juttu,+ittekin+jonkin+ajan+päästä+jo+lämmöllä+muistelet+:)
En+usko+että+muovin+syöminen+syynä.+Ennemminkin+varmaan+jutussa+mainitut+matalikot+ja+valaiden+suunnistusjärjestelmän+sekoaminen,+kiitos+ihmisten+sekin,+syynä.+Jutussahan+sanottiin+noin:"Valaiden+huuhtoutuminen+rannoille+ei+ole+mitään+uutta+Uudessa-Seelannissa.+Golden+Bayn+rannikko+lukeutuu+valaille+vaarallisimpiin+aleisiin+sen+matalan+veden+ansiosta."Tuolla+mainittu+se+kaikuluotaus:https://www.uusisuomi.fi/ymparisto/51925-valaiden-mystinen-joukkorantautuminen"Erään+teorian+mukaan+ihmisen+toiminnan+mereen+tuottamat+äänet+voivat+häiritä+valaiden+kaikuluotaukseen+perustuvaa+suunnistusta."Surullisia+juttuja+nuo.+Minua+ei+niinkään+liikuta+mitä+ihmisille+tapahtuu,+usein+ne+saa+mitä+on+itse+tilanneet,+niin+kuin+esimerkiksi+se+tämän+päivän+uutinen+jostain+mannesta+mutta+tämän+päivän+surullisin+uutinen+oli+tuo:http://www.iltalehti.fi/uutiset/201702102200068451_uu.shtml+"Tämä+Vuosaaren+tapaus,+jossa+metsästä+löydetään+pieni,+jäätynyt+koiranpentu,+on+ensimmäinen+tämänkaltainen+tapaus,+josta+olen+kuullut.+Mutta+kyllähän+eläimiä+hylätään+Suomessa+paljon.Erityisesti+kissoja+jätetään+joka+vuosi+talven+armoille.+Hyvin+monet+ihmiset+ovat+tilanteessa,+jossa+eivät+enää+pysty+pitämään+eläimistään+huolta.-+Esimerkiksi+eläinsuojeluyhdistyksille+tulee+päivittäin+yhteydenottoja,+että+voisitteko+ottaa+eläimeni,+minulla+on+allergia+tai+en+pysty+sitä+enää+hoitamaan."Ihan+niin+kuin+parisuhteissakin+ihmiset+on+muuttuneet+muussakin+elämässä+tunteettomiksi+ja+lyhytjänteisiksi,+hankitaan+lemmikkejäkin+ykskas+miettimättä+ihan+vain+siksi+kun+ne+on+"kivoja",+sitten+jossain+vaiheessa+kyllästytään+ja+hylätään+kun+se+on+vaan+"eläin".
Joo+no+sulla+on+oma+mielipiteesi+tuosta+ja+mulla+omani,+minä+nyt+en+mitenkään+sitä+itsensä+pettämisenä+millään+tavalla+pidä+jos+ei+halua+turhaan+loukata+toista.+Kerran+juttelin+yhden+suorapuheisen+naisen+kanssa,+se+oli+ihan+ok+näköinen+ja+oli+kai+ylpeä+siitä+kun+hän+"uskaltaa+sanoa",+arvaa+hävettikö+kun+se+alkoi+suureen+ääneen+ihmettelemään+viereisen+pöydän+pariskuntaa+niin+että+varmasti+kuulivat?+Olihan+niillä+ulkonäössä+tasoeroa+aikalailla+mutta+kävi+kyllä+sääliksi+sitä+miestä+kun+se+nainen+on+varmasti+sen+kanssa+vain+rahan+vuoksi+jne.+Oli+se+sitten+hiljaa+kun+sille+sanoi+mutta+minua+v..tti+olla+semmoisen+ihmisen+seurassa+joka+ei+yhtään+ajattele+sanomisiaan+tai+sitä+miten+ne+voivat+loukata+muita+ihmisiä.