Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Osallistu keskusteluihin kirjautumalla palveluun.
Kirjaudu sisään
Eikö sinulla ole vielä tunnuksia?
Rekisteröidy
Keskustelu24
profiilit
Harmaaritari
Harmaaritari
Harmaaritari
Liittynyt 9v sitten
1574
aloitusta ·
20803
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Joo+ei+siinä+vauhdissa+ja+vaarallisissa+tilanteissa+mitään+olekaan+jos+siihen+on+varaa,+ketjussahan+nimenomaan+siitä+puhe+että+jotkut+ylivelkaantuu+tavoitellessaan+juttuja.
27.01.2017 16:21
Ei+oo+varmaan+tosiaan+helppoo+lapsiperheessä,+muksut+kun+haluaa+tavaroita+ja+juttuja+ja+koettaa+siinä+sitten+luovia+mutta+varmaan+juurikin+noin+kun+mitä+Majasalmi+jutussa+sanoo+"Pienelle+lapselle+tärkeintä+ovat+vanhemman+huomio+ja+läheisyys.+Jos+veloista+tulisi+ongelmia,+on+sillä+usein+vaikutusta+vanhemman+hyvinvointiin.+Merkkivaatteiden+logo+ei+voi+korvata+hyvinvoivaa+ja+läsnä+olevaa+vanhempaa."
27.01.2017 16:20
"Luulen,+että+kyseisellä+naisella+on+ollut+itsellä+jokin+tyhjiö,+jota+hän+on+yrittänyt+paikata+ja+täyttää+tuhailulla.+"
Jotain+tuommoista+kai+ja+sitten+se+ryhmään+kuulumisen+tarve+kun+on+tullut+uudelle+paikkakunnalle+ja+kaikki+kaverit+siellä+"uusia".+Sulla+on+kuitenkin+siinä+hommassa+ollut+joku+tolkku+mukanaja+hyvä+että+itse+olet+sen+sitten+ajoissa+tiedostanut+niin+tappiot+jääneet+kuitenkin+kohtuullisiksi.
27.01.2017 16:18
Jos+noin+olisi+ettei+haittaa+niin+ei+kai+olisi+naisettomia+"ätmejäkään".+Omalle+kohdalle+osuvuudesta+on+paha+sanoa,+tyhmä,+noup,+tylsä,+riippunee+siitä+keneltä+kysytään,+säästäväinen,+osui.
27.01.2017 16:15
Kuinkahan+sitten+kävisi+jos+varakkan+ätmin+löydettyään+nainen+ajautuisi+ostovimmaan,+ostelisi+toiselle+miehelle+tehdylle+lapselleen+älyttömästi+tavaraa+ja+vaatetta+ja+sitten+loppupelissä+se+varakas+ätmi+joutuisi+maksamaan+laskut+ettei+mene+ulosottoon.+Olisikohan+ätmi+vähän+katkera?
26.01.2017 23:08
Totta+tuo+että+ilmenee+vähän+joka+puolella.+Sikäli+ihmeellistä+että+kun+eletään+ikäänkuin+lama-aikoja+niin+luulisi+että+varsinkin+perheelliset+pyrkisivät+säästämään+siellä+missä+pystyy+mutta+tuntuu+että+aina+vaan+enemmän+on+facessa+reissukuvia+sun+muuta+juttua.+Kuinkahan+suuri+muuten+onkaan+facebookin+vaikutus?+veikkaan+että+aika+suuri,+kun+kaverit+esittelee+ihania+lomakohdekuvia+niin+pitäähän+sitä+nyt+vähän++paremmaksi+pistää+vaikkei+olisi+oikein+varaakaan.
26.01.2017 22:29
Tuo+Rosa+kun+ei+ole+varsinaisesti+mitenkään+äidillinen+ihminen,+ei+osaa+kai+kokatakaan+kun+jatkuvasti+pitää+käydä+ulkona+syömässä,+niin+mitenkähän+tuossa+uusioperheessä+käy+kun+Tuomakselle+selviää+ettei+saatukaan+uutta+äitiä+perheeseen+vaan+sensijaan+uusi+isohko+menoerä.
26.01.2017 21:51
Osittain+toki+vastasin+huumorimielellä+mutta+osittain+myös+ilmaisemaan+sitä+miten+paljon+lapseton+mies+joutuu+ihan+oikeastikin+tulemaan+vastaan+jos+ottaa+lapsellisen+naisen.+Sitä+kun+ei+yksinhuoltajat+tunnu+ymmärtävän+ollenkaan+että+se+on+tosi+iso+uhraus+miehelle+ottaa+nainen+joka+antoi+kaiken+rakkautensa+ja+lapsen+jollekin+toiselle+kun+taas+se+lapseton+mies+on+saamassa+yleensä+vain+yleishyödykkeen+ja+maksajan+osan,+ei+todellakaan+mene+nallekarkit+ihan+tasan.
26.01.2017 21:48
Jep,+ihan+hyvä+neuvo+oli+kyllä+kyökkipsykologilta,+tuota+sietää+kyllä+miettiä.
Hyviä+lukuhetkiä+&+öitä+:)
26.01.2017 21:13
Ei+se+ole+alemmuuskompleksia+ainakaan+sillä+tavalla+kuin+mitä+ehkä+ajttelet.+En+suinkaan+ajattele+olevani+millään+tavalla+huonompi+kuin+kukaan+muukaan,+en+vaan+halua+kuitenkaan+olla+se+joka+pitkässä+juoksussa+jotain+murhetta+kuitenkin+saattaisi+aiheuttaa,+jos+sen+joku+muu+tekee+niin+sittenhän+se+ei+ole+mun+ongelma.
26.01.2017 21:03
Kyllä+meillä+on,+jokaisella+palstalaisella+on+perusoikeus+omata+varmat+mielipiteet+muiden+palstalaisten+tilanteesta+:D
26.01.2017 20:53
Niin,+eihän+se+oikeastaan+kuulukaan+mutta+kun+tuommoisen+haluaan,+siksihän+se+onkin+niin+vaikeaa+:D
26.01.2017 20:52
Kiitos,+on+varmaan+ihan+hyvä+neuvo+tuo.+Pitäisi+vaan+osata+tosiaan+ajatella+noin+mutta+en+tiedä+osaanko.+Vaikka+sitä+jyrkähköistä+mielipiteistäni+täällä+ei+välttämättä+näe+niin+minulle+nainen+johon+kiinnyn/ihastun+ona+aina+jotenkin+niin+herkkä,+puhtoinen+ja+viaton+olento+etten+osaa+ajatella+sillä+tavalla+selkeästi+kuin+muista+ihmisistä,+kedon+viaton+kukkanen+ei+mielestäni+ansaitse+niitä+maallisen+maailman+murheita+joita+minä+saattaisin+tuottaa.+Sairasta,+tiedän+mutta+semmoinen+minä+olen.
26.01.2017 20:51
Heh,+ehkäpä+noinkin+:D+Mutta+siis+tosiaan+kun+otetaan+faktat,+eli+jos+hakisin+naista+joka+mielellään+tyytyisi+siihen+että+asuttaisiin+omissa+asunnoissa+ja+seurusteltaisiin+ikuisesti,+olisi+lapseton,+seksuaalihistorialtaan+ok,+tykkäisi+leipoa+ja+laittaa+kotia,+ei+tahtoisi+lapsia+missään+vaiheessa+eikä+yhteistä+omakotitaloa,+olisi+hoikka+ja+nätti,+omistaisi+vain+yhden+lemmikin+jne.+niin+kyllä+ne+varmaan+niin+harvassa+on+ettei+maksa+vaivaa+lähteä+edes+hakemaan+semmoista+ihmettä.
26.01.2017 20:37
En+tosiaan+pitäisi+itsetunto-ongelmana+vaan+ennemminkin+kun+en+halua+tuottaa+surua+ja+murhetta+kenellekään+niin+pelkään+että+niin+kuitenkin+ennenpitkää+voisi+tapahtua.
26.01.2017 20:30
Ei+se+oikeastaan+sitä+ole,+en+vaan+ole+ihan+varma+ikinä+että+olisin+se+paras+vaihtoehto+niihin+juttuihin+mitä+toinen+ehkä+haluaa+elämässä.
26.01.2017 20:27
Niin+mutta+jos+ei+oikeastaan+halua+mitään?+se+tuntuu+olevan+myrkkyä+naisille+jos+ei+ole+hirveää+pyrkyä+koko+ajan+johonkin.+Ihan+yleisestikin+se+tuntuu+joillekin+ihmisille+olevan+ongelma+jos+joku+on+jo+valmiiksi+tyytyväinen+vallitsevaan+tilanteeseen,+se+kun+ei+ole+riittävän+kunnianhimoista+tässä+hektisessä+maailmassa.
26.01.2017 20:25
Kyllä+minä+osaan,+liiankin+paljon+sitten+ajattelen+toisen+tunteita+jos/kun+tiedän+ettei+ole+täysin+tyytyväinen+vallitsevaan+tilanteeseen+ja+ajattelen+että+sen+pitäisi+löytää+enemmän+itselleen+sopiva+kumppani.
26.01.2017 20:19
Niin,+olen+vaan+vähissä++suhteissani+sen+huomannut+että+mitä+itse+haluaa+määrittää+ei+välttämättä+ole+sille+toiselle+sitä+mitä+hän+loppupelissä+toivoo/haluaa.+Juurikin+ehkä+joku+sinun+kaltainen+joka+ei+vaadi+yhdessä+asumista+sun+muuta+olisi+loistokumppani+mutta+kun+monet+vaan+haluaa+sitten+jotain+muutakin+ennenpitkää.
26.01.2017 20:18
No+tuo+on+sun+käsitys.+Olen+kova+koville+ja+lempeä+heikoille.+Eikä+se+herasmiesmäisyyskään+aina+riitä,+siltikin+saattaa+rikkoa+ihan+vahingossa+tarkoittamattaankin+jotain.
26.01.2017 20:11
1032 / 1041