Varmaan saisitte sellaisen kun niitä on niin paljon. Itse sellaisen otin ja kaikki mennyt tosi hyvin tämän 3 vuoden aikana.
Miksette kelpuuta yksinhuoltaja naista?
63
1063
Vastaukset
Missä ja milloin tulee vastaan ne tilanteet, että pitää päättää kelpaako yksinhuoltaja vai ei? Mun käsittääkseni kun yksinhuoltajat ei ole yhtään sen helpompia tai aktiivisempia kuin muutkaan naiset.
Sen vaan lisäisin, että lapselliset ovat vieläpä tarkempia, kenen kanssa seurustelevat. Koska ne lapset. Eli aika huono mahis ilkeillä, alko- ja mt-ongelmaisilla ätmeillä.
LinerT.2 kirjoitti:
Sen vaan lisäisin, että lapselliset ovat vieläpä tarkempia, kenen kanssa seurustelevat. Koska ne lapset. Eli aika huono mahis ilkeillä, alko- ja mt-ongelmaisilla ätmeillä.
Siksi herääkin kysymys keitä ovat "erkki-sedät", jotka saavat yksinhuoltajan kunhan "kelpuuttavat", mutta eivät missään nimessä saisi lapsetonta naista.
scrg kirjoitti:
Siksi herääkin kysymys keitä ovat "erkki-sedät", jotka saavat yksinhuoltajan kunhan "kelpuuttavat", mutta eivät missään nimessä saisi lapsetonta naista.
Äsh, tuo Erkki-setä on Atm32...
- sossupatunahelppoa
LinerT.2 kirjoitti:
Yh-naiset joilla jo lapset tehtynä eikä mitään aikomustakaan enää niitä enempää tehdä hakevat lähinnä vain panoseuraa ja siksi kelpuuttavat vain panettavan näköiseksi mieltämiään miehiä. Ja onhan nämä yh-naiset ne lapsensa tehneet ehkä hyvinkin panettavaksi kokemiensa miesten kanssa joihin sitten seuraavaa miestä vertaavat ja tasonsa tietty katsovat olevan sitä luokkaa minkälaisia miehiä parhaimmillaan ollessaan ovat nussijoikseen saaneeet.Toki varakas mies näille kelpaa vähemmänkin panaettavan näköisenä, mutta ei vielä asiansa hoitava pikkuvarakas merkitse mitään, koska sossustakin nämä naiset saavat suht. hyvän toimeentulon tai ainakin perustoimeentulon.
sossupatunahelppoa kirjoitti:
Yh-naiset joilla jo lapset tehtynä eikä mitään aikomustakaan enää niitä enempää tehdä hakevat lähinnä vain panoseuraa ja siksi kelpuuttavat vain panettavan näköiseksi mieltämiään miehiä. Ja onhan nämä yh-naiset ne lapsensa tehneet ehkä hyvinkin panettavaksi kokemiensa miesten kanssa joihin sitten seuraavaa miestä vertaavat ja tasonsa tietty katsovat olevan sitä luokkaa minkälaisia miehiä parhaimmillaan ollessaan ovat nussijoikseen saaneeet.Toki varakas mies näille kelpaa vähemmänkin panaettavan näköisenä, mutta ei vielä asiansa hoitava pikkuvarakas merkitse mitään, koska sossustakin nämä naiset saavat suht. hyvän toimeentulon tai ainakin perustoimeentulon.
Läpätiläpäti. Mieli muuttui jo ennen kun ehdit edes kappaleen loppuun.
- m-i-e-s
Miten niin en kelpuuta? Niitähän on enemmän kuin Teemulla autoja. =P
En minä syrji lapsettomia ja lapsen saaneita naisia. Äidit ja tyttäret hoituu, ei lapset ja isoäidit. (Ikä rasisti korkeintaan, ala- ja yläikäraja löytyy. Ehkä myös painoraja, hyi minua.)
Molemmat kiihottuvat toisistaan ja omaavat samat intressit, niin ottelu käyntiin. =)
Tarvitseeko sitä jotain loputonta hautaanasti kehitellä? =P
Kyllä se yksinhuoltaja kelpaa moneen muuhunkin asiaan kuin edellä kuvattuun. Viskin juojaksi, Teksas holdemiin, mailatytöksi ja vaikka nurmikkoa leikkaamaan. =D - Pillujen--asiantuntija
Yh naiset kelpuuttaa vain varakkaita miehiä. Kuukausitulot oltava 3000 vähintään.
Kyllä minä kelpuutan naisen oli lapsia tai ei, jos kemiat kohtaa ja huomaa että tullaan juttuun ja pystytään suhteeseen asti meneen niin ei ole väliä vaikka oiskin lapsia vaikkei itellä ookkaan.
- 6plus4
No niiden lasten takia tietysti.
- eikiitoooos
helpointa varmaankin olisi, jos isäkin olisi osana lapsen elämää ja lapsi olisi vuoroviikoin hänen luonaan, silloin jäisi aikaa naisen kanssa kaksistaan. ei se ole kovin miellyttävää tutustua henkilöön jonka lapsi pyörii jaloissa ja vaatii kaiken huomion, kaiken lisäksi lapsi saattaa olla tosi mustasukkainen ja vattumainen uutta kumppania kohtaan, riippuen toki lapsen iästä ja muista tekijöistä. Siinä helposti joutuu heti osaksi uusioperhettä ja ilmaiseksi lapsenvahdiksi ja harrastuksiin viejäksi.
No jos noin ajattelee valmiiksi ja pelkää haasteita niin ei kannata ottaa sellasta jolla on lapsia. Itse ainakin kaverien lasten kans huomannut että ihan hyvin toimeen tulee kun olen kuitenkin aika rauhallinen tapaus ja osaan käyttäytyä. Toki lapsista on opittavaa vielä mutta se tulee sit automaattisesti jos joskus löydän naisen jonka kans teen lapsia. No toki jotain oppinu ehkä kun hoitanu nuorinta veljeä joskus vuosia sitten kun se oli pienempi. Mutta eiköhän se opeta enemmänkin että saa omia lapsia.
Kuitenkin itse ajattelen näin että tottakait parempi jos yhteishuoltajuus niin sitä omaa aikaa kahdestaankin jää mutta voihan lapsen laittaa hoitoonkin välillä jos ei ole yhteishuoltajuus ja käyttää luovuutta siinä kahden keskisessä ajassa taikka sen järjestämisessä.
Ja jos joskus päätyisi yhteen naisen kans jolla lapsia niin en tosiaankaan yrittäisi olla mikään vara isä koska yleensä lapsen on hyvä nähdä isäänsäkin ja en ikinä pystyisi korvaamaan sitä oikeaa isää.
Enkä käyttäis lasta välineenä mustamaalamisissa ja manipuloinneissa jos exä vaikka mustasukkanen niinku kuullut että jotkut sairaat ihmiset niin tekee.Tais olla joku lehti juttu joskus minkä luin.
Jos yksinhuoltajaäiti sitoutuisi korvaamaan sen toiselle miehelle tehdyistä lapsista aiheutuneet vaivat ja kulut vaikka rahalla niin sittenhän semmoisen voisi ottaa. Kaikki lapsen kyyditykset, asumiset, syömiset, aikataulumuutokset, meluhaitat sun muut kun tulisi reilusti korvatuiksi niin sittenhän se voisi ollakin ihan hyvä vaihtoehto mutta ei sillä yksinhuoltajaäidillä varmaan olisi varaa semmoiseen järjestelyyn.
Siis tarkoitatko että jos menet suheteseen yh äidin kanssa niin hänen pitäisi sinulle korvata kaikki nuo sisi ei nyt mitenkään pahalla mutta ei kait sitä nyt noinkaan, kyllähän sen verran suhteessa että ei alkais nuist arahaa vatiin, vai oliko huumorimielessä kommentti?
Tai ainakaan itse en vaatisi mitään rahaa esim siitä että kuskaisin lapsia ym.Tkirjaimellaalkavamies kirjoitti:
Siis tarkoitatko että jos menet suheteseen yh äidin kanssa niin hänen pitäisi sinulle korvata kaikki nuo sisi ei nyt mitenkään pahalla mutta ei kait sitä nyt noinkaan, kyllähän sen verran suhteessa että ei alkais nuist arahaa vatiin, vai oliko huumorimielessä kommentti?
Tai ainakaan itse en vaatisi mitään rahaa esim siitä että kuskaisin lapsia ym.Osittain toki vastasin huumorimielellä mutta osittain myös ilmaisemaan sitä miten paljon lapseton mies joutuu ihan oikeastikin tulemaan vastaan jos ottaa lapsellisen naisen. Sitä kun ei yksinhuoltajat tunnu ymmärtävän ollenkaan että se on tosi iso uhraus miehelle ottaa nainen joka antoi kaiken rakkautensa ja lapsen jollekin toiselle kun taas se lapseton mies on saamassa yleensä vain yleishyödykkeen ja maksajan osan, ei todellakaan mene nallekarkit ihan tasan.
Harmaaritari kirjoitti:
Osittain toki vastasin huumorimielellä mutta osittain myös ilmaisemaan sitä miten paljon lapseton mies joutuu ihan oikeastikin tulemaan vastaan jos ottaa lapsellisen naisen. Sitä kun ei yksinhuoltajat tunnu ymmärtävän ollenkaan että se on tosi iso uhraus miehelle ottaa nainen joka antoi kaiken rakkautensa ja lapsen jollekin toiselle kun taas se lapseton mies on saamassa yleensä vain yleishyödykkeen ja maksajan osan, ei todellakaan mene nallekarkit ihan tasan.
Niin no noinkin voi käydä. Ja tottakait jos löytäisin nyt vaikkapa naisen jolla on lapsia niin tottakait pitäis se lapsi asiakin jutella aluksi perusteellisesti läpi ennen ku vakavaan suhteeseen.
Että ei sekään oikein jos joutuu kaiken maksaan, itteä ei haittais jos niinku puoliksi pitäs maksaa.Harmaaritari kirjoitti:
Osittain toki vastasin huumorimielellä mutta osittain myös ilmaisemaan sitä miten paljon lapseton mies joutuu ihan oikeastikin tulemaan vastaan jos ottaa lapsellisen naisen. Sitä kun ei yksinhuoltajat tunnu ymmärtävän ollenkaan että se on tosi iso uhraus miehelle ottaa nainen joka antoi kaiken rakkautensa ja lapsen jollekin toiselle kun taas se lapseton mies on saamassa yleensä vain yleishyödykkeen ja maksajan osan, ei todellakaan mene nallekarkit ihan tasan.
Ja joo tosiaan huomannut että ei mene "nallekarkit tasan" ainakaan rakkaus asioissa ;D Tuntuu vaan välillä mutta pää pystyyn ja avoimin silmin katselemaan jos vaikka kuntosalilta jonkun kivan naisen nappaisin.
- parasetsiälapseton
Harmaaritari kirjoitti:
Hyvin voi kysyä missä se mies oli silloin nuorempana kun niitä lapsia olis pitänyt itse tehdä? Jossain nurkassa tietokonepelin kanssa kyyhöttämässä? Ujo ja ahdistunut joka ei saanut sanaa suustaan naisen edessä. Sit kun naiset jotka haluaa tehdä lapsia tekee niitä niiden kanssa jotka on mukana pariutumispelissä, niin hirvee haloo.
parasetsiälapseton kirjoitti:
Hyvin voi kysyä missä se mies oli silloin nuorempana kun niitä lapsia olis pitänyt itse tehdä? Jossain nurkassa tietokonepelin kanssa kyyhöttämässä? Ujo ja ahdistunut joka ei saanut sanaa suustaan naisen edessä. Sit kun naiset jotka haluaa tehdä lapsia tekee niitä niiden kanssa jotka on mukana pariutumispelissä, niin hirvee haloo.
Niin että kun nainen silloin nuorempana valitsi paskan miehen kun se vaan kostutti pikkarit niin se on ikäänkuin sitten sen kunnollisen miehen syytä ja sillä sitten on ikäänkuin velvollisuus alkaa sen paskan miehen jälkeläisen elättäjäksi, niinkö?
- siittäjähei
Harmaaritari kirjoitti:
Niin että kun nainen silloin nuorempana valitsi paskan miehen kun se vaan kostutti pikkarit niin se on ikäänkuin sitten sen kunnollisen miehen syytä ja sillä sitten on ikäänkuin velvollisuus alkaa sen paskan miehen jälkeläisen elättäjäksi, niinkö?
Kun ne omasta mielestään hyvät kiltit kunnolliset miehet jotka nyt haukkuu naisia palstoilla ja haaveilee naapurintytöstä ei olleet siellä markkinoilla silloin 2-kymppisinä kun lapsensaantihaluiset naiset etsi siittäjää!!! Jos hakkaa tattia tai näppistä kaiket illat niin ei tartte valittaa jos naiset menee muille miehille - niille jotka on radalla.
- finodukt
Elämän tarkoitus on geenien jatkaminen. Sen kannalta toisen miehen perimää kantavien lasten elättäminen on huono investointi.
"Elämän tarkoitus"
.. On jokaisella Elollisella Eliöllä Omansa.. Varsinkin Tiedostavalla IhmisApinalla.. Ei ole yhtä ElämänTarkoitusta, vaan jokaisella on Omansa.. ;P- 2322
No jos vaihtoehtona on lisääntymisikäinen ja -haluinen yh tai oma käsi, niin veikkaan että geenien jatkaminen onnistuu paremmin sen ensiksi mainitun kanssa. ;)
- 19.11
2322 kirjoitti:
No jos vaihtoehtona on lisääntymisikäinen ja -haluinen yh tai oma käsi, niin veikkaan että geenien jatkaminen onnistuu paremmin sen ensiksi mainitun kanssa. ;)
XD ... =)) ,hieno havainto!
- yheivaihtoehto
2322 kirjoitti:
Se onnistuu hyvin myös niiden kanssa joilla ei ole lapsia.
- perusasioita
yheivaihtoehto kirjoitti:
Se onnistuu hyvin myös niiden kanssa joilla ei ole lapsia.
Nimenomaan ei onnistu. Koska eivät halua lapsia tai jos haluavat niin eivät tule raskaaksi.
- oiuyhjb
Oman geeniperimänsä jatkaminen on aidosti elämän ainut tarkoitus. Mitään muuta tarkoitusta ei ihmiselämällä ole. Eikä tuotakaan tarkoitusta ole pakko noudattaa.
Toisen geeniperimän kasvattaminen - oli sitten vieraiden kansojen sossuelätys tai YH-mamman äpärän - on biologian ja luonnon vastaista.
- Kiltti-ja-kunnollinen
Antakaa mulle sitten yksi yh nainen. Kelpuutan heti kunnollisen naisen.
- miksi.nyt
Voisin kelpuuttaakin yksinhuoltaja naisen, mutta miksi kelpaan vasta nyt. Miksi en kelvannut silloin kun heillä ei ollut lapsia?
- Voiskojohtua
No jospa sä et tavannut aiemmin sitä naista, jolle kelpaisit vasta nyt?
- Pillujen--asiantuntija
Yh naisilla ei ole aikaa seksiin joten ätmi eläisi puutteessa. Ätmiä ei siis hyödyttäisi mitään olla yh naisen kanssa suhteessa.
- 1221121212
Riippuu tapauksesta. Jos vaatimukset samat kuin perusnaisella jonka voi saada lapsien menot minulle ei juuri aikaa, en keksi miksi en ottaisi saman tasoista lapsetonta
- tasotonta
Niitähän sulla on varmasti tunkemassa ovista ja ikkunoista eikö totta
- M.nmn
Tähän oisi sitten kanssa miettiä, miksi nainenei kelpuuttaisi yksinhuoltajamiestä. Huhuijaa,elämäähän kaikilla on takana enemmän tai vähemmän. Jos oikea löytyy ei siinä tuollaisia mietitä vaan ihmistä, jonka kanssa haluaa elää,kissoineen ,koirineen ,lapsineen ja sukulaisineen.
Vähän se kirkuva lapsi nurkissa kuumottaa..
Ja sitten seki että toinen mies on kiinnitettynä tämän pesueen elämään.
Pitäs laittaa se pesue omaan merkkiin... Ovat sitten minun.- 30jajotain
Itse en halua lapsia enkä koe että tulisin toimeen lasten kanssa pidemmän päälle. En vihaa lapsia mutta en usko että siitä tulisi mitään. Enkä kyllä kelpais yh-äipille muutenkaan.
Olen niin reilu mies, että jätän yh-mammat suosiolla muille miehille. Olkaa hyvä, Suomi on tuhansien yh-mammojen maa. Kyllä te saatte niistä hyviä puolisoita ja mukavaahan niitä toisten miehen lapsiakin on elättää ja hoitaa. Kysykää vaikka yh-mammoilta itseltään olisivatko hyviä puolisoita vai eivät. Vai vihaatteko lapsia? Kamalia olette jos ette toisen miehen lapsia hyväksy.
YH-naiset eivät ole osoittaneet kiinnostusta yhtään enempää kuin lapsettomat. Ja tuskin heille edes kelpaisi parisuhdekokematon mies, kun ei kelpaa ikäisilleni lapsettomillekkaan.
Mten et muka kelpaa, en ole homo mutta kyllä ihan normaalin miehen näkönen olet?
- kurppagee
Tkirjaimellaalkavamies kirjoitti:
Mten et muka kelpaa, en ole homo mutta kyllä ihan normaalin miehen näkönen olet?
Ei se pelkästä ulkonäöstä ole kiinni. Moni muukin asia ratkaisee mutta tätähän miehet eivät pikkuaivoillaan tajua.
kurppagee kirjoitti:
Ei se pelkästä ulkonäöstä ole kiinni. Moni muukin asia ratkaisee mutta tätähän miehet eivät pikkuaivoillaan tajua.
Kyllä minä tajuan ja kuule tarkotin että ei ainakaan ulkonäön puolesta pitäs olla ongelmaa, kyllä minä tajuan paljon ja näen asiat paremmin kuin moni arvaakaan monesti, tyhmäkään en ole, tunteellinen ja herkkä puoli on mikä on hyvä koska osana myös järkeä käyttää, herkkydyen kautta on helpompi tunnistaa kieroilut, vaikka välillä erehtyykin.
Oma itseni olen enkä muutu. Mutta sitähän osa teistä naisista ei tajua kun totuudet tulee netistä ja stereotyypeistä, pidätte miehiä yksinkertasian ja itsestään selvinä kun huomaatte ettei näin olekkaan niin käännätte asiat miehen syyksi. Onneksi muunlaisia naisiakin on jotka kunnioittavat miestä eivätkä vaadi mahdottomia ja antavat aikaa myös näyttää.
Itse ainakin hyväksyn naisen vikoineen päivineen. En edes haluaisi ola täydellinen, ei siinä ois mitään haastetta, onneksi olen tehnyt virheitäkin paljon koska se on opettanut sen että ottaa opiksi j akasvaa ihmisenä. Lisäksi se on opettanut aina nousemaan vaikak ois kuinka pohjalla ja vaikka kaiken menettäis niin aina olen noussut ja jatkanut matkaa itsevarmasti ja muita kunnioittaen.- 8897
Samaa ihmettelen, ihan hyvännäköiseltä mieheltä vaikuta tuossa kuvassa, miksi ei ole kelvannut?? Ja fiksultakin vaikutat. En usko että pelkkä parisuhdekokemattomuus olisi este.
- hyväasenne
Kyllä minä tajuan ja kuule tarkotin että ei ainakaan ulkonäön puolesta pitäs olla ongelmaa, kyllä minä tajuan paljon ja näen asiat paremmin kuin moni arvaakaan monesti, tyhmäkään en ole, tunteellinen ja herkkä puoli on mikä on hyvä koska osana myös järkeä käyttää, herkkydyen kautta on helpompi tunnistaa kieroilut, vaikka välillä erehtyykin.
Oma itseni olen enkä muutu. Mutta sitähän osa teistä naisista ei tajua kun totuudet tulee netistä ja stereotyypeistä, pidätte miehiä yksinkertasian ja itsestään selvinä kun huomaatte ettei näin olekkaan niin käännätte asiat miehen syyksi. Onneksi muunlaisia naisiakin on jotka kunnioittavat miestä eivätkä vaadi mahdottomia ja antavat aikaa myös näyttää.
Itse ainakin hyväksyn naisen vikoineen päivineen. En edes haluaisi ola täydellinen, ei siinä ois mitään haastetta, onneksi olen tehnyt virheitäkin paljon koska se on opettanut sen että ottaa opiksi j akasvaa ihmisenä. Lisäksi se on opettanut aina nousemaan vaikak ois kuinka pohjalla ja vaikka kaiken menettäis niin aina olen noussut ja jatkanut matkaa itsevarmasti ja muita kunnioittaen.Tolla asenteella luulisi löytyvän ihminen rinnalle. :)
hyväasenne kirjoitti:
Tolla asenteella luulisi löytyvän ihminen rinnalle. :)
No pitää säilyttää asenne, kun joskus yrittäny olla ihan muuta ku oma ittensä
8897 kirjoitti:
Samaa ihmettelen, ihan hyvännäköiseltä mieheltä vaikuta tuossa kuvassa, miksi ei ole kelvannut?? Ja fiksultakin vaikutat. En usko että pelkkä parisuhdekokemattomuus olisi este.
Oiskohan sillä osaa että olen odottanut naisen lähestymistä.
Aikoinaan keskustelin puolivuotta yh:n kanssa netissä ja se ei koskaan suostunut tapaamaan. Muija pelkäsi kuulemma lastensa takia kun olin niin epävakaa. Tietysti sekin oli joku sairas homo.
- 36vmies
Olen seurustellut yksinhuoltajan kanssa mutta otin eron koska sen naisen exä oli todella hankala. Se oli sellainen jännämies mitä tällä palstallakin tiedetään. Se tuli aina kännissä oven taa uhkailemaan exäänsä, soitteli ja tekaisi poliisille valeita. En jaksanut sellaista elämää joten otin pika eron.
- Old_school_man
En ole itse yksinhuoltaja, eikä minulla ole lapsia. Haluan lähteä samalta viivalta puhtaalta pöydältä.
Yksi lapsi ei ehkä haittaisi, mutta esim. 3 lapsen yh (varsinkin jos lapset ovat pieniä) voisi olla aika haasteellinen. Ihan jo siis ajankäytön kannalta, homma pyörii kumminkin muksujen ympärillä ja oma motivaatio käyttää kaikki aika tähän voi olla melko pieni.
Maksumiehen rooli myös ketuttaa varmasti, yh:t ovat yleensä matalatuloisia ja itse haluan säilyttää tietyn elintason.- Monttuherra
Käytännössä osa miehistä on kelpuuttanut yksinhuoltajanaisen.
- Naisnäkökulmaa
Näin naisena ymmärrän, että toiset naiset vain hakee elättäjää lapsillensa mikä on todella väärin. Ikinä ei pitäisi pitää lapsia pelinappuloina eikä lapsettomia miehiä käyttää hyväksi. On iso harppaus tulla lapsiperheeseen arkea pyörittämään. Mutta entä siinä tapauksessa, kun tulot ovat miestä paljon huonommat ja vaikka kuinka haluaisi tasavertaisesti ei vain pysty jakamaan kuluja puoliksi? Jääkö rakkaus rahojen vuoksi?
Me miehet ollaan aika seksivetoisia eli jos et turhia pihtaa ja toisaalta et ole jakanut kaikille, se korvaa monta puutetta.
Myös jos olet halukas tekemään kotitöitä, tyttöjen illassa ei ole pakko olla joka viikonloppu ja annat miehelle tilaa perheessä, voi homma toimia mainiosti.
Oma ajatukseni tässä asiassa on, että mielummin ei yksinhuoltaja äippää kumppaniksi miulle, mutta ehdoton ei tämä ei ole.
Sen mitä olen nettideittipalstoilla pyörinyt ja törmännyt yh-äippien profiileihin, niin suurinosa niistä joihin olen törmännyt ovat profiilissaan ilmoittaneet, tavalla taikka toisella, "Lapsilukuni on jo täynnä ja toivottavasti sinullakin, taikka et omia lapsia halua". Itse haluan omia lapsia.
Toisekseen itseäni arveluttaa ja pelottaa 'hypätä' suoraan lapsiperheellisen arkeen, kun ei ole edes kunnon parisuhteesta kokemusta. Mie uskon että lapsiperheen arkeen ja elämään kasvetaan yhdessä lapsen syntymisen ja kasvamisen rinnalla. Myöskin aikamonessa profiilissa on maininta "en hae lapsilleni isää". Ajatuksiini parisuhteesta ja perheen arjen pyörittämisestä ei sisälly tällaista vaihtoehtoa, että "lapset olisivat perheessä mukana, mutta en olisi heille isä".
Myöskin omia lapsia kun ei vielä ole ja parisuhdettakaan ei ole takana ja mahdollisesti se biologinen isä siellä on taustalla hoitamassa lapsia, niin minulla ei ole samaa ääntä ja arvoa lapsien kasvatuksesta päätettäessä.
Kaikesta huolimatta ei se täysin pois suljettua ole, etteikö sitä yksinhuoltaja äidin kanssakin saattaisi homma toimia.- 62100
Oma ex on nykyisin yh, 4kk eron jälkeen löysi viikos valmentaja ukkomiehen 4 lapsen isän. ttttttttttosin heidän suhde ei kestäny ku 4kk heh heh.
- 62100
Äijä jätti noh ajeli exälläni vaa hieman
- mieskulllli
Yhdyntään kelpaa ktoos...sitten takaoven kautta uloss..kun 5 minuutissa on mieslimat ulostuneet kullista.
- Ykkösmiess
No ei kelpaa, kun on väljähtynyt
- ooijbff
Puolisona YH viestittää ulospäin, että miehen status on alhainen,
- Old_school_man
Ceteris paribus noin, mutta isossa kuvassa toki vaikuttaa enemmän se, että millainen tuo nainen on ihmisenä. Ja miehenhän ei ole pakkoa tuollaiseen suhteeseen alkaa, jos ei halua.
- Kiltti-ja-kunnollinen
Alan vastailla sellaisten naisten treffi ilmoituksiin joilla on lapsi.
- 62100
No eise äijä kyllä komia ollu .kun tiedänkin sen vielä ,pääkin kuin meloni, mutta puhelahjat kai ok.Onha se poikani valmentaja....harmi ,kai se suhde oli alkanut jo meidän yhdessä ollessa,kun niin nopeasti eronjälkeen,(viikko)
- pienipoikanen
Aivan varmasti oli alkanut , ei kai kukaan viikon jälkeen erosta ,ala seurustelemaan. buahhaha, jos vielä lapsetkin, eli ukko oli jo kuvioissa.
Itse en kyllä itseäni ottaisi parisuhteeseen juuuri lasten takia, koska hullu exä on aina aiheuttamassa draamaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17611175
- 545318
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462555- 372246
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131771Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421664Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311310Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351256Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61066Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo102991