Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Osallistu keskusteluihin kirjautumalla palveluun.
Kirjaudu sisään
Eikö sinulla ole vielä tunnuksia?
Rekisteröidy
Keskustelu24
profiilit
Harmaaritari
Harmaaritari
Harmaaritari
Liittynyt 9v sitten
1574
aloitusta ·
20803
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
"Mustat+saavat+järjestäin+kovempia+tuomioita+kuin+valkoiset+samoista+rikoksista,+ja+se+on+vain+yksi+pieni+esimerkki."
Niin+ja+täällä+Suomessa+lievempiä.+Sekö+on+sinusta+oikein?+Jenkeissä+nuokin+olisi+saaneet+vuosikymmenien+tuomiot:
https://fi.wikipedia.org/wiki/Tapanilan_joukkoraiskaus
23.08.2020 21:24
"Kyllä+suomalaisten+miehien+pitäis+ryhdistäytyä,+kun+Suomi+on+naisille+yksi+turvattomimmista+paikoista+Euroopassa+olla+parisuhteessa.+(Ihan+kantasuomalaisten+miehienkin+kanssa)"
Höpö+höpö+taas+sun+juttujas.+turvattomimmista,+joopa+joo.+Toki+joillakin+naisilla+on+turvatonta+mutta+ne+onkin+hyvin+pitkälti+niiden+valintojen+seurausta,+pitää+saada+kaulatatuoitu+jännä+ja+sitten+tapahtuu.
23.08.2020 21:12
Mitäpä+luulet+mikä+mahtaa+olla+noiden+miesten+kuttuurinen+tausta+joka+tuon(kin)+tutkimustuloksen+aiheuttaa?+minäpä+luulen+ettei+se+ole+pohjoismaalainen.
23.08.2020 21:10
On+sillä+sikäli+että+suomalaiset+naisjärjestöt+innokaasti+tukevat+sellaisten+kulttuurien+tuomista+Suomeen+joissa+naiset+ovat+alaistetussa+asemassa.+Näiden+kulttuurien+naisten+hyvinvointi+ei+sitten+siinämäärin+kylllä+naisjärjetöjä+kiinnostakaan+kuin+niiden+kulttuurien+miesten+ihmisopikeudet+ja+mahdollisuudet+laittomiin+maassaoleskeluihin+ja+vaikka+mihin+valtuskierteisiin+eri+oikeusasteissa,+joka+maksaa+suomalaisille+veronmaksajille+miljoonia+vuosittain.+Naisjäjrjestöt+kyllä+jaksaa+möykätä+suomalaisen+miehen+oletetusta+väkivaltaisuudesta,+koronakeväänäkin+kun+oli++harvinaisen+vähän+ilmoituksia+kotiväkivallasta+se+oli+selvä+merkki+siitä+että+se+on+lisääntynyt,+naiset+eivät+vain+ilmoittaneet+siitä.
Tuo+nyt+oli+aika+alatyylinen+sulta.+Minä+en+ole+koskaan+lyönyt+naista,+oletkos+sinä?
23.08.2020 20:52
Oliskohan+tuossa+asiassa+niin+että+kun+jos+mies+on+varakkaampi+se+jakaa+niitä+tulojaan+myös+vaimolle,+mutta+kun+nainen+on+parempituloinen+se+ei+antaisi+latiakaan+kumppanilleen+ja+siitä+sitten+seuraa+konfliktia?
23.08.2020 20:41
"Miehet+ei+suomeksi+sanottuna+Suomessa+kovin+hyvin+ole+kasvaneet+aikuisiksi.+Erillisiksi+ihmisiksi+muista.+Jää+vaan+väkivalta+kun+ei+ole+muuta..."
Ennenkuin+haukkuu+suomalaisia+miehiä+sitä+voisi+tutustua+muiden+kulttuurien+tapaan+kohdella+naisiaan.
23.08.2020 20:39
Kyllähän+tuo+selvää+rasismia+oli.+Täälläpäin+aamupäivällä+keskustassa+joku+juoppo+huutaa+möykkäsi,+sitten+siihen+tuli+toinen+juoppo+ja+keskenään+huusivat+jotain+riitaansa.+Poliisia+ei+näkynyt+missään.+Niin+ne+vain+saa+kantikset+huutaa+ja+möykätä+ihan+rauhassa.+Taatusti+jos+olisi+jompikumpi+juoppo+ollut+tummaihoinen+olisi+poliisin+väkivaltakoneisto+aktivoitunut+ja+vienyt+tummaihoisen+möykkääjän+putkaan.
23.08.2020 20:36
Niin+ja+sun+kaverin+wuppiksen+vuosia+harjoittama+allekirjoittaneen+herjaus+voidaan+sivuuttaa+kokonaan,+sen+esittämät+joukko-+perse-+ym.+raiskaus+sun+muut+toiveet.+Sitten+jos+minä+joskus+sanon+vähän+takaisin+kun+wuppis+siihen+ränkättämisellään+lietsoo,+astut+sankarina+puolustamaan+heikkoa+naista,+joka+siinä+vaiheessa+muuten+esiintyi+karvanaamaäijänä+ja+sellaisena+tulkoon+myös+kohdelluksi,+ja+aloitat+ihmisvainon+ulottaen+sen+vaikka+mihin.+Pitäisköhän+sun+tasapuolisuuden+nimissä+wuppiksen+miehelle+kirjoittaa+huolestasi+sen+väkivaltafantasioita+kohtaan?
23.08.2020 19:48
Ironia+on+vaikea+laji,+ei+se+kaikilta+onnistu.
23.08.2020 19:32
Milloin+olen+sua+huoraksi+tai+lutkaksi+nimitellyt?+tai+yleensäkään+nimitellyt?+etpä+taida+löytää+semmoista.+Ehkä+jossain+sun+mielikuvitusleikissä,+jossain+"toisessa+totuudessa"+sellaista+voisi+olla+tapahtunut+ja+sitä+sitten+koetat+nytkin+syöttää+ihmisille.
23.08.2020 19:31
Kun+asiasanat+loppuu+alkaa+henkilöhyökkäykset,+senhän+te+osaatte.+Sinänsä+hauskaa+että+minua+voi+herjata+ja+nimitellä+loputtomiin+mutta+jos+minän+toisinaan+kyllästyn+ja+sanon+jotain+siitä+alkaa+jeesustelu+ja+vainot.
23.08.2020 19:17
Tuonpa+kun+olisi+jasulikin+ymmärtänyt+:(
23.08.2020 19:08
Kamuilkaahan+siinä+nyt+ja+keksikää+lisää+juttuja,+kivasti+taas+myös+valtiksen+vedätte+kiusattavaksi+vaikka+ei+ole+mitään+teille+tehnyt.
23.08.2020 18:16
Monestiko+se+pitää+sanoa+että+olen?++Tämäkin+jännä+kun+lähti+J:n+vihjauksista+että+on+olemasa+salaperäinen+"toinen+totuus",+sitä+toitotti+viikkokausia+ja+josta+sitten+myöhemmin+itsekin+myönsi+ettei+oikesti+tiedä+mitään+olevankaan+olemassa+ja+kuittasi+naureskelulla.+Jännästi+vaan+jää+elämään+tämmöiset+mutta+J:hän+on+itse+viattomuus+joka+ei+ole+tehnyt+mitään.
23.08.2020 18:14
En+tietenkään+anna.+Kuten+olen+aiemminkin+sanonut+en+voi+tietää+kuka+on+linkkejä+lähetellyt,+varmaa+on+kuitenkin+se+että+J+on+lähetellyt+mustamaalaavaa+kamaa+ja+samaan+osoitteeseen+on+laitettu+sairaita+linkkejä,+se+on+mitä+minä+tiedän+ja+perusteetonta+mustamaalausta+on+tapahtunut+J:n+toimesta,+se+on+varma+tieto+ja+kamulaisiksi+katsotaan+kaikki+jotka+näitä+harjoittaa,+ne+on+samalla+agendalla+liikenteessä.+Jos+olisit+yhtään+seurannut+keskusteluja+tietäisit+kyllä+ketä+täällä+on+eniten+solvattu+ja+toivottu+vaikka+mitä,+nämä+kamulaiset+tietysti+takertuu+johonkin+asiayhteydestä+irrotettuun+jonka+perusteella+lietsovat+itsensä+pyhään+vihaan+jonka+perusteella+katsovat+oikeutetuksi+alkaa+kiusaamaan+ulkopuolisia+aiheuittaen+ties+mitä+pelkotiloja+uhkaavilla+viesteillään.+
Minulla+ei+ole+mahdollisuuksia+selvittää+enempää+kuin+mitä+täältä+tihkuu+tietoa.
Kuka+lässyttää+semmoisia?+täällähän+voi+kuka+tahansa+lässyttää+mitä+hyvänsä+ja+kamukerho+sitä+on+kertonut+tekevänsä+myös+puskista.
23.08.2020 18:10
"Ilkeydestä+puheenollen....+Pöndehän+mainitsi+joskus+jostain+saamastaan+r-videosta,+muistin+kun+J+toi+sen+tuossa+esille.
Se+kuulosti+aika+omituiselle.+Lie+asia+jo+selvinnyt,+onko+siitä+mainintaa?"
Niinpä,+raiskausvideolinkkejä+missP:n+sähköpostiin+harmis+on+raiskaaja+-tarinoiden+vauhditukseksi,+eikös+olekin+aika+sairasta?+luulis+sunkin+ymmärtävän+miksi+ärsyttää+eikä+eniten+itseni+puolesta.
"Mulle+on+alkanut+vahvasti+alkanut+tuntumaan+siltä,+että+sinä+ja+Pönde+haluatte+jostain+käsittämättömästä+syystä+ylläpitää+näitä+harhoja+ja+keksiä+tavan+syytellä+muita+palstalaisia."
Ai+jaa,+kummastipa+sullakin+muuttuu+ääni+kellossa,+ensin+tahdot+tietää+lisää+ja+kun+kerron+käännätkin+niin+että+me+halutaan+syytellä.+Ei+me+haluta+mutta+aina+kun+täällä+aletaan+noita+väitteitä+esittää+tuon+kyllä+oman+kantani+esille+ja+ne+temput+tiedoksi+mitä+on+tehty,+jos+et+kamusistasi+semmoisia+halua+uskoa+syytä+sitten+vaikka+minua+ja+missP:tä,+helpompihan+se++on+varmasti+niin.
Joo,+tässä+asiassa+en+näe+mitään+syytä+fiksata,+riittävän+monesti+olen+sanonut+odottavani+anteeksipyyntöä,+sellaista+ei+ole+tullut+eikä+lienee+tulossakaan+niin+miksi+minun+muka+pitäisi+olla+se+joka+sitten+joka+"joustaa"+kiusaajien+joukkovoiman+edessä?+haistakoon+p..ka+vaan+koko+sakki+kunnes+tulevat+anteeksiantoa+anelemaan,+en+tosin+tiedä+annanko+kun+nyt+muistutit+niistä+raiskausvideoistakin.
23.08.2020 16:06
On+ihan+tietoa+että+tietoista+manipulointia+on+harjoitettu+ties+miten+monen+henkilön+voimin.
No+en+minäkään+koivn+innoissani+ole+kun+nämä+vedetään+tapetille,+mutta+toki+jos+ja+kun+vedetään+niin+kuin+nyt+niin+toki+joudun+kommentoimaan,+sullakin+nyt+pitäisi+sitten+olla+jonkinnäköinen+kuva+tapahtumista+ja+ymmärrys+palstakamusista,+että+mihin+ne+kykenee+ihan+ilkeyttään.+Menneet+ei+ole+täysin+menneitä+koskaan,+"anteeksi+voi+antaa+mutta+unohtaa+ei+ikinä",++tässä+vähän+sama+juttu+mutta+kun+ei+ole+anteeksipyyntöä+miltään+taholta+tullut+ei+ole+siihenkään+tarvetta.
23.08.2020 15:41
Aikamoinen+kampanja+käsittääkseni+käytiin.+
Jahans,+taas+alkaa+sama+vihjailu+mitä+siellä+kulisseissa+ilmeisesti+tehtiin.++"Sillä+harmiksella+on+on+niita+piiloagressioita,+mä+olen+lukenut+psykologiaa,+mä+tiedän,+näkyy+selvästi+sen+viesteistä!"+"Se+välttelee+parisuhdetta+kun+tietää+että+ennenpitkää+pillastu+ja+lyö!"+joo,+olet+sä+kyllä+mainio+:D
Sitä+minä+en+voi+tietää,+että+manipuloitteko+jokainen+erikseen+vai+porukalla,+kerro+sinä.
23.08.2020 15:24
"Miksi+ihmeessä+sunkin,+vanhan+palstakonkarin+piti+lähteä+levittelemään+yksityiselämääsi+täällä"
Minä+en+ole+levitellyt,+ne+on+ihan+muut+levittelijät+näissä.
J+käsittääkseni+kampanjoi+aika+tehokkaasti,+en+tiedä+mitä+kaikkea+on+harjoitettu+J:n+ja+muiden+toimesta.
23.08.2020 15:19
"Ei+kai+tätä+enää+palstalla+viljellä?"
Ei+ehkä+palstalla+mutta+kulisseissa+ilmeisesti+on+vaikka+mitä+hämmennetty.
23.08.2020 15:17
35 / 1041