Uskotko sinkuiksi esittäytyvien

Anonyymi

olevan oikeasti sinkkuja? Siis näistä muutamasta harvasta tunnistettavasta palstahahmosta? Kuka on, kuka ei.

281

254

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eivät ole. Paripalstailu on harrastus, vaikkakin väärin sinkuissa, minkä itsekin tietävät. Pahiten kiistelevät ovat pareja. Huoletonta sanoa toiselle kun tietää, että voi sanoa.

• Anonyymi

Esim wuppista nyppii kun Harmis on liian tarkka rahasta ja sitten poliittiset asiat menevät myös ristiin.

• Anonyymi

Kyllä on heillä köyhä tuo elämän sisältö.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä on heillä köyhä tuo elämän sisältö.

No niinpä.

• Anonyymi

Kai se antaa näille parisuhteisiin sivupotkua ja onhan se aina mukava sinkkuja huijata.

• Anonyymi

Jep, saa kickinsä kun ikävä-palstalla vedättävät rakkaudenkipeitä teinejä. Ja vauvalla lähetä terveisesi kaivatullesi-ketjussa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jep, saa kickinsä kun ikävä-palstalla vedättävät rakkaudenkipeitä teinejä. Ja vauvalla lähetä terveisesi kaivatullesi-ketjussa.

Ja soluttautuvat oikeaan elämään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja soluttautuvat oikeaan elämään.

Ja myös muille keskustelupalstoille. Eihän näillä ole oikeaa elämää ollenkaan! J76 on Narri vauvapalstalla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja myös muille keskustelupalstoille. Eihän näillä ole oikeaa elämää ollenkaan! J76 on Narri vauvapalstalla

No sinkuille parisuhteilijat väittävät ”sä oot ainoa”.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No sinkuille parisuhteilijat väittävät ”sä oot ainoa”.

Katsos, palstasta on tullut elämä. Parisuhde on jäänyt harrastukseksi.

• Anonyymi

Työpaikallakin kävi pariskunta keikkahommalla. Riitelivät ja haistattelivat toisilleen siinä lomassa. Samanlaisia pariskuntia tälläpalstalla.

• Anonyymi

Pahinta on ollu tuo Harmiksen silmät apposen auki suhdestatuksesta valehtelu. Mm. Pönttis saattoi mennä vanhanaikaiseen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pahinta on ollu tuo Harmiksen silmät apposen auki suhdestatuksesta valehtelu. Mm. Pönttis saattoi mennä vanhanaikaiseen?

Onko kukaan miettinyt mitä kävi Pönttikselle. Miksei sitä ole näkynyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käyttää varmaan toista nikkiä, kenties elisakettu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käyttää varmaan toista nikkiä, kenties elisakettu

On sulta kyllä aika halpamaista heitellä alaleuatonta paskaa. Mikä nyt elisakettua vastaan? Pelkäätkö, että laukoo totuuksia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pönttikselle kävi huonosti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pönttikselle kävi huonosti.

Ja kuka siitä kantaa vastuun?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On sulta kyllä aika halpamaista heitellä alaleuatonta paskaa. Mikä nyt elisakettua vastaan? Pelkäätkö, että laukoo totuuksia?

Hahhah, mulla oo penniäkään täällä tai teistä kiinni :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä jaksa dissauttaja. Mene löffiä kuuntelemaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Puskissahan se vinettää minkä ehtii.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mut Pönttiksen tapaus selvitetään ja ketä siinä oli kiinni ja miksi kävi niin kuin kävi.

• Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

Puskissahan se vinettää minkä ehtii.

Tiedät tapauksesta jotain mitä kävi?

• Anonyymi kirjoitti:

Tiedät tapauksesta jotain mitä kävi?

En tiedä eikä voisi vähempätä kiinnostaakaan.

• Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

En tiedä eikä voisi vähempätä kiinnostaakaan.

Olet siinä. Kerro?

• Anonyymi kirjoitti:

Olet siinä. Kerro?

Kerro nyt itse vaan, kun sitä huomiota jälleen kaipaat puskissa vinkuen. Teet itsestäsi aloituksia ja haet huomiota sääliä kerjäämällä?

• Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

Kerro nyt itse vaan, kun sitä huomiota jälleen kaipaat puskissa vinkuen. Teet itsestäsi aloituksia ja haet huomiota sääliä kerjäämällä?

Kuka? Ketä nyt syytät? Mitä muuten kuulut tämän aloituksen alle? Mene pois kun aikuiset keskustelevat. Olet joku 15 vuotias teini.

• Anonyymi kirjoitti:

Kuka? Ketä nyt syytät? Mitä muuten kuulut tämän aloituksen alle? Mene pois kun aikuiset keskustelevat. Olet joku 15 vuotias teini.

Olet siinä, kerro. Ihan Missin tapa ja tyyli kirjoittaa. Niin omintakeinen tyyli ettei voi erehtyä.

Tosi aikuismaistahan se on jahdata jotain palstailijaa foliohattu kenossa pitkin palstaa,esittäen mitä ufompia teorioita oman utuisen pään uumenista, tapu tapu. :)

• Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

Olet siinä, kerro. Ihan Missin tapa ja tyyli kirjoittaa. Niin omintakeinen tyyli ettei voi erehtyä.

Tosi aikuismaistahan se on jahdata jotain palstailijaa foliohattu kenossa pitkin palstaa,esittäen mitä ufompia teorioita oman utuisen pään uumenista, tapu tapu. :)

Mikä sulla on missiä vastaan kun hyökit ja näet sen kaikkialla?

• Anonyymi kirjoitti:

Näen sen siinä missä se on eli siinä. Ihan turha esittää nimimerkillä yhtä ja puskana toista.

• Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

Näen sen siinä missä se on eli siinä. Ihan turha esittää nimimerkillä yhtä ja puskana toista.

Jotain sussa on vialla.

• Anonyymi kirjoitti:

Jotain sussa on vialla.

Sitähän sinä jaksat jankuttaa, kun en istu sun muottiin niin en istu. Koita vaan sinäkin hyväksyä se.

• Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

Sä olit aina kateellinen missille. Kopioit sitä ja kaikkea. Säälittävää.

-sivullinen

• Anonyymi kirjoitti:

Sä olit aina kateellinen missille. Kopioit sitä ja kaikkea. Säälittävää.

-sivullinen

Kateuskortti käytetty. Mistähän sille pitäs kateellinen olla?

• Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

Kateuskortti käytetty. Mistähän sille pitäs kateellinen olla?

Samat lauseet ja asiat kopsasit missiltä omiin juttuihis. Etkö omillas pärjää?

-sivullinen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nythän se poista sata kertaa kommentin kuinka Harmis kusetti Misspönttöuunia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Harmis ja Pönttis tietävät miten siinä kävi.

• Anonyymi

Eikä ollut kukaan vakkareista täällä, ei rekattu eikä anonyymi. T: Queen of trollsin aseenkantaja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä ollut kukaan vakkareista täällä, ei rekattu eikä anonyymi. T: Queen of trollsin aseenkantaja

💗💗💗

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Edelleen poistatetaan/poistetaan se tosiseikka että jazulia ja muita rekattuja trollattiin huolella. Jokainen pitkä ketju oli Queen of trollsin masinoima. Miksi tämä täytyy poistaa? Fakta mikä fakta. Tulen kirjoittamaan tämän niin monta kertaa että se saa jäädä näkyviin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Edelleen poistatetaan/poistetaan se tosiseikka että jazulia ja muita rekattuja trollattiin huolella. Jokainen pitkä ketju oli Queen of trollsin masinoima. Miksi tämä täytyy poistaa? Fakta mikä fakta. Tulen kirjoittamaan tämän niin monta kertaa että se saa jäädä näkyviin.

Huomasin, että poisto viuhahti :)

• Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

Saman huomannut J-76. Pöntöllä on lapsellinen tyyli kirjoittaa ja ajatukset samaa luokkaa vaikka keski-ikäinen jo onkin. Höynähtäneen näköinen täti ihminen purr purrrisemassa ja hip hip hipistelemässä..

• Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

Pöntön tunnistaa aina, joo.

Mä en pidä tuosta sen manipuloivasta ja itsekeskeisestä toimintatavasta.

xLiner

• Anonyymi kirjoitti:

xLiner

Ei taida hällä olla kaikki inkkarit kanootissa tai sitten hän on itse emätrolli. Pappatrollin kätyri ja rakastaja.

Anyway varsin ikävä tyyli näykkiä ja herättää kyräilyä ja epäsopua. Kieroillen puskista.

• Anonyymi kirjoitti:

Saman huomannut J-76. Pöntöllä on lapsellinen tyyli kirjoittaa ja ajatukset samaa luokkaa vaikka keski-ikäinen jo onkin. Höynähtäneen näköinen täti ihminen purr purrrisemassa ja hip hip hipistelemässä..

Tunnistettava tyyli kuitenkin. Tietyt sanat ja sanojen järjestys toistuu. Ikään kuin tuttu äänenpaino, vaikka äänettömänä ollaankin.

• Anonyymi kirjoitti:

Samat lauseet ja asiat kopsasit missiltä omiin juttuihis. Etkö omillas pärjää?

-sivullinen

Hah, miksihän mä niin viitsisin tehdä? Millä syyllä olisin kateellinen yhdenkään naisen naisellisista ominaisuuksista tai kaakatuksista, kun nimenomaan en kaipaa enkä yhdistä mitään niistä itseeni.

• J-76 kirjoitti:

Hah, miksihän mä niin viitsisin tehdä? Millä syyllä olisin kateellinen yhdenkään naisen naisellisista ominaisuuksista tai kaakatuksista, kun nimenomaan en kaipaa enkä yhdistä mitään niistä itseeni.

Jaa, ettei olis saanutkaan humpsis pumpsis kirjoittaa? No sehän on leikkiä. Yksi aloittaa lörpöttelyn ja toinen riimittelee perässä.

Seuraa johtajaa, matki apinaa leikkiä. 😃

• Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

Tunnistettava tyyli kuitenkin. Tietyt sanat ja sanojen järjestys toistuu. Ikään kuin tuttu äänenpaino, vaikka äänettömänä ollaankin.

Harhat ne on sullakin :)))

• Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

Ei taida hällä olla kaikki inkkarit kanootissa tai sitten hän on itse emätrolli. Pappatrollin kätyri ja rakastaja.

Anyway varsin ikävä tyyli näykkiä ja herättää kyräilyä ja epäsopua. Kieroillen puskista.

Näyttää siltä, että yksi viidestä roikkuu vähän kanootin ulkoliepeillä, mutta eivätköhän ne muut vedä senkin penkille.

• Anonyymi kirjoitti:

Harhat ne on sullakin :)))

On varmaan, mutta ei suinkaan pahimmasta päästä mitä tulee palstailuun ja palstan käyttäjiin. Kyllä mä mielestäni annan kokolailla hyvin ihmisten olla rauhassa.

Joskus kuumentuu vuoropuheluissa, jos vastapuoli vänkyttää yksipäisesti kuuntelematta vastapuolta tai tahalleen peeloilee. Mutta noin muuten ei mulla ole rakkikoiran piirteitä.

• Anonyymi kirjoitti:

Näyttää siltä, että yksi viidestä roikkuu vähän kanootin ulkoliepeillä, mutta eivätköhän ne muut vedä senkin penkille.

Harmi hänelle, jos jätättää mutta harmi on joutua syyttömänä syytellyksikin.

Olen tähänkin saakka kyennyt kertomaan epämukavat kantani ihan omalla nimimerkilläni, niin että jokainen näkee ja pystyy yhdistämään keneltä murina tulee. Ja puolustautumaan ja oikaisemaan oikealle taholle murinoitaan. Anonyymi huutelu on pelkurin elkeillä vähän kun selän takaa huutelua, eikä se ole rakentavaa kritiikkiä kun puolustus käännetään jonkun muun anonyymin syyksi.

En minä. Vaikka olisi pommittanut anonyyminä ketjun täyteen paskaa piilonsa turvin.

• Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

Olen tähänkin saakka kyennyt kertomaan epämukavat kantani ihan omalla nimimerkilläni, niin että jokainen näkee ja pystyy yhdistämään keneltä murina tulee. Ja puolustautumaan ja oikaisemaan oikealle taholle murinoitaan. Anonyymi huutelu on pelkurin elkeillä vähän kun selän takaa huutelua, eikä se ole rakentavaa kritiikkiä kun puolustus käännetään jonkun muun anonyymin syyksi.

En minä. Vaikka olisi pommittanut anonyyminä ketjun täyteen paskaa piilonsa turvin.

Turha syyttää pönttistä se oli queen of trolls. Ja sinä jazuli olet sokea omalle käytöksellesi.

• Anonyymi kirjoitti:

Turha syyttää pönttistä se oli queen of trolls. Ja sinä jazuli olet sokea omalle käytöksellesi.

Jakautunut pesoona vai syynvierittäjä? Lopeta tuo Jazulittaminen, en pidä siitä. Jos sinun on ihan pakko käyttää minusta jotakin nimeä, käytä Jania tai J-76.

En väitä olevani virheetön, mutta rehellinen olen. Jos johonkin syyllistyn ei mulla ole mitään tarvetta piiloutua ja väittää olevani syytön.

Näkökulmakysymyksissä taas en minä koe tarpeelliseksi muuttaa näkemystäni toisen mieliksi.

• Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

Kumma tapa sulla maalittaa pönttistä. Mistä se juontaa? Kun jotain palstalla tapahtuu, huutaa jasuli ”Pönttis!” Saitko pakit?

• Anonyymi kirjoitti:

Kumma tapa sulla maalittaa pönttistä. Mistä se juontaa? Kun jotain palstalla tapahtuu, huutaa jasuli ”Pönttis!” Saitko pakit?

Juttele Missin kanssa henkevästi aiheesta ja kysy kuka tämän maalittamisen aloitti. En minä, mutta täräytän takaisin kun kerran ei tajua itsekään lopettaa.

• Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

Juttele Missin kanssa henkevästi aiheesta ja kysy kuka tämän maalittamisen aloitti. En minä, mutta täräytän takaisin kun kerran ei tajua itsekään lopettaa.

Miten sä ylipäätään mihinkään liityt? :))))))

• Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

No-life :))))))

• Anonyymi kirjoitti:

Miten sä ylipäätään mihinkään liityt? :))))))

Kovasti tuota J-76 jankotetaan ja inistään mun pahuudesta. Tiedänhän minä etten ole syypää mihinkään, mutta kaikki ei tiedä ja sillähän nuo mulkut ratsastaakin. Paskan kylvämisellä.

• Anonyymi kirjoitti:

No-life :))))))

Huomaan. 😃

• Anonyymi kirjoitti:

"Saitko pakit?"

Miksi jankutat tätä? Miksi sinulle on niin tärkeää, että olisin saanut pakit? Ja miksi juuri Missiltä, tyypiltä johon en tunne edes sellaista vetoa, että riiaisin saati edes haaveilisin hänestä?

Olen kyllä saanut pakitkin tavallaan, mutta ymmärrettävistä syistä ja hän ei ole Missi, Miss Suomikaan.

• Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

"Saitko pakit?"

Miksi jankutat tätä? Miksi sinulle on niin tärkeää, että olisin saanut pakit? Ja miksi juuri Missiltä, tyypiltä johon en tunne edes sellaista vetoa, että riiaisin saati edes haaveilisin hänestä?

Olen kyllä saanut pakitkin tavallaan, mutta ymmärrettävistä syistä ja hän ei ole Missi, Miss Suomikaan.

Sinulla on riippuvuussuhde ”pönttikseen”. Näet kovasti mielenkiintoa kaikkeen mikä siihen kytkeytyy. Missi viisaana naisena on sulle pakit antanut. Kun et saa sinä ei saa kukaan muukaan ja syytät harmaata raiskausjutuista. Näin näemme ajatuksesi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

xLiner

Sä huudat sitä vielä vanhainkodissa ja ne pistää sut lepositeisiin. :D

”Mä tunnistan pöntön, ihan varmasti tunnistan!” Kunnes osaston geriatrilääkäri vaivuttaa sut kankkupiikillä uneen, että Mutikainenkin ikkunapaikalla saa nukutuksi edes vartin kunnes taas kuuluu: ”Mä tunnistan pöntön!!”.

• Anonyymi kirjoitti:

Sinulla on riippuvuussuhde ”pönttikseen”. Näet kovasti mielenkiintoa kaikkeen mikä siihen kytkeytyy. Missi viisaana naisena on sulle pakit antanut. Kun et saa sinä ei saa kukaan muukaan ja syytät harmaata raiskausjutuista. Näin näemme ajatuksesi.

Urpo olet, ei voi mitään. Minua evvk Missin saaminen. Missi antanut pakit? Miten voi antaa pakit, kun en ole mitään pyytänytkään? 🤪

Omassa mielessään haaveillut mun haluavan häntä? Kaapissa vai? 😆

Täällä ainoa nainen jota olen himoinnut on Lillis ja hänkin on hetero ja onnellisesti parisuhteessa nykyään. Joten stop nyt Missi haaveilut meistä. 😃

• Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

Urpo olet, ei voi mitään. Minua evvk Missin saaminen. Missi antanut pakit? Miten voi antaa pakit, kun en ole mitään pyytänytkään? 🤪

Omassa mielessään haaveillut mun haluavan häntä? Kaapissa vai? 😆

Täällä ainoa nainen jota olen himoinnut on Lillis ja hänkin on hetero ja onnellisesti parisuhteessa nykyään. Joten stop nyt Missi haaveilut meistä. 😃

Osaston yligeriatria tarvitaan piikittämään jo aiemmin? 🤔

Koronassakin on sanottu jälkioireena olevan aistiharhoja (pöntöstä ei tosin mainittu). Viimeisimpänä asiasta kertoi Baba Lyybeck.

• Anonyymi kirjoitti:

Osaston yligeriatria tarvitaan piikittämään jo aiemmin? 🤔

Koronassakin on sanottu jälkioireena olevan aistiharhoja (pöntöstä ei tosin mainittu). Viimeisimpänä asiasta kertoi Baba Lyybeck.

Jaha. Selvä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

xLiner

Minä pidän, parempi niin kuin väritön mielistelijä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä pidän, parempi niin kuin väritön mielistelijä.

Mielistelee valtista🤩😍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mielistelee valtista🤩😍

Pönttöuunia ei valtista.

• Anonyymi

Eipä sillä ole mitään merkitystä, koska tämä palsta on ajatustenpurkupaikka. En ole muualla heidän kanssaan tekemisissä.

• Anonyymi

Entäs sitten kun ollaan IRL tekemisissä? Tilanne muuttuu olennaisesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka olet ja kenen kanssa olet tekemisissä IRL.

• Anonyymi kirjoitti:

IRL tyypit pitäis tuntea sen verran hyvin, ettei mikään palsta voi tulla väliin spekulaatioineen. Muutenhan se IRL tunteminenkin on vaan diipa daapaa, kuten palstailu helposti on.

• Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

IRL tyypit pitäis tuntea sen verran hyvin, ettei mikään palsta voi tulla väliin spekulaatioineen. Muutenhan se IRL tunteminenkin on vaan diipa daapaa, kuten palstailu helposti on.

Tässä olen kyllä täysin samaa mieltä.

• Anonyymi

No, karma tulee.

• En tietenkään usko. Ei täällä ole sinkun sinkkua.

On ainoastaan sinkkuudesta haaveilevia. Näkeehän sen siitäkin, miten epämiellyttäviksi ihmiset osaavat itsensä tehdä.

• Anonyymi

Kyllä täällä sinkkuja on jotka haluavat oikeasti keskustella, mutta heidät haukutaan alimpaan helvettiin.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä täällä sinkkuja on jotka haluavat oikeasti keskustella, mutta heidät haukutaan alimpaan helvettiin.

No myönnän, provosoin.

En usko, että sinkkuutta tai sinkkuja sinänsä haukutaan alimpaan helvettiin. Jos näin on, se on törkeää. En suvaitse moista.

Ilmiöitä tai mielipiteitä tietysti haukutaan. Esim lapsipornosta haaveilevia, ihmisten koskemattomuuden puuttumiseen, vääristyneitä ajattelumalleja eri sukupuolista ja ihmisistä yleensä. Sekä siitä, jos ihminen herkuttelee huono-osaisuudellaan.

Jos keskustelu alkaa olemaan mallia pillu-prno-pano, ei siinä ole mitään keskusteltavaa. Ei sellainen viehätä kirjoittajia. Aika marginaaliryhmää ehkä. Eihän siinä keskustella elämästä, vaan unelmista.

Minä myönnän, että joskus on todella vaikea asettautua sinkun elämään. Tunteisiin. Mitä kokee. Toiveisiin. Mutta asia koskettaa minua. Ja haluaisin tietää enemmän niistä todellisista tunteista, ajatuksista ja kokemuksista. Äänensävyyn, musta tuntuu.

• Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

No myönnän, provosoin.

En usko, että sinkkuutta tai sinkkuja sinänsä haukutaan alimpaan helvettiin. Jos näin on, se on törkeää. En suvaitse moista.

Ilmiöitä tai mielipiteitä tietysti haukutaan. Esim lapsipornosta haaveilevia, ihmisten koskemattomuuden puuttumiseen, vääristyneitä ajattelumalleja eri sukupuolista ja ihmisistä yleensä. Sekä siitä, jos ihminen herkuttelee huono-osaisuudellaan.

Jos keskustelu alkaa olemaan mallia pillu-prno-pano, ei siinä ole mitään keskusteltavaa. Ei sellainen viehätä kirjoittajia. Aika marginaaliryhmää ehkä. Eihän siinä keskustella elämästä, vaan unelmista.

Minä myönnän, että joskus on todella vaikea asettautua sinkun elämään. Tunteisiin. Mitä kokee. Toiveisiin. Mutta asia koskettaa minua. Ja haluaisin tietää enemmän niistä todellisista tunteista, ajatuksista ja kokemuksista. Äänensävyyn, musta tuntuu.

No mitähän vittua sä sitten kulutat aikaas sinkut-palstalla? Disse.

• Anonyymi kirjoitti:

No mitähän vittua sä sitten kulutat aikaas sinkut-palstalla? Disse.

Kommentti oli elisaketulle, ei Disselle.

Kuule, tämä kiinnostaa minua.

Miksi itse kirjoittelet tänne? Ehkä kiusataksesi muita kirjoittajia?

• Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

No myönnän, provosoin.

Jollain on nyt jotain sua vastaan, mutta älä pakita. Oo vaan siinä.

• Anonyymi kirjoitti:

Jollain on nyt jotain sua vastaan, mutta älä pakita. Oo vaan siinä.

Se jokin voisi tulla reilusti sanomaan, mikä mättää. Miten olen jonkun pahastuttanut?

En tajua tälläistä.

• Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

Se jokin voisi tulla reilusti sanomaan, mikä mättää. Miten olen jonkun pahastuttanut?

En tajua tälläistä.

Mäkin tässä vähän ihmettelen, näyttää mies hermostuneen.

• Anonyymi kirjoitti:

En edes viitsi arvailla sukupuolta.

Eikä sillä ole merkitystäkään.

Enempi merkitsee suoraselkäisyys.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Teidät on jo paljastettu.

• Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

En edes viitsi arvailla sukupuolta.

Eikä sillä ole merkitystäkään.

Enempi merkitsee suoraselkäisyys.

Niinpä. Mut taitaa olla tuossa tapauksessa skolioosi tms.

• Anonyymi

No mä olen kertonut uudelle miesystävälle tästä palstasta ja tiedän, että seuraa. Ei osallistu, mutta lukee.

• Anonyymi

Jan huijaa, että olisi eronnut. Ei se ole.

• Anonyymi

Sormus näkyi olevan sormessa..

• Kerrohan mitä ketään kiinnostaisi ylipäänsä tietää parisuhdestatustani? Mitä varten?

Jos minä kommentoin johonkin yksityisasia se tarkoittaa etten halua kertoa asiasta enempää.

• J-76 kirjoitti:

Kerrohan mitä ketään kiinnostaisi ylipäänsä tietää parisuhdestatustani? Mitä varten?

Jos minä kommentoin johonkin yksityisasia se tarkoittaa etten halua kertoa asiasta enempää.

Mikäli minuun siis viitattiin tällä huijaa höpinällä. Jos ei niin ohita kysymykseni.

• Anonyymi

Minkähänlaisella tolalla nää parisuhteet sitte on, jos toinen viettää aikansa palstalla.

• Anonyymi

Niinpä.

• Anonyymi

Rutinoituneita, eli pidempiaikaisia (30 v).

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rutinoituneita, eli pidempiaikaisia (30 v).

Sen verran, että toinen sortuu pettämään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sen verran, että toinen sortuu pettämään.

Ei. Vaan rutinoituneita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei. Vaan rutinoituneita.

Petos kuitenkin houkutti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viihdytystä & kiihdytystä väljähtyneeseen suhteeseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ajattele ite.
        Jos olet ollut 30 vuotta saman muijan kanssa, niin kait sitä jo muidenkin kanssa mielellään juttelee. Eikä kyse ole siltikään mistään pettämisestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ajattele ite.
        Jos olet ollut 30 vuotta saman muijan kanssa, niin kait sitä jo muidenkin kanssa mielellään juttelee. Eikä kyse ole siltikään mistään pettämisestä.

Jospa henkilö tulee omalla nimimerkillään keskustelemaan suhteensa tilasta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ajattele ite.

Olisko reilua kertoa toisille naisille siitä vakimuijasta? Eikä väittää ettei kyllä ketään oo. Ei ole suhdetta ja diibadaabaa. ”En tunne palstalta ketään, vain sinut halihalihali”.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ajattele ite.

Tiedätkö sinä sisällön?

• Anonyymi

Miten mahtaa vakimuija yönsä nukkua. Liitto onnea ja auvoa...

• Anonyymi

Sitä voi jokainen parisuhteellinen nainen tykönään miettiä, miltä tuntuu kun se oma mies esiintyy ikisinkkuna, poikamiehenä jne. Miten se sopii sen suhteessa olevan naisen pirtaan? Mä en sitä hyväksyisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä voi jokainen parisuhteellinen nainen tykönään miettiä, miltä tuntuu kun se oma mies esiintyy ikisinkkuna, poikamiehenä jne. Miten se sopii sen suhteessa olevan naisen pirtaan? Mä en sitä hyväksyisi.

Miksi siitä poistettiin viesti tyyliin ”toi ei oo kyllä reilua”? Onko modepuolella hätä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi siitä poistettiin viesti tyyliin ”toi ei oo kyllä reilua”? Onko modepuolella hätä?

Niinpä...rekatut=modet

• Anonyymi

Valheethan paljastuu aina.

• Anonyymi

ja paska valuu valehtelijan niskaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ja paska valuu valehtelijan niskaan.

Kuten nyt näemme valehtelijat lukevat nyt perääntyneinä hiljaa ja odottavat hikikarpalo otsalla milloin napsahtaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuten nyt näemme valehtelijat lukevat nyt perääntyneinä hiljaa ja odottavat hikikarpalo otsalla milloin napsahtaa.

Ja ennen kaikkea, mitä napsahtaa.

• Anonyymi

Mä luulen, että yksi palstamies täällä tekee vielä vakieukkonsa hulluksi. Eukon kasetti ei tule kestämään.

• Anonyymi

Sit sitä miettii, että miks se tekee sille niin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joku kysy tuolla hyvin, että millähän tolalla nää suhteet on. Joo, panee miettimään oikeasti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nimimerkkejä kehiin. Nyt juorutaan kunnolla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niitä odotetaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En mä sellasta tyyppiä halua itellenikään, joka tekee eukolleen noin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Selän takana. Se tekee samat muillekin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

? Miten tuo liittyy siihen, että epäilyttävät nimimerkit jätetään mainitsematta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

? Miten tuo liittyy siihen, että epäilyttävät nimimerkit jätetään mainitsematta?

Koviten äänessä olevat nimimerkit.

• Anonyymi

Tämähän poistettiin ilman että tuli edes harmaata boxia hetki sitten:) Busted

• Anonyymi

On se saatanan pientä teidän leikki. Ymmärrättekö että täällä käy myös tosissaan olevia nuoria? Oisko aika eläköityä , menkää ylilaudalle josta ootte kotoisin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämähän poistettiin ilman että tuli edes harmaata boxia hetki sitten:) Busted

Nyt tuli valvomossa kiirettä. Tiivistyykö täällä tunnelma? Joku syyttää jo Ellua vaikkei se oo mitään tehny vaan miespuolinen.

• Anonyymi

Eivät ole sinkkuja. Ja jos ovatkin, luultavimmin jotain neliraajahalvaantuneita vuodepotilaita jotka kirjoitustikku suussa elävät fantasiaelämää palstalla.

• Anonyymi

Sellasille heruis ees jotain sympatiaa, näille ei.

• Tämä tosiaan ON sinkkupalsta! :D

• Anonyymi

Joudutkohan valvomaan koko la-su välisen yön?

• Anonyymi

Niin kuin huomataan, niin noinhan ei todellisuudessa ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan.

• Anonyymi kirjoitti:

Eihän vauvapalstoillekaan vauvat kirjoittele! :D

• Anonyymi
        Kollimaattori kirjoitti:

Eihän vauvapalstoillekaan vauvat kirjoittele! :D

Hymymerkki ei peitä pakokauhua.

• Anonyymi kirjoitti:

Hymymerkki ei peitä pakokauhua.

Inhoan irviöitä, mutta olen alkanut taas käyttämään niitä, koska minut aina ja poikkeuksetta ymmärrettiin väärin.

Ei näköjään auttanut.

• Anonyymi

Ei tää selviä ennen kun pöytä on putsattu.

• Anonyymi

En tiedä muista, itse olen sinkku todellakin.
      Terveisin Tampereen mies 46v.

• Ihan sama onko vai ei, ihmisiä yhtä kaikki. Osa kykenee keskustelemaan, osa vaan arvostelemaan.

• Anonyymi

Osa kykenee vedättämään viattomia, joten ei se silloin ihan sama ole kun seuraukset siitä pitäs kantaa ja hoitaa.

• Anonyymi

Sanoo tyyppi joka ei osaa edes keskustelun alkeita🙄

• Anonyymi kirjoitti:

Osa kykenee vedättämään viattomia, joten ei se silloin ihan sama ole kun seuraukset siitä pitäs kantaa ja hoitaa.

Oletko joutunut sitten jonkun vedättämäksi? Miksi?

• Anonyymi kirjoitti:

Sanoo tyyppi joka ei osaa edes keskustelun alkeita🙄

Osaan, en vaan viitsi haaskata kaikkiin aikaani ja käytöstapojani.

• Anonyymi

Sanotaanko näin, että ne pystyvät nukkumaan, joilla omatunto vielä on. Loput valvovat pitkät yöt.

• Anonyymi kirjoitti:

Sanotaanko näin, että ne pystyvät nukkumaan, joilla omatunto vielä on. Loput valvovat pitkät yöt.

No sinähän sen tiedät, nukkumassahan sunkin jo pitäisi olla?

Mulla taas on omat syyni valvoa.

• Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

No sinähän sen tiedät, nukkumassahan sunkin jo pitäisi olla?

Mulla taas on omat syyni valvoa.

Teinien kuten sinun pitäisi olla nukkumassa jo. Tietävätkö vanhempasi, että pyörit täällä yöaikaan?

• Anonyymi kirjoitti:

Teinien kuten sinun pitäisi olla nukkumassa jo. Tietävätkö vanhempasi, että pyörit täällä yöaikaan?

Taisin syntyä ennen sinua, jokusen vuoden aiemmin. :)

• Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

Et kuulu ilmeisesti asiaan mitenkään muuten kuin moderoinnin kautta, joten jatkossa ignoorataan ja siirrytään asiaan.

• Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

Kenethän tämä kaveri nyt näkee. Mun syntymävuottani ei tiedä kukaan. =)

• Anonyymi kirjoitti:

Et kuulu ilmeisesti asiaan mitenkään muuten kuin moderoinnin kautta, joten jatkossa ignoorataan ja siirrytään asiaan.

Moderointi sulla on noussut kuplivana päähän ja siitähän pakkomielteestä sinä et näytä pääsevän eroon millään. Ketä helvettiä kiinnostaa jonkun suomi24 moderoiminen?

• Anonyymi kirjoitti:

Kenethän tämä kaveri nyt näkee. Mun syntymävuottani ei tiedä kukaan. =)

Villi veikkaus vaan.

• Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

Osaan, en vaan viitsi haaskata kaikkiin aikaani ja käytöstapojani.

Hyvä keskustelija ja tasapainoinen ihminen keskustelee kaikkien kanssa samoin tai lopettaa keskustelun. Sinä solvaat ja ilkeilet kun keinot loppuu.

• Anonyymi kirjoitti:

Hyvä keskustelija ja tasapainoinen ihminen keskustelee kaikkien kanssa samoin tai lopettaa keskustelun. Sinä solvaat ja ilkeilet kun keinot loppuu.

Palaatko nyt mun perjantaiseen ketjuun ja käytökseen? Etkö ymmärtänyt sitä kieliposkessa vääntämiseksi?

Minä pidin sitä ilkeilevänä huumorina, totta kyllä turhauduin välissä anonyymin jänkäykseen. Mutta niin hänkin ehkä minuun.

Mitä minä sitten ilkeilen ja missä tilanteessa yleensä?

• J-76 kirjoitti:

Palaatko nyt mun perjantaiseen ketjuun ja käytökseen? Etkö ymmärtänyt sitä kieliposkessa vääntämiseksi?

Minä pidin sitä ilkeilevänä huumorina, totta kyllä turhauduin välissä anonyymin jänkäykseen. Mutta niin hänkin ehkä minuun.

Mitä minä sitten ilkeilen ja missä tilanteessa yleensä?

Kun itse en koskaan koe, että keinot loppuisi. On vaan mitä on ei tarvita keinoja olemiseen ja ilmaisuun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lillis??

• Anonyymi kirjoitti:

Lillis??

Yym. Voisi torua noin, vaan luulen että perustelisi paremmin jos hän olisi. Eikä jättäisi kertomatta niitä tilanteita jossa reagoin huonosti.

Turha ojentaa, jos ei kerro mihin ja missä kiinnittää huomiota.

• Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

Yym. Voisi torua noin, vaan luulen että perustelisi paremmin jos hän olisi. Eikä jättäisi kertomatta niitä tilanteita jossa reagoin huonosti.

Turha ojentaa, jos ei kerro mihin ja missä kiinnittää huomiota.

*Lillis??

Yym. Voisi torua noin, vaan luulen että perustelisi paremmin jos hän olisi. Eikä jättäisi kertomatta niitä tilanteita jossa reagoin huonosti.*

Ei ole. Koko viikonloppu ollaan oltu tiiviisti yhdessä ja juuri tuohon kellonaikaan teimme aivan muuta kuin selasimme nettiä.
        Jiii

• Anonyymi kirjoitti:

*Lillis??

Yym. Voisi torua noin, vaan luulen että perustelisi paremmin jos hän olisi. Eikä jättäisi kertomatta niitä tilanteita jossa reagoin huonosti.*

Ei ole. Koko viikonloppu ollaan oltu tiiviisti yhdessä ja juuri tuohon kellonaikaan teimme aivan muuta kuin selasimme nettiä.
        Jiii

Aha.

• Anonyymi

Olen köyhempi sinkku, jonka toinen puoli on sileä, terve.
      1Kor. 7:32 Soisin, ettei teillä olisi huolia. Naimaton mies huolehtii siitä, mikä on Herran, kuinka olisi Herralle mieliksi.

• Anonyymi

Hämmentävää. Miksi tietyllä palstalla saisi keskustella vain ko. viiteryhmän jäsenet? Tämä kun ei kuitenkaan ole nettideitti-palsta, vaan keskustelupalsta.

Ihan samalla tavoin uskonto-palstoilla käyvät ateistit ja ateisti-palstalla uskovaiset. Politiikka-sivuilla hypitään yli puoluerajojen. Miksipä siis sinkut eivät saisi jutella parisuhde-palstalla ja varatut sinkku-palstalla? Pointtihan ei ole täältä löytää puolisoa, vaan rupatella niitä näitä.

• Anonyymi

No kun "Sinkut" nimityksenä jo kertoo että se on sinkuille... Oikeastaan se on jo outoa miten joku varattu tänne on eksynytkään...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kun "Sinkut" nimityksenä jo kertoo että se on sinkuille... Oikeastaan se on jo outoa miten joku varattu tänne on eksynytkään...

Samaa mieltä. Otsikossa kenelle ja sillä oletuksella mennään.

• Anonyymi

Miksei pointtina olisi löytää puolisoa? Kirjoittelet varsin outoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa mieltä. Otsikossa kenelle ja sillä oletuksella mennään.

Näin. Suomi24:llä on lukemattomia alasivustoja, joista varmasti löytää omansa. Mutta nää sinkkujen vakkarit on kasvaneet täällä suolessa, aloittivat kertomansa mukaan miehen logiikka-palstalla kunnes tälläisen käytöksen seurauksena mitä täällä nyt harrastavat siirtyivät sinkut-palstalle. Ovat syrjäytyneitä heinäsirkkoja jotka tuhoavat kaiken missä liikkuvat.

• Niih olen ateistina käynyt siellä uskonto palstalla. Enkä nyt uskoon tullut.
        Eikä se nyt haittaa ole että täälläkin olen väliin, joskus olin päivittäin,
        Etten nyt sinkuksi muuttunut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän "Sinkut" nimi kerro muuta kuin sen, että palstalla keskustellaan aiheesta sinkut. Ei se palstan nimi tarkoita että palstalla saisi käydä vain sinkut. Kaikki parisuhteissa olevat ovat myös olleet joskus sinkkuja. Joten muutkin kuin tämän hetken sinkut saattavat olla kiinnostuneita sinkkuudesta puheenaiheena.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän "Sinkut" nimi kerro muuta kuin sen, että palstalla keskustellaan aiheesta sinkut. Ei se palstan nimi tarkoita että palstalla saisi käydä vain sinkut. Kaikki parisuhteissa olevat ovat myös olleet joskus sinkkuja. Joten muutkin kuin tämän hetken sinkut saattavat olla kiinnostuneita sinkkuudesta puheenaiheena.

No itse asiassa siinä luki aiemmin "kaikkien sinkkujen oma palsta". Nyt se teksti on otettu pois. Mutta silloinkin kun se teksti vielä oli, ja ilmoitti selkeästi keille palsta on tarkoitettu, täällä oli varattuja.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Niih olen ateistina käynyt siellä uskonto palstalla. Enkä nyt uskoon tullut.
        Eikä se nyt haittaa ole että täälläkin olen väliin, joskus olin päivittäin,
        Etten nyt sinkuksi muuttunut.

Samoin, on tullut käytyä mielenkiintoisia keskusteluja erilaisilla palstoilla. Niilläkin joiden aihepiiri (esim uskonto) ei itseä koske, mutta jonka aihe kuitenkin kiinnostaa jutustelumielessä.
        Musiikissa, elokuvissa, kirjallisuudessa, politiikassa yms. kaikissa sama. Vaikka joku tietty genre ei olisi oma suosikki, voi siitä silti käydä keskustelua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Kaikki parisuhteissa olevat ovat myös olleet joskus sinkkuja."

Ontuva selitys.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin. Suomi24:llä on lukemattomia alasivustoja, joista varmasti löytää omansa. Mutta nää sinkkujen vakkarit on kasvaneet täällä suolessa, aloittivat kertomansa mukaan miehen logiikka-palstalla kunnes tälläisen käytöksen seurauksena mitä täällä nyt harrastavat siirtyivät sinkut-palstalle. Ovat syrjäytyneitä heinäsirkkoja jotka tuhoavat kaiken missä liikkuvat.

Naulan kantaan👊

• Anonyymi kirjoitti:

Samoin, on tullut käytyä mielenkiintoisia keskusteluja erilaisilla palstoilla. Niilläkin joiden aihepiiri (esim uskonto) ei itseä koske, mutta jonka aihe kuitenkin kiinnostaa jutustelumielessä.
        Musiikissa, elokuvissa, kirjallisuudessa, politiikassa yms. kaikissa sama. Vaikka joku tietty genre ei olisi oma suosikki, voi siitä silti käydä keskustelua.

Itseäni on kiinnostanut ihmiset älykkyyden eri osa-alueet kun kasvatuksessa lapsille on erittäin merkittävät myös kasvatus on lähellä sydäntä koska ovat kuin mini ihmisiä mutta myös tämmöinen ajankohtainen politiikka kiinnostaa pintaa vain tiedän mutta en nyt hirveämmin syvemmin ja maailman menokin.

olen poikennut ystäviä palstalla kun olen kaivannut Ja ikävä palstalla miehen logiikka oli erittäin alkuvaiheessa merkittävä koska miehen mielen tunteminen hyvin merkittävää myös tieteet ja konee kiinnostaa niiden toimivuudet sekä myös luonnon tieteet myös historia(ihmisen tekojen syiden seuraamukset.)
        Yleensä sinkut palstalla voisi luulla että on myös ihmisiä.

Musiikin tyyli lajeja en tiedä olen vaan soitellut lapsena pienenä korvakuulona ja muita rinnastavia kuin myös kuunnellut musiikkia mutta en tiedä sit sen tarkemmin musiikeista kun eivät ole sitten kiinnostanut mutta kuuntele kyllä musiikkia

Komediat, kauhu, fantasia myös nämä dystopia ja tieteen tyyppiset elokuvat sarjat elokuvat ovat mitä nyt katselen aika monipuoliset

Musikaali sarjat, elokuvat ei sitten kuulu yhtään ole uponnut tai olen nähnyt ne huonoimmat nukahdan kesken.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Itseäni on kiinnostanut ihmiset älykkyyden eri osa-alueet kun kasvatuksessa lapsille on erittäin merkittävät myös kasvatus on lähellä sydäntä koska ovat kuin mini ihmisiä mutta myös tämmöinen ajankohtainen politiikka kiinnostaa pintaa vain tiedän mutta en nyt hirveämmin syvemmin ja maailman menokin.

olen poikennut ystäviä palstalla kun olen kaivannut Ja ikävä palstalla miehen logiikka oli erittäin alkuvaiheessa merkittävä koska miehen mielen tunteminen hyvin merkittävää myös tieteet ja konee kiinnostaa niiden toimivuudet sekä myös luonnon tieteet myös historia(ihmisen tekojen syiden seuraamukset.)
        Yleensä sinkut palstalla voisi luulla että on myös ihmisiä.

Musiikin tyyli lajeja en tiedä olen vaan soitellut lapsena pienenä korvakuulona ja muita rinnastavia kuin myös kuunnellut musiikkia mutta en tiedä sit sen tarkemmin musiikeista kun eivät ole sitten kiinnostanut mutta kuuntele kyllä musiikkia

Komediat, kauhu, fantasia myös nämä dystopia ja tieteen tyyppiset elokuvat sarjat elokuvat ovat mitä nyt katselen aika monipuoliset

Musikaali sarjat, elokuvat ei sitten kuulu yhtään ole uponnut tai olen nähnyt ne huonoimmat nukahdan kesken.

Mitkä on hyviä kauhuleffoja mielestäsi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No itse asiassa siinä luki aiemmin "kaikkien sinkkujen oma palsta". Nyt se teksti on otettu pois. Mutta silloinkin kun se teksti vielä oli, ja ilmoitti selkeästi keille palsta on tarkoitettu, täällä oli varattuja.

Poistivat virheensä tajuttuaan, kehitystä tapahtuu suomi 24:kin.

• Anonyymi kirjoitti:

Onhan niitä paljon enemmänkin katsottavia mutta on vaikea mihinkään järjestykseen pistää tai edes muistaa kaikkea nimeltä.

• Anonyymi kirjoitti:

Myös Resident Evil katsottava ehkä toistamiseenkin ja
        Bird Box

• Anonyymi kirjoitti:

Kaikkea löytyy kun muistelee ja pompahtaa mieleen.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Kaikkea löytyy kun muistelee ja pompahtaa mieleen.

Eikös tämä menossa oleva "sinkkujen 24 Sunnuntai" ole horrorien horroria?

AsianVierestä

• Anonyymi kirjoitti:

Mitäs itselläsi on katsottavia mielessä?
        Jospa löytyy jotain jota ei ole vielä katsonut.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

En minä kauhukuvista piittää kun ne alkavat pelottamaan ja asun yksin. Ei uskalla pissalle enää mennä kun vessassa voi vaania joku märkö.

AsianVierestä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En minä kauhukuvista piittää kun ne alkavat pelottamaan ja asun yksin. Ei uskalla pissalle enää mennä kun vessassa voi vaania joku märkö.

AsianVierestä

Käykö Lumikki ja sen seittämän kääpiötä?
        Katson mieluummin jännitys, action ja sotaelokuvia.
        Kauhu ja rakkaus ovat ehdottomasti out.

AsianVierestä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käykö Lumikki ja sen seittämän kääpiötä?
        Katson mieluummin jännitys, action ja sotaelokuvia.
        Kauhu ja rakkaus ovat ehdottomasti out.

AsianVierestä

Nuo molemmat saa kokea ihan arkipäivässä jos on parisuhteessa:)

AsianVierestä

• Anonyymi kirjoitti:

AsianVierestä

Jännä juttu piiloudun ja halun piiloon ja pistän miehen tarkistamaan ovet jos liian pelottavia katson tai kiinni pureudun.
        sinulla olisi yö valvottava ettei varjosyö ja valot päällä pitää pysyä joku sellainenkin kauhuleffa oli mutta mieleen ei tule nimeä.
        Joskus on liian jännittävä yökin on takana.

Noh joo kyllä se kannattaa ottaa sitten Koti treffeille eipähän lähde deitti karkuun ehkä.🥰

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Tulee nyt ensimmäiseksi mieleen Signs ja The Others, ne on ihan hyviä. Ringin olen kans nähnyt joskus elokuvissa, sekin hyvä. Noita muita en ole tainnut nähdä.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Jännä juttu piiloudun ja halun piiloon ja pistän miehen tarkistamaan ovet jos liian pelottavia katson tai kiinni pureudun.
        sinulla olisi yö valvottava ettei varjosyö ja valot päällä pitää pysyä joku sellainenkin kauhuleffa oli mutta mieleen ei tule nimeä.
        Joskus on liian jännittävä yökin on takana.

Noh joo kyllä se kannattaa ottaa sitten Koti treffeille eipähän lähde deitti karkuun ehkä.🥰

Hmm...tuo ei ole tullut koskaan mieleeni. Kutsuu naisen kylään ja laittaa pyörimään kauhuleffan jossa hämärillä kaduilla ja talojen välissä pilkotaan naisia näkyvin ottein.
        Varmasti yöseura olisi taattu, tai sitten pitäisi saattaa ja itteään pelottaisi yksin paluumatkalla...
        Joo, ei. Parempi katsoa vaikka kolmea pientä porsasta posket vastakkain.

AsianVierestä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

AsianVierestä

Liian pelottavia en minäkään katso yksin asuvana!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Liian pelottavia en minäkään katso yksin asuvana!

Juu, eikä tuollaista ole häpeä tunnustaa vaikka kävin pumppailemassa tänään salilla.
        Eihän sitä sitten tiedä mikä limamöljäskä se nurkan takana voi vaania:)

AsianVierestä

• Anonyymi kirjoitti:

Juu, eikä tuollaista ole häpeä tunnustaa vaikka kävin pumppailemassa tänään salilla.
        Eihän sitä sitten tiedä mikä limamöljäskä se nurkan takana voi vaania:)

AsianVierestä

Niih ei tämä nyt ihan d&d ole elämä vaikka lvl tulee vuosittain.

• Enpä ole nähnyt mitään syytä kyseenalaistakaan.

• Anonyymi

Äkkivääristä profeetoista kun pääsis.

• Enpä välitä mikä suhdestatus kelläkin on. Tää on keskustelusivusto, ei mikään treffipalvelu. Jokainen saa olla mitä on.
      En itsekään aio edes mainita täällä suhdestatusta enää... ei kuulu muille. 😊

• Anonyymi

Kyllä, tämä on tai pitäisi ainakin.

• Anonyymi

Noinhan se on.

• Anonyymi kirjoitti:

Noinhan se on.

No näin sen itse pidän. Eipä siinä muilla ole paljoa nokan koputtamista. Täällä ei vaadita mitään tietoja itsestään muiltakaan, niin eipä munkaan tartte.

Jokainen hoitakuut itse tonttinsa. 😃

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

No näin sen itse pidän. Eipä siinä muilla ole paljoa nokan koputtamista. Täällä ei vaadita mitään tietoja itsestään muiltakaan, niin eipä munkaan tartte.

Jokainen hoitakuut itse tonttinsa. 😃

Disse on jumalasta seuraava, dissen ei tarvii välittää mistään, ollaan siunattuja kun disse jakaa armoitettua omahyväisyytään.

• Anonyymi kirjoitti:

Disse on jumalasta seuraava, dissen ei tarvii välittää mistään, ollaan siunattuja kun disse jakaa armoitettua omahyväisyytään.

Mutta en pyydä sentään rukoilemaan polvillaan, eikös ole jaloa? 😇

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä, tämä on tai pitäisi ainakin.

Ai tämä on, tai pitäisi olla, treffipalvelu? Olet toveri erehtynyt väärälle välilehdelle, nimittäin tuolla on tuo Deitit-osio johon ihmiset menee kun etsivät netistä seuraa. Tämä on nimensä mukaisesti keskustelupalsta.

• Anonyymi

Ei voi olla nauramatta, Nauru-Matti, matti on aina nauramati.

• Anonyymi

En ole sinkku, mutta mielelläni käyn lukemassa juttuja täällä.

• Anonyymi

Tämä on nyt mennyt jankkaamiseksi ketkä saavat keskustella ja mistä, selväksi taisi tulla vain se ettei pimperon perässä täällä saa olla, muu jäi hieman avonaiseksi.
      Aivan sama ketkä tänne ajatelmiaan raapustavat, ihmisiä kaikki ovat.

AsianVierestä

• Anonyymi

Saahan sen perässä olla!

• Anonyymi

Voi Hullu-Heikki sekä Tommi-Tyhmyys kerrassan, kun poliittisia uutisia ei voi olla nauramatta, SDP:n Sanna Marin pyytää apua "tovereilta", voi ei sentään.

• Anonyymi

Jos haluatte katsoa hai-ohjelmia, niin katsokaa Deep Blue 3. siinä on haita ja räjähdyksiäkin.

Tämä eräs värin tyyppi mitä haeskelen.. ultraMarin-sininen tumman sininen, harrasteissa, ei ole Sanna Marin, vain ultramarin-sininen deep blue värisävy.

• Anonyymi

Miehistä varmastikin pitkälti kaikki ovat ikisinkkuja.

• Anonyymi

Jokainen nainen valehtelee poliisille aina jokaisella sanomallaan kirjaimella.

Mutta jooh, hai-ohjelmia tuli Paramount -kanavalla, vasarahaita ja sinihaita niitä erilaisia.

• Anonyymi

Sinkkujen palstalla olevan ei tarvitse olla sinkku. Parisuhdepalstalla olevan ei tarvitse olla parisuhteessa. Tunteet palstalla olevat voivat olla psykopaatteja ilman tunteita.

• Anonyymi

En usko. Mm. nimimerkki scrg on varmasti varattu.

• Anonyymi

On siellä yksi tai kaksikin ehkä.

• Anonyymi

Ja nimet?

• Anonyymi

Eivät ole sinkkuja.

Pitkänliiton miehiä ja naisia.

Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      60
      814
    2. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      111
      773
    3. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      46
      660
    4. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      215
      604
    5. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      42
      553
    6. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      52
      536
    7. Nykytiedon valossa

Tekisitkö nykyisellä tietämyksellä jotain toisin ja mitä se olisi?
      Ikävä
      76
      523
    8. Jippii ! Zoon konkurssia tutkitaan .

Vihdoinkin jotakin tietoa.
      Ähtäri
      22
      506
    9. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      82
      483
    10. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      37
      480
    Aihe