Eihän+se+ihan+tervettä+ole+enkä+nyt+100%:sen+varmasti+voi+tietää+kuka+rekkaili+Ikiksestä+kaikki+mahdolliset+muunnokset+(kymmeniä)+silloin+taannoin+kun+sitten+jouduin+sen+trollin+vuoki+itselle+rekkaamaan+tämän,+ihmeellisestihän+se+kyllä+sattui+samaan+aikaan+kun+pertti+alkoi+suoltamaan+aiheettomia+trollisyytöksiään+allekirjoittaneesta.Jos+niin+että+pertsa+on+noiden+mimimerkkirekkailuiden+takana+niin+kannattaisi+kyllä+tosiaan+tutkiskella+itseään,+sen+verran+lapsellisen+koulukiusaajan+käytöstä+semmoinen.
"Äijä+siitä+uhriutui+kun+ilmoitin+oman+kantani+asiaan,+tuli+ns.+väärin+ymmärretyksi...+syytömänä+osapuolena!+No+sattuuhan+näitä,+surkuhupaisia+juttuja.En+kyllä+ymmärrä+miten+vahingossa+joutuu+jonnekin+senssipalstalle...+minusta+sinne+kyllä+on+varmaan+menty+tietentahtoen...+jostain+syystä.+"Oikaisua+ja+selvennykseksi:+Tilitys+koskenee+allekirjoittanutta+kun+airistolainen+sai+päähänsä+että+olen+nettideittailuja+harrastava+pelimies+kun+vuosia+sitten+sitä+kokeilin+sen+verran+että+muutaman,+olikohan+5+naista+treffasin+joista+kahden+kanssa+oli+seksiä,+tästä+päättelin+että+neittdeiteistä+on+helppo+saada+seksiä+ja+tämä+oli+niin+väärin+kun+ei+ilmeisesti+sellaista+päätelmää+saa+tehdä+tai+on+kaksinaamainen+valehtelija+ja+lurjus.+Asiaan+ei+tietenkään+vaikuta+se+että+siihen+heti+alkuunsa+sen+homma+sitten+loppui,+sen+ekan+sekstailukumppanin+kanssa+hengailin+jokusen+viikon+ja+sen+toisen+seuraavaksi+löytyneen+kanssa+seurustelin+pari-kolme+vuotta,+homma+sitten+loppui+pitkään+välimatkaan+sitten+ja+tulin+tänne+palstalle.+Siinä+seurustelusuhteen+päätytttyä+sen+verran+vielä+kokeilin+nettideittiä+että+ýhden+naisen+tapasin+ja+sen+tuntui+innostuvan+aikalailla,+minä+olin+kässäri+päällä+ja+stoppasin+homman+kun+ei+tuntunut+oikealta,+hänen+kanssa+ei+ollut+seksiä+kun+en+halunnut+käyttää+hyväksi.+Että+semmoinen+armoton+pelimieslurjus.+En+olisi+tähän+edes+viitsinyt+kommentoida+mutta+tuo+väärien+tietojen+levittäminen+kaksinaamaisuudesta+ei+ole+kovin+kivaa+kun+nimenomaan+vältän+elämässä+ajautumista+tilanteisiin+joissa+siihen+voisi+syyllistyä.