Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Osallistu keskusteluihin kirjautumalla palveluun.
Kirjaudu sisään
Eikö sinulla ole vielä tunnuksia?
Rekisteröidy
Keskustelu24
profiilit
Harmaaritari
Harmaaritari
Harmaaritari
Liittynyt 9v sitten
1574
aloitusta ·
20803
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Eihän+se+ihan+tervettä+ole+enkä+nyt+100%:sen+varmasti+voi+tietää+kuka+rekkaili+Ikiksestä+kaikki+mahdolliset+muunnokset+(kymmeniä)+silloin+taannoin+kun+sitten+jouduin+sen+trollin+vuoki+itselle+rekkaamaan+tämän,+ihmeellisestihän+se+kyllä+sattui+samaan+aikaan+kun+pertti+alkoi+suoltamaan+aiheettomia+trollisyytöksiään+allekirjoittaneesta.
Jos+niin+että+pertsa+on+noiden+mimimerkkirekkailuiden+takana+niin+kannattaisi+kyllä+tosiaan+tutkiskella+itseään,+sen+verran+lapsellisen+koulukiusaajan+käytöstä+semmoinen.
28.04.2017 16:36
No+eipä+niitä+isoja+vaatimuksia+ystäville+juurikaan+ole.+Ne+kun+on+tuntenut+jo+pitkään,+suuren+osan+lapsuudesta+asti+niin+ei+voi+oikein+vaatia,+pitää+vain+hyyväksyä.+Aito+ja+rehellinen+kaikkiin+suuntiin+eikä+pummaa+melkeinpä+riittää+siihen+ettei+tarvitse+laittaa+välejä+poikki.+Koppava+ja+vähän+mulkku+voi+olla+kunhan+ei+ole+mulle,+masentumaan+taipuvaisen+narsistinkin+kanssa+pärjäilee+ja+sitten+tietysti+ihan+tavallisten+ihmisten+kanssa+jonkalaisia+minun+kavereista+suurin+osa.
27.04.2017 21:19
"Ps:+mä+en+kommentoi+puskista,+mun+ketjujen+naiskommentit+on+aitoja.+"
Aika+outo+lausunto+sinulta+kun+eihän+tuosta+kauaa+ole+kun+epäilit+suunnilleen+kaikkia+palstan+naisia+vuorollaan+miesten+tekemiksi+trolleiksi,+mikäs+nyt+on+muuttanut+mielen?
27.04.2017 21:09
Ehkä+sun+taso+keskustelijana+on+laskenut?+Sinähän+olit+silloin+aluksi+aika+hyvä+keskustelija+ja+avauksetkin+oli+monipuolisempia+kuin+nyt+kun+olet+jäänyt+johonkin+ihme+arvostelen+ätmejä+-häkkiin+pyörimään.+Pyrkimys+valkoritarointiin+on+selvästikin+syönyt+sinusta+parasta+terää+pois,+olisit+vaan+reippaasti+oma+itsesi+enemmän+niin+tulisi+varmaan+sitten+naiskommenttejakin,+semmoisia+ihan+oikeita.
27.04.2017 20:42
Minäkin+annoin+avaukselle+peukun,+mukava+ajatella+että+Pertille+tulee+siitä+hyvä+mieli+:)
27.04.2017 20:31
Oi,+ihanko+totta+että+minun+kommenttien+vuoksi+joutuu+miettimään+kirjautumista?+Enpä+ole+arvannutkaan+että+vaatimattomat+sanomisesi+vaikuttavat+heikkopäisiin+tuolla+tavalla,+mitä+tuohon+nyt+sanoisi...sorry?+Ei+muuten+ole+yksiö+vaan+kaksio,+helposti+vaihtuisi+suurempaankin+mutta+kun+ei+ole+nyt+tarvetta.
27.04.2017 20:30
Enpä+ole+anteeksipyyntöä+odottanutkaan,+vaikka+se+kyllä+olisi+paikallaan,+kunhan+nyt+edes+lopettaisit+tuon+ympäriinsä+kaksinaamaisuudesta+syyttelyn+kun+se+ei+pidä+paikkaansa+muualla+kuin+jossain+sun+kuvitelmissa.+Tuossa+kirjoitit+"mutt+ei+kannata+p*sk*nheittäjäksikään+ryhtyä"+niin+voisit+sitä+itsekin+noudattaa.+Se+on+vähän+eri+juttu+yleisellä+tasolla+arvostella+asioita+kuin+henkilökohtaisesti+syytellä+jotakuta+omien+paikkansa+pitämättömien+kuvitelmien+perusteella.
27.04.2017 19:04
"Äijä+siitä+uhriutui+kun+ilmoitin+oman+kantani+asiaan,+tuli+ns.+väärin+ymmärretyksi...+syytömänä+osapuolena!+No+sattuuhan+näitä,+surkuhupaisia+juttuja.
En+kyllä+ymmärrä+miten+vahingossa+joutuu+jonnekin+senssipalstalle...+minusta+sinne+kyllä+on+varmaan+menty+tietentahtoen...+jostain+syystä.+"
Oikaisua+ja+selvennykseksi:+Tilitys+koskenee+allekirjoittanutta+kun+airistolainen+sai+päähänsä+että+olen+nettideittailuja+harrastava+pelimies+kun+vuosia+sitten+sitä+kokeilin+sen+verran+että+muutaman,+olikohan+5+naista+treffasin+joista+kahden+kanssa+oli+seksiä,+tästä+päättelin+että+neittdeiteistä+on+helppo+saada+seksiä+ja+tämä+oli+niin+väärin+kun+ei+ilmeisesti+sellaista+päätelmää+saa+tehdä+tai+on+kaksinaamainen+valehtelija+ja+lurjus.+Asiaan+ei+tietenkään+vaikuta+se+että+siihen+heti+alkuunsa+sen+homma+sitten+loppui,+sen+ekan+sekstailukumppanin+kanssa+hengailin+jokusen+viikon+ja+sen+toisen+seuraavaksi+löytyneen+kanssa+seurustelin+pari-kolme+vuotta,+homma+sitten+loppui+pitkään+välimatkaan+sitten+ja+tulin+tänne+palstalle.+Siinä+seurustelusuhteen+päätytttyä+sen+verran+vielä+kokeilin+nettideittiä+että+ýhden+naisen+tapasin+ja+sen+tuntui+innostuvan+aikalailla,+minä+olin+kässäri+päällä+ja+stoppasin+homman+kun+ei+tuntunut+oikealta,+hänen+kanssa+ei+ollut+seksiä+kun+en+halunnut+käyttää+hyväksi.+Että+semmoinen+armoton+pelimieslurjus.+En+olisi+tähän+edes+viitsinyt+kommentoida+mutta+tuo+väärien+tietojen+levittäminen+kaksinaamaisuudesta+ei+ole+kovin+kivaa+kun+nimenomaan+vältän+elämässä+ajautumista+tilanteisiin+joissa+siihen+voisi+syyllistyä.
27.04.2017 17:31
Sanotaanko+nyt+niin+että+kiinteistöhuolto+tekee+rysköhommat+kuten+lumityöt,+nurmikonleikkuut+jne.+ja+isännöitsijä+taas+on+se+joka+tilailee+niitä+ja+muitakin+töitä.+Jos+sulla+on+vaikka+avain+hukassa+soitat+kiinteistöhuoltoon+ja+ne+tulee+maksua+vastaan+avaamaan+oven+tai+jos+on+kämpässä+kylmä+ne+voi+tulla+ilmaamaan+patterit,+jos+se+ilmaus+ei+auta+otat+yhteyttä+isännöitsijään+niin+se+saa+hoitaa+sitten+jatkotoimenpiteet.
27.04.2017 17:11
Ei+kun+oli+vaan+samassa+työpaikassa+silloin+ja+vielä+varattukin,+ei+siis+omaksi+tai+muutenkaan+voinut+ajatella+siinä+mielessä+ollenkaan+mutta+kaverina+ihan+hauska+ja+vähän+turhankin+mukava+jutuissaan+:D
26.04.2017 22:30
Herää+kysymys+että+miksi+ihmeessä?
26.04.2017 22:18
En+tietenkään+kun+en+semmoisita+mitään+tiedä,+kerran+tosin+yksi+aika+nätti+nainen+tuosta+bondagesta+jotain+kuiskutteli+korvaan+niin+jälkeenpäin+sitten+sen+verran+googlella+selvitin+että+jotain+sitomisjuttuja+lienee+kyseessä+mutta+tarkempaa+tietoa+ei+ole++:D
26.04.2017 22:16
Kommenttini+oli+ansaittu+vastaus+jo+pitkään+palstalla+jatkuneeseen+ätmittelyyn,+se+ätmittely+kun+tuntuu+miehiltä+tullessaan+tulevan+aina+noilta+avauksessa+kuvatun+kaltaisilta+luusereilta+jotka+harhoissaan+kuvittelee+olevansa+meitä+parempia+vaikka+juuri+kuten+mainitsit,++ovat+a)+itse+huijareita+b)+heikkolahjaisina+tomppeleina+tulleet+itse+huijatuiksi+eikä+se+tosiaankaan+kieli+minkäänlaisesta+tasokkuudesta.
26.04.2017 22:10
Enhän+minä+kilttinä+&+kunnollisena+niistä+mitään+tiedä,+sinä+semmoisista+ruokottomuuksista+jossain+ketjussa+jotain+joskus+muistaakseni+maininnut,+mitä+lie+bondageja,+en+minä+tiedä+:D
26.04.2017 21:58
Mukavat+perusihmiset+taitaa+olla+niitä+vaarallisimpia,+vielä+kun+olen+täällä+paljastanut+mietymyksiäni+niin+saattaisin+tulla+pullantuoksulla++houkutelluksi+ensin+keittiöön+ja+sitten+asiat+vaan+tapahtuisivat+ja+sitten+kohta+pahaa+aavistamatonta+kilttiä+&+kunnollista+miestä+ykskaks+riepoteltaisiinkin+jossain+s/m-seksisessiossa,+huh+huh,+en+ala+:D
26.04.2017 21:32
Jaa+ei+:(,+eihän+siinä+ole+sitten+mitään+jännää+meidän+muiden+palstalaisten+kannalta+:D+Houkuttelevasta+tarjouksesta+huolimatta+Harmaaritari+taitaa+säilyttää+kuitenkin+anonyymiytensä+kun+ne+treffit+kääntyisi+kuitenkin+romanttisiksi,+te+naiset+olette+vähän+semmoisia+:)
26.04.2017 21:23
Pertin+"mukavuuden"+läpi+kyllä+näkisi+naiiveimmatkin+palstanaiset,+on+se+sen+verran+imelä+kaveri.
26.04.2017 20:53
Voisit+kyllä+kertoa+niin+ei+tarvitsisi+meidän+arvailla+kuka+palstamies+on+niin+ovela+että+heti+käynyt+juuri+vapautuneen+naisen+kimppuun+joka+kyllä+vakuutteli+sinkkuna+pysyttelevänsä,+pysyyköhän+:)+Jaa+niin+ja+laittoiko+se+sulle+ne+renkaat+ja+koukkuja+seiniin,+jos+ei+niin+ei+se+sitten+mitenkään+erityisen+mukava+ole.
26.04.2017 20:51
Tarkoittanet+tätä:
http://www.iltalehti.fi/tosielamaa/201704262200111090_ir.shtml
Nuohan+on+juuri+näitä+palstaltakin+tuttuja+salamyhkäisiä+valkoritareita+jotka+kyllä+osaavat+ne+oikeat+ajatuksensa+peittää+niin+kauan+kuin+on+siitä+heille+itselle+hyötyä.+Sehän+on+tiedetty+tosiasia+että+valkoritaroimalla+pääsee+suhteeseen+ja+naisen+petiin+mutta+jostain+syystä+palstan(kin)+äkkiseltään+katsoen+päällepäin+huippumukavat+miehet+vaan+on+parisuhteissaan+epäonnistuneet.+Niiden+liitoissa+on+varmaan+paljonkin+tuollaista+törkeilyä+ja+naisen+itketystä+tapahtunut+mutta+eihän+ne+sitä+täällä+kerro+kun+ovat+niin+"mukavia",+me+suorapuheisemmat+rehelliset+miehet+emme+tietenkään+pidempiin+suhteisiin+edes+pääse+kun+emme+viitsi+mielistellä+vaikkemme+koskaan+loukkaisi+tuolla+tavalla+kuin+nuo+parisuhdekokeneet+"herrasmiehet".
26.04.2017 17:22
Ei+ne+kaikki+ole+jääneet+kokematta,+minussa+vaan+ollut+aina+hienoista+sitoutumiskammoa,+näin+jälkeenpäin+ajatellen+ehkä+olisi+pitänyt+olla+parikymppisenä+itsekkäämpi.+Mikä+v..un+elämä?+Mulla+on+ollut+ihan+hyvä+elämä+toistaiseksi+ja+varmaan+jatkossakin,+ei+ainakaan+yhtään+huonompi+ole+kun+sun+ryssimiset+työelämässä+ja+naisasioissa.+Nyt+pitää+poistua,+sun+seuraavaan+kommenttiin+en+vastaa+mutta+se+tosiaankaan+ei+johdu+sen+kommentin+nokkeluudesta+vaan+siitä+että+huomennakin+on+työpäivä.
25.04.2017 22:08
983 / 1041