Kummajainen

OUTOIHINkyllästynyt

Varoitus naisille.
Kun tapaat uuden tuttavuuden, kannattaa ensimmäiseksi tarkistaa miehen kaveripiiri.
Jos kavereita ei ole mies on OUTO ja kannattaa panna heti poikki, ettei haaskaa aikaansa hylkiöön.

53

986

2Äänestä

Vastaukset 53

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mimmoset on sitten kummajaisia?

• Noh minulla ei ole kavereita.

• Olen hylkiö.

• valtakunta kirjoitti:

Olen hylkiö.

Oisko sen miehen sähköpostia, tykkään saman henkisistä ihmisistä.

• alempi.atm

Se on harmi, sillä kaikesta päätellen olet aivan ihana ihminen. Olen huomannut että kirjoitat avoimesti, rehellsesti ja muita kannustavasti.

• alempi.atm kirjoitti:

Se on harmi, sillä kaikesta päätellen olet aivan ihana ihminen. Olen huomannut että kirjoitat avoimesti, rehellsesti ja muita kannustavasti.

Avoimuus johtuu jatkuvasta painostuksesta että tulee ymmärretyksi.ihmistä tuleva peloista muita ihmisiä kohtaa huonoista ihmissuhteita ja parisuhde syönyt omansa.

Kuinka monen sisko toteaa vastaavasti
        "se ei ole tyhmä, joka pyytää vaan se joka antaa" kun käytti minun kiltteyttäni hyväksi. En uskonut että hyväksikäyttö voi olla avointa ja noin ilkeää.

• voihanpiip7
        valtakunta kirjoitti:

Olen hylkiö.

Juuri niin, olet kummallinen!

• valtakunta kirjoitti:

Avoimuus johtuu jatkuvasta painostuksesta että tulee ymmärretyksi.ihmistä tuleva peloista muita ihmisiä kohtaa huonoista ihmissuhteita ja parisuhde syönyt omansa.

Kuinka monen sisko toteaa vastaavasti
        "se ei ole tyhmä, joka pyytää vaan se joka antaa" kun käytti minun kiltteyttäni hyväksi. En uskonut että hyväksikäyttö voi olla avointa ja noin ilkeää.

Voisi luulla ihmisten käyttävän järkeä ja kohtuuden pyynnöissä meillä pyynnöt on harkittuja ja silloin kun pyydän äidiltä apua se marmatus,missä mies on?

Olen joskus sanonut joskus "on hyvä helpottaa auttamalla kuin muutossa" oli kysymyksenä.
        Kun pyysin apua. Muistutin että äitikin varmasti onnistuu yksinkin muuttamaan ja kantamaan jollain keinoin mutta voi helpottaa auttamalla. Eli muistutin tuosta.

Meillä tuli pieni kiukku tuossa. Enhän ole äitini luona asunut joten kärhämä on varmasti tuo kun äiti on hyljännyt, niin on hyljännyt.

Kyllähän se viimeksi kylässä kävi sinäänsä yllätti mutta taas nyt se on auttanut nyt toisin kun osti lapsille herkkui ja maksoi jouluruoka ostokset ja viimeksi tarjosi.

Täytyy nyt välttää näitä lainaamisia kun en taas halua käyttää äitini rahoja. Pyrin jättämään lompakon kotio,ettei tule heräte ostoksia. Viimeksi olin unohtanut syödä kiireessä äiti osti leivän, eikä halua enää että maksan takaisin.

Noi pienet rahat vielä pystyy maksamaan. En ole edes jaksanut käydä missään "ihmisten ilmoilla" esim ruokajonokin on raskas asia jos ihmiset tulee "tutuiksi" Alkaa häpeämään itseäni. En pyri kontaktiin mutta taas aina selvittelen käytöstäni joskus äitini on taas pyrkitynyt hiljentämään minua.

Omani vikani pitäisi vaan jättää puhumatta ja opetella vaan kiittää eikä selvittää.

• tosihylkiö
        valtakunta kirjoitti:

Olen hylkiö.

Yksinäinen väkivaltainen narsisti.

• tosihylkiö kirjoitti:

Yksinäinen väkivaltainen narsisti.

Miten sinä väkivaltainen olet ja miten olet tiedostanut narsistisuutesi? Yksinäisyys varmasti on oire näistä mutta luulisi että sinuakin pystyisi kuntouttaa.

• alempi.atm

Hyvä pointti, mutta ensimmäisenä kannattaa tarkistaa munat. Minulla on vähän liian pieni. Naiset haluaa ymmärrettävästi riittävän isoa. Edes suuri intohimo ei anna pienelle munalle tehopisteitä. Ei sillä että pääsisin edes siihen vaiheeseen, että nainen tarkistaisi munat.

• Miten niin vähän liian pieni😍 pieni on siitä hyvä että on jotain mitä tavoitella nauttimaan. Ukollakin on joku fantasia kuvitella iso on hyvä. Mutta tykkään miehen sormista jos ne on nopeat.

• valtakunta kirjoitti:

Miten niin vähän liian pieni😍 pieni on siitä hyvä että on jotain mitä tavoitella nauttimaan. Ukollakin on joku fantasia kuvitella iso on hyvä. Mutta tykkään miehen sormista jos ne on nopeat.

Sen sormet on pienemmät kuin sen vehje,mitä harvoin saan.

• Kesällä sain kerran sormia. Ihana kokemus.

• alempi.atm
        valtakunta kirjoitti:

Miten niin vähän liian pieni😍 pieni on siitä hyvä että on jotain mitä tavoitella nauttimaan. Ukollakin on joku fantasia kuvitella iso on hyvä. Mutta tykkään miehen sormista jos ne on nopeat.

Jep, lisäsin puolitosissani jotain tuohon avauksen "tarkistuslistaan". :P

• alempi.atm kirjoitti:

Jep, lisäsin puolitosissani jotain tuohon avauksen "tarkistuslistaan". :P

Sinäänsä olet kyllä aikas hassu

• Whaukka
        valtakunta kirjoitti:

Kesällä sain kerran sormia. Ihana kokemus.

Et oo tosisas koirien tekohampaatko?

• Kiltti-ja-kunnollinen

Juuri niin, minulla kavereita ei ole oikeastaan ollut 10 vuoteen. Olen sitten outo ja ruma kokematon. Varmaan naiset vihaa tälläisiä ätmejä. Jännämiehillä on jännämieskavereita ja naiset olisi heti panemassa niitä.

• tatuointiota21

Kiltti-ja-kunnollinen = nynnykki.
        Naisia ei jännityksestä tärisevät nynnyt kiinnosta.
        Ulkonöllä ei ole mitään väliä, noin vain selittelet itsellesi sitä olet nyhverö.
        Ota tatuointi, näytät kovalta jätkältä.

• alempi.atm

Kaverittomuus todella on outoa. Siihen on myös syynsä.

Minulla ei ollut kavereita lapsena/nuorena, johtuen kiusaamisesta (lihavuus, köyhyys, järkähtämättömyys) ja siitä että olen aina ollut ajattelevainen, huolehtivainen, vastuullinen ja tietoinen omasta alemmuudestani. Minua ei ole kiinnostanut remuaminen ja ryyppääminen. Jo pienenä poikana minun isoin haaveeni oli saada olla hyvä aviomies ja isä ja tehdä jotain merkityksellistä työtä.

Kaduttaa että olin lapsena/nuorena niin hyvähermoinen, anteeksiantavainen ja järkähtämätön. Minulle ei ollut opetettu ettei minua saa kiusata ja on pidettävä oma puoleni. Jälkeenpäin ajatellen juuri siksi kiusaaminen jatkui ja jatkui, kun en reagoinut siihen lainkaan, paitsi sisäisesti hajosin vähitellen täysin. Kiusaamiseni ei reagoinut yleensä kukaan muukaan.

Kiusatun henkinen vahvuus on kiusatun pahin vihollinen. Kiusaajat hakevat reaktiota ja kiusaaminen loppuu helposti kun antaa omien nyrkkien ja jalkojen olla anteeksiantamattomia. Kiusaajat ovat hyvin heikkoja, varsinkin henkisesti.

Minulla ei ole vaimoa, lapsia, merkityksellistä työtä tai ystäviä. Lähin naiskontakti on kaupan kassa, hänen vaihtorahoja ojentava kätensä on käy vain sentin päässä omastani. Se rupeaa harmittamaan yhä enemmän, sillä sitä ei voi enää mitenkään korjata.

• Miksi ei voi korjata? Niin kauan kuin on elämää, niin kauan on mahdollista mies siittää pitempää kuin nainen voi hedelmöittyä.

• Olisiko-

Olen ollut kiltti koko elämäni,
        olen pyyhkinyt jalkani ja pessyt käteni,
        olen tehnyt läksyt ja kasvioni, olen täyteen kerännyt.
        Miksi en ottanut heti kakkupalaa?
        Miksi en varastanut siskon viikkorahaa?
        Olen ollut hiljaa koko elämäni,
        olen pedannut sänkyni ja pessyt hampaani
        olen tullut ajoissa ja pysähtynyt aina punaisissa valoissa.
        Miksi en kiilannut ja vetänyt välistä?
        Miksi en antanut muiden kärsiä?
        Olisiko tullut aika heti korkki aukaista?
        Olisiko tullut aika soittaa Helenalle?
        Olisiko tullut aika paksu bertta laukaista?
        Olisiko tullut aika..
        Olen ollut mukava ja syönyt kalaa,
        olen nauranut mukana ja itkenyt salaa,
        olen nostanut maljan ja aamulla, muistanut jokaisen kaljan.
        Miksi en ottanut silloin Helenaa?
        Miksi en riisunut hametta ja tangaa?
        Olen raatanut myöhään ja hikoillut,
        olen kumartunut ja kuudesti kuollut,
        olen ollut vapaa ja kurkkinut, maailmaa selkien takaa.
        Miksi en tehnyt mitä halusin?
        Miksi en lyönyt heti takaisin?
        Olisiko tullut aika heti korkki aukaista?
        Olisiko tullut aika soittaa Helenalle?
        Olisiko tullut aika paksu bertta laukaista?
        Olisiko tullut aika..
        Olisiko käynyt niin,
        olisiko käynyt niin,
        olisiko käynyt niin,
        olisiko käynyt niin,
        olisiko käynyt niin,
        Missä on se valta, joka puuttuu kansalta?
        olisiko käynyt niin, että kokkosi on poltettu?
        Olisiko käynyt niin, että vihtaasi on kustu?
        Olisiko käynyt niin, että sinua on huijattu?
        Olisiko käynyt niin.

• Niin miljuuna kärpästä ei voi olla väärässä vaikka ne pörräisivätkin sonnan ympärillä.. ;P

Mutta asiaan.. Voi johtuu monesta jutusta ja eri juttujen yhdistelmästä, että viihtyy yksin(kin) ja kavereita/ystäviä on vähän.. ;P

Vaikka vain ihan siitä, että sellaisia ystäviä/kavereita ei oikein ole, joiden seurassa syystä tai toisesta viihtyy ainakaan sillä hetkellä.. Ja/tai persoonan/luonteen piirteistä jotka aiheuttavat sen, että viihtyy myös itsekseen ja/tai kuormittuu liiallisesta sosialisoimisesta yms.. Ja/tai älykkyydestä (https://www.google.fi/?gws_rd=ssl#q=älykkyys ja yksinäisyys).. Jne..jne.. ;P

Mut joo, jokainen tyylillään ja sulle sopii selvästi joku itsesi kaltainen.. Samankaltaiset ymmärtävät toisiaan luontaisesti ja ainakin joissakin tapauksissa leikkivät parhaiten keskenään.. ;P

• hgggggh

Tai sitten vastakohdat vahvistavat toisiaan. Onko parempi että jokin edesauttaa ylläpitämään ominaisuuksia vaiko edesauttaa kehittämään niitä, oppimisen ja kehityksen edellytyksenä kuitenkin on uudet asiat.

• hgggggh kirjoitti:

Tai sitten vastakohdat vahvistavat toisiaan. Onko parempi että jokin edesauttaa ylläpitämään ominaisuuksia vaiko edesauttaa kehittämään niitä, oppimisen ja kehityksen edellytyksenä kuitenkin on uudet asiat.

Niin kuin olen sanonut ja kertonut tuosta heikkouksien kykyjä kasvattaa.ainakin ymmärrät minua miten pärjään jos ei tueta heikkouksia. Olen ainakin parhaani mukaa auttanut muita sanoin ja joskus tuntuu juuri syystä että käyttävät hyödyksi minun kuin kädestäni syödään tieto ja palkkaa en saa eli ratsastetaan "sanoillani". Vaikuttaen paremmin älykkäämmältä.

Ainut juttu on että minä olisin oikeasti hyödyllisempi kun heikkouksiani tuettaisiin oikeasti koska teetän tietoa nopeaan tahtiin sen vuoksi älykkäät pärjää testissä koska huomaavat puutoksen.

En sitten taas sen vuoksi enää halua olla hyödyksi kun nöyryytetään ja jätetään hylkiöksi.tarvitseeko minun enää.

• valtakunta kirjoitti:

Niin kuin olen sanonut ja kertonut tuosta heikkouksien kykyjä kasvattaa.ainakin ymmärrät minua miten pärjään jos ei tueta heikkouksia. Olen ainakin parhaani mukaa auttanut muita sanoin ja joskus tuntuu juuri syystä että käyttävät hyödyksi minun kuin kädestäni syödään tieto ja palkkaa en saa eli ratsastetaan "sanoillani". Vaikuttaen paremmin älykkäämmältä.

Ainut juttu on että minä olisin oikeasti hyödyllisempi kun heikkouksiani tuettaisiin oikeasti koska teetän tietoa nopeaan tahtiin sen vuoksi älykkäät pärjää testissä koska huomaavat puutoksen.

En sitten taas sen vuoksi enää halua olla hyödyksi kun nöyryytetään ja jätetään hylkiöksi.tarvitseeko minun enää.

Ei tässä onnelliseksi enää tule. En minä. En koe niin. Taidan tästä lähtien vain ruksata päiväkirjaa.

• hgggggh kirjoitti:

Tuo vastakohdat vahvistavat toisiaan voi päteä joissakin asioissa/ominaisuuksissa, kunhan niistä ei ole haittaa tjms. toiselle ja vastakohdat eivät ole liian erottavia/vahvoja.. Mutta tosiasia on, että samankaltaiset ymmärtävät toisiaan luontaisesti ja monesti myös leikkivät parhaiten keskenään.. ;P

Varsinkin sellaiset leikkivät parhaiten keskenään, jotka eivät ole ns. kylmiä/alistavia persoonia.. Heille sopii tietenkin parhaiten itsensä kaltainen.. ;P

Kylmät/alistavat persoonat eivät nyt tietenkään halua itsensä kaltaisen kanssa suhdetta vaan he haluavat suhteen erillaisen kanssa saadakseen epätasapainoisen suhteen, joka ei todellakaan ole hyväksi sille toiselle.. ;P

Herkkyys, empatia jne. on myös sellaisia ominaisuuksia, että näitä piirteitä omaavat tulevat parhaiten toimeen sellaisen kanssa, joka myös omaa kyseisiä piirteitä.. ;P

Samoin vaikuttaa se, että oletko ekstro-, ambi- vai introvertti.. esim. ekstron ja intron välinen suhde voi olla ja on aika haasteellinen monenkin asian takia.. ;P

Jne..jne..jne..

Musta vähän tuntuu, että tuota vastakohdat täydentää toisiaan mantraa levittää ja toistaa ne, jotka kokevat saavansa siitä jotain etua ja hyötyä itselleen.. Pääosin epätasapainoa suhteeseen omaksi edukseen.. ;P

• Sinähän opetat tässä, se on totuus. Kaivoit vain tikulla syvemmälle.

• NuuskaMuikkune kirjoitti:

Tuo vastakohdat vahvistavat toisiaan voi päteä joissakin asioissa/ominaisuuksissa, kunhan niistä ei ole haittaa tjms. toiselle ja vastakohdat eivät ole liian erottavia/vahvoja.. Mutta tosiasia on, että samankaltaiset ymmärtävät toisiaan luontaisesti ja monesti myös leikkivät parhaiten keskenään.. ;P

Varsinkin sellaiset leikkivät parhaiten keskenään, jotka eivät ole ns. kylmiä/alistavia persoonia.. Heille sopii tietenkin parhaiten itsensä kaltainen.. ;P

Kylmät/alistavat persoonat eivät nyt tietenkään halua itsensä kaltaisen kanssa suhdetta vaan he haluavat suhteen erillaisen kanssa saadakseen epätasapainoisen suhteen, joka ei todellakaan ole hyväksi sille toiselle.. ;P

Herkkyys, empatia jne. on myös sellaisia ominaisuuksia, että näitä piirteitä omaavat tulevat parhaiten toimeen sellaisen kanssa, joka myös omaa kyseisiä piirteitä.. ;P

Samoin vaikuttaa se, että oletko ekstro-, ambi- vai introvertti.. esim. ekstron ja intron välinen suhde voi olla ja on aika haasteellinen monenkin asian takia.. ;P

Jne..jne..jne..

Musta vähän tuntuu, että tuota vastakohdat täydentää toisiaan mantraa levittää ja toistaa ne, jotka kokevat saavansa siitä jotain etua ja hyötyä itselleen.. Pääosin epätasapainoa suhteeseen omaksi edukseen.. ;P

Meillä juurikin menee näin vastakohdat täydentää. Ukko on hyvä vanhasta löytämään syy ja on taas nero tekstin käsittelyssä mutta minä taas kehitän tietoa eli kun näe niin huomaan ongelman ja luon vanhasta uutta.

Sinäänsä ukko on sivistynyt ja tietouteni on surkea sivistyksessä. Biologintunti oli sen kaltainen että kun puhuin opettajalle niin hetken viikon oli löydetty vastaavainen tapa kehittää, tämmöinen pieni opiskelijatutkimus ryhmä oli sattumaa😂 löytänyt saman tavan vähän muutettuna puun soluista.

Vaikka opettaja jauhaa päivästä toiseen, ei se sitä pystynyt muutakin aloin käyttämään perus pohjantiedolta ja ratkomaan asian heti. Opin kyllä mutta surkeuteni on käyttää kirjaimia heikosti, ymmärreltävästi ja loppuu motivaatio opiskella kun en tiedä uusiensanojen merkityksiä ja vanhat sanat sitten voin olla oppinut väärin tai vajavainen sanan ymmärryksestä.

• valtakunta kirjoitti:

Meillä juurikin menee näin vastakohdat täydentää. Ukko on hyvä vanhasta löytämään syy ja on taas nero tekstin käsittelyssä mutta minä taas kehitän tietoa eli kun näe niin huomaan ongelman ja luon vanhasta uutta.

Sinäänsä ukko on sivistynyt ja tietouteni on surkea sivistyksessä. Biologintunti oli sen kaltainen että kun puhuin opettajalle niin hetken viikon oli löydetty vastaavainen tapa kehittää, tämmöinen pieni opiskelijatutkimus ryhmä oli sattumaa😂 löytänyt saman tavan vähän muutettuna puun soluista.

Vaikka opettaja jauhaa päivästä toiseen, ei se sitä pystynyt muutakin aloin käyttämään perus pohjantiedolta ja ratkomaan asian heti. Opin kyllä mutta surkeuteni on käyttää kirjaimia heikosti, ymmärreltävästi ja loppuu motivaatio opiskella kun en tiedä uusiensanojen merkityksiä ja vanhat sanat sitten voin olla oppinut väärin tai vajavainen sanan ymmärryksestä.

Puuttuu se opettaja ja itsensä opettajaksi on vaikea opiskella mutta olen paljon tehnyt asian eteen, millä voisin ja olisin ratkaissut mutta nyt on ollut se vaikeus kuin harjoittelu käyttää kuin toteuttaa arkeen ja ahtauttaa. Varata aika siihen käyttämiseen. Ensin pitää opiskella opettajaksi että pystyy itseänsä auttamaan.

Olen uupunut ollut jo tovin aikaan ja masennusta pukkaa.

• Just näin, ei lisättävää. :)

• valtakunta kirjoitti:

Tuollaiset vastakohdat ovatkin niitä ns. "hyviä vastakohtia", eli sellaisia pieniä juttuja.. ;P

Usein vain nämä "vastakohdat täydentävät toisiaan" mantran jankkaajat tarkoittavat ihan muita juttuja.. Omien intressiensä takia.. ;P

• löytyymeitäkin

Minä mieluummin otan miehen, jolla ei ole kavereita tai jos on niitä ei ole paljon. Pidän sellaisista miehistä. Toivottavasti vielä tykkää olla mun kanssa kahdestaan kotona ja on korkeasti koulutettu.

• Tahvo52

Ystävät tulevat ja menevät, näin kurpan kokemuksella jäljelle jää kourallinen hyviä ystäviä joiden kanssa haluaa olla tekemisissä. Tilanteet muuttuvat elämän myötä ja joskus tapailee enemmän niitä ystäviä ja joskus vähemmän. Kannattaa ehdottomasti pitää kiinni niistä "hyvistä tyypeistä", he ovat niitä jotka rikastuttavat sinun elämää niinkuin sinä rikastutat heidän!

• Saldo

Hetkonen ensimmäiseksi kannattaa koittaa selvittää kaverin tilitiedot ettei tarttis myöhemmin katua, ja jos kaikki kunnossa niin kylpä se lempi leiskuu myöhemmin.

• täyshullu7

Alhainen koulutustaso, lukio ja amis käymättä, ehkä työtön. Ei kavereita.
      Selvä tapaus, kannattaa kiertää kaukaa.
      Teeskentelijä. 50

• varokaajatiedotonjo

miten voit tarkistaa minun kaveri tai tuttu piirin kun vain minä tiedän ketä ne on

= aloittaja on sairas psyko ! OUTOIHINkyllästynyt ..heh

• OUTOIHINkyllästynyt

Jo se ettei ole facebuukissa on epäilyttävää.

• OUTOIHINkyllästynyt kirjoitti:

Jo se ettei ole facebuukissa on epäilyttävää.

Hmmm.. Minäkään kummajainen en someile.. Se on jotenkin EiMua.. ;D

https://www.youtube.com/watch?v=1iZtLi7eoqo

Noh, Sommeilijat soppii toisilleen.. Kulisseineen ja Kuplineen.. Minä en ainakaan häviä mitään.. ;P

• enminäkäänlärvää
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

Noh, Sommeilijat soppii toisilleen.. Kulisseineen ja Kuplineen.. Minä en ainakaan häviä mitään.. ;P

keskustelufoorumit ovat somea siinä missä muutkin sosiaaliset nettisivut.

• enminäkäänlärvää kirjoitti:

keskustelufoorumit ovat somea siinä missä muutkin sosiaaliset nettisivut.

Juuh.. Mun moka.. Mut kuiteskin.. ;D

Taisit kuitenkin ymmärtää, mitä tarkoitin.. ;P

• airistolle.tietenkin

Moikka! Huomasin sinut jo muutama päivä sitten... en kuitenkaan tullut moikkaan, kun murjotin. Täällä ei kukaan oikeesti vissiin ole sitä mitä on antanut ymmärtää olevansa! =(
        Surkuhupaisaa... kun on tyhmä niin on tyhmä,(kuten mä) eikä auta vaikka lukisi jotain... silti ei ymmärrä heti lukemaansa... kun on muodostanut toisesta aivan toisenlaisen käsityksen... siis kirjoittajasta!
        Se on aika pettymys, kun lopulta oivaltaa toisen kaksinaamaisuuden, vaikka eihän sen pitäisi mitenkään mun mieltäni liikuttavan... mitä kukakin oikeesti on.
        Minkäänlaista vahinkoa ei ole tullut, eikä ollut... tai ole tulossakaan... mutt kuitenkin, kun mun omat mielikuvat sortui kuin Jerikon muurit... Puff!!!
        Kiukutti miten lapsenomaisen uskon varassa (mun vaistonvaraisen olettamukseni) henkilöstä olikaan! Mun moka, että...
        Hyvää yötä ja hyviä syviä unia...

• airistolle.tietenkin kirjoitti:

Moikka! Huomasin sinut jo muutama päivä sitten... en kuitenkaan tullut moikkaan, kun murjotin. Täällä ei kukaan oikeesti vissiin ole sitä mitä on antanut ymmärtää olevansa! =(
        Surkuhupaisaa... kun on tyhmä niin on tyhmä,(kuten mä) eikä auta vaikka lukisi jotain... silti ei ymmärrä heti lukemaansa... kun on muodostanut toisesta aivan toisenlaisen käsityksen... siis kirjoittajasta!
        Se on aika pettymys, kun lopulta oivaltaa toisen kaksinaamaisuuden, vaikka eihän sen pitäisi mitenkään mun mieltäni liikuttavan... mitä kukakin oikeesti on.
        Minkäänlaista vahinkoa ei ole tullut, eikä ollut... tai ole tulossakaan... mutt kuitenkin, kun mun omat mielikuvat sortui kuin Jerikon muurit... Puff!!!
        Kiukutti miten lapsenomaisen uskon varassa (mun vaistonvaraisen olettamukseni) henkilöstä olikaan! Mun moka, että...
        Hyvää yötä ja hyviä syviä unia...

Moikkelis.. =)

Kyl määki sut tunnistin.. Tietenki.. Mut en viitsinyt häiritä ja sen lisäksi mulla oli sellainen olo, että seurailen vaan hieman syrjässä.. Kattelemassa ja ihmettelemässä toisten sielunmaisemaa ja aatoksia.. ;P

Aikalailla täällä on tullut sanottua mitä sanottavaa on ja pohdittua mitä pohdittavaa on (ainakin siltä tällä hetkellä tuntuu), eikä toistoa ja vänkäämistä jaksa.. Se kun on turhaa.. ainakin liiallinen.. Aikaisemmin sillä oli tarkoituksensa, eli se että sai asioita pohdittua eteenpäin tietoisesti ja tiedostamatta.. ;P

Oma "normaali" kun on mitä on, niin monen muun "normaalin" "normaalimmaksi" tajuaminen oli oma prosessinsa.. Se ei tarkoita sitä, että oma "normaali" voisi muuttua täysin toiseksi, mutta jotain pieniä muutoksia ja viilauksia se on vaatinut ja varmaan vielä vaatikin.. Muutokset on lähinnä sellaisia, että miten monen muun "normaaliin" itse reagoi, kun tiedostaa heidän ja oman "normaalin" eron jne.. Siinä on hyvät ja huonot puolensa, niin kuin asioilla yleensä on.. Näistä voisi kirjoittaa pitkästikin, mutta tuokin lyhkäinen asian avaaminen taitaa olla ihan hebreaa.. ;D

Jokainen kun edelleen katselee sen oman luonteensa/persoonansa jne. läpi maailmaa, niin maailma näyttäytyy erillaisilla yksilöillä hieman erillaisena.. Jopa silloin, jos/kun kaikilla on sama tieto/viisaus jne.. ;P

Mut joo.. että sellasta.. ;P

Murjotit?.. Kenelle ja miksi?.. En oikein päässyt kärryille, mut avaa asiaa vain jos siltä tuntuu, eli jos se on sellainen asia josta haluat täällä puhua.. Ja jos et halua ja/tai se on sellainen asia, mitä et halua laittaa tänne näkyviin, niin sitten jätä avaamatta.. ;P

Oot jo nukkumas, mutta.. Hyvää yötä ja makoisia unia.. =)
        https://www.youtube.com/watch?v=p_cdXNWD1VY

• kuuntelen

Ihanaa unimusiikkia, mutta uniin tuskin vaikuttaa niin huonoa hänen nukkumisensa on. Stressi viime vuosien arjesta ei ole hellittänyt, ei hän tiedä kuinka kauan siiihen menee, mutta ehkä kaverin kanssa juttelu ja esim. lenkillä käyminen helpottaisivat oloa pikku hiljaa.

• airistolle.tietenkin

Moikkelis.. =)

Kyl määki sut tunnistin.. Tietenki.. Mut en viitsinyt häiritä ja sen lisäksi mulla oli sellainen olo, että seurailen vaan hieman syrjässä.. Kattelemassa ja ihmettelemässä toisten sielunmaisemaa ja aatoksia.. ;P

Aikalailla täällä on tullut sanottua mitä sanottavaa on ja pohdittua mitä pohdittavaa on (ainakin siltä tällä hetkellä tuntuu), eikä toistoa ja vänkäämistä jaksa.. Se kun on turhaa.. ainakin liiallinen.. Aikaisemmin sillä oli tarkoituksensa, eli se että sai asioita pohdittua eteenpäin tietoisesti ja tiedostamatta.. ;P

Oma "normaali" kun on mitä on, niin monen muun "normaalin" "normaalimmaksi" tajuaminen oli oma prosessinsa.. Se ei tarkoita sitä, että oma "normaali" voisi muuttua täysin toiseksi, mutta jotain pieniä muutoksia ja viilauksia se on vaatinut ja varmaan vielä vaatikin.. Muutokset on lähinnä sellaisia, että miten monen muun "normaaliin" itse reagoi, kun tiedostaa heidän ja oman "normaalin" eron jne.. Siinä on hyvät ja huonot puolensa, niin kuin asioilla yleensä on.. Näistä voisi kirjoittaa pitkästikin, mutta tuokin lyhkäinen asian avaaminen taitaa olla ihan hebreaa.. ;D

Jokainen kun edelleen katselee sen oman luonteensa/persoonansa jne. läpi maailmaa, niin maailma näyttäytyy erillaisilla yksilöillä hieman erillaisena.. Jopa silloin, jos/kun kaikilla on sama tieto/viisaus jne.. ;P

Mut joo.. että sellasta.. ;P

Murjotit?.. Kenelle ja miksi?.. En oikein päässyt kärryille, mut avaa asiaa vain jos siltä tuntuu, eli jos se on sellainen asia josta haluat täällä puhua.. Ja jos et halua ja/tai se on sellainen asia, mitä et halua laittaa tänne näkyviin, niin sitten jätä avaamatta.. ;P

Oot jo nukkumas, mutta.. Hyvää yötä ja makoisia unia.. =)
        https://www.youtube.com/watch?v=p_cdXNWD1VY

Sorry, luin aamulla aikaisin tämän jo , en vaan ole ehtinyt vastaamaan... sata ja yksi asiaa tehtävänä...
        Kun on työpäivänä taas tällainen; mikähän on seuraava katastrofi mihin pitää löytää ratkaisu?
        Yks bropleema vielä ratkaisematta... ja neuvon siihen haen kummitädiltäni, vielä tänään!

Muuten olen selvinnyt; kuivin jaloin tästä päivästä... vaikka aamuraportin jälkeen kyllä tuntui vaikealle aloittaa edes kokonaista työpäivää! Teki mieli paeta koko sotkua!

"Murjotit?.. Kenelle ja miksi?.. En oikein päässyt kärryille...?"
        Murjotin ... lähinnä itselleni, vääristä mielikuvista joita mulla oli ollut!
        Törmäsin Tuomariin; joka oli syyttäjä, puolustusasianajaja sekä todistaja että tapauksen UHRI!

Tulipa kerrankin selväksi, ettei pidä antaa mielikuvilleen liikaa tilaa... todellisuus saattaa saada kuitenkin joskus kiinni... ja se on pettymyksen paikka silloin.
        Vaaleanpunaiset silmälasit ovat somat, mutt vääristävät valitettavasti harmaata totuutta.
        Mulla menee tiedonhaussa tämä ilta taas tänään, kummitätini "preppaa" noita lakipuolen asioita mun kanssani.

Ehkä näkyilen ennen puoltayötä, Moikka!

Sorry, luin aamulla aikaisin tämän jo , en vaan ole ehtinyt vastaamaan... sata ja yksi asiaa tehtävänä...
        Kun on työpäivänä taas tällainen; mikähän on seuraava katastrofi mihin pitää löytää ratkaisu?
        Yks bropleema vielä ratkaisematta... ja neuvon siihen haen kummitädiltäni, vielä tänään!

Muuten olen selvinnyt; kuivin jaloin tästä päivästä... vaikka aamuraportin jälkeen kyllä tuntui vaikealle aloittaa edes kokonaista työpäivää! Teki mieli paeta koko sotkua!

"Murjotit?.. Kenelle ja miksi?.. En oikein päässyt kärryille...?"
        Murjotin ... lähinnä itselleni, vääristä mielikuvista joita mulla oli ollut!
        Törmäsin Tuomariin; joka oli syyttäjä, puolustusasianajaja sekä todistaja että tapauksen UHRI!

Tulipa kerrankin selväksi, ettei pidä antaa mielikuvilleen liikaa tilaa... todellisuus saattaa saada kuitenkin joskus kiinni... ja se on pettymyksen paikka silloin.
        Vaaleanpunaiset silmälasit ovat somat, mutt vääristävät valitettavasti harmaata totuutta.
        Mulla menee tiedonhaussa tämä ilta taas tänään, kummitätini "preppaa" noita lakipuolen asioita mun kanssani.

Ehkä näkyilen ennen puoltayötä, Moikka!

Jaahas, Sulla on ollut SiniSilmien KantaPiän oppitunteja taas.. :(

Sellaista se toisinaan on SiniSilmäisten elo.. Pitää vain toivoa, että onnella onnistuisi luovimaan pahimpien karikoiden ja jäävuorien ohi ja/tai opetella ottamaan paremmin oppia muiden kokemuksista ja pyrkiä ammentamaan lisää viisautta itselleen viisaimmilta.. ;P

Ja mullehan ei tarvitse vastata, jos ei jaksa/huvita tjms. ja jos vastaa, niin vastaa, jos/kun jaksaa ja niin päin pois.. ;D

Päivän jatkoja.. =)

• airistolle.tietenkin

Jaahas, Sulla on ollut SiniSilmien KantaPiän oppitunteja taas.. :(

Sellaista se toisinaan on SiniSilmäisten elo.. Pitää vain toivoa, että onnella onnistuisi luovimaan pahimpien karikoiden ja jäävuorien ohi ja/tai opetella ottamaan paremmin oppia muiden kokemuksista ja pyrkiä ammentamaan lisää viisautta itselleen viisaimmilta.. ;P

Ja mullehan ei tarvitse vastata, jos ei jaksa/huvita tjms. ja jos vastaa, niin vastaa, jos/kun jaksaa ja niin päin pois.. ;D

Päivän jatkoja.. =)

En minä ole karikolle ajanut nyt! Ainoastaan täällä tuli sanomista yhden äijän kanssa, aiheena kaksonaismoralismi. Varsinaista miesten logiikkaa... ugh.

Äijä siitä uhriutui kun ilmoitin oman kantani asiaan, tuli ns. väärin ymmärretyksi... syytömänä osapuolena! No sattuuhan näitä, surkuhupaisia juttuja.
        En kyllä ymmärrä miten vahingossa joutuu jonnekin senssipalstalle... minusta sinne kyllä on varmaan menty tietentahtoen... jostain syystä.
        Mulla ainakin on sellainen käsitys niistä, ihan määrätynlaisten juorujen perusteella... en tiedä sitten omakohtaisesti, kun en missään muualla somessa kommunikoi kuin täällä.

Kavereiden kesken yleensä soitellaan kännyllä... plää plää plää jne.
        Hyvää yötä, ihan kaikille palstalaisille... sille uhriutujallekin!

• olkootkotonaan
        airistolle.tietenkin kirjoitti:

En minä ole karikolle ajanut nyt! Ainoastaan täällä tuli sanomista yhden äijän kanssa, aiheena kaksonaismoralismi. Varsinaista miesten logiikkaa... ugh.

Äijä siitä uhriutui kun ilmoitin oman kantani asiaan, tuli ns. väärin ymmärretyksi... syytömänä osapuolena! No sattuuhan näitä, surkuhupaisia juttuja.
        En kyllä ymmärrä miten vahingossa joutuu jonnekin senssipalstalle... minusta sinne kyllä on varmaan menty tietentahtoen... jostain syystä.
        Mulla ainakin on sellainen käsitys niistä, ihan määrätynlaisten juorujen perusteella... en tiedä sitten omakohtaisesti, kun en missään muualla somessa kommunikoi kuin täällä.

Vappu ja kesä tulossa, sovitaan jooko yksinäiset juopot pysykööt kotonaan pois katukuvaa rumentamasta.

Nooh.. Sellasta sattuu.. ;P

Itsekkyys ja itsepetos.. Mielenkiintoisia havaintoja tekee ihmisistä, kun seurailee miten nuo asiat heihin itse kuhunkin vaikuttavat.. Yksilöiden välisiä eroja toki on persoonan/luonteen ja muiden yksilökohtaisten ominaisuuksien takia.. ;P

Päivän jatkoja Sulle.. =)

• NuuskaMuikkune kirjoitti:

Nooh.. Sellasta sattuu.. ;P

Itsekkyys ja itsepetos.. Mielenkiintoisia havaintoja tekee ihmisistä, kun seurailee miten nuo asiat heihin itse kuhunkin vaikuttavat.. Yksilöiden välisiä eroja toki on persoonan/luonteen ja muiden yksilökohtaisten ominaisuuksien takia.. ;P

Päivän jatkoja Sulle.. =)

"Äijä siitä uhriutui kun ilmoitin oman kantani asiaan, tuli ns. väärin ymmärretyksi... syytömänä osapuolena! No sattuuhan näitä, surkuhupaisia juttuja.
        En kyllä ymmärrä miten vahingossa joutuu jonnekin senssipalstalle... minusta sinne kyllä on varmaan menty tietentahtoen... jostain syystä. "

Oikaisua ja selvennykseksi: Tilitys koskenee allekirjoittanutta kun airistolainen sai päähänsä että olen nettideittailuja harrastava pelimies kun vuosia sitten sitä kokeilin sen verran että muutaman, olikohan 5 naista treffasin joista kahden kanssa oli seksiä, tästä päättelin että neittdeiteistä on helppo saada seksiä ja tämä oli niin väärin kun ei ilmeisesti sellaista päätelmää saa tehdä tai on kaksinaamainen valehtelija ja lurjus. Asiaan ei tietenkään vaikuta se että siihen heti alkuunsa sen homma sitten loppui, sen ekan sekstailukumppanin kanssa hengailin jokusen viikon ja sen toisen seuraavaksi löytyneen kanssa seurustelin pari-kolme vuotta, homma sitten loppui pitkään välimatkaan sitten ja tulin tänne palstalle. Siinä seurustelusuhteen päätytttyä sen verran vielä kokeilin nettideittiä että ýhden naisen tapasin ja sen tuntui innostuvan aikalailla, minä olin kässäri päällä ja stoppasin homman kun ei tuntunut oikealta, hänen kanssa ei ollut seksiä kun en halunnut käyttää hyväksi. Että semmoinen armoton pelimieslurjus. En olisi tähän edes viitsinyt kommentoida mutta tuo väärien tietojen levittäminen kaksinaamaisuudesta ei ole kovin kivaa kun nimenomaan vältän elämässä ajautumista tilanteisiin joissa siihen voisi syyllistyä.

• airistolle.tietenkin
        Harmaaritari kirjoitti:

"Äijä siitä uhriutui kun ilmoitin oman kantani asiaan, tuli ns. väärin ymmärretyksi... syytömänä osapuolena! No sattuuhan näitä, surkuhupaisia juttuja.
        En kyllä ymmärrä miten vahingossa joutuu jonnekin senssipalstalle... minusta sinne kyllä on varmaan menty tietentahtoen... jostain syystä. "

Oikaisua ja selvennykseksi: Tilitys koskenee allekirjoittanutta kun airistolainen sai päähänsä että olen nettideittailuja harrastava pelimies kun vuosia sitten sitä kokeilin sen verran että muutaman, olikohan 5 naista treffasin joista kahden kanssa oli seksiä, tästä päättelin että neittdeiteistä on helppo saada seksiä ja tämä oli niin väärin kun ei ilmeisesti sellaista päätelmää saa tehdä tai on kaksinaamainen valehtelija ja lurjus. Asiaan ei tietenkään vaikuta se että siihen heti alkuunsa sen homma sitten loppui, sen ekan sekstailukumppanin kanssa hengailin jokusen viikon ja sen toisen seuraavaksi löytyneen kanssa seurustelin pari-kolme vuotta, homma sitten loppui pitkään välimatkaan sitten ja tulin tänne palstalle. Siinä seurustelusuhteen päätytttyä sen verran vielä kokeilin nettideittiä että ýhden naisen tapasin ja sen tuntui innostuvan aikalailla, minä olin kässäri päällä ja stoppasin homman kun ei tuntunut oikealta, hänen kanssa ei ollut seksiä kun en halunnut käyttää hyväksi. Että semmoinen armoton pelimieslurjus. En olisi tähän edes viitsinyt kommentoida mutta tuo väärien tietojen levittäminen kaksinaamaisuudesta ei ole kovin kivaa kun nimenomaan vältän elämässä ajautumista tilanteisiin joissa siihen voisi syyllistyä.

Äläs nyt tasoittele. Ei se kyllä ihan noin mennyt! Pääpiirteissään kyllä, mutt aikamoisilla eroilla, näin naisen näkövinkkelistä käsin. Nykyajan naiset kun on niin helppoja... sinäkin kun testailit mahdollisuuksia seurusteluun... kahdelta sait seksiä jo ensimmäisellä treffi kerralla, etkä kuvitellut olevas mikään poikkeusn tapauskaan... (omien sanojesi mukaan) eli me ollaan kaikki naiset niin löyhäpöksyisiä ett kyllä onnistuu!

Sinä ett sitten jatkanut kyseisten naisten kanssa... kun eivät olleet vaimomatskua, tinder naisia olivat.... plää plää plää, sinua kun alkoi mietityttää ja korkean moraalin omaavana.... jne. jne...
        Etköhän ollut tapahtuneeseen ihan yhtä syyllinen kuin naisetkin?
        Samaa olette kumpikin osapuoli halunneet... kyllä minä sen vielä ymmärrän!

Mutt tuota valitusta en... "sama rikos se on jos yhdessä kisasitte", yhtä syyllinen olet, ett kelpaa tuomariksi, syyttäjäksi ja todistajaksi! Ymmärrätkö sinä... mitä tarkoitan! ???
        Jos ne naiset ovat olleet sinusta helppoja... niin tiedoksi vaan;ihan yhtä helppo olet ollut itse!
        Niin; onko pakko syyllistää niitä naisia yksistään?

Minä ainakin olen itse vapaaehtoisesti muhinoinut jokaisen neljän petikaverini kanssa!
        Pikkasen sua traumaattisempia kokemuksia olen ehkä saanut... olen kuitenkin selvinnyt niistä.
        Ja sen ensimmäisen mieheni mä oikeastaan järjestin siihen tilanteeseen ihan ITSE,
        kun mä menin hänen luokseen ja ilmoitin myös jääväni hänen luokseen yöksi!
        Enkä muuten kadu tempaustani... eikä mulla ole mitään asiaa mistä syyttäisin häntä, se rakkaus vaan sammui hiljalleen hiipuen... kummaltakin! Niinkin saattaa käydä, eikä silloin ole enää syytä jatkaa yhteiseloa, mutt ei kannata p*sk*nheittäjäksikään ryhtyä... siitä syystä! Unohda, anna olla, ehkä olet jotain oppinut sinä aikana parisuhteesta ja tunteista... jotka saattavat kuolla!

Yhä edelleen olen tätä mieltä... sinä uhriuduit jo kahdesti! Anteeksi EN PYYDÄ, jos mielipiteeni kerron rehellisesti. Minä en osaa olla diplomaatti silloin kun olen aivan eri mieltä asioista, ja mielipiteitähän tässä vain pitikin vaihtaa... näistä asioista!

Äläs nyt tasoittele. Ei se kyllä ihan noin mennyt! Pääpiirteissään kyllä, mutt aikamoisilla eroilla, näin naisen näkövinkkelistä käsin. Nykyajan naiset kun on niin helppoja... sinäkin kun testailit mahdollisuuksia seurusteluun... kahdelta sait seksiä jo ensimmäisellä treffi kerralla, etkä kuvitellut olevas mikään poikkeusn tapauskaan... (omien sanojesi mukaan) eli me ollaan kaikki naiset niin löyhäpöksyisiä ett kyllä onnistuu!

Sinä ett sitten jatkanut kyseisten naisten kanssa... kun eivät olleet vaimomatskua, tinder naisia olivat.... plää plää plää, sinua kun alkoi mietityttää ja korkean moraalin omaavana.... jne. jne...
        Etköhän ollut tapahtuneeseen ihan yhtä syyllinen kuin naisetkin?
        Samaa olette kumpikin osapuoli halunneet... kyllä minä sen vielä ymmärrän!

Mutt tuota valitusta en... "sama rikos se on jos yhdessä kisasitte", yhtä syyllinen olet, ett kelpaa tuomariksi, syyttäjäksi ja todistajaksi! Ymmärrätkö sinä... mitä tarkoitan! ???
        Jos ne naiset ovat olleet sinusta helppoja... niin tiedoksi vaan;ihan yhtä helppo olet ollut itse!
        Niin; onko pakko syyllistää niitä naisia yksistään?

Minä ainakin olen itse vapaaehtoisesti muhinoinut jokaisen neljän petikaverini kanssa!
        Pikkasen sua traumaattisempia kokemuksia olen ehkä saanut... olen kuitenkin selvinnyt niistä.
        Ja sen ensimmäisen mieheni mä oikeastaan järjestin siihen tilanteeseen ihan ITSE,
        kun mä menin hänen luokseen ja ilmoitin myös jääväni hänen luokseen yöksi!
        Enkä muuten kadu tempaustani... eikä mulla ole mitään asiaa mistä syyttäisin häntä, se rakkaus vaan sammui hiljalleen hiipuen... kummaltakin! Niinkin saattaa käydä, eikä silloin ole enää syytä jatkaa yhteiseloa, mutt ei kannata p*sk*nheittäjäksikään ryhtyä... siitä syystä! Unohda, anna olla, ehkä olet jotain oppinut sinä aikana parisuhteesta ja tunteista... jotka saattavat kuolla!

Yhä edelleen olen tätä mieltä... sinä uhriuduit jo kahdesti! Anteeksi EN PYYDÄ, jos mielipiteeni kerron rehellisesti. Minä en osaa olla diplomaatti silloin kun olen aivan eri mieltä asioista, ja mielipiteitähän tässä vain pitikin vaihtaa... näistä asioista!

Enpä ole anteeksipyyntöä odottanutkaan, vaikka se kyllä olisi paikallaan, kunhan nyt edes lopettaisit tuon ympäriinsä kaksinaamaisuudesta syyttelyn kun se ei pidä paikkaansa muualla kuin jossain sun kuvitelmissa. Tuossa kirjoitit "mutt ei kannata p*sk*nheittäjäksikään ryhtyä" niin voisit sitä itsekin noudattaa. Se on vähän eri juttu yleisellä tasolla arvostella asioita kuin henkilökohtaisesti syytellä jotakuta omien paikkansa pitämättömien kuvitelmien perusteella.

• airistolle.tietenkin
        Harmaaritari kirjoitti:

Enpä ole anteeksipyyntöä odottanutkaan, vaikka se kyllä olisi paikallaan, kunhan nyt edes lopettaisit tuon ympäriinsä kaksinaamaisuudesta syyttelyn kun se ei pidä paikkaansa muualla kuin jossain sun kuvitelmissa. Tuossa kirjoitit "mutt ei kannata p*sk*nheittäjäksikään ryhtyä" niin voisit sitä itsekin noudattaa. Se on vähän eri juttu yleisellä tasolla arvostella asioita kuin henkilökohtaisesti syytellä jotakuta omien paikkansa pitämättömien kuvitelmien perusteella.

" Tuossa kirjoitit "mutt ei kannata p*sk*nheittäjäksikään ryhtyä" niin voisit sitä itsekin noudattaa. Se on vähän eri juttu yleisellä tasolla arvostella asioita kuin henkilökohtaisesti syytellä jotakuta... jne."

-Vastasin sulle suoraan sun kirjoittamaasi juttuun, jossa kerroit itse kokeilleesi senssipalstaa ja moitit niitä naisia, joiden kanssa sulla oli ollut jotain säpinää... Kai siinä tuli jokseenkin henkilökohtaisesti tulenpalavan katkuinen vastaus, kun en oikein yleisesti ala kaikkia miehiä hiilostamaan siitä mitä sinä kerroit kokeneesi.
        Enkä missään kohtaa sinua pelimieheksi tituleerannut... enkä tituleeraa!
        En vain ymmärtänyt silloin, enkä vieläkään... mitä pahaa siinä oli jos naiset sinuun ihastuivat/rakastuivat? Asia muuttaa luonnettaan jos sinut pakotettiin esiaviollisiin suhteisiin, tahtosi vastaisesti, se olisi jo rikos.

Mutt ilmeisesti olet kovin järkyttynyt koska nytkin tulit itse liputtamaan, ett meidän välisestä kähinästä oli kysymys... kun Muikkuselle kerroin murjottavani, omille mielikuvilleni... "Murjotin ... lähinnä itselleni, vääristä mielikuvista joita mulla oli ollut!"

Noinkin vahvat mielipiteet joita sinä edustat, pitäisi pystyä perustelemaan paremmin... ei mulla muuta.... eiköhän tämä ollutkin nyt tässä. Ilman "omaa liputustasi" en olisi astialle palannut!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas

Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei
      Tv-sarjat
      12
      1128
    2. Mies joka on oikeasti kiinnostunut

Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää
      Ikävä
      125
      1016
    3. 56
      995
    4. Onko nyt kaikki asiat käyty läpi?

Mun mielestä on👍
      Ikävä
      109
      959
    5. Kunnanhallitus

Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.
      Puolanka
      54
      873
    6. Rauha, sopiiko

Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.
      Ikävä
      85
      842
    7. Mikä sun salaisuus on,kun näytät niin nuorelta..

Vaikka oot jo noin vanha!?
      Ikävä
      80
      826
    8. Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys

Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev
      Sinkut
      165
      793
    9. Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!

Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle
      Ikävä
      66
      731
    10. Minkä kappaleen

haluaisit soivan, kun astellaan alttarille?
      Ikävä
      66
      717
    11. Teini kuolema

Jatketaan uudestaan kun poistettu eka aloitus.
      Kajaani
      25
      704
    12. MiltäKaivattusi

Näyttää? !
      Ikävä
      33
      618
    13. Mitä meidän välillämme

On käynyt näiden vuosien aikana?
      Ikävä
      70
      606
    14. Olit hyödytön.

Mulle hyödytön..
      Ikävä
      98
      588
    15. Tykkäätkö minusta

Mies vai et? -nainen
      Ikävä
      55
      549
    16. Kumpi tästä nyt

Teki niin vaikeaa?
      Ikävä
      60
      524
    17. Humppila korvasi johtajia tekoälyllä

https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 150
      Maailman menoa
      80
      523
    18. Vieläkö tykkäät

Minusta niin paljon että olisit valmis?
      Ikävä
      35
      507
    19. Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi

Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....
      Ikävä
      31
      473
    20. Mnot, miksi sinulle on tärkeää solvata uskovia?

Onko sinulla joku katkeruus tai peräti viha heitä kohtaan? Kirjoituksesi nimittäin tihkuvat katkeruutta ja vihaa uskovi
      Luterilaisuus
      267
      452
    Aihe