Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Osallistu keskusteluihin kirjautumalla palveluun.
Kirjaudu sisään
Eikö sinulla ole vielä tunnuksia?
Rekisteröidy
Keskustelu24
profiilit
Harmaaritari
Harmaaritari
Harmaaritari
Liittynyt 9v sitten
1574
aloitusta ·
20803
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mulla+on+hyvä+asenne+kun+en+ole+alentunut+kaiken+maailman+spermarännien+käyttötavaraksi.+Osittain+tietysti+siksi+olen+sinkku+mutta+on+se+paljon+hienompi+tila+kuin+sulla,+et+kelpaa+edes+hetken+käyttötavaraksi+niille+em.+spermaränneille+vaikka+yritys+sulla+siihen+kieltämättä+on+kova.
25.04.2017 21:52
Niin+se+on+teidän+yksinkertaisten+piirissä+jotka+ei+ole+tottuneet+odottamaan+naisiltakin+tasokkuutta.+Se+ihan+oikeasti+on+katsos+niin+että+mitä+tasokkaampi+itse+olet+sen+vaikeampi+sinun+on+löytää+vastaavanlaisia+naisia+mutta+mitäpä+sinä+moukka+siitä+tietäisit+kun+sulle+kelpaa+kaikki+millä+vaan+on+p..u.
25.04.2017 21:42
En+tarvitse+mitään+valttikortteja,+naiset+hymyilee+niistäkin+huolimatta.+
Miten+monta+kertaa+sulle+pitää+sanoa+etten+ole+täällä+pokaamassa+naisia+enkä+paljon+missään+muuallakaan,+ne+pokaa+minua+toisinaan.+Sitä+katsos+on+pelle+vain+jos+itse+tekee+itsensä+sellaiseksi,+tuo+sun+touhu+valkoritaroinnin+ja+ätmien+mollaamisen+parissa+on+juuri+sitä+itseään+ja+aiheuttaa+lähinnä+myötähäpeää,+ei+sunkaan+taso+paljon+meitä+"ätmejä"+ylemmäs+nouse+vaikka+mitä+koukkuja+yrittäisit.
25.04.2017 21:29
Kuka+täällä+ketään+yrittää+estää?+Jos+me+mgtow:t+täällä+valistamme+ei+se+ole+estämistä,+kyllä+käytettyjä+suominaisia+saa+käyttää+ne+jotka+haluaa.+Mitä+tulee+kusipäisyyteen+on+tuo+pertin+touhu+sellaista+kun+yrittää+aina+vaan+enemmän+ätmittelyillään+lyödä+jo+muutenkin+lyötyjä,+täällähän+on+myös+sellaisia+joilla+muutenkin+kuin+pelkästään+naisasioissa+menee+huonosti+kun+ei+ole+sattuneet+saamaan+elämän+valttikortteja+käsiinsä.
25.04.2017 21:06
Sen+verran+saattaa+kohtapuoliin+tulla,+kolmisen+vuotta+nyt+ainakin+olen+ollut+täällä+muistelisin
.+Palsta+onkin+oikein+mainio+paikka+viettää+aikaa+kun+muistuttaa+aina+miksi+kannattaa+pysytellä+erossa+naisissa,+muutenhan+sitä+varmaan+hölmönä+juoksisi+tuolla+niitä+jahtaamassa+ja+menisi+rahat+sekä+terveys+niiden+kanssa.
25.04.2017 17:56
Haukkumalla+äänekkäästi+ätmejä+kurppapertti+yrittää+voittaa+palstan+kurpat+myötämielisiksi+itselleen.+Aika+noloa+mutta+elämä+on+joillekin.
25.04.2017 17:49
Hyvinhän+tässä+ehtisi+perheen+perustaa+jos+olisi+haluja,+naiset+vaan+on+niin+laaduttomia+täällä+ettei+taida+kannattaa.
25.04.2017 17:41
Jahans,+Pertillä+taas+lääkkeet+ottamatta+kun+avauksen+taso+on+tuollainen.+
"Ätmi+on+vaatimattoman+näköinen,+syrjäytynyt+ja+pienituloinen+luuseri,+mutta+vaatimukset+on+korkealla.+Naisen+tulisi+olla+17-22v,+neitsyt+ja+arvomaailmaltaan+50-luvulta."
-+Vaatimattoman+näköinen+//+Ei+pidä+paikkaansa,+pitkä+ja+komea
-+Syrjäytynyt+ja+pienituloinen+//Töissä,+maksettu+asunto+ja+pankissa+rahaa
-+Vaatimukset+korkealla+//+Tuo+kyllä+pitänee+paikkansa
-+Naisen+tulisi+olla+17-22v-+neitsyt+//+Ei+pidä+paikkaansa,+vähän+vanhempikin+käy+jos+on+kunniallisesti+elänyt,+ei+siis+ole+joka+pertin+polkupyöränä+ollut+ja+tosiaan+lähempänä+neitsyyttä+kuin+lutkuutta
Ei+oikeastaan+taida+avioliitossaankin++epäonnistuneella+persaukisella+läskillä+olla+varaa+paljon+arvostella+meitä+palstan+kunniallisia+miehiä+mutta+laitetaan+tämä+avaus+nyt+vaikka+kevätväsymyksen+piikkiin,+karppaus+kai+saanut+Pertsan+kiukkuiseksi.
25.04.2017 17:26
Minua+harvemmin+masentaa,+voisi+sanoa+ettei+oikeastaan+koskaan+jos+vertaa+joihinkin+muihin.+Oikeastaan+varmaan+muuten+teenkin+niin+että+soitan+yhdelle+tai+sitten+yhdelle+toiselle+kaverilleni+(joilla+menee+oikeasti+ihan+hyvin+mutta+niillä+on+tapana+nähdä+asiat+synkkinä),+kun+niiden+marinaa+kuuntelee+vähän+aikaa+tuntuu+että+itsellä+on+aika+mukavasti+asiat.
24.04.2017 20:22
"Omaisuutesi+menee+valtiolle+kuolemasi+jälkeen+kun+ei+ole+lapsiakaan+kuka+perii.+Ihan+kamalaa+sellainen+kohtalo.+"
Mitä+lukee+juttuja+joistakin+vanhuksista,+miten+lapset+ja+muut+perilliset+vaan+kyttää+niiden+omaisuutta+ja+kyörää+mummia/pappaa+jonnekin+mahdollisimman+halpaan+hoitopaikkaan+päästäkseen+myymään+asunnon+niin+en+pidä+ollenkaan+kamalana+sitä+ettei+ole+perillisiä.+Voin+itse+alkaa+hyvissä+ajoin+käyttämään+kulutukseen+enemmän+kun+ei+tarvitse+kenellekään+säästää/ketään+miellyttää,+minusta+ihan+hyvä+jako+niin.
24.04.2017 20:03
En+nyt+kuitenkaan.+Asiahan+ei+oikeastaan+minua+edes+kiinnosta,+saahan+pertti+tyttöillä+jos+siltä+tuntuu+mutta+on+niin+silmiinpistävää+tuo+että+mainitsin+kun+huomasin+tuon+toisen+ketjun+kommentit.
24.04.2017 19:12
Tuo+mulle+katkeria+laukova+numerokurppahan+ilmestyi+tänne+samoihin+aikoihin+kun+Pertti+"poistui",+olikin+sitten+Pertti-kurppa+kyseessä+:D
24.04.2017 19:06
Ahhaahhhaahhaa,+nyt+jäit+kiinni+:D
Kirjoittelit+tuolla+toisessa+ketjussa+A.palstanmäelle:
+"765765876586
24.4.2017+17:20
Onhan+sulla+usein+yleviä+mielipiteitä,+ja+naiset+ovat+ne+kyllä+huomioineet."
+"876876987
24.4.2017+18:00
++++A.Palstamäki+kirjoitti:
++++Kiva+kuulla+että+myös+pidetään,+enempihän+täältä+saa+kritiikkiä.
++++Olen+pitkälti+samaa+mieltä+siitä+että+ätmien+trollailut+menee+väliin+yli+äyräiden,+mutta+niitä+pitää+vain+kestää.+
Täällä+on+niin+paljon+pas...kaa+ätmien+muodossa,+että+jokaisen+täysjärkisen+miehen+on+helppo+tässä+porukassa+nostaa+osakkeitaan.+"'
"Saat+kritiikkiä+katkerilta+ätmeiltä,+et+naisilta!
Se+lienee+tärkeintä.+Nostit+palstan+tasoa+huomattavasti,+kun+palasit+takaisin.
Pitkiä+ja+mielenkiintoisia+viestiketjuja+odotellen..+:)+"
Kai+sä+nyt+Pertti+itsekin+myönnät+että+onhan+toi+nyt+aika+paksua+:D+:D+:D+Myönnän+kyllä+vedätyksesi+meni+lävitse,+ihan+oikeasti+kuvittelin+että+olet+joku+katkera+kurppa+mutta+olitkin+sitten+sinä.+Numerohahmosi+on+kyllä+aika+tylsä+ja+katkeranoloinen,+sitä+voisit+seuraavassa+roolileikissäsi+vähän+parantaa.
24.04.2017 18:58
Sinä+itse+taas+olet+juurikin+stereotypia+inhottavasta+akasta+jolla+ei+ole+ikinä+ole+mitään+järkevää+sanottavaa,+kunhan+pitää+vain+saada+räkyttää.+Oikeastikihan+olen+mitä+vähiten+inhottava+ja+vähiten+vaikea,+minussa+kun+ei+ole+mustasukkaisuutta+tai+tarvetta+sitoa+ketään+millään+tavalla+mutta+naisillehan+se+ei+riitä+kun+ne+tahtoo+aliastavan+jännämiehen.
24.04.2017 18:31
Juuri+toiseen+ketjuun+ihmettelin+miten+ihmeessä+on+voinut+ihan+normaalin+näköinen+jannu+ottaa+noiin+ruman+akan+joka+on+vielä+lutka+käytökseltään?+Ihmeellisiä+valintoja+ihmisillä+kun+eihän+tuollaisella+naisella+mitään+tee.
24.04.2017 18:26
Siellä+oli+tuo+toinen+juttu:
https://www.seiska.fi/Telkkari/Tassa-on-Temptation-Islandin-uusi-pari-Pauliina-20-antautuu-seksiin-heti-avausiltana-video'
Miksiköhän+tuo+ihan+normaalin+näköinen+jannu+on+ottanut+noin+ruman+akan+joka+on+vielä+lutka?+Ei+kyllä+mene+jakeluun+miestenkään+naisvalinnat+aina.
24.04.2017 18:24
Nuo+kaikki+olisivat+surkeita+kumppaneita+naisten+mielestä+kun+kukaan+ei+varmaankaan+noista+nössöistä+omaa+synnynnäistä+kykyä+riepotttaa+naista+tukasta+ja+viskellä+pitkin+seiniä,+en+minä+ainakaan:
https://www.seiska.fi/Hotnow/Kysely-paljasti-valtaosa-naisista-tykkaa-rajusta-seksista/1120457
24.04.2017 17:23
Missä+näit+raiskausuhkauksen?+Voit+kuule+ihan+rauhassa+olla,+ihan+turha+kuvitella+että+kukaan+täysijärkinen+mies+pitkällä+tikullakaan+haluaisi+koskea+johonkin+n-sankkeribakteeria+kantavaan+lutkaan.+Itse+kannattaisinkin+että+ne+laitetaan+rakkaidensa+mukaan+kun+matut+laitetaan+kotimatkalle,+kukaan+suomalainen+niitä+tarvitse+kun+ne+on+pilalla+fyysisesti+ja+psyykkisesti.+Ei+mulla+mitään+suomiakkojen+ulkkisten+kanssa+rypemistä+vastaan+olisi+jos+ne+lähtisi+helvettiin+täältä+ja+kaikista+suvakkiakoista+sillä+tavalla+päästäisiin+eroon.+Ongelma+on+se+että+ne,+sekä+suvakkiakka,+sen+maturakastaja+ja+valtava+määrä+pentuja+jää+meidän+muiden+eläteiksi,+loisimista+harrastavan+monikulttuuriperheen+kulut+yhteiskunnalle+ovat+valtavat.
24.04.2017 17:18
Ei+tarvitse+edes+lukea+MV-lehteä+tajutakseen+välttämättömän+suuntauksen,+sinä+tietysti+olet+liian+hidas+ymmärtääksesi.+Toivon+ettei++sullekin+kävisi+niin+kuin+noille+oman+kansansa+miehet+hyljänneille+maanpetturinaisille:
https://www.youtube.com/watch?v=OMMGDQXRie8
23.04.2017 21:57
Jos+niin+käy+se+on+vain+osoitus+Ranskan+maahanmuuttopolitiikan+epäonnistumisesta,+liian+paljon+on+jo+päästetty+maahan+ja+annettu+äänioikeuksia+niin+että+ne+vaaleissakin+jo+voittaa+kantaranskikset.
23.04.2017 21:48
984 / 1041