Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Osallistu keskusteluihin kirjautumalla palveluun.
Kirjaudu sisään
Eikö sinulla ole vielä tunnuksia?
Rekisteröidy
Keskustelu24
profiilit
Harmaaritari
Harmaaritari
Harmaaritari
Liittynyt 9v sitten
1574
aloitusta ·
20803
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Semmoistahan+se+on+että+jos+mieli+myllertää+niin+sitä+saattaa+lähteä+epätoivoisiin+ratkaisuihin+mutta+noin+niin+kuin+ihan+tosissaanhan+sun+kannattaa+tosiaan+miettiä+että+viekö+mies+pulloa+vai+pullo+miestä.+Itse+ajattelisin+että+se+on+ihan+ok+jos+pystyt+pitämään+noin+että+otat+vain+hyvässä+seurassa+ja+yksin+tissuttelut+varsinkin+viikolla+jätät+kokonaan+pois,+niistä+kun+ei+ainakaan+pidemmän+päälle+ole+mitään+hyötyä.+Jos+sulla+on+taipumusta+sortua++jos+on+juomaa+helposti+saatavilla+niin+ei+kannata+sitten+kotona+pitää+vaan+mieluummin+sitten+hakea+aina+erikseen+kun+aikoo+muutaman+ottaa.
21.04.2017 20:10
Ex-tempore+saunailta....kellahditko+juomaan?+Eikös+sun+pitänyt+lopettaa?+Ei+muuten+mutta+kun+olet+kovasti+kehuskellut+elämänmuutoksella+niin+eikö+se+sitten+ihan+oikeasti+kannattaisi+olla+juomatta+sen+sijaan+että+pitää+ottaa+lisävitamiineja+alkon+aiheuttamaan+väsymykseen.
21.04.2017 18:13
Niin+mutta+sullakin+oli+heti+siinä+suvaitsematon+pohjavire,+ei+minusta+jos+oikeasti+halutaan+suvaita+saisi+sitten+arvostella+jollekin+ehkä+tärkeää+ja+läheistä+aihetta+:)+En+nyt+sinua+tarkoita+mutta+olen+vaan+aika+usein+nimittäin+laittanut+merkille+että+suvaitsevaisena+esiintyvät+ovat+usein+itse+niitä+ahdasmielisimpiä+ja+toisaalta+itse+kun+olen+aika+ahadasmielinenkin+varmaan+monien+palstalaisten+mielestä+kuitenkin+suvaitsen+täällä+aika+laajalla+skaalalla+kirjoittajia.
20.04.2017 18:33
Niin+aika+ymmärtäväistä+kun+heti+avauksessa+"Aloitan+avautumisesta,+että+mua+tympii+pillukeskustelut+ja+julkkisten+arvostelut+😂+Tuntuu,+et+joidenkin+elämässä+ei+muuta+olekaan,+kuin+markkina-arvo+ja+pillun+joko+haukkuminen+tai+sen+puutteesta+surkuttelu.+😀+",+kyllä+minun+mielestä+jos+halutaan+olla+ymmärtäväisiä+sallitaan+kaikkien+mielipiteet+erottelematta.+
Ymmärtäväiset+ja+suviatsevaiset+ihmiset+tuntuu+olevan+semmoisia+että+ne+vähiten+ymmärtää+eri+tavoin+ajattelevia.+Tuli+mieleen+tästä+avauksesta+se+tansaniaan+muuttava+kaikkia+muita+paitsi+suomalaisia+kohtaan+suvaitsevainen+suvakkipappi:
http://www.iltalehti.fi/uutiset/201704202200105526_uu.shtml
Siellähän+sitten+kun+yrittää+riehua+samaan+tyyliin+kuin+mitä+täällä+on+saanut+riehua+varmaankin+tulee+näkemään+käytännössä+mustien+suvaitsevaisuuden+valkoisia+kohtaan.+Itse+tietysti+olen+niin+suvaitsevainen+että+toivotan+Marjaanalle+onnea+unelmamatkallaan,+toivottavasti+mahdollisimman+moni+muukin,+saisivat+mennä+kaikki,+suvakkiämmä+lähtee+täältä+muulle+järjestelemään+refugees+welcome+-kulkueitaan.
20.04.2017 18:03
Joo,+sinä+oletkin+aika+hyvä+ja+täysipäinen+noin+niin+kuin+naiseksi+ja+vaimoksi,+niin+olen+jutuistasi+ymmärtänyt+:)+Hienoa+että+löysit+sopivanlaisen+miehen+itsellesi,+likikään+kaikilta+ei+onnistu+mutta+monestihan+niillä+epäonnistujilla+itsellään+sitten+taitaa+olla+odotukissaan+vähän+liikoja.+No+nyt+täytynee+lähtä+nukkumaan,+hyvää+yötä.
19.04.2017 22:09
Mitäs+otit+jännämiehen?+Kiltti+&+kunnollinen+mies+ei+olisi+noin+kiittämätön.+Syy+ei+siis+ole+kollektiivisesti+miehissä+vaan+vain+naisten+valitsemissa+miehissä.
19.04.2017 21:56
Niin,+te+naiset+pääsette+helpolla.+Suomalaisissa+liitoissahan+on+juurikin+se+ongelma+että+miehelle+riittää+tuollaiset+ihan+arkiset+jutut+pitämään+tyytyväisenä+ja+tuntemaan+itsensä+kelvolliseksi+mutta+naiselle+taas+pitäisi+jatkuvasti+olla+puhumassa+pehmoisia,+järkkäillä+loma-+ja+kylpylämatkoja,+ostella+lahjoja+jne+jotta+se+tuntisi+olevansa+vielä+haluttu.+Kyse+lienee+naisten+huonosta+itsetunnosta+ja+kun+se+sitten+saavuttaa+kliimaksinsa+"meidän+pitäis+jutella"+-hetkenä+on+mies+aina+aidosti+ihmeissään+kun+nainen+haluaa+erota+ja+mies+on+luullut+koko+ajan+että+heillä+menee+ihan+hyvin.
19.04.2017 21:34
Suominaisen+rakkaus:
-+Mä+en+laita+ruokaa
-+Mä+en+leivo
-+Mä+en+kudo+mitään+villasukkia
-+Mihin+sä+viet+mut+syömään?
-+Tarjootko?
-+Mä+tykkään+matkustella
-+Nyt+mä+haluun+nussia
-+Mä+en...
-+Mä+haluan...
-+jne.
19.04.2017 21:00
Jotkut+naiset+on+niin+härskejä+että+vääntävät+veistä+myöhemmin+löytämänsä+kiltin+miehen+haavoissa+hekumoimalla+jännämiessuhteillaan+julkisuudessa:
http://www.voice.fi/viihde/a-142828?utm_source=ampparit&utm_medium=rss&utm_campaign=rss
19.04.2017 20:55
Sellaisia+on+jännämiehet,+tuollekin+jännälle+epäilemättä+naistuomari+antoi+uuden+mahdollisuuden:
http://www.iltalehti.fi/uutiset/201704192200105322_uu.shtml
Aika+hupaisaa+on+kyllä+tämä+"oikeusvaltion"+touhu+kun+oikeat+rikolliset+saa+tehdä+mitä+huvittaa+ja+tavallisia+kansalaisia+kytätään+ihan+joka+asiasta.+Paljonkohan+pelkästään+tuokin+tapaus+jännän+värikkäässä+historiassa+maksaa+yhteiskunnalle?+Entä+seuraavalla+naisystävälle?+
Ja+Nanna+pyöräytti+omalle+julkkisjännälleen+lapsen,+kukahan+aisuri+jaxin+elatuksesta+joutuu+huolehtimaan:
https://www.seiska.fi/Uutiset/Miten-kay-Jax-pojan-elatuksen-ex-vaimo-odottaa-yha-Jere-Karalahden-elatusapua/1120455
19.04.2017 20:44
Niin+sen+täytyy+olla.+näkyy+olevan+bensapumppu+tankissa:
https://www.youtube.com/watch?v=L5PbvmBRufE
18.04.2017 21:05
Jaa,+voihan+se+sitten+tosiaan+olla+ettei+siin+oo+ollenkaan+sitä+käsihanikkaa,+en+itekään+äkkiä+kuvahaulla+löytänyt.+Eipähän+autoissakaan+oo+niin+ei+sitten+kaikissa+pyörissäkään+ehkä,+sorry+väärä+informaatio.+No+tuommonen+löyty+hanikkaa+googlatessa:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/4284159/suzuki
"Ja+nyt+kun+mainitsit+tuon+SV650:n,+se+ainakin+tuntuu+olevan+tarkka+bensoistaan.+Itse+sain+vaihtaa+kerran+ruiskuversioon+bensat+sekä+tulpat+(ja+kekäleiden+pilaantumisen+suuri+osasyy+oli+juuri+tuo+kehno+bensa).+Tutullani+taas+löytyy+vanhempi+kaasariSV,+jota+käytiin+ihan+vastikään+herättelemässä+talviunilta,+ja+siihenkin+saatiin+vaihtaa+tuoreempaa+bensaa,+ennen+kuin+hörähti.+Eipä+tainnut+olla+tuota+Nesteen+ylivoimaista+ihmelientä+kummassakaan..!!+"
18.04.2017 20:40
Siinähän+paneskelevat+mutta+nuo+yhteiset+businekset+on+huono+juttu,+jos+menee+jommassakummassa+suhteessa+tai+busineksissa+huonosti+se+väistämättä+vaikuttaa+sitten+toiseenkin.
18.04.2017 19:59
Naiset+muuttuu+suvaitsevaisiksi+voitosta+kuultuaan:
http://www.is.fi/kotimaa/art-2000001222385.html
"Entiset+naisystävät+soittelevat+ja+lupaavat,+”ettei+yhtään+haittaa,+vaikka+pyörisi+muitakin+naisia”."
18.04.2017 19:57
Se+bensakin+saattaa+olla+jo+huonoo,+väittävät+että+menee+pilalle+puolessa+vuodessa+juurikin+käynnistysomianaisuuksiltaan+e-bensat+niin+voi+osaltaan+vaikuttaa+sekin.+Jos+ei+pyöritä+starttia+ollenkaan+niin+ei+o+varmaan+akussa+virtaa+riittävästi,+onko+ollu+paikallaan+talven+yli+akku?
18.04.2017 19:50
Se+vähän+riippuu+merkistä+&+mallista,+saattaa+olla+tankin+alaosassa+tai+sitten+heti+sen+alapuolella+jossain+tankin+ja+kaasuttimen+välissä,+tuommosen+esimerkkikuvan+löysin:
http://www.motorcycleforums.net/forum/attachments/sportbikes-sport-tourers/3864d1143956795-1990-katana-600-petcock-positions-dsc01391.jpg
18.04.2017 19:44
Onnittelut+onnistumisista,+tekemällähän+sitä+oppii+homman+kuin+homman+ja+virheistä+vastaisen+varalle.+Kato+ny+kuitenkin+ennen+kuin+hirveän+painavaa+tavaraa+hyllyihin+lastaat+että+pysyvät+sitten+paikallaan+kun+kuulostaa+siltä+että+aika+pehmeää+tiiltä+ja+jos+ei+prouuja+käytetty+niin+ei+hirveästi+välttämättä+kestä+kistomista.+Toi+motskarihomma+kuulostaa+äkkiseltään+siltä+että+vois+olla+vaan+bensan+saannissa+ongelmaa+eli+onko+tankissa+bensaa?+Jos+on+vain+vähän+(muutama+litra)+niin+saattaa+olla+että+on+mennyt+varatankille+(normiasennossa+hanan+pitää+olla+ON+mutta+jos+tankki+pääsee+melko+tyhjäksi+se+pitää+kääntää+asentoon+RES+"varatankille"+ja+sitten+palauttaa+asentoon+ON+kun+on+tankannut.+Siellä+hanassa+on+varmaan+kolmaskin+asento+PRI,+siinä+asennossa+bensa+virtaa+aina+ulos+tankista+vaikka+ei+olisikaan+käynnissä+niin+se+on+vain+väliaikaista+käyttöä+varten+kun+saattaa+siinä+asennossa+valuttaa+pytyn+täyteen+bensaa+->+kastelee+sitten+tulpan+ja+sitten+sitä+tulppa-avainta+tosiaan+tarvitaan.
18.04.2017 18:18
Niinpä,+siksi+minustakaan+ei+pidä+muuttaa+odotuksiaan+muiden+mielipiteiden+mukaiseksi+vaan+pitää+se+oma+linja+jos+se+on+itselle+oikea.
Tökkii+aikalailla+tosiaan,+varmaan+huomenna+tulee+kuntoon+kun+arki+alkaa.
17.04.2017 21:39
Kas,+tervetuloa+takaisin+palstalle.+Joo,+ihan+itseni+puolesta+täällä+kirjoittelen+ja+lähinnä+ajankuluksi,+ei+nämä+palstajutut+mikään+kuolemanvakava+agenda+ole,+lähinnä+van+toiveita+siitä+millaisia+naisten+tulisi+olla.
17.04.2017 21:06
Ei+sinällään+koulutus+ole+huono+juttu+jos+se+ei+syö+naisellisia+ominaisuuksia+pois+niin+kuin+usen+tuntuu+käyvän+eikä+taas+se+jos+ei+ole+maisterin+papruja+välttämättä+kerro+yksinkertaisuudesta.+Joo,+pullaa+leipova+ja+sukkia+ajankulukseen+kutova+überkoulutettu+nainen+on+ihan+ok.
17.04.2017 20:37
986 / 1041