Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Osallistu keskusteluihin kirjautumalla palveluun.
Kirjaudu sisään
Eikö sinulla ole vielä tunnuksia?
Rekisteröidy
Keskustelu24
profiilit
Harmaaritari
Harmaaritari
Harmaaritari
Liittynyt 9v sitten
1574
aloitusta ·
20803
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
En+usko,+olet+joku+uusavuton+pelle+joka+ei+osaa+oikein+mitään,+lisäksi+olet+ruma+ja+tyhmä.+Äitisikin+inhoaa+sinua+ja+sun+käytöstä+kun+pienimunaisuuttasi+yrität+olla+ilkeä+kaikille.
17.04.2017 11:13
Kunnollisella+naisella+on+ne+raaka-aineet+jo+valmiiksi+kaapeissaan,+ei+tarvitse+kuin+tehdä+taikina+ja+pyöritellä+pullat+valmiiksi,+Kone+pesee+astiat+ja+uuni+paistaa+(ei+sitä+tarvitse+erityisesti+vahtia+mutta+toki+jos+haluat+voit+lasiluukun+läpi+seurata+tapahtumaa),+olisikohan+tunnin+homma.
Renkaanvaihdossa+taas+hyvinkin+voi+mennä+aikaa+jos+ne+vaihdettavat+on+jossain+helvetin+kaukana+häkkivarastossa,+selkä+voi+niksahtaa+ja+olla+monta+päivää+sitten+kipeä,+työkaluja+etsiessä+voi+mennä+aikaa,+sitten+kun+ne+renkaat+on+vaihdettu+pitää+vielä+käydä+paineet+tarkistamassa+ja+harjata/pestä+ne+pois+vaihdetut.+
Aikalailla+tasan+menee+minusta+noi+mutta+jos+olisin+suhteessa+ja+naisen+mielestä+ei+menisi+olisin+varmaankin+valmis+sopimaan+niin+että+minä+leivon+pullat+jos+nainen+vaihtaa+renkaat,+se+kun+vaan+on+kyrde+homma+ja+pullan+paisto+taas+voisi+olla+mukavaa+opetella.
17.04.2017 11:09
Nyt+täytyy+olla+samaa+mieltä,+panosuhde+jo+terminä+kertoo+mitä+se+pohjimmiltaan+on+eikä+sisällä+kuvitelmia+suuremmasta+ystävyydesta+kuten+tuo+"friends+with+benefits"+jossa+annetaan+ymmärtää+että+olisi+syväkin+ystävyys+siellä+taustalla+vaikka+pohjimmiltaan+kyse+on+vain+itsekkäästä+seksuaalisten+tarpeiden+tyydytyksestä+kummallakin.
17.04.2017 11:01
Listaa+mieluummin+mitä+ajattelet+tarvitsevasi?+Yleensähän+ne+kai+on+kotiin,+autoon+tms.+tehtäviä+erilaisia+remppajuttuja+joista+kyllä+taviskin+voi+suoriutua+kun+ottaa+vain+selvää+miten+ne+tehdään.
17.04.2017 10:51
Ei+ole+kokemusta+mutta+noinniinkuin+teoriassa+ajattelisin+että+voihan+se+toimia+aikansa,+ennenpitkää+hommaan+kuitenkin+tulee+tunteet+mukaan+joko+kaksi-+tai+yksipuolisesti+tai+jompikumpi+löytää+jonkun+muun,+haluaa+irrottautua+panosuhteesta+kun+on+vakavissaan+sen+muun+kanssa+ja+toista+harmittaa+tms.+niin+en+suosittele,+aina+siinä+joku+särkyy.
17.04.2017 10:48
Olet+aika+hauska,+taidat+itse+olla+niitä+lattemiehiä+joista+ei+ole+oikein+minkään+tekijöiksi.
17.04.2017 10:45
Osaan+aika+monenlaista+miehelle+kuuluvaa+askaretta,+varmaan+useampaa+kuin+miehet+keskimäärin,+jotkut+niistä+jutuista+mitä+itse+hoidan+kuuluu+niihin+joihin+naiset+usein+ajattelee+tarvitsevansa+"ammattimiestä".
17.04.2017 10:43
Se+räntäsateen+mainitseminen+korostaa+homman+miehekkyyttä,+mielikuvassa+on+miehen+mukava+sitten+tulla+sitten+kotileiden+lämpöön+lämmittelemään+ja+juomaan+makoisat+kahvit+tuoreen+pullan+kera,+ne+pullat+on+oma+kulta+leiponut.
17.04.2017 10:41
Nopeammin+varmaankin+muttei+kyllä+siistimmin,+kyllä+ne+alla+olleet+renkaat+aina+on+likaisia.+Sitäpaitsi+renkaan+vaihto,+vaikka+suhteellisen+nopoea+homma+onkin+on+niitä+juttuja+jotka+etukäteen+ärsyttää+kun+se+vaan+on+tehtävä.+Niin+ja+on+yksi+kaverinikin+turraillut+renkaita+joskus+tuntikaupalla+ja+ajellut+pitkin+kyliä+kun+ei+meinannut+onnistua,+peukalo+keskellä+kämmentä+eikä+oikeita+työkaluja+niin+kyllä+sen+voi+vaikeastikin+tehdä.
17.04.2017 10:39
Ei+vaan+kumpikin+tekee+mitä+paremmin+osaa/on+fyysisesti+sopivampi+ja+näin+molemmat+hyötyvät.
17.04.2017 10:37
harmaaritari+nyt+vaan+sattuu+pitämään+siitä+että+miehillä+ja+naisilla+on+omat+roolinsa+ja+vaikka+en+täysin+tyrmääkään+esim.+naisten+renkaanvaihtoa+niin+kuitenkin+minusta+luontevinta+ja+helpointa+kaikille+olisi+jos+renkaat+vaihtaisi+mies+ja+nainen+leipoisi+sille+palkkioksi+pullaa+tuottaen+hyvää+mieltä+sekä+sille+miehelle+että+itselleen.
Ihan+asiaa+kyllä+tuo+pertinkin+kommentti+tuossa,+kyllä+mies+ja+nainen+kumpikin+saavat+toisinaan+rikkoa+niitä+roolejaan+silloin+kuin+haluavat+mutta+pääsääntöisesti+näkisin+mieluummin+naisen+leipomassa+kuin+räntäsateessa+renkaan+vaihdossa.
17.04.2017 10:23
Ihmiset+pääsääntöisesti+on+tyhmiä,+varsinkin+seksiä+harrastaessaan:
https://anna.fi/ihmiset/julkkikset/kohdunkaulan-syopa-vaikuttaa-edelleen-riina-maija-palanderin-elamaan-irtosuhteita-ei-kannata-harrastaa?shared=282272-d21fb48d-500
"Irtosuhteita+ei+kannata+harrastaa,+sillä+suojaamattomassa+seksissä+saisin+vääriä+bakteereja.+Lääkärini+painotti+minun+ja+Kallen+seurustelun+alkuvaiheessa+Kallelle+sitä,+kuinka+tärkeää+on,+että+molemmat+ymmärtävät+kohdunkaulan+syövän+vakavuuden.+Irtosuhde+ilman+suojausta+voisi+olla+minulle+kohtalokas,+sillä+elimistööni+pääsisi+toisenlainen+bakteerikanta."
Tästähän+joskus+ollut+palstallakin+keskustelua,+ei+vaan+millään+palstan+naiset+myöntäneet/uskoneet+että+jännäpanosuhteissa+ja+panorinkeleissä+bakteerit+liikkuu+ja+jännämiehen+liemet+jää+vyötärölle+lillumaan+ikuisiksi+ajoiksi.
17.04.2017 10:06
Lisään+vielä+tähän+zöngön+kommenttiin+että+ruokakaupoista+löytyy+hyvän+mielen+leivontatarvikkeet,+nekin+nimiä+mainitsematta+etten+mainostaisi+jotain+ketjua+mutta+kyllähän+sä+tiedät+:)
16.04.2017 22:29
Ei+kaikkiin+typeryyksiin+viitsi+vastata,+olen+varmaan+ainakin+jotain+puolenkymmentä+vuotta+ollut+palstalla,+en+kuitenkaan+kymmentä+kun+tulin+yhden+suhteen+jälkeen+tänne+kirjoittelemaan+eikä+siitä+niin+kauan+ole.
16.04.2017 22:16
Ehkä+sun+ois+viisainta+leipoo+aamulla+pullaa+ja+sit+vaan+laittaa+faceen+"Apua,+kuka+tulis+vaihtaan+mun+renkaat+ja+poraamaan+reiän+seinään?+pullakahvipalkkio",+luulen+että+sillä+ongelmat+hoituis+helpoimmin.
16.04.2017 22:09
Jaa+niin+yks+juttu+mitä+ei+välttämättä+hoksaa+jos+ei+ole+ennen+renkaita+vaihtanut+on+se+että+jos+niissä+on+rotation+-merkintä+(kesiksissä+ei+usein+oo,+ei+ollu+mullakaan+kun+vaihdoin+tässä)+eli+tuontyyppinen+mitä+noissa+kuvissa:
http://www.oponeo.co.uk/img/uk-articles/photos/tyre-symbols-7.jpg
http://www.oponeo.co.uk/img/uk-articles/photos/markings-diectional-tyre.jpg
https://www.tirerack.com/images/tires/tiretech/directional-tire2.jpg
Niin+sitten+aina+rengas+pitää+laittaa+sille+puolelle+autoa+jossa+kuvissa+näkyvä+nuolisymboli+osoittaa+sitten+eteenpäin.
16.04.2017 22:01
Jos+itse+vaihdat+sun+kannattaa+ehkä+ostaa+tuollainen+pieni+hallitunkki:
http://www.biltema.fi/fi/Autoilu---MP/Tyokalut-ja-korjaamon-varustus/Nostotyokalut/Hallitunkki-2-tonnia-2000038064/
Tuollainen+saksitunkki+voi+olla+turhan+jäykkä+naisen+vääntää,+muuten+kyllä+parempi:
http://www.biltema.fi/fi/Autoilu---MP/Tyokalut-ja-korjaamon-varustus/Nostotyokalut/Saksitunkki-mekaaninen-2000017059/
Rengasavaimen+tarvitset+sitten+kanssa:
http://www.biltema.fi/fi/Autoilu---MP/Tyokalut-ja-korjaamon-varustus/Nostotyokalut/Saksitunkki-mekaaninen-2000017059/
Mutta+kun+tuolla+edellisellä+et+välttämättä+jaksa+vääntää+auki+jos+pultit+kovin+tiukassa+niin+suosittelen+tuommoista+sulle:
http://www.biltema.fi/fi/Autoilu---MP/Tyokalut-ja-korjaamon-varustus/Pyorat-ja-vanteet/Pyoranmutteriavain-2000021313/
Tai+sitten+vaan+ajat+jonnekin+rengasliikkeelle.
16.04.2017 21:12
kuten+sanoin+ei+mun+tarvii+trollailla,+ihan+tarpeeksi+riittää+sanottavaa+omalla+nimimerkillä,+jonka+kiitos+sinun+jouduin+tässä+taannoin+vaihtamaan.
16.04.2017 21:06
Tämä+ilmeisesti+vastaus+tuohon+minun+kommenttiin.+Tjoo,+ongelma+on+tosiaan+se+kamumiehen+kiintyminen+mutta+jos+ajattelet+asiaa+niin+että+kamupojat+ovat+oma+lajinsa,+vähän+niin+kuin+työmuurahaiset+muurahaispesässä,+joka+on+luotu+palvelemaan+apua+tarvitsevia+naisia+niin+ei+tunnu+niin+pahalta+ja+aina+kun+pyydät+kamupojalta+palvelusta+se+itseasiassa+antaa+kamupojan+elämälle+tarkoituksen+ja+toivoa,+toivoa+siitä+että+kun+ahkerasti+auttelee+niin+ehkä+jonain+päivänä....,+käytä+vaan+siekailematta+hyväksesi+kamumiehiä,+niin+ne+muutkin+naiset+tekee.
16.04.2017 21:03
Tuohan+kuulostaa+ihan+kamupojan+tarpeelta.+Varmaan+helposti+semmoisia+löydät+sun+tuttavapiiristä+ja+voithan+täältä+palstalatakin+kysellä.+Kamupoika+tuommoisiiin+pikkujuttuihin+on+hyvä+sun+hommata,+se+auttaa+aina+mielellään+kun+tulee+jotain+pientä+laitettavaa+eikä+pyydä+ikinä+palkkaa.+Itsesi+vapautat+vastuusta+sillä+että+teet+heti+alussa+selväksi+että+"ollaan+vaan+kavereita",+annat+sitten+vaan+kamupojan+haaveilla+omiaan+etkä+ikinä+palkitse+millään+muulla+kuin+ystävällisillä+sanoilla+kuten+esim.+"kyllä+sinäkin+jonkun+vielä+löydät"+jne.+Muistat+vaan+sen+että+kamupoikaan+ei+ikinä,+missään+tilanteessa+sekaannuta.
16.04.2017 20:49
988 / 1041