Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Yksi_usko
profiilit
Yksi_usko
Yksi_usko
Vapaa kuvaus
Aloituksia
303
Kommenttia
6089
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kannattaa+lukea+Raamattua+oikein+syvällisesti+tutkimalla+ja+rukoilla,+että+Jumala+voisi+Pyhän+Hengen+avulla+kirkastaa+Sanaansa+ja+antaa+meille+ymmärrystä.
29.05.2018 20:44
Uskoisin,+että+kaikki+uskovaiset+ovat+lukeneet+Raamattua,+mutta++kaikki+eivät+ole+lukeneet+koko+Raamattua+kannesta+kanteen.
29.05.2018 20:42
siis+Jeesuksen+löytäminen.
29.05.2018 20:39
Se+on+meidän+koko+elämämme+tarkoitus+ja+tärkein+tehtävä.
29.05.2018 20:39
<<Lähtevätkö+äänet,+kun+tulee+uskoon?>>
Ei+lähde.+Sairaus+on+sairaus.+Kärsimme+erilaisista+sairauksista+täällä+maan+päällä.+Sitten+kun+Jeshua+Messias+saapuu,+niin+taivaassa+ei+enää+kenenkään+tarvitse+kärsiä+mistään+sairauksista.+Kun+Jeshua+oli+täällä+maan+päällä+ihmisenä,+Hän+paransi+KAIKKI+ihmisten+sairaudet,+myös+psyykkisiä+sairauksia.+Hän+herätti+ihmisä,+jotka+olivat+jo+kuolleet.+Lasaruksenkin,+joka+oli+jo+mätänemistilassa+ja+haisi.+Hän+parantaa+kaiken.+Mutta+nyt+täällä+sairauksien+maailmassa,+miellä+jokaisella+on+omat+sairautemme.+Tietenkin+ihmeparanemisiakin+tapahtuu+nyt+täälläkin,+mutta+vastauksenni+on+edelleenkin,+että+äänet+pysyvät.
29.05.2018 20:35
<<Olen+töissä+työpaikalla+jossa+on+yllättävän+paljon+kristittyjä+uskovaisia+ihmisiä.
Olen+huomannut+että+he+ovat+todella+rasistista+porukkaa+joiden+ennakkoluulot+on+todella+tiukassa.
Osansa+saa+kahvitauolla+kaikki+joiden+ihonväri+poikkeaa+omastaan+ja+kielenkäyttö+on+todella+rajua+kun+he+puhuvat+ulkomaalaisista.
Kertokaa+te+miksi+olette+rasisteja.>>
OLET++EKOITTANUT++MITÄ++TODENNÄKÖISIMMIN++USKOVAISET++SUOMALAISIIN++JUMALATTOMIIN.++USKOVAISET++EIVÄT++KIROILE++EIVÄTKÄ+PUHU++PAHAA++ULKOMAALAISISTA.
29.05.2018 20:26
<<Täällä+eräät+väittävät+aivan+tosissaan,+että+vauvoilla+on+usko.>>
He+joutuvat+uskottelemaan+ja+vakuuttamaan+itselleen,+että+vauvakaste+on+oikein,+vaikka+sitä+ei+löydy+Raamatusta.
29.05.2018 20:20
Miksi+aloittaja+lukee+kuin+piru+Raamattua?
Laitetaan+myös+tuon+jakeen+jatko.+Huomaatko+jakeessa+41,+että+ne+jotka+ottivat+sanoman+vastaan,+kastettiin.+Ei+siis+vauvoja,+jotka+eivät+vielä+ymmärrä.+Lisäksi+kaste+tehtiin+upottamalla,+niin+kuin+kaikki+kasteet+tuolloin.+Milloin+muuten+sinun+lapsesi+eivät+ole+enää+lapsia?+Minun+lapseni+ovat+minun+lapsia+aikuisenakin,+joten+tuo+"teidän+lapsianne"+ei+ole+lainkaan+todistus+vauvakasteen+puolesta.
Apt.+2:37-41
37+Kuullessaan+tämän+kaikki+tunsivat+piston+sydämessään,+ja+he+sanoivat+Pietarille+ja+muille+apostoleille:+"Veljet,+mitä+meidän+pitää+tehdä?"+38+Pietari+vastasi:+"Kääntykää+ja+ottakaa+itse+kukin+kaste+Jeesuksen+Kristuksen+nimeen,+jotta+syntinne+annettaisiin+anteeksi.+Silloin+te+saatte+lahjaksi+Pyhän+Hengen.+39+Teitä+tämä+lupaus+tarkoittaa,+teitä+ja+teidän+lapsianne,+ja+myös+kaikkia+niitä,+jotka+ovat+etäällä+--+keitä+ikinä+Herra,+meidän+Jumalamme,+kutsuu."+
40+Pietari+jatkoi+vielä+puhettaan.+Hän+vetosi+heihin+ja+kehotti:+"Antakaa+pelastaa+itsenne,+ettette+hukkuisi+tämän+kieroutuneen+sukupolven+mukana."+41+Ne,+jotka+ottivat+hänen+sanomansa+vastaan,+kastettiin,+ja+uskovien+joukkoon+tuli+sinä+päivänä+lisää+noin+kolmetuhatta+henkeä.
29.05.2018 20:17
Muroma+opetti+väärin+lapsikasteesta+ja+uudelleen+kastajista.
29.05.2018 20:07
Jos+kastetaan,+niin+kaste+pitää+suorittaa+heti+uskoon+tullessa,+muutoin+kaste+on+turha.+Kastetta+ei+tarvita,+jos+on+jo+suullaan+tunnustanut+Herransa.+Usko+vanhurskauttaa+ja+kaste+tai+suun+tunnustus+pelastaa.+Esim.+ryöväri+ristillä+pelastui+suun+tunnustuksella.
29.05.2018 20:04
Kummit+ovat+pakanuutta!
29.05.2018 20:01
Jumala+rakastaa+myös+sinua,+vaikka+oletkin+ateisti.
29.05.2018 19:55
<<...Välillä+on+vaikea+pysyä+positiivisena+kun+suuri+osa+kirjoituksista+mitä+lukee+on+negatiivisia,+tai+jos+ei+löydä+yhtään+kontaktipintaa+asiallisiin+ja+mukaviin+ihmisiin.+Oloni+on+jo+hieman+parempi+kuin+mitä+silloin+kuin+kirjoitin+tämän+ketjun.+Olen+myös+sitä+mieltä+että+Jumala+rakastaa+myös+sinuakin+omalla+tavallaan.>>
Jumala+rakastaa+meitä+kaikkia+äärettömällä+rakkaudellaan.+Valitettavasti+tältä+suomi24-palstalta+ei+aina+löydy+asiallisia+eikä+mukaviakaan+ihmisiä.
29.05.2018 19:54
Jumala+näyttäytyi.+Jeesuksessa+näimme+Jumalan.
29.05.2018 19:45
Jumala+näyttäytyi.+Jeesuksessa+näimme+Jumalan.
29.05.2018 19:44
Jeesus+Kristus+eli+Jeshua+Messias+on+Jumala+JHWH.
29.05.2018 19:43
Jeesus+Kristus+eli+Jeshua+Messias+on+itse+Jumala.+Toki+Hän+halutessaan+olisi+voinut+astua+alas+ristiltä,+mutta+Hänen+tehtävänsa+oli+kuolla+sinun+ja+minun+syntien+tähden.+Hänen+kertakaikkinen+uhri+vapauttaa+meidän+kaikista+synneistä.+Eikö+sinunkin+olisi+syytä+kiittää+ja+iloita,+että+sinunkin+syntisi+ovat+kalliisti+maksetut.+Sinun+pitää+vain+uskoa+ja+tunnustaa+Jeshua+Messias.
29.05.2018 19:41
<<Lähetti+jeesuksen+kertomaan+jumalasta.>>
Jumala+ei+voinut+näyttäytyä+koko+kirkkaudessaan,+sillä+silloin+kaikki+ihmiset+olisivat+kuolleet.+Jeesus+Kristus+eli+Jeshua+Messian+on+itse+Jumala+JHWH.
29.05.2018 19:36
Jeesus+osasi+kirjoittaa.
29.05.2018 19:32
Johanneksen+evankeliumissa+kerrotaan+Sanasta+eli+Jeesuksesta.+Jumala+teki+siis+itsensä+näkyväksi+Jeesuksessa.+Tämän+ymmärtää+hyvin,+kun+kuuntelee+Messiaanisten+juutalaisten+luentoja.+Ne+ovat+silmätavaavia.
Joh.+1:1,2-3,18
1+Alussa+oli+Sana.+Sana+oli+Jumalan+luona,+ja+Sana+oli+Jumala.
2+Jo+alussa+Sana+oli+Jumalan+luona.
3+Kaikki+syntyi+Sanan+voimalla.
Mikään,+mikä+on+syntynyt,
ei+ole+syntynyt+ilman+häntä.
18+Jumalaa+ei+kukaan+ole+koskaan+nähnyt.+Ainoa+Poika,+joka+itse+on+Jumala+ja+joka+aina+on+Isän+vierellä,+on+opettanut+meidät+tuntemaan+hänet.
29.05.2018 19:31
219 / 305