Antsa53
![]()
Aloituksia
3
Kommenttia
4
Kiltti hallitus ja itsepäinen isännöitsijä ovat huono yhdistelmä.
Kaikkien isännöitsijöiden ja hallistusten pitäisi lukea viime sunnuntain Hesarin kirjoitus isännöitsijöiden toimista. H1186- 6211068
- 517256
![]()
Aloituksia
Kommenttia