Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Jean-Pierre.Kusela
profiilit
Jean-Pierre.Kusela
Jean-Pierre.Kusela
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
1334
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
"Juutalaiset+ovat+rakentaneet+kauniin+ja+sivistyneen+maan+joka+on+mm.+teknologiastaan+kuuluisaa"
Tästä+olen+samaa+mieltä.+Osana+sivistystä+näen+myös+sen,++että+Israel+on+Lähi-idän+homomyönteisin+maa.
26.08.2017 17:00
"Pitkään+saavat+uskovaiset+odottaa+juutalaisten+kääntymistä+kristinuskoon.+"
Todellakin.
26.08.2017 16:49
Aika+surkean+pläntin+antoi+mihin+palata.
26.08.2017 16:40
Taisi+osua+jokainen+kysymyksesi+oikeaan.
24.08.2017 21:50
Ei+hän+väittänyt,+vaan+kysyi.
24.08.2017 21:44
"On+TÄYSIN+turhaa+messuta+mitään+Jeesuksesta+ja+Pyhästä+Hengestä+jos+käyttäytyy+kuin+täydellinen+typerys+ja+sanoo+toisille+mitä+sattuu."
Niinpä.+Tuskin+kovin+moni+löytää+Jumalan,+Jeesuksen+ja+Pyhän+Hengen,+mikäli+sananaaattaja+käyttäytyy+tuolla+tavalla.+Pikemmin+henkilöt+kääntyvät+poispäin+eli+voisi+sanoa,+että+öykkäröinti+eksyttää+pois+heitä,+joita+mahdollisesti+Sana+voisi+kiinnostaa.
24.08.2017 21:21
"Eerikaa,+joka+sattuu+olemaan+VÄHÄN+erilainen+uskovainen+kuin+he.+"
Se+mitä+olen+tätä+palstaa+lukenut,+niin+Eerika+on+sinut+uskonsa+kanssa+ja+hänen+ei+tarvitse+korottaa+omaa+uskoansa+painamalla+muita+heidän+uskostaan+tai+ei-uskostaan+alas.+Ehkä+tämä+ärsyttää+näitä+muutamaa+omasta++palstalaista,+jotka+paukuttavat+henkseleita+pitämällä+itseään+oikeanlailla+uskovina.+Mikäli+pertsa,+George_L,+usko.vainen++jne+ovat+varmoja+omasta+"oikeasta"uskostaan,+niin+ei+heillä+
olisi+tarvetta+käyttäytyä,+kuten+tässä+ketjussa+ovat+tehneet.
Voimia+sinulle,+Eerika
24.08.2017 20:54
Sinulta+nim.+palstakartoitus+kysyn:
Ovatko+heteroseksuaaliset+suhteet+uskoaksesi+syntisiä+suhteita?
A)+kyllä+ovat
B)+eivät+ole
C)+en+tiedä
D)+en+usko,+että+"syntiä"+on+olemassakaan
24.08.2017 12:51
Eilen+illalla+tarkoitukseni+oli+esittää+samat+kysymykset+koskien+heteroseksuaalista+suhdetta,+mutta+tuli+muuta+ja+se+jäi.+Nyt+ei+tarvitse,+kun+sinä+olet+sen+tehnyt,+kiitos.+
Nimimerkit+RauhallisiaUnia+ja+Eerikatässämoi+kiteyttävät+hyvin+galluppia+koskevan+ongelman+"Kysymys+on+huonosti+aseteltu"+ja+"Kysely+on+todella+epämääräisesti+tehty.+Syntikäsite+jää+määrittelemättä.+".
24.08.2017 12:39
"että+homoseksuaalinen+suhde+tarkoittaa+samaa+sukupuolta+olevien+seksuaalista+suhdetta"
Ei+tarkoita.+Se+tarkoittaa+kahden+samaa+sukupuolta+olevien+suhdetta.
24.08.2017 11:55
Vastaa+B,+sillä+aloituksessa+kysytään+homoseksuaalisista+suhteista,+eikä+kahden+samaa+sukupuolta+olevien+seksiakteista.
Satun+tietämään,+että+on+olemassa+samaa++(sekä+myös+vastakkaista)+sukupuolta+olevia+pariskuntia,+jotka+eivät+harrastamaan+seksiä.+Jotkut+heistä+ovat+aseksuaalisia,+toiset+pidättäytyvät+uskonnollisista+syistä,+ja+sitten+on+vielä+niitä+pariskuntia,+joilla+seksielämää+ole+jostain+muusta+syystä.
23.08.2017 19:19
Itse+asiassa+tuo+kulta-aika+taisi+alkaa+jo+vaalikampanjan+aikana.+Tuli+mieleen+kaikki+pilapiirokset+ja+kuvat+"Bad+Hombres+and+Nasty+Women".
22.08.2017 20:19
"Eleet+hänellä+ovat+kuin+karikatyyrihahmolla+"
Trumpin+pressakaudesta+on+poikinut+yksi+myönteinen+asia,+nämä+kuukaudet+ovat+olleet+pilapiirtäjille+kultaaikaa.
22.08.2017 20:14
Mielenkiintoista+nähdä+mitä+George+vastaa,+jos+vastaa.
Minua+kiinnostaisi+Georgen+selonteko+globalisaation+historiasta+ja+siihen+liittyvästä+12+maailmanlaajuisesta+näkökulmasta+sekä+miten+nämä+nivoituvat+maailmanhistorian+kanssa?
22.08.2017 20:06
Voihan+sitä+ottaa+myös+Repen+linjan+ja+olla+vastaamatta.
22.08.2017 19:54
Ei+tullut+yllätyksenä.
22.08.2017 19:39
"Elikkä+jatkatte+henkilön+raatelua,"
Itse+adiassa+fokus+on+enemmän+siinä,+minkälaisia+ajatuksia+juolahtaa+mieleen+kirjoituksistasi,+eikä+sinun+raatelusta+henkilönä.
Älä+ainakaan+minun+kohdalla+ala+höpöttää+"Teillä+on+tietty+narratiivi+ja+agenda",+koska+minulla+ei+ole+mitään+tiettyä+agendaa+mitä+ajan.
22.08.2017 19:33
Salaliittoteoria+juolahti+mieleen,+kun+George+yritti,+tavalla+tai+toisella,+dissata+noita+maailman+huippuyliopistojen+kastiin+kuuluvia+opinahjoja.
22.08.2017 12:39
Toivottavasti+ei+syö+motivaatiota.+Hän+on+kirjoittaa+asiapohjalta,+eikä+sorru+turhaan+kiihkoiluun.+Harmi,+että+netpunkin+kirjoitus+poistettiin,+enkä+ehtinyt+sitä+lukea.+Olisi+ollut+mielenkiintoista+nähdä,+missä+hän+kutsui+Georgea+fasistiksi,+ja+jos+todella+käytti+sanaa+fasisti.
22.08.2017 12:26
Nimimerkki+Sini-RISTI-Lippu+yrittää+antas+ymmärtää,+että+on+vasta+pari+päivää+sitten+tullut+palstoille,+mutta+mapittaa+sinut+jo+äärivasemmistoon.:D
22.08.2017 12:00
40 / 67