Vapaa kuvaus

Aloituksia

35

Kommenttia

3230

1. Kysymys+on+kuitenkin+kirkkonne+opin+mukaan+suoraan+Jumalalta+ilmoitusta+saavista+PROFEETOISTA.+Jos+profeettojenne+sanaan+ei+voi+luottaa+koskien+mustien+pappeutta,+ei+silloin+kannata+uskoa+myöskään+koskien+tyttöjen+moninaintia.+Smith+oli+siis+vain+aikansa+lapsi,+joka+keksi+keinoja+avirikostensa+peittelyyn.+>+Nämä+poistuu+hyvässä+järjestyksessä+meidän+kirkossa.+Mustat+saivat+oikeutensa+täydellisiksi+1978,+ei+aikaisemmin,+ei+myöhemmin.Kirkkosi+oli+avoimen+rasistinen+tuohon+aikaan+asti.+Mutta+oliko+kyse+Jumalan+määräämästä+rasismista+vaiko+johtajistanne,+jotka+olivat+"aikansa+lapsia"?+Ja+rasismista+luopuminen+tapahtui+pakon+edessä+kirkkoa+uhanneen+veropauden+poiston+vuoksi.+Mani+tooks.>+Emme+nytkään+tiedä+missä+olemme+vielä+väärässä.Me+tiedämme+missä+olette+olleet+väärässä+ja+missä+olette+nyt+väärässä.+Väärässä+olette+nyt+mm.+homojen+ja+naisten+oikeuksien+kanssa.+Jos+Jeesus+ei+ole+länsimaiseen+liberaaliin+verrattavissa+oleva,+hän+on+mielestäsi+näissä+aisoissa+mm.+rasisti,+sovinisti+ja+homofoobikko.+Melko+raskaita+syytteitä+sinulta!Mitään+Smithin+kirkon+taikatoimituksia+kukaan+ei+tarvitse.
  2. Sinä+väitit+homoseksualisuutta+luonnottomaksi.+Olit+väärässä,+koska+se+on+varsin+yleistä+lähisukulaisillamme+kädellisillä.+Sinä+väitit,+että+silloinhan+omien+lastenkin+syöminen+on+luonnollista,+koska+sitä+esintyy+eläinkunnassa+(argumentointivirhe:+ei+seuraa).+Luonnollista+se+onkin,+mutta+nisäkkäillä+sangen+harvinaista.+Harvinaista+se+on+ylipäätään+selkärankaisilla,+joihin+sinäkin+kuulunet.Mutta+totta+kai+luin+oman+linkkini+(ja+tiesin+toki+muutenkin),+että+oman+lajin+poikasten+syöntiä+esiintyy+myös+nisäkkäillä.+Se+on+kuitenkin+äärimmäisen+harvinaista+nisäkkäiden+homoseksuaalisuuteen+verrattuna.+Enkä+minä+ole+väittänyt,+että+ihmisten+pitäisi+olla+homoja,+koska+eläimetkin+ovat!+Puutuin+vain+käyttämääsi+sanaan+luonnottomuus.+Sillä+EN+tarkoittanut+sitä,+että+ihmisten+pitäisi+tehdä+kaikkea+mitä+eläimetkin+tekevät!+Koirat+tavatessaan+nuuskivat+toistensa+takapuolia.+Ei+meidän+tarvitse+matkia+koirien+luonnollista+toimintaa...Sinulla+menee+keskustelu+aivan+sekaisin.Ja+kuten+sanottu,+en+esitä+mielipiteitäni+sen+mukaan,+että+ovatko+ne+muodissa+vai+eivät.+Kasvissyönti+oli+melkoisen+muoditonta+silloin,+kun+aloin+esittää+siitä+mielipiteitäni.+Samoin+monet+muutkin+asiat.+Olin+jo+yliopistossa+silloin,+kun+homoseksuaalisuus+lakkasi+olemasta+sairaus!+Minun+ei+tarvinnut+muuttaa+mielipidettäni,+koska+se+oli+jo+ennestään+tuon+muutoksen+mukainen.+Tietämättäni+syyllistyin+aikoinani+myös+rikokseen,+koska+homoseksuaalisuuten+kehottaminen+oli+rikos+vuoteen+1999+saakka,+mutta+minä+kehotin+kaikkia+toimimaan+asiassa+oman+päänsä+mukaan.+Olet+tosiaankin+säälittävä.+Et+pysty+vastaamaan+omista+sanoistasi,+joten+yrität+johdattaa+keskustelua+haluamiisi+suuntiin,+mutta+pieleen+menee.+Kerropa+nyt+tieteelliset+todisteet+väitteellesi,+että+peräsuolisyöpä+on+homoilla+17+kertaa+yleisempää+kuin+muilla+ja+kerro+nyt+jo+lopultakin,+että+tekeekö+kirkkosi+väärin,+kun+se+Raamatun+vastaisesti+vihkii+avioliittoon+eronneita+ihmisiä!