Vapaa kuvaus

Aloituksia

35

Kommenttia

3230

1. Miksi+Olli+valehtelet+räikeästi+jatkuvasti?+Kehotan+sinua+edelleen+vierailemaan+amerikkalaisilla+keskustelupalstoilla+ja+katsomaan+amerikkalaisia+mormonismia+käsitteleviä+ohjelmia.+Siellä+myönnetään+paljon+helpommin+tosiasiat,+mm.+Fanny+Algerin+paneskelu.+Jätät+myös+täysin+huomiotta+Smithin+itsensä+varmuudella+(mm.+tunnusti+itse)+kirjoittamat+painostuskirjeet+pikkutytöille+ja+näiden+vanhemmille,+tyttöjen+valaehtoiset+todistukset+ym.+Toisessa+ketjussa+linkitin+psykologiseen+ilmiöön,+jossa+ihminen+hokee+tai+kuuntelee+valheita+ja+alkaa+itsekin+uskoa+niihin.+SInä+olet+tyypillinen+esimerkki.+Kun+olit+Enver+Hoxha+-fani,+luultavasti+kielsit+panetteluna+tiedot,+että+hän+surmautti+poliittisia+vastustajiaan,+ehkä+kiellät+edelleenkin.+Samoin+kiellät+Smithin+ja+muun+kirkkosi+johdon+ilmiselvät+irstailut+ja+laittomuudet.+Selität+vain,+että+kirkon+mukaan+ei+ollut+laitonta.+No+varmaan+olleet+Jim+Jonesin+ja+David+Koreshinkaan+touhut+laittomia+heidän+oman+uskonryhmänsä+mukaan.+>+Meidän+kirkosta+voi+olla+ihan+rauhallinen+ja+ylpeä.+Ei+ole+mitään+häpeämistä.+Jos+et+ymmärrä+edes+hävetä,+olet+tosi+syvällä!
  2. Lapsiseksi+tarkoittaa+kaikkea+seksiä,+jossa+lapsi+on+mukana.+Asia+ei+jankkaamalla+muuksi+muutu.+Jos+jonkin+asiat+haluaisi+välttämättä+kyseenalaistaa,+silloin+pitäisi+kysyä,+että+voiko+aikuisen+ja+lapsen+välistä+seksiä+kutsua+lapsiseksiksi,+koska+siinähän+on+mukana+muitakin+kuin+lapsia.+Mutta+koska+kyseessä+on+lapseen+kohdistunut+seksi,+kyllä+siinäkin+loppujen+lopuksi+lapsiseksi+on+oikea+sana.Toisin+kuin+ensin+väitit,+alle+15-vuotias+voi+syyllistyä+rikokseen.+Nyt+sentään+opit+minun+viestistän,+että+kyllä+voi.+Ja+opit+senkin,+että+lapsikin+joutuu+vastuuseen+teoistaan,+vaikkakaan+ei+rikosoikeudellisees+vastuuseen.Aiemmasta+viestistäsi+tuli+myös+selväksi,+että+sinulla+oli+täysin+väärä+käsitys+siitä,+että+miksi+lapsia+ei+rangaista+keskinäisestä+seksistä;+se,+että+lapsi+ei+voi+tehdä+rikosta!+Jos+lapsi+tappaa+jonkun,+sinun+mielestäsi+kyseessä+ei+ole+rikos!+Jos+lapsi+varastaa,+sinun+mielestäsi+kyseessä+ei+ole+rikos!+Toivottavasti+nyt+vihdoin+minun+opettamanani+tajuat,+että+lasta+ei+rangasita+lapsiseksistä+sen+vuoksi,+että+lasten+keskinäinen+seksi+ei+ole+rikos+ja+toisaalta+alle+15-vuotias+ei+ole+rikosoikeudellisessa+vastuussa+vaikka+tekisikin+rikoksen.Minä+en+siis+todellakaan+kirjoittanut+yhtään+mitään+väärin,+mutta+sinä+kirjoitit+väärin+molemmat+kaksi+asiaa,+joista+väitit+minun+olevan+pihalla!Mistä+kaapista+minun+pitäisi+tulla?+Etkö+pysty+argumentoimaan+ilman+argumentointivirheitä?+Homojen+oikeuksien+puolustaminen+ei+tee+ihmisestä+homoa.+Mustaihoisten+oikeuksien+puolustaminen+ei+tee+ihmisestä+mustaihoista.+Naisten+tai+tyttöjen+oikeuksien+puolustaminen+ei+tee+ihmisestä+naista+tai+tyttöä.+Kun+et+kykene+argumentoimaan+ilman+karkeita+virheitä+ja+vääriä+tietoja,+ole+mieluummin+hiljaa!+Tai+älä+sittenkään+ole.+Annat+hyvän+kuvan+kaltaisistasi+uskontohörhöistä,+joilla+ei+ole+mitään+todellista+asia-argumenttia+homovastaisuudelleen,+joten+täytyy+yrittää+siirtää+keskustelua+sivuun+aiheeta.+Et+kuitenkaan+viitsi+edes+tarkistaa+faktoja+asioista,+joista+et+tiedä.+Jo+vähäiselläkin+tietokoneen+käytöllä+tai+omalla+järjellä+olisit+saanut+selville,+että+kyllä+alle+15-vuotiaski+voi+tehdä+rikoksen...No,+jatka+entiseen+tyyliisi.+Samalla+tavalla+kuin+Olli+karkottaa+ihmisiä+uskomasta+mormonismiin,+sinä+karkotat+ihmisiä+uskomasta+ev.lut-kirkkoon.+Ensimmäiseen+en+ole+koskaan+kuulunut,+jälkimmäisestä+älysin+erota+aikuistuttuani.+Kerro+nyt+kuitenkin+vielä,+että+tekeekö+kirkkosi+sinusta+väärin+kun+se+kastaa+eronneita+ihmisiä+vastoin+Raamatun+kieltoa?